Onko Es Trenc ainoa hyvä naturanta Mallorcalla? Vai löytyykö joku pienempi naturanta lähempää Palmaa?
Mallorcan naturannat
11
3270
Vastaukset
- Käyty on
Portals Vells on Mallorcan vanhin nudistiranta noin kilometrin Sol de Mallorcalta etelään. Palmasta noin 20 km, mukavan skootterimatkan päässä. Todella luonnonkaunis ja maagisen tunnelman omaava paikka. (39 28'30,50"P, 2 31'12,50"I)
- Näin on
Et sitten uusavuttomana osannut käyttää foorumin hakua.
"Yhteensä 18 osumaa"
Sieltä löytyy vastaus kysymykseesi. Ei tarvitse kuin lukea.- mr mallorca
Prkeleen tyhmät aina sanotte heti uusavuttomiksi, jos joku täällä kysyy jonkun suomalaisen todellisia kokemuksia!
Luuletko sinä saatanan tolvana, etten osaa itse käyttää hakukoneita, vttu mikä vaari!
Halusin jonkun kokemuksia rannoista, enkä mitään helvetin viisastelua!
Me suomalaisethan saatamme esim. painottaa hieman eri asioita kuin kansainvälisillä sivustoilla olevat arvioitsijat.
No, tämä palsta on suuri vitsi. Kaikki munattomat peräkammarin pojaat huutelevat, jotka eivät ole itse kuunaan nakurantaa nähneet. Vedä osuma tai vaikka osama päähäsi!
Kiitos kuitenkin asialliselle vastaajalle! Tarkoitit varmaan Portals Vellsin vieressä oleva El Magoa? - Näin on
mr mallorca kirjoitti:
Prkeleen tyhmät aina sanotte heti uusavuttomiksi, jos joku täällä kysyy jonkun suomalaisen todellisia kokemuksia!
Luuletko sinä saatanan tolvana, etten osaa itse käyttää hakukoneita, vttu mikä vaari!
Me suomalaisethan saatamme esim. painottaa hieman eri asioita kuin kansainvälisillä sivustoilla olevat arvioitsijat.
No, tämä palsta on suuri vitsi. Kaikki munattomat peräkammarin pojaat huutelevat, jotka eivät ole itse kuunaan nakurantaa nähneet. Vedä osuma tai vaikka osama päähäsi!
Kiitos kuitenkin asialliselle vastaajalle! Tarkoitit varmaan Portals Vellsin vieressä oleva El Magoa?"Luuletko sinä saatanan tolvana, etten osaa itse käyttää hakukoneita, vttu mikä vaari! "
En luule. Tiedän. Itse olet osoittanut tietoni oikeaksi.
"Halusin jonkun kokemuksia rannoista, enkä mitään helvetin viisastelua!"
No mitähän luulet noiden aiemmin kirjoitettujen juttujen käsittelevät. Jäätelön ja kaljan hintatasoako?
"No, tämä palsta on suuri vitsi."
No, ole sitten itse vakavasti asialla. - missis mallorga
mr mallorca kirjoitti:
Kiitos kuitenkin asialliselle vastaajalle! Tarkoitit varmaan Portals Vellsin vieressä oleva El Magoa?Olet kohtelias ja mahtava verbaalikko.
- Jyst
Palstahäirikköhän kyselee naku rannoista vain huvikseen koska ei hänellä tyhjätaskuna .rahattomana ole varaa minnekään matkustaa,eikä syyntakeettomana narsistina ei häntä päästetä pois suomesta.
- Henkka-75
Mallorca ei naturisteille anna oikein mitään. Es Trenc on pätkä isoa rantaa, tekstiilit ravaavat kävelyreisuillaan pitkin rantaviivaa. Portal Vells on sinänsä OK, mutta toivotoman pieni. Muilla rannoilla oli muutama yksittäinen naturisti tekstiiline suuressa joukossa.
- JYST
SAMAA MIELTÄ KATINKULLAN SAUNAMAILMA ON ON PALJON PAREMPI VAIHTOEHTO.
- Totuus.
JYST kirjoitti:
Niin, siellähän ne hullut ovat paranemassa.
- Ei rantaa
JYST kirjoitti:
Katinkullan saunamaailma ei ole nakuranta.
- Anonyymi
Onko jollain uusia ajatuksia ja kokemuksia tästä paikasta tai muista lähellä Palmaa olevista naku rannoista ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014618Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?222345HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652321- 1231639
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121035
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73896- 99813