Mitä Kristillistä suuntausta pidä omanaan? siis oletko Ev.Lut,Katolialinen,Ortodoksi,Baptisti,helluntalainen yms.
Vai oletko ns.Vapaa Kristitty omilla tulkinnoillasi ja opeillasi?
Oletko Kristitty ollenkaan?
Jaakobille kysymys
7
59
Vastaukset
- Jaakob selvänä
Olen täysin vapaa kaikesta, sillä olen saanut vapaan kasvatuksen. Minua ei rajoita edes Suomen laki, mistä todisteena se, että minut on aina jätetty edesvastuuttomana tuomitsematta.
Kippari Kalle!
Olen uskova kristitty (Kakki kristityn nimeä kantavat eivät ole uskovia).
Kuulun oman paikkakuntani Jumalan seurakuntaan. Raamatun mukaan kaikki uskovat kristityt muodostavat omalla paikkakunnallaan yhteisen paikallisseurakunnan, joka on osa maailmanlaajuista Jumalan seurakuntaa.
uskonsuuntaukseni lähtee tästä näkökulmasta.- ,.mn
Et siis uskalla kertoa tuon seurakuntasi nimeä? Sinänsä viisasta, silloinhan joku voisi löytää siitä jotain, mikä ei kestä päivänvaloa, kuten tiedämme joka ikisellä lahkolla asian olevan.
Muuten... Mistä erotat aidon kristityn epäaidosta? - Freudilainen?
Millainen on Kakki kristittyjen opillinen dogma?
- Jaakob rehtinä
Freudilainen? kirjoitti:
Millainen on Kakki kristittyjen opillinen dogma?
No siellä puhutaan paskaa eli se on kakkia se.
- Kippari Kalle
Jaakob rehtinä kirjoitti:
No siellä puhutaan paskaa eli se on kakkia se.
Toisinsanoen Jaakob ei uskalla vastata tai sitten hän on ns.SusiKristitty eli vapaauskova joka hurahtaa hyvin helposti lahkolaiseksi tai liittyy kulttiin.
Mutta hänenlaisilla ihmisillä se on taipumus, seuraavaksi hän kuuluu johonkin nokia missioniin tai Tampereen tulioihin missä pyritään herättämään kuolleita tai tehdään tehdas missä hihhulilapset tekevät ilmaista orjatyöt sekä mennään vauvojen kanssa naimisiin. - Jaakob kyvykkäänä
Kippari Kalle kirjoitti:
Toisinsanoen Jaakob ei uskalla vastata tai sitten hän on ns.SusiKristitty eli vapaauskova joka hurahtaa hyvin helposti lahkolaiseksi tai liittyy kulttiin.
Mutta hänenlaisilla ihmisillä se on taipumus, seuraavaksi hän kuuluu johonkin nokia missioniin tai Tampereen tulioihin missä pyritään herättämään kuolleita tai tehdään tehdas missä hihhulilapset tekevät ilmaista orjatyöt sekä mennään vauvojen kanssa naimisiin.Hitsi minkä haasteen heitit Kuppari Kalu. Olen ajatellut perustaa ihan oman missionin vähän niin kuin Veli Saarikallen tapaan. Siinä on kuulkaas varsinainen Kippari SaariKalle. On se hienoo työntää naista nurin iltakekkereissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713