Olisiko Turussa tai lähialueilla rehtejä kannabiksen kotikasvattajia?
Oisin kiinnostunut polttelua kokeilemaan. :)
Onko täällä kannabiksen rehellisiä kotikasvattajia?
9
164
Vastaukset
- yamaan
löytyy. mene ulos ja etsi, kyseisessä kaupungissa on huomattavan paljon lepposia takkutukkia, jotka tarjoo savuja mielellään kunhan ei ihan heti mee töksäyttään että tarjokkaas joku pajarit : )
- Rikollinenko rehti?
"Olisiko Turussa tai lähialueilla rehtejä kannabiksen kotikasvattajia?"
Mahdoton yhtälö!- eihajuakaan
Älä ny. Kyl Turussaki saletti on muutama rehellinen tyyppi.
- kserno
eihajuakaan kirjoitti:
Älä ny. Kyl Turussaki saletti on muutama rehellinen tyyppi.
jaa-a...
- thisnameistoolongforthis
Minulle on vaikeaa löytää yhtään luotettavaa first-hand kasvattajaa. En luota välikäsiin, koska viimeksi kun ostin välikädeltä tuli lasikuidulla painotettua poksahtelevaa hassia.
- honeycutt
Joo, mäkin mielelläni kokeilisin ihan puhdasta tavaraa, siksi tuntuiskin turvallisemmalta jos sais suoraan joltain mukavalta kasvattajalta hakea. :D
- baablanjaam
honeycutt kirjoitti:
Joo, mäkin mielelläni kokeilisin ihan puhdasta tavaraa, siksi tuntuiskin turvallisemmalta jos sais suoraan joltain mukavalta kasvattajalta hakea. :D
yks juttu on ihan varma: täällä tuskin kukaan tulee sulle kertomaan että joo, kasvatan ite, tuu vaan hakee ja kyljessä yhteystiedot... niinku joku tossa ylempänä ssno, parast tapa löytää kasvattajia on mennä ihan suoraan jutteleen niitä näitä sopivan näkösten ihmisten kanssa jotka kyseistä toimintaa vois harrastaa. toinen vaihtoehto, jota ite pidän parempana on ihan suoraan kasvattaa itse.
- thisnameistoolongforthis
baablanjaam kirjoitti:
yks juttu on ihan varma: täällä tuskin kukaan tulee sulle kertomaan että joo, kasvatan ite, tuu vaan hakee ja kyljessä yhteystiedot... niinku joku tossa ylempänä ssno, parast tapa löytää kasvattajia on mennä ihan suoraan jutteleen niitä näitä sopivan näkösten ihmisten kanssa jotka kyseistä toimintaa vois harrastaa. toinen vaihtoehto, jota ite pidän parempana on ihan suoraan kasvattaa itse.
On hieman vaikeaa kasvattaa itse, kun siemenien hankinta on erittäin vaikeaa näillä alueilla. Mutta voisi kokeilla tuota pudipäiden näkösiin tutustumista.
- cokie
niitä on joka paikasse se vaan vaatii oikeeta silmää ja ehkä nenääki ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153704Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322048Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 931606
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1011354- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1011096- 811094
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja96890Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61797