vesa petteri v

patopsykopinkki

hahhaahaa jäit kiinni ressukka. kalju jo pilkottaa suklaamiehellä. liikaa piiiip? :=O

29

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krisnamuntihti aaaah

      siis minä!!!!!! menit halpaan pukuduunari joka notkut "mestoissa" ja vain ruuvaat!! pieni "se" eivoiollakun on niinhienoblondaus

      • 0SH0

        Jalaton mies sama kun munaton?


      • S Columbus
        0SH0 kirjoitti:

        Jalaton mies sama kun munaton?

        Kyl munaton ukkoki huumaantuu ikuisen opiskelijan pikkupillun hajusta, nuuuh!


      • On se vaan niin.:-x

      • kjniodjgnjdxlgj

      • abbaaboutabb
        kjniodjgnjdxlgj kirjoitti:

        No vittu jooo kaikkee zzzz...

        heyyyy kaikki munattomat ja muovitissit rakastaa kaikkee zzzzzzz ja zzzz, kunhan huomataan!!!!!!

        onkstää jonkun muovitissin areena?

        mä saan oikeesti kaunista naista ei blondii ei muovitettuu enkä mitään ky...n kiusaajaa:-))


      • blondi-i-i

        Huomasin just lähdös.

        Mikä mikä niin puku?? Ruuvaat? Puku päällä ruuvaat? Aijijijaahhh!!! Pelottavaa!


      • ainaki suhteessa
        0SH0 kirjoitti:

        Jalaton mies sama kun munaton?

        jalaton näyttää iso munaselle


    • spanenglishscarpetta

      Hei harvennettu bart simpson. joko uus henkkis? pane suklaan väliin pinkkii ja muuta pikkupimpin hajun peräs valtoihin,,,,ai niin sut on jo unohdettu nuoret karvaiset latinot hoivaa sun pinkkipimppii mut saithan kantaa Hänen iltalaukkua ja saattaa pitskun ruuvauskeikalta.

      • tyrmäreilläsaa-aina!

        ... ja tuntipalkalla,, kaikki ymmärtää jees ainaki Abba. Kateellisia ollaan vaan. Jatka samaan tyyliin silmänpalvoja tyttäresi on ylpeitä faijasta jeeeee


    • WhatEver!

      Teillä on mielenkiintoinen keskustelu täällä käynnissä. En tajunnut yhtään mitään.

    • hornetin patopsyko

      Älä välitä. Se on vain jonkun ison voudin hovi mikä huutelee meren takaa ikävissään.

      • voiHannuturkkunen

      • taala rulee:-P
        voiHannuturkkunen kirjoitti:

        Joo niillä pienillä sikakovil tennispalloilla varustettu blondi joka harhoissaan kuvittelee olee joku julkku......kantsii kaikkien pistää fotot mustavalkosis nit sit eura rulee:-))))

        ei euro


      • hagises
        taala rulee:-P kirjoitti:

        ei euro

        eiku Eura!


      • näitähänonnähty
        hagises kirjoitti:

        eiku Eura!

        lisätään et dimebag ..EI OLIS KUOLANNU!! :=P


      • Steffu nöff

      • pissiksiinkyllästyny

      • pinkpinkpink

      • span-g-english
        pinkpinkpink kirjoitti:

        ikuisen opiskelijan nimipäivää tänään viettää hän punakuonon kanssa.....

        Silmätippamestarinna -Varokaa!! Hieno feikki käsilaukku sisältää tyrmäreitä!!! Kaikki feikkii -tukka-tissit-huulet-kynnet-laukku-kengät...!! Haahahahaha!! Made in China?


      • keksityt mustelmat
        voiHannuturkkunen kirjoitti:

        Joo niillä pienillä sikakovil tennispalloilla varustettu blondi joka harhoissaan kuvittelee olee joku julkku......kantsii kaikkien pistää fotot mustavalkosis nit sit eura rulee:-))))

        tai jonkun karvaisen ns poikaystävän kuva hahahahahahhahahahaha


    • hagises

      sama tikkutukkablondi joka näyttää tauskille aaah ei ku taukille? .nooh..tykkää poltella...piippuu..suklaapiippuu ja soi blueessss...terveterve

    • näin mä sanon

      mitä? VP:llä on ihanat silmät ;)

    • Häh?

      Siis mistä v*tusta tässä ketjussa on oikein kyse? Jostain muovitissisestä plastiikkakirurgin luomus -naikkosesta, vai jostain miehestä jolla tällainen nainen on, vai molemmista? Mitä ihmeen merkitystä sillä kenenkään kannalta on, jos tollanen pariskunta on olemassa? Jos mies tykkää muovista, niin antaa h*lvetti soikoon tykätä!

      • koettuonx2.=)

        jep ja lisää mukaan ne tyrmärit niin tajuut mistä on kyse- heh Varo vain! Tää (muovi)kaunis daami liikkuu hgin yökerhoyössä tippojensa kanssa. Kaikki tippamaakarit ei ole pervoja ryöstelijöita mammanpoikija!!!


      • Häh?
        koettuonx2.=) kirjoitti:

        jep ja lisää mukaan ne tyrmärit niin tajuut mistä on kyse- heh Varo vain! Tää (muovi)kaunis daami liikkuu hgin yökerhoyössä tippojensa kanssa. Kaikki tippamaakarit ei ole pervoja ryöstelijöita mammanpoikija!!!

        Eli se akka heiluttaa muovitissejään viattomien miekkosten nokan edessä ja lirauttaa tyrmäystippoja niitten viinaksiin, ja sitten mitä? Ryöstää ne....? No miten se sen äijä liittyy kuvioon, auttaako se sitä, vai onko se jonkun sortin parittaja, ja uhrit luulee pääsevänsä pukille, mutta pääsevätki makoileen taju kankaalla ja rahat vietynä vai..? No onneksi en hesan yökerhoissa liiku, eli ei siis mulle mitään vaaraa muovitissi -naikkosista.


      • ''''''''''''''''''''
        Häh? kirjoitti:

        Eli se akka heiluttaa muovitissejään viattomien miekkosten nokan edessä ja lirauttaa tyrmäystippoja niitten viinaksiin, ja sitten mitä? Ryöstää ne....? No miten se sen äijä liittyy kuvioon, auttaako se sitä, vai onko se jonkun sortin parittaja, ja uhrit luulee pääsevänsä pukille, mutta pääsevätki makoileen taju kankaalla ja rahat vietynä vai..? No onneksi en hesan yökerhoissa liiku, eli ei siis mulle mitään vaaraa muovitissi -naikkosista.

        Jes ja tippaa myös naisen lasiin joille on kateellinen! Varokaa! Selittelee olevansa ikuinen psykanopiskelija valloista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe