Lamin Abdikarim Ali (kuvassa http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2011/05/18/1.2439804TS1305697225441_slot50ArticleSmall.jpg ) tunkeutui 84-vuotiaan naisen asuntoon yöllä ja raiskasi hänet.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2439792/ali-valdtog-84-aringen-far-nio-ars-fangelse
Somali raiskasi 84-vuotiaan.
15
466
Vastaukset 15
- Yksittäistapaus
Mitä se meitä koskee, jos jossakin hevon kuusessa jotakin tapahtuu. Suomessa ei ole tuollaista tapahtunut. Tuo on kuitenkin siellä hevon kuusessakin yksittäistapaus.
Muista nyt kuitenkin vanhat viisaudet: pojat ovat poikia, ja tekevälle sattuu.
Eipä nyt lyödä koko kansaa lyttyyn, yhden mokan vuoksi. - Kaikkein..
ikävintä on, että näitä sattuu aivan yhtenään, mutta harva tapaus pääsee lehteen, puhumattakaan siitä että etnisyys mainitaan, tapauksesta vain vaietaan.
Muutamia aikoja sitten TV:ssä tuli dokumentti, miten etelä-Afrikassa miehet ostavat pieniä vauvoja seksikäyttöönsä. Dokumentti oli todella puistattava esimerkki siitä, mitä ihminen kauheimmillaan on.
Nämä raiskarit kun eivät edes itse tiedä tekevänsä pahaa. Uhrin kärsimykset on näille eläimille yhdentekevää.
Somalit ja sudet samaan reservattiin.. - Pöyristyttävää.
.
- .
Shhhh, tästä ei saa puhua!
Alapesuallas ja rantaruotsalainen usuttaa poliisin kimppuusi. - Pewkele uutinen
on pelkkää wasismia. Me tawvitsemme afwikan monitaituweita. ja monet vihewveministit tawvitsevat kodinhoitajaa.
Pewkele ompa wasistinen uutinen. - Voi ei!
On se kulttuuri rikasta muuallakin.
- On se,
mutta maahan muuttanut kulttuuri, ainoastaan!
- Ensimmäinen kivi!
"Se teistä, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven!"
-Jyrki Katainen- - Pelottaa
Jotenkin tuntuu, etten kestä enää yhtään tälläistä uutista. Eikö kukaan päättävissä elimissä todellakaan ymmärrä hallitsemattoman maahanmuuton vaarallisuutta. Ovatko he tyhmiä vai sokeita?
Maahanmuutto pitäisi nyt rajata minimiin, siis tietyistä maista. Se on tehtävä nyt.
Kohta on liian myöhäistä! - Mirjami P
Komea kaveri tuo Ali. Luulisi, että olisi saanut pilllua nuoremmaltakin...
- jalo teko
Tuollaista voisi jo pitää hyväntekeväisyytenä.
- kkkkkkkkkkuo
Rikos on rikos, myös hullut on tuomittava.
- qVmEd9
Kyllä vanhoillakin naisilla pitää olla oikeus monikulttuurisen yllätysseksin riemuihin.
- Anonyymi00022
- Anonyymi00023
Tilattu ja saatu ongelma.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446