Selviytyjät äänestys

Talismaani 3

Tähän saakka selviytyjiä seuranneena voin todeta, että selviytyjät sarjan voiton ansaitsisi Russell Hant.
Eihän tuossa sarjassa voittoa jaeta siitä, kuka parhaiten selviää olosuhteista, vaan parhaasta pelitaktiikasta ja siinä Russell on ehdottomasti paras.
Ilman Russelia tämänkertainen selviytyjät olisi aika laiha sisällöltään.
Parasta on, kun Russell on löytänyt kaksi talismaamia ilman mitään vihjeitä, pelkästään päättelemällä ja etsimällä.
Kukaan muu pelaaja ei ole viitsinyt edes yrtittää etsiä koskemattomuus talismaania, mutta Russell on niin viisas, että loikoilun sijaan hän on käyttänyt aikansa etsimiseen ja ilman talismaania Russell olisi jo häädetty pois edelliskertaisessa äänestyksessä.
Ensimmäisen talismaanin Russell pelasi varman päälle, vaikka olisi pärjänyt ilman, että löi peliin talismaanin.

Toisessa äänestyksessä talismaani pelasti Russelin. Oli kyllä herkullinen tilanne, kun Russell löi talismaanin peliin ja äänestys lapuissa luki toisensa perään Russelin nimi, eikä niitä ääniä laskettu.
Siinä loksahtivat toisen joukkueen leuat alas, varsinkin tämän David Ballin.
Myös Laura oikein kihisi kiukusta, kun suunnitelma Russelin häädöstä meni mönkään.
Ärsyttävin pelaaja on ollut Laura, joka onneksi äänestettiin pois viime kerralla.
Todellinen biz woman.
Syytti Russelia kieroksi pelaajaksi ja rotaksi, joka tonkii leiriä ja löytää talismaaneja.
Taisi olla kovin kateellinen Russelin löytämistä talismaaneista.
Ei kertaakaan käyttänyt aikaansa talismaanin etsimiseen, vaan loikoili ja kehtaa syyttää Russelia siitä, että hän on löytänyt talismaanin.

Viimekertainen jakso talismaanin etsimisestä oli myös hyvä.
Toisen heimon pelaajat olivat epätoivoisia, että Russell löytää taas talismaanin. Russell etsi juuri oikeasta paikasta, kun David Ball tuli siihen sähläämään ja yritti sekoittaa jutun.
Russell lähti hölkkäämään ja muut käskivät seurata Russelia, ettei tämä vaan pääse löytämään talismaania.
Russellilla on parempi kunto, kuin Davidilla, joka on kunto-ohjaaja.
Russell pääsi karkuun, palasi takaisin, jatkoi etsintää ja löysi talismaanin.
Kukaan ei aavistanut, että Russell on löytänyt talismaanin, muutenhan he olisivat puhuneet Russelin äänestämisestä, jolloin hän olisi joutunut pelaamaan talismaanin illan äänestyksessä, aivan turhaan.
Toivottavasti Russell voittaa palkinnon, ei kukaan muu pelaaja ole koskaan löytänyt talismaania ilman vihjettä ja kaksi kertaa peräkkäin.

13

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

      ei voita

    • toisinajatteleva

      Russelilla saattaa olla pelisilmää, mutta syvimpiä ihmisluonteen syövereitä hän ei välttämättä ota huomioon! Todennäköisesti raadin jäsenille avautuu silmät hänen kierosta toiminnastaan. Onhan hän jo niin monta kaveria taktikoinut pois!
      Tosi härskisti hän halveksii kanssaihmisiään ja korostaa omaa etevämmyyttään, oikein pahaa tekee seurata!.

    • Hemspök

      Uskotko ihan tosissaan että Russell löysi talismaanit ihan omin avuin - uskotko myös joulupukkiin? Haloo tämä on amerikkalaista tv-soopaa....

    • JORMABALLERIINA

      jormaaaaaaaaaa :):) JOUJOUJOU :):) Russel on aika hassu mies :):) mut mä oon shamboooooooooooooooooo ouuououououououo ;););)

      • Monttaaarus

        Mamaaa I like this hyvin Peljjon ja maa olen Mjonntteerus Brosnii


    • Russellipusseli

      Minun mielestäni Russell oli kyllä pelin paras ja hänen olisi ehdottomasti kuulunut voittaa :)

    • Krokomjontti

      Mike kalja pulo ei sielä mike kalja pulo olee mina tukka russeli huuvin paljo ja tukkani on ku shambo ja mina inhooo zanskuuu ja anet ...

      • brosnii

        sama juttuu minä olen :)


    • lsjd<adsh

      hei kuule se o ihan vaa russel hantz

      • ryssä jorma

        brosnii halagala salamalakalajalatalahala sugnii pööö gerbouliiee matsiii morendsoo tonaa ei tonaa brysyloova brysyloova jemassoolll


      • jooo o

        jeaaaaah kyllä on nyt russeliki nii suruvaipassan että hohohohohohohohoho


    • fdsghdshrtjt

      Hei kaikki innokkaat Russellittajat! Olen kunnon Russell -fani! Hän pelasi loistavaa peliä :) Nyt naurattaa ku Disa on tryffeee :) Voi ei biisikärpäses on noloi laului 111111- lukuu

    • Inka8

      Katja stål pois se on ärsyttävä sanoo ja puuttuu jokaiseen asiaan hänestä ei tule ohjelman voittajaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe