Pitäisikö Suomessakin järjestää jotain tällaista?
http://news.yahoo.com/s/afp/20110518/od_afp/usreligionanimalsoffbeat_20110518180405
Hintaa voisi tosin nostaa, eihän temmatut rahaa tarvitse.
Tempaus tuloo
5
86
Vastaukset
:)
Hauska tempaus ja hyödyllinen myös uskovaisille koska varmistavat lemmikkinsä hyvinvoinnin tempauksen jälkeen.
Kannatetaan!Tuo olisi hyvä idea. Jos en olisi allerginen kissoille niin lupautuisin oitis hoivaamaan ylöstemmattujen vanhurskaiden tempautumattomia otuksia ensi sunnuntaista alkaen.
- mahtavatemppaus
Mine naki uksi paiva Helsinki kaupatorilj oike iso temppaus. Mine luuli iha ensiksi eta se oli uffo taika joku toine mika oli tyllu taivast. Kun mina katso ylösl ja kurko minu kaula kuin kihrahvi nin mine naki etta se oli nostokurgi. Sina oli uksi mies kun roiku pitka naru tai mika se ny oli sen paassa. Se mies nosteti iha ulos ja se ei tulu ena alas. Mina kyla luule etta se oli mahtawa temppaus, eiko nin?
- .
Ateistit järjestävät aina omituisia tempauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
- 39739
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html158735- 48678
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521