Jaaha. nyt se tapahtui, kai

O'ou

Eilen se sitten tapahtui. (Kello on jo yli puolenyön)
Nimittäin oikeaoppisten uskovien ylöstempaus. Eli me, jotka olemme edelleen täällä maapallolla, olemme joko:
A. Ateisteja, tai
B. Vääräoppisia uskovia.

Pitää kyllä myöntää, että aika huomaamattomasti Jumala tuon ylöstempauksen järjesti. En minä ainakaan ole huomannut, että joku uskovista tuttavistani olisi yhtäkkiä hävinnyt. Uutisia maailmalta olen yrittänyt seurata, eikä ainakaan minun silmiini ole sattunut uutista, jossa kerrottaisiin suurten ihmisryhmien äkillisestä katoamisesta.

Täytyy ilmeisesti olla niin, että oikeiden uskovien määrä maailmanlaajuisesti on ollut hyvin pieni, koska ylöstempauksesta ei ole mitään suurempaa kohua syntynyt.

Onkohan Jaakob vielä täällä, vai tempaistiinko hänet ylös?

34

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnarööki

Iloitkaamme nöyrällä mielin Telluksellamme, Ragnarök-Harmageddon - ennusteita tulee jatkossakin - se oikea vain on ennustamaton.

• "En minä ainakaan olehuomannut,ettäjoku uskovista tuttavistani olisi yhtäkkiä hävinnyt. Uutisia maailmalta olen yrittänyt seurata, eikä ainakaan minun silmiini ole sattunut uutista, jossa kerrottaisiin suurten ihmisryhmien äkillisestä katoamisesta."
      Minun vanhemmat ylöstemmattiin lentokoneella roomaan. Onneksi olivat juuri ehtineet varata lomaa tuolle ensiviikolle niin ei töissä tarvitse hätääntyä seuraavana maanantaina.

Sattumaako? Enpä usko.

• JakbTheScott

Sun uskovat ystävät ei olekaan oikeita uskovia!

• uamukahveella

On tietenkin! Jaakob vain on muuttanut nimimerkkinsä, kun ei kehtaa näyttää sitä, ettei kelvannut tempaistujen joukkoon! ;)

Muuteen, olisi ihan mielenkiintoista, jos jokainen tekisi luettelon kaikista havaitsemistaan tempaistuista, niin saataisiin jotain tilastoja, ettei turhan takia aleta etsimään ja viranomaisia häiritsemään (kun niitä on muutenkin jo niin vähän).

• Sala Liitto

No niin. Nyt viranomaiset ovat ryhtyneet peittelemään tapahtunutta ylöstempausta. Seuraavassa otteita MTV:n uutissivulta:

"Suomessa elää tilastojen mukaan 30 000 ihmistä, joiden osoitetta ei tiedetä"

"Näistä noin 8000 ihmisen olinpaikasta viranomaisilla ei ole minkäänlaista tietoa"

"Viranomaiset eivät kuitenkaan usko, että Suomessa on lähes 22 000 kadonnutta"

Ylöstemmattuja selvästi.

• Jaakob murtuneena

"Onkohan Jaakob vielä täällä, vai tempaistiinko hänet ylös?"

Kyllä. Täällä minä edelleen olen. Hitto kun olen surullinen. Olin varma, että sentään minut tempaistaisiin. Olin jo pakannut matkalaukunkin valmiiksi, mutta ei. Taidan ottaa ryypyt haulikosta, että pääsisin mukaan.

• kohta Hän saapuu

Haluan kertoa uskovana että kun tempaus oikeasti tapahtuu niin se on äärimmäisen masentavaa niille jotka tänne jäävät. Ihmiset juoksevat hysteerisinä liberaali / ateistipappien luokse kyselemään mitä on tapahtunut kun uskova työkaveri tai uskova aviopuoliso on kadonnut. Liberaalipapit sanovat vain he eivät uskoneet Raamatun kirjoituksia.
      Pian tulee päivä kun Herra Jeesus noutaa omansa taivaaseen.

• Onko raskasta odottaa olematonta?

• 66*11-60

Sinä et vain voi hyväksyä sitä tosiasiaa, että sinua ei ole temmattu. Mikä tarkoittaa sitä, että sinä olet vääräuskoinen. Siksi sinä olet kehittänyt itsellesi noinkin typerän seliselityksen.

• 21

Mitähän tämä koko ylös tempaus vouhotus on?

Muistaakseni raamatussa sanotaan ettei lopun aikoina ole "ainuttakaan uskovaa, ei ketään joka tekisi hyvää."

Eli niin kauan kun on yksikin uskova ja yksi joka tekee hyvää, ei lopun aika voi tulla.

Ainakaan raamatun mukaan.

Ei sillä että minä moiseen uskoisin mutta ajattelimpa vaan kertoa kun uskiksilla on näköjään jäänyt kyseinen kohta lukematta.

• lue lisää
        21 kirjoitti:

Mitähän tämä koko ylös tempaus vouhotus on?

Muistaakseni raamatussa sanotaan ettei lopun aikoina ole "ainuttakaan uskovaa, ei ketään joka tekisi hyvää."

Eli niin kauan kun on yksikin uskova ja yksi joka tekee hyvää, ei lopun aika voi tulla.

Ainakaan raamatun mukaan.

Ei sillä että minä moiseen uskoisin mutta ajattelimpa vaan kertoa kun uskiksilla on näköjään jäänyt kyseinen kohta lukematta.

Nimim. 21: Olet lukenut huonosti Raamattusi.

• 24e3wt
        lue lisää kirjoitti:

Nimim. 21: Olet lukenut huonosti Raamattusi.

Paljon paremmin kuin sinä olet uskottava. Eli et ollenkaan.

• Sitten kun herra noutaa omat vanhurskaat pois maanpäältä, vieden heidät taivaisiin, niin jopas siellä alkaa hyvien ihmisten juhlat. (lainaus Oiva Paloheimon runosta: ........ miten hyviä hurskaat on........)

Mutta mitä meille maan matosille jää ?
        - tieteet ja taiteet
        - etiikka ja moraali
        - humanisuus
        - omat aivot , joita ei ole "säädetty" tai manipuloitu

Meille jää kaunis luonto ja maa.

Ystävällisesti Epi....

• kohta Hän saapuu
        ikiateisti kirjoitti:

Onko raskasta odottaa olematonta?

Ole varannut jo pesismailan, jolla saan murjottua Jeesuksen pääsiäisåöytään!

• Kukaan ihminen ei tiedä Jeesuksen palauun ketkeä, sen Raamattu todistaa.

Uskovien tempaus, sen jälkeen Jeesuksen paluu, eivät ole sama asia, kuin maailmanloppu.
      Jeesuksen paluun jälkeen tämä Tellus on paikallaan sen tuhannen vuotta. Maailmanloppu tulee sitten joskus.

Ylöstempaus huomataan vain uskovien joukkokatoamisena.

Jeesuksen paluun tänne maahan saavat kaikki nähdä.

Turha mitään päivämääriä ennustaa lopusta, ajanmerkit keroo asian läheisyyden. Kukin olkoon valmis siihen.

Maailmanloppu ei siis tule edes paljonpuhuttuna päivänä 21.12.2012.
      Aikakauden muutoksia voi tullakin. Vaikeitakin.

• O'ou

Ai ai Jumalanhullu. Ilmeisesti hulluudestasi huolimatta et kuulunut valittujen joukkoon, koska vielä kirjoittelet täällä. Olen pahoillani puolestasi. Kuuluit siis ryhmään B.

• 1337

"Ylöstempaus huomataan vain uskovien joukkokatoamisena."

Ihanko tosi? Älä nyt viitsi, iso mies. Nimimerkkisi on muuten oikein kuvaava.

• O'ou kirjoitti:

Ai ai Jumalanhullu. Ilmeisesti hulluudestasi huolimatta et kuulunut valittujen joukkoon, koska vielä kirjoittelet täällä. Olen pahoillani puolestasi. Kuuluit siis ryhmään B.

• 1337 kirjoitti:

Ihanko tosi? Älä nyt viitsi, iso mies. Nimimerkkisi on muuten oikein kuvaava.

Ihanko tosi? Älä nyt viitsi, iso mies. Nimimerkkisi on muuten oikein kuvaava. "

- jos käsittäisit, mitä sana, tai nikkini "Jumalanhullu" pitää sisällään, ajatuksesi voisivat olla jotain muuta?

• 1337
        Jumalanhullu kirjoitti:

Tempaus tuli näköjään sittenkin. Vain väkäset jäivät näytölle.

Halleluja!

• 1337
        Jumalanhullu kirjoitti:

Ihanko tosi? Älä nyt viitsi, iso mies. Nimimerkkisi on muuten oikein kuvaava. "

- jos käsittäisit, mitä sana, tai nikkini "Jumalanhullu" pitää sisällään, ajatuksesi voisivat olla jotain muuta?

Vaikka nimimerkkisi olisi itse jumala ei se tee sinusta muuta kuin sen mitä olet. Hullu. Itse asiaan et pysty kommentoimaan vaan takerrut epäolennaiseen. Eli, et sinä oikeasti aikuinen mies tuollaiseen usko.

Todellakin?

• 1337

Höperö.

• ei s**tana...

Hei Jumalanhullu.

Oletko miettinyt miten se tempaus käytännössä tapahtuu? Tappaako jumala teidät oikeat uskovaiset ensin, että se sielu sitten tempaistaan? Vai ihan elävänäkö temmataan jonnekin? Entäs sitten ne oikeat uskovaiset jotka jo ovat kuolleet ja mätänevät montuissaan?

• ei s**tana... kirjoitti:

Hei Jumalanhullu.

Oletko miettinyt miten se tempaus käytännössä tapahtuu? Tappaako jumala teidät oikeat uskovaiset ensin, että se sielu sitten tempaistaan? Vai ihan elävänäkö temmataan jonnekin? Entäs sitten ne oikeat uskovaiset jotka jo ovat kuolleet ja mätänevät montuissaan?

Näin se menee:

1 Tes. 4:
        13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla

- Herramme Jeesus Kristus ei siis tule alas asti noutaessaan meidät, vaan vastaanotttaa uskovat pilvissä.
        -Tämä ei siis ole Hänen toinen tulemuksensa maan päälle. Myöhemmin sekin tapahtuu.

Tämä allaoleva vastaa myös kysymykseesi.

1Kor. 15:
        50 Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.
        51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
        52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
        53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

- elävät uskovat saavat siis henkiruumiin silmänräpäyksessä ja Kristuksesa kuolleet nousevat ensin ja elossaolevat uskovat liittyväöt heihin, tekevät "matkan" yhdessä :)

• Tempaus pitää porukat "hereillä".
      Eivät sorru syntiin, kun "sitä hetkeä ei tiedä kukaan".
      No, jos ei tiedä, niin ihmeen innokkaasti yrittävät jumalansa kirjoittaman raamatun salakielen murtaa ja saada asian etukäteen tietoonsa.
      Sinnikkäimät koodinmurtajat, ts tempauksen ennustajaukot pitävät kaiketi itseään kaikkivoipaa jumalaansakin fiksumpina, koskapa olettavat raamatunkin
      murtavansa.
      Onnea toki yrityksille.
      Kaiketi kunnon uskova on ainakin yhden maailmanlopun ehtinyt ennustaa.

• Joo o. Se on nyt siis täytetty. Nyt vain odotamme 7 päisen lohikäärmeen ja yms muiden otusten ilmestymistä. Mahtaakohan nekin tapahtuva yhtä huomaamattomasti kuin ylöstemapus?

• Kyseinen uutinen ylösotosta todistaa jälleen selkeästi,kuinka Raamatun ennustukset toteutuvat. Tätä uutista koskeva lopun ajan ennustus on kerrottu kolmessa evankeliumissa. Seuraava esimerkki on Luukkaan evankeliumista:

"Niin Hän (Jeesus) sanoi: Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen; ´Minä olen se´ja ´Aika on lähellä´ Mutta älkää menkö heidän perässään.
      Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä (Arabimaailma?), älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti." (Luuk.21:8-9)

(Sulkumerkeissä omat lisäykseni)

• Lempo soikoon kun tuota maailmanloppua ei sitten tullutkaan.

Ihmeelliseksi aina asian tekee se, että nämä totuudentorvisanomat tulevat poikkeuksetta USA:sta.

Siellä on joku huru-ukko nähnyt näkyjä ja ryhtynyt julistamaan.

Itse väitän (mu.tu) menetelmällä, että taas oli joidenkin kirkkokuntien likviditeetiongelmat olivat niin suuret, että keksittiin "tuomiopäivä" jolloin ihmiset ryhtyivät heittämään suuren määrän taaloja kolehtihaaviin ja kirjoittamaan kirkoille testamantteja.

"Konna&Kuoukku pääekonomisti E......

• Miten onkaan sattunut noin paljon tyhmyyttä samaan ruumiseen?

Se ei voi olla sattumaa, vaan siihen tarvitaan älykäs suunnittelija.

• ei tempaistu

Minä löysin uskovan tuttavani kengät hänen kotipihaltaan.
      Miestä ei ole sen koomin nähty.
      Ilmeinen ylöstempaus !

• _ylösdembaistu

Jos vapaa olet synneist` maan
        Sut kohta ylöstempaistaan
        Siks` vyösi pidä tiukassa
        Et seuraa housut matkassa

• toinen uskova
        _ylösdembaistu kirjoitti:

Jos vapaa olet synneist` maan
        Sut kohta ylöstempaistaan
        Siks` vyösi pidä tiukassa
        Et seuraa housut matkassa

Nimimerkki "Jumalanhullu" kirjoitti aivan oikein - raamatullisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe