Mitä hyötyä oli ja on

Persuja äänestää

Haittaa vain politiikkaan, kun persut sai noin paljon ääniä.
Kun itse jäivät "nokka varjoon ".

Kunnat lähtee monet. Se SDP & Kokoomus linja.
Eduskunta äänestää selvän poiston.

Nyt katsomaan Arhinmäen kravattia milloin kaulassa. Se merkkinä hallitukseen menosta.
Itse luulen sen olevan kaulassa loppuviikolla.

5

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että näin pitäis >

Puolustaakopersut nyt pikkukuntaisia ?
      Ja miten.
      Takariviltä edelleen huudellen ? vai ?

• Huijattiin maalaisia

Äänestettiin vain joutuminen oppositioon.
      Siellä saavat soittaa poskeansa seuraavat neljäkin vuotta. Onneksi näin koska vastuulliseen toimeen heistä ei ole.

Pieni ihminen nyt tulee kärsiin SDP & Kokoomus politiikasta.
      Maaseutu häviää. Kun keskusta ei niin voi olla tukenaan.

Persut oli vain suunsoittajia edelleen.

Pienemmät kunnat nyt lähtee 1-Sivan malliksiksi.

Mitä sanoo pienen kunnan persu äänestäjä nyt ?

• Ei huijattu

"Siellä saavat soittaa poskeansa seuraavat neljäkin vuotta. Onneksi näin koska vastuulliseen toimeen heistä ei ole."

Kansakunnan yhteisin ponnisteluin hankittuja varoja PerusSuomalaiset eivät halua hussata niin kuin tekevät sossut ja kokoomus. Sinulla on kummallinen käsitys vastuullisuudesta. Kannatat varmaan sitäkin että kun juoppo on juonut omat ja varastetut viinat, yhteiskunnan tulee antaa lisää rahaa juopolle ettei viinatetaita tarvitse sulkea.

• Rape 66

Juupa juu. Tämän Portugalipaketin hyväksymisen jälkeen onkin jännittävää odotella kuinka paljon persujen kannatus nousee ja kuinka keskusta., viherpiipittäjät, kommarit ja sossut menettävät .

• Yksi monista

Keskusta pitäisi pakolla noin 300-kuntaa, maataloustuista ja metsätuista puhumattakaan..! Eikä aikkaa kun S.Anttila sanoi suomalaisen kaupan olevan tärkeän keskustalle, samalla e-lisäaine elitarviketeollisuus (kaikki heti Virossa tekemässä tuotteita) Keskusta on tottunut lypsämään pienelle harrastelija joukolle suunnatoman määrän tukia. Tämän maksaa kansa korkeina elitarvikehintoina, korkeina säkön yms. hintoina yms. (muistakaa kenen päälaki oli taustalla kun sähkön hintoja nostettiin tolkuttomasti , samoin veroja. Hintojen nousu ei huolestuta noita koska korkeampi hinta , tietää lisätuloja verotuksen kautta. Antakaa lisää vastuuta keskustalle , ollaan heti Portugali tai Kreikka..! Eikä SDP tai kokoomus tee köyhän oloa sen paremmaksi..!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe