VIHAAN KOKOOMUSTA

paska kokkARIT

haluaisin että jykälle tulis joku sairaus josta diagnoosi alle vuosi elon aikaa,mitä tämmönen paska tekis sitten?

11

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nmmn,56

      missä on kokoomuksen työpaikat? ei niitä oo surkein paska puolue mitä suomessa on , puhutaan paskaa mut todellisudessa ei mitään tapahdu, en hyväksy tämmöstä paska puoluetta, tää on mun mielipide.

      • Oletko niin Einari

        ettet saa töitä ilman Kataista ?

        Hyi kakkaa hyi.


    • sairas ihminen

      hakeudu hoitoon, olet sairas

      • paskat vaihtoon

        mene sinä vaan hoitoon kokkari


    • tytyty

      suomessa saa olla mitä vaan mielipidettä

    • raakkuna1

      Toivot siis että "Jykälle tulis joku sairaus" Joop. Tuollainenkin ilmaisu on ihan oikeaoppista vittuilua nykyisestä poliittisesta pelistä jota Suomessa käydään.

      Vaan Raakkuna uskoo että tämäkin taisto tulee nähdä loppuun asti. Ja sen jälkeen vasta saadaan kunnollinen poliittinen ryhmittyminen aikaan Suomessa.

      Eli uskon että vasta epäonnistumisen kautta, ollaan valmiita tarvittavaan muutokseen. Ja sellainen on jo vireillä aika vahvasti Perusuomalaisten toimesta.

    • toivoa saa joo

      haluaisin että aloituksen kirjoittajalle tulis joku sairaus josta diagnoosi alle vuosi elon aikaa,mitä tämmönen paska tekis sitten?

      • semmosta elämä on

        kirjoittajan omaisille tuli äidille ja isälle syöpä, mut ei ollu mitään tehtävissä, siitä kumpuaa tämä viha, rahaa säästetään väärissä paikoissa, KIRJOITTAJA KOHTA KUOLLUT EHKÄ ITSEKIN SURUUN.


    • vittuun kokoomus

      tää on tätä

    • adfghijk

      Ovat vain ostaneet viikonloppuna osakkeen, kun toiset ostavat viinapullon!

    • sokka pois ja pumm

      En itksi jos joku nopeuttaisi anaali kokkareiden poislähtöä maan päältä,vaan saattaisin jopa hymyillä.

      Kaikille itsemurha kanditaateille muille liipasinherkille tässä vinkki miten pääsette marttyyriksi suomessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe