1.Millä aikavälillä Jehovan todistajat joutuvat luopumaan 1914 opista?
2.Milloin Jehovan todistajat joutuvat luopumaan Pyhän Hengen nimittämisopista vanhimpien y.m.isokenkäisten kohdalla?
(p.s.eihän Pyhä Henki voi nimittää tehtäviin esim.homoja vai voiko?Tätähän on tapahtunut m.m. päätoimistossa)
Nyt arvaus pystyyn
2
50
Vastaukset
- tosi helppoa
1.2014,1914 vuoden 100 vuotistaipaleen kunniaksi.
2.Ehkä aikaisemmin. "1.Millä aikavälillä Jehovan todistajat joutuvat luopumaan 1914 opista?"
Minä arvelen, että tässä on tullut paha erehdys siitä johtuen, että Russel aikoinaan sattui laskemaan vuonna 1914 tai niihin aikoihin tapahtuvan jotain merkittävää. Tätä on sitten jouduttu venyttämään erilaisin menetelmin, ja siitä joudutaan luopumaan kokonaan lähivuosikymmeninä, tai ainakin oppi muuttuu kokonaan toisenlaiseksi, mahdollisesti jopa hyvinkin pikaisesti.
(eikös käytössä ole tuplasukupolvi- tai joku vastaava tulkinta tällä hetkellä?)
Tästä tulee suuri koetus monille.
"2.Milloin Jehovan todistajat joutuvat luopumaan Pyhän Hengen nimittämisopista vanhimpien y.m.isokenkäisten kohdalla?"
Jaa'a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64697- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 41534
- 41498
- 17480