Keskusta on kaikista kommervenkeistään huolimatta ollut takuuvarma isänmaan puolustaja vaikeinakin aikoina.
Mikä muu puolue on pystynyt samaan?
Älkääs nyt viitsikö?
8
59
Vastaukset
- karu totuus !!
Haista sinä ylileveäpuupää paska !
Parempi kun siirryt demaripalstalle nuolemaan ruskeata puhtaaksi.
Täällä on aivan turha lässyttää ja loiventaa.
Totuus on karu ja se valkenee vielä sinullekin vuoden sisällä.
Koronnousu on tosiasia, leikkaukset ja YT-kierteet raakaa todellisuutta.- Ylil evp
Kyllä keskusta on pitänyt maan tasapainossa ja asuttuna joka kolkan. Kapin kaltaiset narsistit ei sitä ymmärrä. Keskusta on ainoa puolue, joka on ymmärtänyt sen, että maaseutua ei voida asuttaa, jos tuloja ei siirretä menestyviltä alueilta keskustalle. Keskusta ruokkii käytännössä kaikki suomalaiset, jopa kaupungit. Onneksi meillä on keskusta ja ihmisten kokoiset kunnat. Suomalaisten onni on keskustasta lähtöisin.
- Ylil evp
Ylil evp kirjoitti:
Kyllä keskusta on pitänyt maan tasapainossa ja asuttuna joka kolkan. Kapin kaltaiset narsistit ei sitä ymmärrä. Keskusta on ainoa puolue, joka on ymmärtänyt sen, että maaseutua ei voida asuttaa, jos tuloja ei siirretä menestyviltä alueilta keskustalle. Keskusta ruokkii käytännössä kaikki suomalaiset, jopa kaupungit. Onneksi meillä on keskusta ja ihmisten kokoiset kunnat. Suomalaisten onni on keskustasta lähtöisin.
Onhan Keskustassa paljon moskaakin, Vaittinen ja Iso-Hookana tulevat ensimmäisinä mieleen.
Kapi on taas ihan perustörppö, ymmärryksen jälkijunassa. - Keskusta ei taida..
olla siinä hallituksessa joka noita ongelmia aiheuttaa seuraavan vuoden sisällä.
Joten pidäppä turpasi kiinni punikkiörvelö. - 36
Ylil evp kirjoitti:
Kyllä keskusta on pitänyt maan tasapainossa ja asuttuna joka kolkan. Kapin kaltaiset narsistit ei sitä ymmärrä. Keskusta on ainoa puolue, joka on ymmärtänyt sen, että maaseutua ei voida asuttaa, jos tuloja ei siirretä menestyviltä alueilta keskustalle. Keskusta ruokkii käytännössä kaikki suomalaiset, jopa kaupungit. Onneksi meillä on keskusta ja ihmisten kokoiset kunnat. Suomalaisten onni on keskustasta lähtöisin.
Sonta pitää levittää tasaisesti pellolle,mutta ihmisiä ei pidä levittää tasaisesti koko maahan. Kasvukeskukset on syntyneet sinne,missä niiden syntymiselle on edellytykset. Kasvukeskusket luo kasvua koko maahan, niissä tapahtuu kaikki kehitys maan parhaaksi. Suomi olisi paljon kehittyneempi ja vauraampi maa, jos kepu ei kuppaisi kasvukeskuksia ja jakaisi rahaa sinne,missä se ei mitään tuota. Kepu ei ruoki ketään,älä sotke maanviljelijöitä ja karjankasvattajia kepuun. Ulkomailta se taitaa jo puolet ruuastammekin tulla.
Eikös siellä rottakoulussakin opetettu, että tasajako ei ole taktiikkaa? Kapi niin on kertonut,vai olisko hän sen kuullut Rukissa tai muissa korkeammissa sotilasopinnoissaan.
Nojaan kapiin,kun sinä sen esille otit. Miksi niin taas teit? Pitäisit kateutesi omana tietonasi. Pitäisi sinun ymmärtää,että sinun lahjoillasi ei kapteeniksi päästy.
- kepu, hyi saatana
"Keskusta on kaikista kommervenkeistään huolimatta ollut takuuvarma isänmaan puolustaja" On ollut hyvä puolustaja.SEHÄN ON OIKEIN TEHTAILLUT NOITA VAIKEITA AIKOJA.Ja omaan pussiin pelattu puolueena ja yksilönä.Vai oletko evp:nä huonon muistin vuoksi?
- iltalyppsyt
Huonoina aikoina kepu on vaan lisännyt omille eliitti jusseille tukiaisia kun muut kepulaiset palkansaajat on saaneet maksaa lamasta, nyt on turhaa enään mitään selitellä , tasaveroon johtanut tie kääntyi oikeudenmukaiseen tiehen, jolloin jussitkin ottaa osaa kustannuksiin ja leikkauksiin , on selvää , niinkuin kataineinen sanoi ,kepukuntien raskaat ja tehottomat rakenteet uusitaan ja järkeistetään, ja tuet katsellaan uudelleenkaikilla aloilla
- 20
On se kepu ollut isänmaan puolustaja, mutta minkä isänmaan? Ei ainakaan Suomen milloinkaan. Sotilaskarkuri Korsimo teki ryssän rahalla Kekkosesta presidentin, ja Kekkonen oli 25 vuotta ryssän käskynhaltijana meillä. Sitä aikaa kutsutaan virheellisesti suomettumiseksi,ryssittyminen sen pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381