Onko tuossa mitään järkeä lähteä kakkosta pelaamaan, voiko Duisburi yllättää? Eilenhän Mönchengladbach pelasti rivin viime hetkillä Bochumia vastaan mutta onhan Schalke toisaalta ihan eri luokan joukkue. Ja kyse on ilmeisesti vielä jostain tärkeästä cupin finaalista?
Duisburg-Schalke
4
<50
Vastaukset
- l-teppo
Kuules nyt, nulikka! Mikään ei ole varmaa ja kuka tahansa voi yllättää, kuten Teppo takaa päin Miehelän saunassa et sillei hei! Pelaa mieluummin vaikka tulosvetoa kuin Schalkea pitkävetoon!
- tekninen pitkävetäjä
MITÄ!? Vähänkään asioista tietävät ottivat tästä päivän varmimmalla kohteella helpot lauantairahat tilille.
Mutta l-teppo onkin homo joten eihän se rahanteosta mitään ymmärräkään.. ) - tekninen pitkävetäjä
tekninen pitkävetäjä kirjoitti:
MITÄ!? Vähänkään asioista tietävät ottivat tästä päivän varmimmalla kohteella helpot lauantairahat tilille.
Mutta l-teppo onkin homo joten eihän se rahanteosta mitään ymmärräkään.. )JA minä vedin siis duisburggia...ihan kertoimen perusteella. En oikein seuraa saksan liigaa lähinnä mm kisoja vaan.
- ??
Mitä järkeä on vetää isointa kerrointa ja mahdottomia kohteita, rahat vain menevät. Ja ne jotka isolla pelaavat järkeviä varmoja, jäävät aina voitolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372