Sain töykeää palvelua kysellessäni päivähoitopaikkaa lapselleni. Ei kuulemma ole paikkoja ja 4kk on heillä aikaa järkätä paikka! Kummallista! Pitäsikö mun ottaa lapsi töihin mukaan, kun sielläkin olis käytävä ja en voi lasta yksinkään jättää kotiin... Pitänee soittaa kuluttaja- asiamiehelle...
päivähoitoa?
4
242
Vastaukset
- kuntahoito
Perus meininkiä ruuhkasuomessa. Pitäis varata todella ajoissa päivähoitopaikka. Vihdissä (kuten muaallakin) kunta säästää järjestämällä päivähoitopaikat syksyllä niin, että yhtä ainotta ylimääräistä paikkaa ei jää. Toisin sanoen syksyllä on helpompaa.
- muuttaja
Kunnalla on lakisääteinen velvoite järjestää päivähoitopaikka tietyn ajan kuluessa. Itsellä oli paikka haussa ensi ma lähtien ja ei ole vieläkään kuulunut hoitopaikasta mitään :/
- toivoa sopii
Varmaankin saat, mutta mistä, jostakin toiselta puolelta kuntaa pahimmassa tapauksessa. Lakisääteinen tai ei, hankalaks on mennyt.
- mieisse
Tyhjästä on vaikea nyhjäistä, samaan törmäsimme itse pari vuotta sitten muutaessamme Vihtiin työn perässä.. Pystyimme antamaan erikoisjärjestelyin kunnalle 1kk aikaa.
Työttömän työllistyessä tai saadessa opiskelupaikan, aika on kaksi viikkoa.
Muutoin kunnalla on lainsuoma 4kk järjestelyaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306