Jaakobille kysymys

Kippari Kalle

Mitä Kristillistä suuntausta pidä omanaan? siis oletko Ev.Lut,Katolialinen,Ortodoksi,Baptisti,helluntalainen yms.

Vai oletko ns.Vapaa Kristitty omilla tulkinnoillasi ja opeillasi?

Oletko Kristitty ollenkaan?

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakob selvänä

      Olen täysin vapaa kaikesta, sillä olen saanut vapaan kasvatuksen. Minua ei rajoita edes Suomen laki, mistä todisteena se, että minut on aina jätetty edesvastuuttomana tuomitsematta.

    • Kippari Kalle!

      Olen uskova kristitty (Kakki kristityn nimeä kantavat eivät ole uskovia).
      Kuulun oman paikkakuntani Jumalan seurakuntaan. Raamatun mukaan kaikki uskovat kristityt muodostavat omalla paikkakunnallaan yhteisen paikallisseurakunnan, joka on osa maailmanlaajuista Jumalan seurakuntaa.
      uskonsuuntaukseni lähtee tästä näkökulmasta.

      • ,.mn

        Et siis uskalla kertoa tuon seurakuntasi nimeä? Sinänsä viisasta, silloinhan joku voisi löytää siitä jotain, mikä ei kestä päivänvaloa, kuten tiedämme joka ikisellä lahkolla asian olevan.

        Muuten... Mistä erotat aidon kristityn epäaidosta?


      • Freudilainen?

        Millainen on Kakki kristittyjen opillinen dogma?


      • Jaakob rehtinä
        Freudilainen? kirjoitti:

        Millainen on Kakki kristittyjen opillinen dogma?

        No siellä puhutaan paskaa eli se on kakkia se.


      • Kippari Kalle
        Jaakob rehtinä kirjoitti:

        No siellä puhutaan paskaa eli se on kakkia se.

        Toisinsanoen Jaakob ei uskalla vastata tai sitten hän on ns.SusiKristitty eli vapaauskova joka hurahtaa hyvin helposti lahkolaiseksi tai liittyy kulttiin.

        Mutta hänenlaisilla ihmisillä se on taipumus, seuraavaksi hän kuuluu johonkin nokia missioniin tai Tampereen tulioihin missä pyritään herättämään kuolleita tai tehdään tehdas missä hihhulilapset tekevät ilmaista orjatyöt sekä mennään vauvojen kanssa naimisiin.


      • Jaakob kyvykkäänä
        Kippari Kalle kirjoitti:

        Toisinsanoen Jaakob ei uskalla vastata tai sitten hän on ns.SusiKristitty eli vapaauskova joka hurahtaa hyvin helposti lahkolaiseksi tai liittyy kulttiin.

        Mutta hänenlaisilla ihmisillä se on taipumus, seuraavaksi hän kuuluu johonkin nokia missioniin tai Tampereen tulioihin missä pyritään herättämään kuolleita tai tehdään tehdas missä hihhulilapset tekevät ilmaista orjatyöt sekä mennään vauvojen kanssa naimisiin.

        Hitsi minkä haasteen heitit Kuppari Kalu. Olen ajatellut perustaa ihan oman missionin vähän niin kuin Veli Saarikallen tapaan. Siinä on kuulkaas varsinainen Kippari SaariKalle. On se hienoo työntää naista nurin iltakekkereissä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe