nivelamin

mamikolmelle

Onko teillä kokemusta Nivelaminista (Tri Tolosen)? Ihan ihme luontaistuote, mulla loppui nivelkivut jo muutaman käyttöpäivän jälkeen

11

11096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nivelet rikki on

Mulla taas ei ollut nivelvaivoihin mitään apua..

• mamikolmelle

Mikä sinun niveleittesi tilanne on?

• åå娨¨¨

Minulta keräsi tollonen kaikki tollot taskusta, kivut jäivät ennenlleem

• Anonyymi

Tää on jo vanha kommenttiketju, mutta tuunpahan nyt kuitenkin kommentoimaan, että mulla kanssa Tolosen Nivelamin Strong on ollu ihan ihmelääke! Eikä siis pelkästään tulehdusanemia- ja reumaoireiden (Sjögrenin syndrooma) osalta, vaan ihan verikokeissa otettiin arvot ennen alottamista, ja kaks viikkoa sen jälkeen ku olin syöny sitä 2vk putkeen, ja sillä välillä tulehdusarvot laski, ferritiini (ja muut raudanpuutteen perusverenkuvan arvot hemoglobiinia lukuunottamatta) nousi ja mm. ainaki nivel- ja iho-oireet lähti, ja silmien kuivuusoireet helpotti. En oo vielä verrannu että voisko vaikutus olla sama jos söisin pelkkää kuparia (auttaa raudan imeytymistä) tai pelkkää glukosamiinia (auttaa niveliä). Täytyy taas kokeilla labrojen kautta, mutta tuskinpa siitä inkivääri- ja kurkumiinilisästä tossa on haittaakaan, varsinkin kun itsellä tulehdusarvot ollu jo pitkään koholla!
      Mun lääkäri sano, että jos raudanpuute on tosi paha, niin noin pieni määrä kuparia ja glukosamiinia kun tossa paketissa suositellaan otettavaks ei välttämättä vielä auta, eli silloin pitää ensin antaa paljon rautaa ja sitten vasta katsoa tehoaako noi. Merkittävällä osalla reumapotilaistahan on yleensä raudanpuute reuman aiheuttaman tulehdustilan takia (mahdollisesti?), ja silloin raudanpuute pahentaa reuman oireita.

• Anonyymi00008

Toimii ainakin mulla...söin kapselin päivään,90 kpl,n pakkaus, kokeilin, toista,vaihdoin nivel tehoon/vastaava tuote,kivut palasivat...takaisin sitten nivelamin, kivut hävisi ! Toimii siis mulla...kokeilu kannattaa, lepokivutkin poissa, ei ole humpuukia ainakaan minun kohdalla...

• Anonyymi

Olen käyttänyt Tolossen Nivelanmin strong parikuukautta .En ole huomanut mitään vielä että olisi auttanut.

• Anonyymi

En ole Tolosen mannekiini, mutta minulla auttoi heti lonkkakipuihin = heti!
      En tiedä mikä yhteensattuma tai muu tekijä voisi olla… ”Mitään en oo ottanu…”

• Anonyymi

Jeps...jos haet tukea kannattaako kokeilla,kyllä kannattaa,ei paljon maksa ja toimi ainakin minulla nivel ja jalka kipuihin.

• Anonyymi00009

Mihin sairauteen olette käyttäneet nivelaminia? Itselläni on useamman nivelen nivelrikko. Toinen lonkka on jo vaihdettu tekonivelen.
      Kiinnostaa, mitkä tämän nivelaminin vaikutukset ovat, että pysäyttääkö se todella nivelen tulehdusprosessin? Ja jos, miksi minulle määrättiin vain tulehduskipulääkkeitä? Joista ei ollut mitään apua, ja nopeasti eteni lonkka pahimpaan luokkaan.

• Anonyymi00010

Näiden ihmeaineiden vaikutus on se että käyttäjä uskoo voimakkaasti niiden parantavaan voimaan.
        Jos asenne on että syödään nyt mutta en usko että vaikuttaa niin vaikutuksia ei tule.

Voihan olla että osalla on joku puutostila joka aiheutta kipuja ja siihen vitamiinit ja hivenaineet auttavat mutta varsinaiset sairaudet jotka ovat eteneviä ei vitamiineilla ja hivenaineilla pysäytetä.

Itsellä molemmat lonkat vaihdettu ja olkapäät leikelty kuten kyynärpää ja ranne.
        Polvet kipuilevat mutta tiedän että siihen on syynä se että talven aikana on tullut liikuttua vähän.
        Myös selän välilevyvaivat vaikuttavat myös polviin kun jaloissa on hermovaurioiden takia tuntopuutoksia.

Uskon kyllä siihen että vitamiineja ja hivenaineita tarvitaan mutta se että yhdessä pillerissä olisi juuri jokaiselle sopivat määrät on huuhaata.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Näiden ihmeaineiden vaikutus on se että käyttäjä uskoo voimakkaasti niiden parantavaan voimaan.
        Jos asenne on että syödään nyt mutta en usko että vaikuttaa niin vaikutuksia ei tule.

Voihan olla että osalla on joku puutostila joka aiheutta kipuja ja siihen vitamiinit ja hivenaineet auttavat mutta varsinaiset sairaudet jotka ovat eteneviä ei vitamiineilla ja hivenaineilla pysäytetä.

Itsellä molemmat lonkat vaihdettu ja olkapäät leikelty kuten kyynärpää ja ranne.
        Polvet kipuilevat mutta tiedän että siihen on syynä se että talven aikana on tullut liikuttua vähän.
        Myös selän välilevyvaivat vaikuttavat myös polviin kun jaloissa on hermovaurioiden takia tuntopuutoksia.

Uskon kyllä siihen että vitamiineja ja hivenaineita tarvitaan mutta se että yhdessä pillerissä olisi juuri jokaiselle sopivat määrät on huuhaata.

Niin vähän arvelinkin, että plasebovaikutuksesta on kyse. Itselläni vas. lonkan tilanne eteni nopeasti niin hirveäksi, että ei tehonneet koksibit, eikä mikään parasetamolimäärä. Kävely vaikeutuu merkittävästi, ja jopa 600 metriä oli lopulta liikaa.
        Pääsin onneksi leikkaukseen, koska työikäinen, työssä. Mietin sitä harmitellen, että kuukausia meni ns levätessä.
        Ja millä estän jatkossa muitten nivelten kohdalta saman. Teen fyysistä työtä, enkä usko että seuraavaa tekonuvelhommaa mikään työnantaja hyvällä katsoo. Kuntoutunut olen jo hyvin, ja työssä, mutta selvästi en ole ihan sataprosenttinen, koska kyykkyyn kunnolla en pääse. Könyän polvillani ne jutut mitkä kyykyssä pitäisi.

Nämä nivelaminit ja muut vastaavat. Miksi ihmeessä niistä sitten kirjoitellaan ihmeitätekevinä? Itse pääsin erikoislääkärille( oikopolku), suoraan. Jo heti diagnoosista tuli ohje valmistautua leikkaukseen. Kuvat vahvistivat jo pitkällä olevan nivelrikon. Töissä olin vielä sen jälkeen, mihin asti kykeni yhtään.
        Se aamu oli hirveä, kun tajusin etten pysty. Ettei kertakaikkiaan työ suju ollenkaan. Joku metri. Hirveä kipu ja jalkaa petti alta.
        Leikatessa oli nelonen.. Se vakavuusaste.
        Pyytäisin näiltä ' ihmelääkkeitten mainostajilta' harkintaa. Meitä oikeasti nivelsairaita on pilvin pimein. Ja meillä on jo ihan riittävästi hankaluutta ha kuluja sairauden vuoksi. Mitään parantavaksi mainostettua joka ei auta, emme tarvitse.
        Itsellä leikkauksen jälkeen omatoimikuntoutus. Olisin toivonut enemmän siihen tukea. Sain vähän kuntosaliohjelman myötä sitä, siinäpä se. On pitänyt ns itte keksiä miten takaisin tehollisen työelämään.
        Kiinnostaa millä diagnoosilla nuo nivelaminit ja muut tuovat apua, kun tosiaan se per.. eteneminen ei minulla pysähtynyt tosiaan edes täsmä- tulehduskipulääkkeillä. Vähän yli vuosi, ja nivel oli täysin sökö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      173
      6454
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      693
      3933
    3. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      141
      3233
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      375
      3009
    5. Mistä ihmeestä sitä viirasi?

Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti
      Jyväskylä
      24
      2394
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      160
      2067
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      709
      1939
    8. SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle

Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?
      Maailman menoa
      64
      1571
    9. Partamies hoi!

En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re
      Ikävä
      33
      1540
    10. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      491
      1509
    Aihe