VÄLIKYSYMYS J.KATAISELLE

EROON JYRKISTÄ HETI

MITÄ HELVETIN PELIÄ KOKOOMUS JA SDP PELAA JOSSA PELATAAN VAIN AIKAA JA TUHLATAAN VERORAHOJA....

12

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukea tarvitaan¨¨

      Odottelevat uusia tuettavia jotta voivat sitten tukipaketit laittaa vanhan Hallituksen piikkin.

      • Kreikan lisä

        Kreikan kohta tuleva lisätukipketti!


    • tosi kummaa touhua

      TÄSSÄ täytyy olla kansallaki sananvaltaa Kataisen on poistuttava , sdp ja persut hallitustunnustelijoiksi SE ON KOKO KANSAN TAHTO !!!
      Katainen EI ole kansan suosikki !! EPÄILYTTÄÄ Kataisen touhut !!!!!

    • Jykään kyllästynyt

      Ei kansalla ole mitään sananvaltaa, maksuihin kyllä saa ja pitää osallistua.

      Jykä puhuu ja kansa tekee niinkuin käsketään, kauankohan tekee??????

    • kätyri syrjään

      SEN ON LOPUTTAVA , kansa tahtoo muutosta, Katainen rikkoo OIKEUSTAJUA, vaadimme äänestyksen mukaista politiikkaa suomeen HETI, kätyri syrjää, se on kansan tahto !

      • Vähän vielä oikealle

        Jaa, mikäs se äänestyksen mukainen politiikka olisi? Kokoomus suurin puolue ja SDP toiseksi...vaikka hävisikin matalimmalle tasolle mitä koskaan ollut. Suunta on selvästi Suomessa oikeallle...vanhat vasemmistopuolueet on menettänyt kansasta otteen, koska eivät ole hallitusaikanaan saaneet mitään parannusta aikaan.


    • Ja olisiko tarjolla jotain perusteluja?

      Jos haluaa estää äänestäjien tahdon toteutumisen, niin olihan asiaa toki perusteltava: kansan tahto oli selkeästi, että kokoomus on suurin puolue ja että hallituksen muodostaa siksi Kokoomus.

      Ja jos tekee välikysymyksen, niin ketkä sitä tukisi. Porukka jolla on Iso-Jytky housuissa ja puolue joka itse ilmoitti haluavansa oppositioon. Ei taitaisi rahkeet riittää.

      NINEL

    • kukaa ei usko

      JA psakat, kokoomus EI ole suomen suurin puolue, muutaman haamuäänen takia huutelee TYHJIÄ, kukaan ei usko kokoomuksen rehellisyyteen, katsokaa Kataisen naamaa, on niin kieron näkönen kuin korkkiruuvi !!!!
      Vit.... aa epärehellisyys.

    • KREIKALLE SEURAAVA..

      näköjään VANHAN HALLITUKSEN PIIKKIIN LAITETAAN KAIKKI MITÄ KOKOOMUS ON TÖPÄILYT VERORAHOJEN KANSSA...
      KOKOOMUSHAN ON SAANUT TÄMÄN VALTION VAJEEN AIKAAN....
      J.KATAINEN ON ISTUNUT RAHAMINISTERINÄ JA NYT JYRKI HALUAA PELASTAJAKSI SDP.VAS.VIHER,KD JA RKP PUOLUSTAMAAN KATAISEN TUHLATUJA EUROJA SEURAAVAAN HALLITUKSEEN.....
      ei olisi vajeita valtiolla jos VEROTUS OLISI OLLUT OIKEUDENMUKAINEN KAIKKILLE ja valtiovaje on syntynyt myös velkamaille annetut eurot....ja lisää pyytävät velkamaat......
      KOKOOMUS JA SDP ANTAVAT RAHAA ILMAN TAKAUKSIA SEURAAVAN 4V AIKANA....VELKAMAILLE....

    • tyhmyys huipussaan

      Kieroa touhua, kokoomus on menttäny täysin kansan luottamuksen, kumma ku ei YMMÄRRÄ vetäytyä mahdottomasta tehtävästä.

    • PASKAA SAA

      minne se kiire katosi JYRKI...ai niin kreikkahan sielä jo on OVEN TAKANA...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe