Meillä on työpaikalla kaikilla oma radio. Yksi muslimi kuitenkin soittaa uskonnollista musiikkia cd:ltä. Lähellä työskenteleviä se hieman häiritsee, vaikkei hän sitä kovaa soitakaan, mutta se on niin erilaista, sellaista tasaista joikaamista..
Ei ole mukavaa kun oman radion taustalla kuuluu jatkuvaa mongerrusta tunnista toiseen.
Kukaan ei kuitenkaan haluaisi loukata häntä ja on ok jos tahtoo sellaista kuunnella, mutta miksei voisi kuunnella korvalapuilla?
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä, voiko pyytää lopettamaan cd:n soiton muiden kuullen ja miten sen voi tehdä loukkaamatta toista?
Etenkin muslimit, kertokaa miten asian voi hoitaa korrektisti, sillä eihän siitä mitään tule jos kaikki alkaisivat oman uskontonsa musiikkia soittamaan työpaikalla.
Uskonnollinen musiikki työpaikalla
3
237
Vastaukset
Siitä selviää samalla tavalla, kuin noista joka helvetin työpaikalla meluavista Radio Novaa soittavista radioista: käyttää itse korvalappuja ja kuuntelee mitä lystää.
- tasapuolisuutta siis
Kaikki arabimaiden musiikki kuulostaa uskonnolliselta, vaikkei sitä olisikaan. Se on kamalan kuuloista joikumista. MInusta tämä ei liity lainkaan uskontoon, vaan musiikilla häiriköimiseen. Hän ei taida oikein ymmärtää, että pitää ottaa muut huomioon työpaikalla. Soitti mitä musiikkia hyvänsä. Ajattele häntä työntekijänä, eikä uskovaisena. Kai sinä nyt sanoisit jollekin helluntailaisellekin, joka alkaisi soittaa pelkkiä siionin virsiä? Vituttaan tuommonen alkaa, kun ei soiteta sitä musiikkia mistä itse tykkää. Laita sinä yhtä lailla soimaan omat biisit, vähän kovempaa kuin sillä toisella. Mielestäni muslimeita ei tarvi kohdella sen kummemin kuin muitakaan. Heille on samat säännöt kuin muillekin. JOtkut tosin ovat jo niin röyhkeitä olemukseltaan ja käyttäytyvät jo niin, kuin tämä olisi muslimimaa ja he jotain eliittiä. Kohtelevat tosi törkeästi esim. kaikkia naisia palveluammateissa.
- helluntailainen..
Helluntailaiset eivät kuuntele Siionin virsiä. Itse olen helluntailainen ja kuuntelen jazzia. Siionin virret taitavat kuulua heränneiden repertuaariin, mutta harvemmin he sitä kuuntelevat.
Yhteinen kanava taitaa olla se mistä suurin osa kyseisessä tilassa tykkää. Itselläni meinas mennä yhdessä paikassa hermot kun iskelmäradio raikasi. Mutta hillitsin itseni ja kärsin siitä.
Jos omaa erityistä musaa haluaa kuunnella, joita muut eivät kuuntele, niin korvalaput ovat hyvä vaihtoehto. Se pitää sanoa myös muslimille, samoin kuin hevarillekin. En minäkään pakkosyötä kenellekään fuusiojazzia, vaikka siitä pidänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171065124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103319Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2282230Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232043Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin21442Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491154- 721140
- 1761034
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959