"Neekeriukot räntäsateeseen metsiä
45
427
Vastaukset
- eijaksakirjautua.
Näyttää siltä, että hakkaraisukon selvä kausi on tosiaan jäänyt taakse. Taisi paineet kansanedustajantyöstä olleen ukolle hieman liikaa. Toivottavasti tässä ei tule taas yksi persu, joka jää lopulta oltuaan varsinaista työtään tekemättä ja tarpeeksi pitkään juotuaan "hyvin ansaitulle" sairaslomalle.
- Parempia ihmisiä
Neekeriukot on niin hyviä ihmisiä ettei niiden voi olettaa ainakaan fyysistä työtä tekevän. Rasistita ajatella että heille opetettaisiin sellaisia työtehtäviä joita suomalaiset tekevät ja joihin hekin olisivat kykeneviä.
- eijaksakirjautua.
Mitä höpötustä tuo nyt on. Mustaa kaveria näkyy olevan juuri niissä töissä, joihin ei herraskaiset suomalaiset sovi. Siivoustöihin tai muihin heikosti palkattuihin ammatteihin on esimerkiksi pääkaupunkiseudulla hyvin vaikea saada suomalaista työtöntä, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä työhaluttomia.
eijaksakirjautua. kirjoitti:
Mitä höpötustä tuo nyt on. Mustaa kaveria näkyy olevan juuri niissä töissä, joihin ei herraskaiset suomalaiset sovi. Siivoustöihin tai muihin heikosti palkattuihin ammatteihin on esimerkiksi pääkaupunkiseudulla hyvin vaikea saada suomalaista työtöntä, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä työhaluttomia.
Puhutaanko nyt töistä vai "töistä"?
Työ = 7.30-8T/pvä säännöllinen työaika, palkalla elää ilman toimeentulotukea. Lomat lain mukaan.
"Työ" = työharjoittelija ilmaiseksi tai 1-6t/pvä aina silloin tällöin sikamaisiin aikoihin 6€/t ilman ylityö tms korvauksia, ei oikeutta lomiin koska työsopimus katkaistaan vähän väliä, työvaatteet ja työkalut oltava itsellä.- ilmeisesti herra
sama.se kirjoitti:
Puhutaanko nyt töistä vai "töistä"?
Työ = 7.30-8T/pvä säännöllinen työaika, palkalla elää ilman toimeentulotukea. Lomat lain mukaan.
"Työ" = työharjoittelija ilmaiseksi tai 1-6t/pvä aina silloin tällöin sikamaisiin aikoihin 6€/t ilman ylityö tms korvauksia, ei oikeutta lomiin koska työsopimus katkaistaan vähän väliä, työvaatteet ja työkalut oltava itsellä.Hakkarainen haluaisi ukkonsa jälkimmäiseen "työhön"
ilmeisesti herra kirjoitti:
Hakkarainen haluaisi ukkonsa jälkimmäiseen "työhön"
Luultavasti sellainenkin työ kävisi terapiana henkilöille joiden kultuurissa työnteko on sitä että tehdään lapsia liukuhihnalta ja pannaan akat töihin kuluttaen päivät basaarin kahvilassa.
- Anti-Demari
Mikset mene itse siivoamaan? Näytä esimerkkiä meille herraskaisille. Entä miksi ette maksa humanitääristen pakolaisten elätystä nettopalkoistanne? Ette suinkaan ole rääkyviä, tyhjänpuhuvia loispellejä?
Sinä ja mover olette samanlaisia fariseuksia sanan arkikielisessä merkityksessä. Vaaditte muilta sitä, mitä ette itse suostu tekemään. Tässä teitä hyvin kuvaava lainaus.
"Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista. He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi, mutta itse he eivät halua niitä sormellaankaan liikauttaa. Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Farisealaisuus - - mutta
sama.se kirjoitti:
Luultavasti sellainenkin työ kävisi terapiana henkilöille joiden kultuurissa työnteko on sitä että tehdään lapsia liukuhihnalta ja pannaan akat töihin kuluttaen päivät basaarin kahvilassa.
onneksi sellaisia kulttuureita on vain hallanpanemien höpisijöitten pahoissa päiväunissa
- päiväunia..
- mutta kirjoitti:
onneksi sellaisia kulttuureita on vain hallanpanemien höpisijöitten pahoissa päiväunissa
muttaneidille.
"Toisin kuin Suomessa afrikkalaiset miehet ovat taitavia keskustelijoita, loistavia puhujia. Se ei ole mikään ihme. Kun päivät juttelee ja illat jatkaa harjoituksia oluen ääressä, täytyy harjoitelmien tulos myös näkyä.
Naiset taas tekevät työt – ruoka, pyykki, eläimet, kasvimaa, veden kanto jne. Puheenharjoitus jää vähemmälle. Suomessa taas naisten sanavarasto on rikaampi kuin miesten. Miksiköhän?"
http://www.matkaopaslehti.fi/foorumi/?wpforumaction=viewtopic&t=107.0
"Miehet nukku päiväunia, hoiti vähän eläimiä ja naiset teki KAIKKI raskaat työt! Pilkko puut, kantoi ne selässään monta kilsaa, isoja kuormia, pesi pyykit, teki ruuat, kasasi jopa niiden kodit!!!
Miehet lyövät naisia, se oli ihan arkipäivää. Jos nainen ei tottele, se jopa hakataan.
Nainen naitetaan pikkutyttönä vaan jollekin valitulle ja kun mies haluaa seksiä, kutsuu tän omaan sänkyynsä, nainen levittää jalat ja that`s it. Seksikin sattuu kun naiselta on silvottu lapsena kaikki sukuelimet. Suudella ei koskaan, eikä muutakaan hellyyttä."
http://tinyurl.com/3tnkegd
"Nainen tekee lähes kaikki työt, kun taas mies keskittyy sosiaaliseen elämään ja tekemään ryhmän suunnitelmat. Naisten vastuulla ovat: lasten hoito, aterioiden valmistus, ompelutyöt, eläinten karvojen keruu ja niistä langan teko, asuinteltan purkaminen - lastaaminen - ja taas pystyttäminen, polttoaineen keruu ja vanhempien hoito."
http://www.afrikkanet.fi/maat/mali/etnisetr2.htm - Alatyylistä!
Lääkäriksikö lukutaidoton ja kieltä osaamaton pitäisi laittaa? Lääkärin ansioita tuntuvat kyllä nauttivan ilman mitään työtä. (MOT). Mitä höpötystä on se, jos maahanmuuttajille keksittäisiin muutakin tekemistä, kun asemankulmilla vetelehtiminen. Itse muuten peräänkuulutat asiallisia kommentteja, mutta sitten teet rimanalituksia itse. kommenttisi Hakkaraisesta ovat halveksivia ja alatyylisiä (kuten Hakkaraisenkin). Hakkaraisen tyyli koskee maahanmuuttajiin ja sinun Hakkaraiseen ja maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuviin. Elikkä "Hakkarainen" soimaa Hakkaraista. Ihmiseen kohdistuva halveksiva rasistisen tyylinen kirjoittele on erittäin huonoa käytöstä, johon voisi seriffikin ottaa kantaa. Toisinpäinhän sitä kumminkin tekee.
- suomi suomalaisille
Anti-Demari kirjoitti:
Mikset mene itse siivoamaan? Näytä esimerkkiä meille herraskaisille. Entä miksi ette maksa humanitääristen pakolaisten elätystä nettopalkoistanne? Ette suinkaan ole rääkyviä, tyhjänpuhuvia loispellejä?
Sinä ja mover olette samanlaisia fariseuksia sanan arkikielisessä merkityksessä. Vaaditte muilta sitä, mitä ette itse suostu tekemään. Tässä teitä hyvin kuvaava lainaus.
"Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista. He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi, mutta itse he eivät halua niitä sormellaankaan liikauttaa. Kaiken minkä tekevät he tekevät vain siksi, että heidät huomattaisiin."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Farisealaisuusmikset mene... silloinkun meikä-manne palasi isiensä maalle yritin päästä siivoojaksikin , eivät huolineet ? olenko minä fariseus vai epäilevätkö työnantajat että en sopeudu ala arvoiseen palkkaukseen , epämukaviin työaikoihin ym. muuta mukavaan jota siivoojille tarjotaan ???
- Anti-Demari
suomi suomalaisille kirjoitti:
mikset mene... silloinkun meikä-manne palasi isiensä maalle yritin päästä siivoojaksikin , eivät huolineet ? olenko minä fariseus vai epäilevätkö työnantajat että en sopeudu ala arvoiseen palkkaukseen , epämukaviin työaikoihin ym. muuta mukavaan jota siivoojille tarjotaan ???
Katsohan tarkemmin kenelle vastasin. Viestini oli eijaksakirjautua:lle.
"eijaksakirjautua.23.5.2011 21:180 SULJE
Mitä höpötustä tuo nyt on. Mustaa kaveria näkyy olevan juuri niissä töissä, joihin ei herraskaiset suomalaiset sovi. Siivoustöihin tai muihin heikosti palkattuihin ammatteihin on esimerkiksi pääkaupunkiseudulla hyvin vaikea saada suomalaista työtöntä, mutta onneksi kaikki eivät ole yhtä työhaluttomia."
- Hyvä veto Hakkaraine
Hakkarainen puhuu kansankieltä, samanlailla puhutaan monessa paremmassakin perheessä kotona.
Hakkarainen uskaltaa sanoa sen mitä moni virkamieskin ajattelee, nostan hattua kaverille! ja sitä paitsi homma toimisi juuri kuten Hakkarainen sanoo.
- mistäs sen tietää, kaveri saattaa olla fiksumpi kuin antaa luulla ja nämä heitot tarkkaan harkittuja :)- eijaksakirjautua.
Niinpä, tarkkaan harkituiltahan nuo pöljät tölväisyt varmasti ovatkin. Toivon tosiaan, että kaveri on fiksumpi kuin,minkä kuvan itsestään antaa. Vähemmän fiksu ainakin olisi jo hyvin vaikea olla.
- kerropas meille
Niinpä, tarkkaan harkituiltahan nuo pöljät tölväisyt varmasti ovatkin. Toivon tosiaan, että kaveri on fiksumpi kuin,minkä kuvan itsestään antaa. Vähemmän fiksu ainakin olisi jo hyvin vaikea olla.
vähemmän fiksuille, miksei näitä n-ukkoja voisi laittaa töihinkin?
Tuleehan Thaimaasta marjanpoimijoita Suomeen ihan itse matkat maksamalla, niin miksei myös riuskat afrikkalaisnuorikaiset voisi vähän risusavottaa tehdä?
Onnistuihan heitä lumenluontikin taannoin erittäin sujuvasti. - Siinä lumihommassa
kerropas meille kirjoitti:
Tuleehan Thaimaasta marjanpoimijoita Suomeen ihan itse matkat maksamalla, niin miksei myös riuskat afrikkalaisnuorikaiset voisi vähän risusavottaa tehdä?
Onnistuihan heitä lumenluontikin taannoin erittäin sujuvasti.oli sitten Suomen elokuvahistorian kalleimmat näyttelijät, paljon halvemmaksi olisi tullut lennättää Hollywoodista kalleimmat esittäjät.
- eijaksakirjautua.
Onnistuihan heitä lumenluontikin taannoin erittäin sujuvasti.Totta helvetissä työttömät pitää laittaa töihin. Varsinkin maahanmuuttajille olisi tärkeää löytää työtä, koska näin pääsee parhaiten kiinni suomalaiseen yhteiskuntaan. Työttömyys on aivan liian korkeaa ulkomaalaisväestöllä. Integroituminen tulee hyvin vaikeaksi ja maahanmuutosta aiheutuvat haitat kasvavat, mitä pidempään maahanmuuttajat joutuvat olemaan ilman työtä. Maahanmuuttajien työllisyyteen olisi kiinnitettävä nykyistä enemmän huomiota.
samaa olen ihmetellyt minä, että miksi tänne kannattaa rahdata marjanpoimijoita toiselta puolelta maapalloa, vaikka maassa on työttömiä vaikka miten. Eikö työ tosiaan kelpaa meidän työttömille? - ääni muuttui
Totta helvetissä työttömät pitää laittaa töihin. Varsinkin maahanmuuttajille olisi tärkeää löytää työtä, koska näin pääsee parhaiten kiinni suomalaiseen yhteiskuntaan. Työttömyys on aivan liian korkeaa ulkomaalaisväestöllä. Integroituminen tulee hyvin vaikeaksi ja maahanmuutosta aiheutuvat haitat kasvavat, mitä pidempään maahanmuuttajat joutuvat olemaan ilman työtä. Maahanmuuttajien työllisyyteen olisi kiinnitettävä nykyistä enemmän huomiota.
samaa olen ihmetellyt minä, että miksi tänne kannattaa rahdata marjanpoimijoita toiselta puolelta maapalloa, vaikka maassa on työttömiä vaikka miten. Eikö työ tosiaan kelpaa meidän työttömille?kellossa.
Hyvä, että myönsit Hakkaraisen olevan oikeassa. - suomi suomalaisille
Totta helvetissä työttömät pitää laittaa töihin. Varsinkin maahanmuuttajille olisi tärkeää löytää työtä, koska näin pääsee parhaiten kiinni suomalaiseen yhteiskuntaan. Työttömyys on aivan liian korkeaa ulkomaalaisväestöllä. Integroituminen tulee hyvin vaikeaksi ja maahanmuutosta aiheutuvat haitat kasvavat, mitä pidempään maahanmuuttajat joutuvat olemaan ilman työtä. Maahanmuuttajien työllisyyteen olisi kiinnitettävä nykyistä enemmän huomiota.
samaa olen ihmetellyt minä, että miksi tänne kannattaa rahdata marjanpoimijoita toiselta puolelta maapalloa, vaikka maassa on työttömiä vaikka miten. Eikö työ tosiaan kelpaa meidän työttömille?kyllä työ kelpaa mutta siitä pitää olla tuloja .
ei niitä vinosilmiä suomalaiset tänne rahtaa vaan agentit jotka ovat saattaneet poimijat valkavankeuteen ja käyttävät näitä häikäilemättömästi hyväkseen .
jos tähän toimintaan käytetyt rahat maksettaisiin suomalaisille suoraan ilman välikäsiä niin sillä voitaisiin maksaa kunnon palkat kotimaalaisille poimijoille .
somaleita ei varmasti saada mesään millään hinnalla mutta sudeetti-savolaiset tuttavani tienaavat kohtuullisesti viemällä marjansa ostajalle suoraan ja saavat maksun .
maapallon toiseltapuolelta tuleville välittäjä maksaa liksan , jos maksaa.
PS. metsän hoidosta maksetaan työehto sopimuksen mukaan joten duunarit ovat liljanvalkoisia suomalaisia. - Anti-Demari
Onnistuihan heitä lumenluontikin taannoin erittäin sujuvasti."Onnistuihan heitä lumenluontikin taannoin erittäin sujuvasti."
Joo tekivät peräti tunnin ajan töitä. Se korvaakin täydellisesti heidän loisimisensa veronmaksajien kustannuksella. - - mutta
Anti-Demari kirjoitti:
"Onnistuihan heitä lumenluontikin taannoin erittäin sujuvasti."
Joo tekivät peräti tunnin ajan töitä. Se korvaakin täydellisesti heidän loisimisensa veronmaksajien kustannuksella.sehän on enemmän kuin toni hölmö koskaan teki
- äläs nyt
- mutta kirjoitti:
sehän on enemmän kuin toni hölmö koskaan teki
toni oli muistaakseni nuorin olympiavoittaja mäkihypyssä.
- tarkoitin
äläs nyt kirjoitti:
toni oli muistaakseni nuorin olympiavoittaja mäkihypyssä.
Tony Halmetta
- - mutta
tarkoitin kirjoitti:
Tony Halmetta
kuvailusi sopii parhaiten sinuun itseesi.
Miksi tälle palstalle ilmaantuu jatkuvasti aloituksia, joissa on pelkkä linkki johonkin uutiseen? Lisäisit edes oman mielipiteesi asiaan!
Hakkaraisen puheista löytyy hitunen totuutta. Suomessa olisi kyllä tekemättömiä töitä, mihin ei saada tekijöitä. Joutomiehiäkin on Suomessa paljon ja myös aivan selviä työnvälttelijöitä. Suomessa vain ei voida ketään pakottaa työhön. Siinä kohtaa olen jo Hakkaraisen kanssa aivan eri mieltä, että Suomessa jokin määrätty ihmisryhmä voitaisiin pakotettaa johonkin (vastenmieliseen?) työhön.
Koko Hakkaraisen puhe oli tietenkin täyttä puppua. Hän tietää itsekin koko ideansa mahdottomuuden. Onkohan hän jo aloittanut vaalikampanjan seuraaviin vaaleihin?
Artikkelin loppupuolelta löytyi syy koko hänen ideaansa.- hei lilly
"Suomessa vain ei voida ketään pakottaa työhön"
Tiedätkö, mitä tapahtuu, jos ei hyväksy työkkärin antamaa työtarjousta?
http://www.esr.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/07_tyottomyys/01_tyottomyysturva/01_edellytykset/01_karenssi/index.jsp hei lilly kirjoitti:
"Suomessa vain ei voida ketään pakottaa työhön"
Tiedätkö, mitä tapahtuu, jos ei hyväksy työkkärin antamaa työtarjousta?
http://www.esr.fi/mol/fi/00_tyonhakijat/07_tyottomyys/01_tyottomyysturva/01_edellytykset/01_karenssi/index.jsp"Tiedätkö, mitä tapahtuu, jos ei hyväksy työkkärin antamaa työtarjousta?"
No en tiedä! Suomessa ei ainakaan vielä ole sellaista lakia, joka pakottaisi ketään mihinkään työhön. Ai niin, onhan olemassa laki hätätilanteista.- :|:
lilly_strattera kirjoitti:
"Tiedätkö, mitä tapahtuu, jos ei hyväksy työkkärin antamaa työtarjousta?"
No en tiedä! Suomessa ei ainakaan vielä ole sellaista lakia, joka pakottaisi ketään mihinkään työhön. Ai niin, onhan olemassa laki hätätilanteista.eikös tuo hakkarainen ole siellä eduskunnassa, missä niitä lakeja säädellään.
:|: kirjoitti:
eikös tuo hakkarainen ole siellä eduskunnassa, missä niitä lakeja säädellään.
Sielläpä hyvinkin.
Mielenkiintoisen urakan Hakkarainen ottaa, jos aikoo tuollaisen lain saada läpi.
Itse en ole pakkotyön kannalla kenenkään kohdalla. Minua henkilökohtaisesti kyllä ärsyttää jodenkin ihmisten "vapaamatkustusoikeus".
Vanhemmat ihmiset kertovat ajasta, jolloin ei ollut työttömyyskorvausta. Silloin oli hätätilanteessa pakko ottaa vastaan myös sellainen työ, josta saadulla palkalla ei pystynyt elättämään perhettään. Tätä aikaa pidän siinä mielessä parempana kuin entistä. Nyt työttömäksi jäänyt pystyy joten kuten ruokkimaan perheensä. Korkea elintaso vain ei jakaudu Suomessa tasaisesti. Niinpä jäljellä on yhä töitä, minkä palkalla ei pysty elämään. Hakkarainen voisi enemmän laittaa tarmoa tämän ongelman ratkaisemiseen.- kansanedustajan
sama.se kirjoitti:
*voitaisiin pakotettaa johonkin (vastenmieliseen?) työhön*
Määrittele vastenmielinen työ."homma tympeää on, mutta liksa ei, pääsee eläkkeelle aikaisin" (Juice Leskinen). Tähän kai herra Hakkarainen tähtääkin. Voi olla että ehtii kauemmin kuluttaa yhteiskunnan varoja hulppean eläkkeensä maksattamiseen kuin muuan tonihölmövainaa.
- suomi suomalaisille
olen lillyn kanssa samaa mieltä sen suhteen että oma mielipide pitää ilmaista .
linkitystä voi käyttää lyhyesti kirjoituksensa tueksi jos muuver tunkee houreitaan
keskustelua sekoittamaan.
hakkaraisia niinkuin seriffejä löytyy joka lähtöön , parempi olisi jättää ne omaan rauhaansa . siitä pölvästit innostuu jos joku heidän hourailunsa todesta ottaa. - suomi suomalaisille
sama.se kirjoitti:
*voitaisiin pakotettaa johonkin (vastenmieliseen?) työhön*
Määrittele vastenmielinen työ.olekkos koskaan ollut työelämässä ja missä asemassa kun noin tyhmiä kyselet???
olekkos koskaan ollut työelämässä ja missä asemassa kun noin tyhmiä kyselet???
Minäkö? Mikään työ ei ole ollut vastenmielistä mitä olen tehnyt ja olen ollut kaatopaikallakin töissä... Ainoastaan palkka on ollut aika ajoin vastenmielisen pieni mutta sen on saanut korjattua hyppäämällä aidan yli vihreämmälle niitylle.
Kysyin koska monelle tuntuu olevan vastenmielinen työ sellainen jossa joutuu tekemään TÖITÄ.- 9
olen lillyn kanssa samaa mieltä sen suhteen että oma mielipide pitää ilmaista .
linkitystä voi käyttää lyhyesti kirjoituksensa tueksi jos muuver tunkee houreitaan
keskustelua sekoittamaan.
hakkaraisia niinkuin seriffejä löytyy joka lähtöön , parempi olisi jättää ne omaan rauhaansa . siitä pölvästit innostuu jos joku heidän hourailunsa todesta ottaa.Jos katsotaan ulkolaisten työttömyysastetta tai rikollisuusastetta niin eihän tässä mitään epäselvää jää. Rasismi sanana on jo jotain uskomatonta. Se kieltää kaiken arvostelun. Se antaa somaleille vapauden laiskotella veronmaksajien rahoilla aivan rauhassa. Se myös osittain antaa heille vapauden tehdä rikoksia. Ihan pöyristyttävää. Minun mielestä ei ole kovin rasismia tutkia tilastoja ja tehdä johtopäätöksiä, se on fiksua...
- Kokemus-K
9 kirjoitti:
Jos katsotaan ulkolaisten työttömyysastetta tai rikollisuusastetta niin eihän tässä mitään epäselvää jää. Rasismi sanana on jo jotain uskomatonta. Se kieltää kaiken arvostelun. Se antaa somaleille vapauden laiskotella veronmaksajien rahoilla aivan rauhassa. Se myös osittain antaa heille vapauden tehdä rikoksia. Ihan pöyristyttävää. Minun mielestä ei ole kovin rasismia tutkia tilastoja ja tehdä johtopäätöksiä, se on fiksua...
"Minun mielestä ei ole kovin rasismia tutkia tilastoja ja tehdä johtopäätöksiä, se on fiksua..."
Ei tietenkään ole rasistista tutkia tilastoja. Mutta jos johtopäätöset tekee ainoastaan niiden pohjalta, menee varmemmin kuin varmasti metsään. Tilasto kertoo vain juuri sen mitä se haluaa mitata, ei mitään muuta. Ei syitä eikä seurauksia eikä varsinkaan ratkaisuja. Sen ymmärtäminen vasta fiksua onkin... - suomi suomalaisille
sama.se kirjoitti:
Minäkö? Mikään työ ei ole ollut vastenmielistä mitä olen tehnyt ja olen ollut kaatopaikallakin töissä... Ainoastaan palkka on ollut aika ajoin vastenmielisen pieni mutta sen on saanut korjattua hyppäämällä aidan yli vihreämmälle niitylle.
Kysyin koska monelle tuntuu olevan vastenmielinen työ sellainen jossa joutuu tekemään TÖITÄ.hyvin hoidetulla kaatopaikalla ny painaa duunia huvikseen .
työ saadaan vastenmieliseksi pienellä vaivalla , alaisen jatkuva sortaminen , jatkuva vittuilu , toisten edessä nöyryyttäminen , alaisen työpanoksen omiminen ,
keinoja löytyy niin että ei aamulla jaksaisi millään edes ajatella työtä , saati sitten lähteä sitä tekemään.
kaikki eivät voi hyppiä miten sattuu aitojen yli . olet huono esimerkki duu17narista jolla ei ole valinnan varaa , älä vaan sano että jokainen voi valita mitä tekee .
kysypä ukiltasi oliko heitin sukupolvella varaa ronklata ? suomi suomalaisille kirjoitti:
hyvin hoidetulla kaatopaikalla ny painaa duunia huvikseen .
työ saadaan vastenmieliseksi pienellä vaivalla , alaisen jatkuva sortaminen , jatkuva vittuilu , toisten edessä nöyryyttäminen , alaisen työpanoksen omiminen ,
keinoja löytyy niin että ei aamulla jaksaisi millään edes ajatella työtä , saati sitten lähteä sitä tekemään.
kaikki eivät voi hyppiä miten sattuu aitojen yli . olet huono esimerkki duu17narista jolla ei ole valinnan varaa , älä vaan sano että jokainen voi valita mitä tekee .
kysypä ukiltasi oliko heitin sukupolvella varaa ronklata ?Kuten monessa paikassa on ollut mottona: väkivalta lopettaa vittuilun.
Kiusaamisiin pitäisi tehota johtajan sana. Mutta jos näin ei ole, niin motosta saa apua.
Ja kaikilla on valinnanvaraa. Mutta täytyy muistaa jos "hyppy aidan yli" ei onnistu, niin sitten syöt kynsiä 4kk.- suomi suomalaisille
sama.se kirjoitti:
Kuten monessa paikassa on ollut mottona: väkivalta lopettaa vittuilun.
Kiusaamisiin pitäisi tehota johtajan sana. Mutta jos näin ei ole, niin motosta saa apua.
Ja kaikilla on valinnanvaraa. Mutta täytyy muistaa jos "hyppy aidan yli" ei onnistu, niin sitten syöt kynsiä 4kk.vaiettä väkivalta , miksipä ei jos pystyt mottosi toteuttamaan .
sillä periaatteella olet vittuiluketjun huipulla , jos sinulla on pätevät lakeijat pystyt asemasi jonkun aikaa pitämäänkin .
vielä vanhempi motto sanoo joka miekkaan .... ts. jokaiselle löytyy väkivaltaisempi....aikanaan.
kynnen syömisen merkitystä en ymmärrä mutta kuinkas hyppäät jos aita on liian korkea??? esim. aidat länsirannalla , menepä hyppäämään. suomi suomalaisille kirjoitti:
vaiettä väkivalta , miksipä ei jos pystyt mottosi toteuttamaan .
sillä periaatteella olet vittuiluketjun huipulla , jos sinulla on pätevät lakeijat pystyt asemasi jonkun aikaa pitämäänkin .
vielä vanhempi motto sanoo joka miekkaan .... ts. jokaiselle löytyy väkivaltaisempi....aikanaan.
kynnen syömisen merkitystä en ymmärrä mutta kuinkas hyppäät jos aita on liian korkea??? esim. aidat länsirannalla , menepä hyppäämään.*kynnen syömisen merkitystä en *
Väärin arvioitu vaihto. Irtisanoutuminen ja seuraava työnantaja muuttaakin mielensä. 3kk karenssi 1 kk rahojen odottelua jos ei satu löytymään muuta sinä aikana.
*. jokaiselle löytyy väkivaltaisempi....aikanaan.*
Nyt puhutaan työpaikkakiusaamisesta ei katujengeistä, ja kuten sanoin yleensä riittää kun sanoo miksi sopii lopettaa ja jos ei mene millään sana perille hyvällä menee se pahalla.
Länsirannoista en tiedä. Oikeastaan en edes välitä. Miksi pitäisikään.- suomi suomalaisille
sama.se kirjoitti:
*kynnen syömisen merkitystä en *
Väärin arvioitu vaihto. Irtisanoutuminen ja seuraava työnantaja muuttaakin mielensä. 3kk karenssi 1 kk rahojen odottelua jos ei satu löytymään muuta sinä aikana.
*. jokaiselle löytyy väkivaltaisempi....aikanaan.*
Nyt puhutaan työpaikkakiusaamisesta ei katujengeistä, ja kuten sanoin yleensä riittää kun sanoo miksi sopii lopettaa ja jos ei mene millään sana perille hyvällä menee se pahalla.
Länsirannoista en tiedä. Oikeastaan en edes välitä. Miksi pitäisikään.ei pidäkään , liika tieto aiheuttaa hämmennystä .
- hehehehehheh
hehheheheh http://i376.photobucket.com/albums/oo206/Adof_Hitler/18.jpg?t=1306228060
- mikä tuo kirja on?
taitaa löytyä Hakkaraisenkin hyllystä. Televisiotahan se ei katso eikä lehtiä lue, mutta tietää muutenkin maailmasta kaiken. Onhan kaikki lukemisen arvoinen kirjoitettu jo ennen 1950-lukua...
- asiahan on niin,
mikä tuo kirja on? kirjoitti:
taitaa löytyä Hakkaraisenkin hyllystä. Televisiotahan se ei katso eikä lehtiä lue, mutta tietää muutenkin maailmasta kaiken. Onhan kaikki lukemisen arvoinen kirjoitettu jo ennen 1950-lukua...
että jos ainoat mediat, mitä seuraa, ovat monikulttuurinen Yle ja samaa linjaa ajava Hesari, tulee kyllä aivopestyksi parissa kuukaudessa.
Kaikki on niin ihanan eksoottista värinää, eikä mamut tee ikinä mitään pahaa.
Sen sijaan yli puolet suomalaisista on pahemman luokan rasisteja.
- Röitä tekemään
On pakolaisia ja siirtolaisia. Ja kummassakin ryhmässä on niitä, jotka eivät heti viitsi singahtaa töihin.
Pakolaisia on syytä ottaa, vaikka heitä ei heti voisikaan työllistää. Mutta siirtolaiset pitää saada heti töihin. Eikä tämä ole mitään rasismia. Minulle on aivan sama, vaikka se siirtolainen olisi umpinatsi ruotsalaisviikinki: töihin vaan. Tai suomalainen paluumuuttaja: töihin. Ja tälle palstalle ympäri vuorokauden kirjoittelevat työnvieroksujat: töihin vaan kaikki. Rotuasiasioista en välitä tietää sen enempää, mutta jos itsestä tuntuu "joltakin rodulta", niin tiedä tämä: töihin vaan! Kaikissa sateenkaaren väreissä töihin, eikä mitään jumputtelua, että "rasismia, kun vaaditaan töihin!"
Josta tullaan siihen, että iltapäivälehti haukkui Hakkaraista rasismista. Vaan ottiko Hakkarainen mitään kantaa mihinkään rotuihin? Jospa hänellä oli pohjana tuo "terveet töihin" -linja. Värikäs retoriikka ei tarkoita, että Hakkaraisella olisi käytössään joku perusteellinen rotuteoria.
Käsi ylös kaikki ne, joiden mielestä työhön kykenevät saisivat kustantaa itsensä! Eikä mitään rotujuttuja tähän nyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039