Näin tähden taivalla joka häivisi pois!
Tähti hävisi pois! En nähnyt muita tähtiä?
Puhelin isäni kanssa, hän oli kännissä ja yksin! En saa häneen yhteyttä!
Äitini teki itsemurhan. Sama on tunne, kuin isänikin olisi tehnyt saman?
Ei vastaa, ei saa yhteyttä?
Ehkäpä isäni on vain kännissä, nukkuu vain siellä, mutta tuntuu että hän on pois?
Äitini sanoi ennen kuolemaansa, ettei menisi isäni mukaan edes kilon paloissa?
Äitini makaa nyt Haaparannan hautuusmaalla, 56v, teki itsarin!
Nyt mulla on tunne että isäni teki samoin, en saa häneen yhteyttä, hän on poissa, tai sitten hän vain nukkuu kännissä?
Näin videon missä yksi tyyppi menetti vaimonsa syöpään, että häntä verhoili jokin suoja, jumalan suoja, siksi hän oli niin rauhallinen. Vaimo meni vain toiseen paikkaan!
Olen menettänyt äitini, hän teki itsarin. Minä itkin jonkin aikaa, mutta ei minulla ollut mitään jumalan suojaa.
Olen jumalan suojaamaton ihminen, haluaisin uskoa, mutta tuntuu että uskoni ei riitä!
Vaikka äitini oli uskovainen ja aina uskoi Jumalaan, mutta minulla ei usko riitä, kaikki on vain biologiaa!
Saas nähä?
Näin tähden taivaalla..
Mies-37v..
2
65
Vastaukset
- ap.
No hätä, juttelin isäni kanssa hän on OK!
Mutta silti näin tähden taivaalla, joka hävisi pois??
Ehkä hän oli äitini? :) - ????????????????????
otas ihan iisisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872