Oluen laatu näkyy heti voinnissa josa pohjasta otettua olutta niin ei niin hyvää'.
oluen laatu
2
93
Vastaukset
- henrik7217
Valkintatalo haapalehdosta sain hyvää olutta karjala12pack mutta eilen saksalainen merkki hävis pikkutöälkeillään laadullaan. Isot on parempia.
- eihajuakaan
Kyl mä kattoisin oluen laadun vähän erilailla.
Ensin sitä vois kurkata sitä etikettiä. Mitä etiketti kertoo. Kuinka se on valmistettu, mistä aineista. Sit vois kaataa lasiin. Ihan reippaasti, puoli lasia ja sit katsellaan vaahtoa. Onko isoi kuplii vai pienii, jääkö vaahto semmoseks tiukemmaks, samettiseks vai katoaako se kuinka nopeesti pois? Kurkataan sitä oluttakin siinä samalla. Onko kirkas, pilvinen, tumma, vaalea, jne. Sit pieni nuuhkasu. Onko enemmän maltainen, sokerinen, tumma, vaalea, poltettu... Pieni maistiainen suuhun, purskautetaan ja sit nielastaan suu puoliavoinna. Näyttää vähän hölmöltä, mutta sillä saa suun takaostasta kunnolla aromit esiin.
Silloin tietää onko oluen laatu riittävä. Ja parin oluen jälkeen jätetään se juominen sikseen, sillä sen jälkeen rupee makuaisti menemään ja oluen juonti on turhaa. Tai no, riippuu millasella aikavälillä sitä juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892