Tieviranomaisessa on jotain...

Puretaan pois?

hyvin omituista? (ensinnäkään sen oikeaa tämänhetkista nimeaä ei tiedä kukaan ennen vanhaan se oli TVH, joskus se oli Destia.....) Mutta: Nämä tyypit rakentavat ! Tienvarsiin vessoja, sitten ne puretaan pois. Roska molokkeja, sitten ne puretaan pois: Levähdysalueita, sitten ne puretaan pois. Nopeusnäyttöjä, sitten ne puretaan pois. Ohituskaistoja, sitten ne puretaan pois.
Rouhitaan uria ja sitten ne täytetään pois. Rakennetaan kelikameroita, jotka sitten ovat pimeinä useimmiten, tai mainostavat hesburgeria (oritupa) Joka kevät jää talvinopeuksia voimaan......
Tämä "tieviranomainen" on hyvin omituinen laitos! Rakentaa ja sitten purkaa pois????? Verovaroin !!! Ei kellään muulla ole tämmöiseen varaa....... Rakentaa ja sitten purkaa pois, aina sen mukaan mikä mahtaa mieliala olla???
Voi vittu sanon minä ! Laitoksen jonka pitäisi edistää liikennettä ? tekee nyt kaikkensa jotta liikenne estyisi !!! Yksityistäkää tämä saatanan viranomainen, mikä sen nimi nyt sitten onkaan ´?????Puretaan koko laitos.

12

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja..?

Mitä ehdotat tilalle?

• Puretaan pois?

Mites olis taksiliitto ? Valaise vähän miksi, pelkästään kyselet? Onko sulla oikeita mielipiteitä ? Vai korjaatko siltoja ja sitten purat pois ?

• klsdfjmvsdjf
        Puretaan pois? kirjoitti:

Mites olis taksiliitto ? Valaise vähän miksi, pelkästään kyselet? Onko sulla oikeita mielipiteitä ? Vai korjaatko siltoja ja sitten purat pois ?

Vittu sä oot kyllä täys dorka! Ethän sä saatana osaa edes kirjoittaa kunnolla. Minäpä kerron mitä pitäisi tehdä: sut pitäis vispata spermaksi ja nussia uudelleen. Verovaroin. Ja sen taksiliiton voit tunkea perseeseesi, typerä runkkariapina.

• ja..?
        klsdfjmvsdjf kirjoitti:

Vittu sä oot kyllä täys dorka! Ethän sä saatana osaa edes kirjoittaa kunnolla. Minäpä kerron mitä pitäisi tehdä: sut pitäis vispata spermaksi ja nussia uudelleen. Verovaroin. Ja sen taksiliiton voit tunkea perseeseesi, typerä runkkariapina.

Kyselen siksi, että netissä riehumisen sijaan kannattaisi yrittää kehittää nykysysteemiä paremmaksi. Jos ainoa ehdotus on että puretaan, tiet eivät ihan varmasti siitä tule paremmiksi.

Kuten tuo edellinen avautuminenkin todistaa, on helppo heitellä paskaa mutta vaikea tuottaa vaihtoehtoja tai oikeasti uutta ajattelua.

• Puretaan pois?
        ja..? kirjoitti:

Kyselen siksi, että netissä riehumisen sijaan kannattaisi yrittää kehittää nykysysteemiä paremmaksi. Jos ainoa ehdotus on että puretaan, tiet eivät ihan varmasti siitä tule paremmiksi.

Kuten tuo edellinen avautuminenkin todistaa, on helppo heitellä paskaa mutta vaikea tuottaa vaihtoehtoja tai oikeasti uutta ajattelua.

On hyvin kankeaa piiloutua asiallisuuden ja fiksuuden taakse näillä palstoilla,
        sinä syyllistyt sellaiseen virkamiesmäiseen tehottomuuteen, minun ei tarvitse !
        Minä päästelen vapaasti kirjoitusvirheistä välittämättä (kansakoulu-50 luvulla)
        Mutta jos tarkkoja ollaan niin aloituksessani oli jo "vaihtoehto" jota peräänkuulutat, et vain virkamiesmäisyydestäsi johtuen lukenut tai ymmärtänyt sitä?

Joten kehottaisin sinua hieman "avaamaan" itseäsi, näkisit, kokisit ja ymmärtäisit enemmän, eikä tarttis purkaa pois :DD

• ja..?
        Puretaan pois? kirjoitti:

On hyvin kankeaa piiloutua asiallisuuden ja fiksuuden taakse näillä palstoilla,
        sinä syyllistyt sellaiseen virkamiesmäiseen tehottomuuteen, minun ei tarvitse !
        Minä päästelen vapaasti kirjoitusvirheistä välittämättä (kansakoulu-50 luvulla)
        Mutta jos tarkkoja ollaan niin aloituksessani oli jo "vaihtoehto" jota peräänkuulutat, et vain virkamiesmäisyydestäsi johtuen lukenut tai ymmärtänyt sitä?

Joten kehottaisin sinua hieman "avaamaan" itseäsi, näkisit, kokisit ja ymmärtäisit enemmän, eikä tarttis purkaa pois :DD

Eli siis sulla ei ole aavistustakaan, kuinka tilanteen saisi paremmaksi. Kunhan soitat suutasi.

Ja siksi minä olen tyhmä ja tehoton. Ymmärretty.

• Puretaan pois?
        ja..? kirjoitti:

Eli siis sulla ei ole aavistustakaan, kuinka tilanteen saisi paremmaksi. Kunhan soitat suutasi.

Ja siksi minä olen tyhmä ja tehoton. Ymmärretty.

Kyllä ! Juuri näin mennään.... minä olen "kansalainen" omine mielipiteineni( minun ei tarvitse tietää kaikkia hienouksia) mutta sinä ? Olet tietävinäsi? mutta et paljasta niitä, virkamiesmäiseen tapaan? Sinä olet todella Tehoton ! Sinun tyyliin on menty vuosikausia ja asiat vaan pahenee ! Mutta älä nyt ota henkilökohtaisesti... paitsi jos olet "liikennevirastohäirikkö"..... silloin olet ihkaa paskaa...... joka puretaan pois. :D

• Hurttapoika

Se oikea nimi on nykyisin Liikennevirasto. Aluehallinnossa liikenneasioita hoitavat lisäksi ELY-keskukset. Sotkuinen systeemi kaikkiaan, mutta näillä on rahat ja valta.

Destia on nykyisin vain yksi urakoitsija, joka tekee sitä mitä valtion virkamiehet tilaavat. Tai jos ei tarjoa riittävän halvalla, työn tekee joku muu.

• asphalt

Destia oli ennen. Kun YIT voitti tarjouskilpailun, niin nyt se huolehtii maanteistä ja myy kaikenlaisia tehtäviä alihankkijoille. Ainakin täällä kaakkois-suomessa.

• TFFY

Täysin samaa mieltä!

Ainoa mahdollisuus korjaukseen on lakkaukkauttaa kaikki liikenteeseen liittyvät organisaatiot SUOmaliasta.

SItten ostetaan Saksasta pari ammattilaista laittamaan asiat kuntoon.

OY Julkishallinto AB on niin läpeensä korruptioitunut yhtiö, että täydellinen hajoittaminen on ainoa mahdollisuus.
      Tämän jälkeen kaikki tehtävät määräaikaiseksi... ja aika niin lyhyeksi, ettei nykyisen kaltaista kähmintäjärjestelmää pystytä rakentamaan.

• Kyllä nimimerkki

Trafi on myös turha instanssi joka kyykyttää autoilijoita. Sekin joutaisi museoon.

• Hölmölän seuraaja

Seuraavaksi alkavat peittämään keltaista viivaa bitumimaalilla, kun huomaavat että keltaista viivaa on tullut maalattua liikaa....... ja tiemestarin talokin on jo keltainen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe