vanha hallitus tai sitä edellinen - eikä niitä poista tuleva hallituskaan.
Vaikka tulevassa hallituksessa ilmeisesti istuu myös "köyhän kansan ystävä",eli Arhinmäki - niin leipäjonoja ei hänkään yritä poistaa.Kun Arhinmäki nyt pääsee todellisen vallan makuun,niin se köyhä kansa unohtuu häneltäkin helposti.
Turha on vasemmistoliiton ja vihreiden kannattajien selitellä,ei Arhinmäki ja Sinnemäki tule tekemään mitään konkreettista köyhyyden poistamisen eteen - sanahelinää kyllä kuullaan.
Ei poistanut LEIPÄJONOJA
oma lompsa tärkein.
2
<50
Vastaukset
- o.
Leipäjonot eivät kiinnosta lainkaan sen enempää vasemmiston kuin oikeistonkaan kermaperseitä - tämä nykyinen vasemmisto on ihan huuhaata - typerää huutelua että työläisen asialla ollaan.
- itäsuomi
Enpä oikein usko, että Suomeen saadaan uutta hallitusta ilman uusia vaaleja.
Tämä nykyinen Heinäluoman yritelmä on jo ennen syntymistään tuhoon tuomittu.
Jos se rustataan väkisin kasaan, ei siitä tule ainakaan toimivaa hallitusta. Mitään oleellista ei tule tapahtumaan. Kyseessä lienee lähinnä Kataisen ja Heinäluoman ajan peluu ennen uusia vaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808