http://www.sonera.fi/ajankohtaista/kysymyksia ja vastauksia
Sonera uusinut sivujensa ilmeen, hah, hah, hah, hah....
Tuhruisilta sivuilta ei ainakaan ikäihminen erota juuri mitään. "Laatikot" eivät näy, hailakka violetti sulautuu näytön yleiseen sinisyyteen yms.
Millaiset nörtit ovat olleet asialla? Keski-ikä varmaan 15v. ???
Höh, höh, höh, .... vain Soneralta onnistuu tällainen uudistuminen.
Vi..n SONERA!
2
52
Vastaukset
- Junttieinari2
Itse kun kysyy ja itse vastaa, niin asiakkaista ei tartte välittää!
...
" Miksi violetti?
Violetti on moderni, lämmin ja eloisa väri. Lisäksi se erottaa meidät hyvin muista kansainvälisistä teleoperaattoreista, koska väri ei ole muilla käytössä.
Merkitseekö tämä nyt hyvästejä vanhalle Soneralle?
Ei merkitse. TeliaSoneran vahvuus perustuu kahteen tähän asti vastakkaiselta tuntuneeseen näkökulmaan – vahvaan kansainvälisyyteen ja paikalliseen osaamiseen. On luontevaa säilyttää vahvojen paikallisten brandien nimet, mutta yhtenäistää niiden visuaalinen ilme. "
..... - Tonni/vuosi
Minä olen ihmetellyt(halvan?)DNA:n laskunivaskaa kun se kerran kk kolahtaa postilaatikosta.6-7 a4 arkkia täynnä laskutustietoa josta ei saa vanha Erkkikään selvää."Alennus sitä kimppa tätä ja hemmetisti erinlaista sepustusta mutta lasku aina suurinpiirtein60-70e/kk.Näin maallikkona epäilen,että juttu on tehty tarkoituksella sen verran monimutkaiseksi,että siinä jää muutamat pikku virheet huomaamatta,ellei sitten satu olemaan ammatiltaan joku notaari.Muuten olen suht tyytyväinen DNA liittymään ja alusta asti ollut asiakkaana.Tosin taas on PAKKOKIN olla kun tein sen 2v naimakaupan...;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532696
- 88934
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11905- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 79598
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48555