Nokia parhaat / huonoimmat

asiakaspalvelijat ??

Pientä galluppia ajattelin laittaa pystyyn. Kertokaas että missä teidän mielestä on Nokian parhaat ja huonoimmat asiakaspalvelijat ? Laitan itse tähän aluksi omat mielipiteeni jotka ovat huonoja. Pääpostissa työskentelevä vanha,tanakahko nainen ja kirjakaupassa työskentelevä silmälasipäinen mies ovat karmeimmat ja ällöttävimmät "asiakaspalvelijat" joiden kanssa olen koskaan joutunut asioimaan. Tuska hiki pukkaa päälle ja verenpaineet nousee mikäli näen heidän olevan tiskin takana.

163

9364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+28

      Kun nyt pari haukuit niin kerro sitten kaksi hyvääkin, ettei mene taas pelkäksi haukkumiseksi koko topicci.

    • Gierre

      Alkossa sekä mies ja se nais myyjä , homma toimii ja on hintansa väärtiä mitä myyvät

      • Nipo

        Naismyyjä on yhdyssana. Koulunpenkille takaisin ja heti.


    • arsfgawefwqerf

      Juuh, Alkossa se silmälaispäinen miesmyyjä on kyllä ihan parhautta! Eikä muissakaan myyjissä siellä moittimista ole.

    • mmattti kuuukkonene

      Ehfommasti Alko ssa on paras myjät. AIna myy tuoet joka pääähhnä menee

    • Hermanni_

      Raisamolla oli kassalla se nuori tyttö joka on aina ystävällinen ja iloinen. Taisi muuten olla jossain missikisasssa tms. mukana myös.

      Omasta mielestäni myös se postin vanhempi rouva on ollut ihan ystävällinen. Jututtaa lapsiakin jos niitä on mukana.

      Huonoista on jäänyt mieleen kauppakadulla olevan antikvariaatin äijä (Videokirjasto). Murahtelee jotain vastauksia ja katselee kulmien alta.
      Kuuntelin vierestä kun joku nuori asiakas kysyi "Onko teillä Goal lehtiä?"
      "Toivottavasti ei." oli tyly vastaus eikä sitten muuta. Aika äkkiä sekin kaveri muualla älysi häipyä. Minunkin pelimakuni oli huono kun en löytänyt kiinnostavaa peli pojalle käyteteyistä...

    • tässäpä ne oli

      Kiitokset menee Nokian Neurofysion henkilöille, Maununkadun Siwan kassapojalle, taksiautoilija Arille muutamalle muulle ja Specsaversin tummalle myyjälle.

      Risut muutamalle taksimiehelle, postin ihmisille, S-marketin kassoille ja muutamalle ensiavun ihmiselle.

    • 00000000000000000000

      Paras on lidlissä se vaalea kassa

      • DI -Nööri

        Pirkanmaan paras asiantuntemus kodinkoneliikkeessä Nokialla


      • op9

        Samaa mieltä! Siis se lyhyempi hiuksinen... ei ole aikoihin vain häntä näkynyt.. :(


      • op9
        op9 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Siis se lyhyempi hiuksinen... ei ole aikoihin vain häntä näkynyt.. :(

        ....siis tuohon Lidl -asiaan edellinen--.


      • neiti --

        En ole ikinä kiinnittänyt kassakoneiden väriin, mutta kai ne sitten on hienoja.


      • lielahteen
        DI -Nööri kirjoitti:

        Pirkanmaan paras asiantuntemus kodinkoneliikkeessä Nokialla

        kaks kerta oon käynyt ja uskottava se on paikka ei ole tarkoitettu minulle


    • Elnanie

      Vaateliike Kulmala on asiakaspalvelussaan paras lajissaan. Todella asiantuntevaa ja ystävällistä, helppoa ja vaivatonta. Siellä työskentelee todellisia ammattilaisia. Kiitos.

    • kund

      Ravintola Peppers,erittäin hyvää palvelua, samoin Sipilässä asiantunteva ja hyvä palvelu.Katajan kahvila kuuluu samaan sarjaan,mukava asioida.

      Tätä kirjakaupan miestä vois luulla vaikka mykäksi ja sokeeksi, ei ole nimittäin vielä ikinä tervehtinyt saati muuta puhunut,karmee.Maksetaanko tommosesta oikein palkkaakin?
      Ja pitääkö kirjastossa olla niin tönkkö kun asiakasta palvellaan?Missä hymy?

      Kassat!! Voisitteko katsoa asiakasta silmiin palvellessanne asiakasta?

      • Zet-Zet

        Matkahuollosta saa parasta palvelua, eikä tarvii jonottaa


      • hähtäh

        Jos nyt oikein muistan, niin tuo miesmyyjä taitanee olla itse omistaja, hänelle lienee sama hymyileekö vai ei hymyile asiakkaille, ei vaikuta hänen palkkaansa mitenkään. :)


      • :D
        Zet-Zet kirjoitti:

        Matkahuollosta saa parasta palvelua, eikä tarvii jonottaa

        Ei tarvii ei kun ei oo asiakkaita. Muita ku sä.


    • N.inni

      Täältä plussat Specsaversin tummalle myyjälle ja uuden Vekara Salonki parturin parturille. Myös Fida lähetystorilla olen saanut hyvää palvelua. Miinukset Tiimarin nuorille myyjille, puhuu toisilleen viikonloppu menoistaan ja rahastaa siinä sivussa asiakkaat. En tykkää.

      • SOSSUTANTAT

        Pelkkää miinusta koko sossuväelle samoin kuin lastenvalvojille.


    • K-essu

      Poliisi on aina ystävällisesti toimittanut kotiin tahi "pahnoille" lepäämään , kiitos!

    • 9pistettä

      Hyvää palvelua: Kirjasto, rtv ja kodin terra ,r-kioski ja löytötavaratalo
      Huonoa :Lidlin kassoilla hirveä kiire ja hieman töykeä käytös

      Yleisesti ottaen nokialla todella hyvää palvelua verrattuna esim tampere

      • torettu

        Hyvää palvelua Posti, Terra, Maununkadun Siwan nuori mies.

        Huonointa palvelua saa ainakin Myllyhaan S-marketin silmälasipäiseltä ponnarihiuksiselta keski-ikää lähestyvältä tätiltä, en muista sen ikinä edes hymyilleen, saati jutelleen mitään mukavaa.


    • mirri1212

      Farkkumaailman punatukkainen myyjä saa ehdottomasti plussaa. Aina iloinen ja asiansa osaava. Tuollaisia supermyyjiä pitäisi olla enemmänkin!

    • plussaa ja miinusta

      plussaa: st1 huoltis
      miinusta: valokuvausliike foto elmeri

    • postitädin puolesta

      Mun mielestä se postin täti on hyvä asiakaspalvelija, mua palvellut ainakin hyvin, ja ollut ystävällinen.

    • peesi

      Yhdyn edelliseen, postin tädit on ihquja. Samoin olen siellä ollut jonkun maahanmuuttajan palveltavana, ja hyvää palvelua sain häneltäkin :)

    • pankkivirkailijat +

      Osuuspankissa on hyvä asiakaspalvelu. Mukavat pankkivirkailijat. Muissakin pankeissa ihan ok. Pirkkalaistorin valokuvausliikkeessä on omituinen ja töksähtelevä asiakaspalvelu ainakin sen nais myyjän osalta.

    • -Miisa-

      ABC:llä Hesburgerissa vaaleahko nuori naismyyjä. PRKL, mikä tönkkö! Ei sitten vahingossakaan suupielet liikahda ylöspäin! Kuka näitä oikein palkkaa, on kai niitä tyttöjä ja poikia töitä vailla vaikka kuinka! Fak!

    • nokialta

      ABC:N Studio tiiu kampaamon työntekijät, todella ystävällisiä ! kannattaa käydä siellä kampaajalla.
      Ja farkkumaailman punatukkainen nainen kyllä myös erittäin mahtava asiakaspalvelija !
      Huonoja asiakaspalvelijoita tulee mieleen löytiksen elämäänsä kyllästynyt vanhempi nainen..

      • nettiriiviö

        Kun meikäläinen tätönen tarvitsee uutta vaatetta, on viisainta marssia Celiaan tai Kulmalaan. On ystävällinen ja asiantunteva palvelu. He jo silmällä näkee sopivat vaatteet ja koot, oon tosi tyytyväinen kumpaankin.


      • Että silleen

        Löytiksen yksi vanhempi täti myös jankkaa vastaan asiakkaan kanssa, vaikka asiakas olis oikeassa.


    • outoa "palvelua"

      Mikäs siellä Nokian tehtaanmyymälässä tökkii,kun nuori myyjä juoksee perässä.Ei kysy voiko auttaa tms. hiljaa vaan ja tuijottaa. Ja sit seisoo keskellä liikettä vahtimassa.
      Ons siellä hävikkiä niin ettei rehellisetkään uskalla sinne enää mennä?
      Vaikka en kyllä enää haluakaan sinne mennä.Vien rahani muualle.

      • 3+10

        Mikä ja missä on Nokian tehtaanmyymälä?


      • outoa "palvelua"
        3+10 kirjoitti:

        Mikä ja missä on Nokian tehtaanmyymälä?

        Kyyninkadulla, K-Marketin tiloissa.


      • Allu.
        outoa "palvelua" kirjoitti:

        Kyyninkadulla, K-Marketin tiloissa.

        Niin on. Kutsu kytät kun jäin muka pöllimisestä kiinni. Olin pölliny sen broilerin, joka mulla oli hihassa Kotikonnusta.


      • -Miisa-

        Joo, oon huomannut saman. Ja muutenkin on palvelu vähän väkinäistä. Tekohymyn kyllä huomaa..


    • LRerffs

      Ehdottomasti surkein asiakaspalvelija Nokialla on se Teuto Grillin ämmä. Kerran ostin hampurilaisen ja koetin samalla pistää ystävällistä smalltalkia odotellessa, no, eihän siitä mitään tullut, rupesi mäkättämäänkin jostain. Jäi viimeiseksi kerraksi kun asioin k.o. grillikioskilla. Ihmettelen miten koko lafka pysyy pystyssä kun on tuollainen yrmy "asiakaspalvelijana."

      Vastaavasti kyllä täytyy sitten kehua keskustan grilliä ja Ilkan Evästä, molemmista saa hyvää palvelua ja pitäjät ovat mukavaa väkeä joiden kanssa uskaltaa jutellakin. Jottei ihan mene grillimätöksi koko viesti niin vielä lisäksi kehut koskenmäen ja kankaantaan siwoille.

    • 7+9

      Teutogrillin muori on legendaarinen. Suuttu mulle joskus kun ostin siltä 2 höyrymakkaraa. Ne olivat kuulemma vähissä.

      En oo viitsiny sitten enää käydä ostamassa etteivät pääse loppumaan kesken.

      • -Miisa-

        Buahhahhaahhaa! Voi ny v...u! Nooh, tää on Nokia! Voin sanoo, että nää jutut lämmittää sydäntä sitten joskus vanhana! Onneks makkaraa saa monesta muustakin paikasta, jotta se mummu sais olla rauhassa =D


      • 29+11
        -Miisa- kirjoitti:

        Buahhahhaahhaa! Voi ny v...u! Nooh, tää on Nokia! Voin sanoo, että nää jutut lämmittää sydäntä sitten joskus vanhana! Onneks makkaraa saa monesta muustakin paikasta, jotta se mummu sais olla rauhassa =D

        Kannattaa käydä itse tsekkaamassa. On aikas persoona asiakaspalvelijaksi tämä Teuton täti.

        Jos tilaat 2 eri tuotetta eri mausteilla niin 80% todennäköisyydellä on täytteet ja lisukkeet mennyt väärin.


      • 23
        29+11 kirjoitti:

        Kannattaa käydä itse tsekkaamassa. On aikas persoona asiakaspalvelijaksi tämä Teuton täti.

        Jos tilaat 2 eri tuotetta eri mausteilla niin 80% todennäköisyydellä on täytteet ja lisukkeet mennyt väärin.

        Itse kävin teuton grillillä tänään. Joudun puhumaan puhelua (kämppä asioita, tosi tärkeä) samaan aikaan kun tilasin. Se ämmä alkoi huutamaan mulle, ettei samaan aikaan tilata ruokaa ja puhuta puhelimessa. sanoin sille et antaa olla ja poistuin paikalta mut tullessani takaisin autolleni niin eikö se ämmä pystynyt huutelemaan mua maksamaan ruokaa ku oli sen laittanut jo keittimeen. sit se valitti et puhuin puhelimeen, sanoin muutaman valitun sanan sille ämmälle. Tajus kai ettei mun tarvi tuollaista asiakaspalvelua kuunnella -eipä tarvinnut maksaa. En vahingossakaan meni uudestaan.

        Mut hyvää asiakaspalvelua oli poliisilaitoksen lupapalvelua.


    • turboruuvi

      Muinoin K-market Löytiksessä oli nuori nainen, joka aina hymyili leveästi.
      Takuulla Pirkanmaan nopein kassa! Missä lienee nykyään...

    • bobeda

      ja hän toivottaa hyvää päivänjatkoa hymyillen perimättä penniäkään...

      sais ottaa mallia monikin...

      • 01:27

        Kyseinen Löytiksen kassa muutti Tampereelle kesällä 2011 ja työskentelee
        vissiin Turtolan Cittarissa nykyisin.


    • satunnainen ostaja

      Täytyy kehua erään erikoisliikeen myyjätärtä. Hain kyseisestä leluja ja koriste-esineitä myyvästä liikkeestä lahjaa lapselleni ja palvelu oli erittäin hyvää ja asian tuntevaa. Suosittelen kaikille.

    • Niin no

      Itse olen saanut huonoa palvelua Nokian ensiavussa. Jonotin kolmatta tuntia ja kävin kysymässä milloin olisi minun vuoroni. Sain sieltä vastauksen, että kaikki hoidetaan ajallaan ja jos on valittamista, ota yhteyttä Nokian päättäjiin, he ovat määränneet nämä hoitajien ja lääkärien lukumäärät. Asioin ehkä ensiavussa kerran kymmenessä vuodessa. Harmittaa.
      Osuuspankissa on melkein aina hirmu pitkät jonot. Huomautin kerran pankin tädille ja hänen vastauksensa oli että minkä takia olin tullut ruokatauko aikaan, olisin tullut myöhemmin tai asioinut netissä.

      Farkkumaailman punatukkainen myyjätär on aivan ihana. Aina hyvällä tuulella ja iloinen. Tykkään käydä ostamassa häneltä farkkuja.

    • 8+12

      Bella Familiassa on erittäin ystävällinen palvelu.

      • Hmmm...

        Voi jumalauta kun tätä kojua mainostetaan joka ketjussa. Vähän haiskahtaa ...


    • xd

      Pakko oli ottaa osaa tähän ketjuun kanssa.

      Nokian Alkosta saa kyllä ehdottomasti parasta palvelua, jää joka kerta hyvä mieli kun sieltä poistuu.

      Farkkumaailman punapäinen myyjätär on asiakaspalvelija isolla A:lla. Jokaisen alalle päätyvän tulisi saada koulutus häneltä. Aina löytyy tismalleen sopivat housut. Ihana persoona.

      K-ketjun liikkeistä pääsääntöisesti saa huonoa palvelua, etenkin Herkkusuusta. Poikkeuksia toki löytyy näissäkin. Keskustan hesestä en ole koskaan saanut hyvää (tai ystävällistä) palvelua.

    • euro ?

      Entäs pankit.mistä saa hyvää palvelua,tiedustelee paikkakunnalle muuttava ja pankkia vaihtava?

    • niitänäitä

      Nordea on ihan p*rseestä.
      Osuuspankissa mielestäni parasta.

      Herkkusuun kassat ei sano sanakaan.
      Löytiksen kassat on ku hidastetusta filmistä, varsinki se yks kyllästyny..
      Ex-Myllymikko muuten ok, paitsi se vanha akka, joka kettuilee asiakkaille.
      Lidlissä muuten ok, jos joskus olis vaikka jopa kaks kassaa.....
      Tiimarissa mukavia myyjiä paitsi pari jokka yrittää myydä aina jotain väkisi..

      Siinähän niitä...

      • myllyhaan ässä

        ex-myllymikon eli nykyisen ässän vaalea kassatyttö aivan häkellyttävän kaunis ilmestys :)


      • nätit pimut ;)
        myllyhaan ässä kirjoitti:

        ex-myllymikon eli nykyisen ässän vaalea kassatyttö aivan häkellyttävän kaunis ilmestys :)

        Siellähän oli ainakin viime kesänä kolme tuhottoman söpöä ja mukavaa pitkähiuksista kassatyttöä, mutta toinen vaaleista valitettavasti katosi jonnekin :( mutta kyllä kelpasi käydä tyttöjä moikkaamassa vähän kauempaakin ;)


    • Nokialta

      Siuron grillillä asioidessa jää aina hyvä mieli.
      Alisen pizzeriassa sen sijaan harvinaisen karu tunnelma...

    • johansonni

      TV-kodinkone Sipilä on omistajansa nimen veroinen. Aina vierailu yllättää.

    • pääosin ok

      Maununkadun Siwan nuori poika on tosi mukava. Tulen aina tosi hyvälle tuulelle hänen kassallaan.
      Cittarissa monet nuorista kassatytöistä on ilosia ja pirtsakkaita.
      Löytiksessä mukavaa henkilökuntaa, mutta sen yhden kassalle en mene kuin vahingossa kun en jaksa montaa tuntia jonottaa.
      Herkkusuussa olen pääosin saanut hyvää palvelua mutta kassat ehkä kuitenkin saisivat huomioida asiakasta vähän enemmän, se katsekontakti ja hymy, kiitos :)
      Myllyhaan Ässässä muut mukavia paitsi se pitkähiuksinen, jolta ei kyllä palvelua saa jos jokin tuote on hukassa. Kunhan näyttää suuntaa sinnepäin. Töksäyttelee ilkeästi. Ja toinen on se punapää joka vetää kassalla tavaratkin siihen malliin että nopeasti vaan rahat pois asiakkailta ja asiakkaat ulos. Molempien kohdalla tulee myös tunne että asiakkaat ovat vain välttämätön paha ja häiritsevät heidän työntekoa tai juttutuokiota työkaverin kanssa.
      Välikadun Ässässä saisivat kassat hymyillä vähän enemmän ja se katsekontakti!

      • tarkennus ed.

        Myllyhaan Ässässä siis se pitkähiuksinen pyöreä täti on aika ylimielinen.


    • Meitä on moneks

      Lähivakuutuksessa, Aito Säästöpankissa ja kirjastossa erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua. Sipilän Mari on niljakas ja inhottava myyjä, toista oli Sipilässä asiointi isänsä Ollin aikaan. Myöskin Sipilän yhteydessä oleva "korjauspalvelun" pikku-ukko on aivan hirveä.

      • Junttilan Ulina

        Voin sanoa 20:n vuoden palveluammatin kokemuksella että tämä meitäonmoneksi - asiakas on mulkku. Suomi ,ja varsinkin Nokia on tällaisten turakaisten paratiisi.


    • Simo (Marin veli)

      Muutama sana siskostani - Hän hoitaa kauppaa intensiivisesti ja jokaisella mahdollisuus luoda hyvät pitkäaikaiset asiakassuhteet. Sopisi monelle yrittäjänaiselle esimerkiksi ,vaikka voi tietenkin parannettavaa olla ja huonoja päiviä sattua. Hänellä on kumminkin suurin vastuu ja pyrkimys tehokkuuteen ,jonka voi sitten tulkita millä tavalla hyvänsä. Silti Jotain muutakin kuin Norjalainen alusta asti uhonnut Gigantti ,joka koettaa velkarahoilla tehdyillä investoinnella ostaa asiakkaat ja markkinat.

      • kokemusta on....

        Meidän perhe on asioinut Sipilässä niin isän kuin tyttärenkin aikana, ja oltu tyytyväisiä, joskus ollut pientä natinaa jonkun myyjän kohdalla, mutta se on ollut satunnaista. Eikä sitä aina itsekään ole hymyhuuli.
        On sitä välillä mietitty, että kuinka hyviä tarjouksia onkaan lehdet väärällään, mutta... Sipilä on lähellä, palvelu toimii tarvittaessa nopeastikin, niinkuin meillä kesän helteillä kun jääkaappi sanoi yhteistyön irti. Samoin neuvojen saaminen on aina sujunut helposti, esim. telkkarin viritys asiat on sentään ollut ongelma monesti, asiat on selvinneet puhelimessa tai kone kainaloon ja liikkeeseen.
        Me arvostamme hyvää lähipalvelua joka on tullut tutuksi vuosien mittaan, ja on sitä välillä juostu tarjoustenkin perässä...


      • K.K.Uitti
        kokemusta on.... kirjoitti:

        Meidän perhe on asioinut Sipilässä niin isän kuin tyttärenkin aikana, ja oltu tyytyväisiä, joskus ollut pientä natinaa jonkun myyjän kohdalla, mutta se on ollut satunnaista. Eikä sitä aina itsekään ole hymyhuuli.
        On sitä välillä mietitty, että kuinka hyviä tarjouksia onkaan lehdet väärällään, mutta... Sipilä on lähellä, palvelu toimii tarvittaessa nopeastikin, niinkuin meillä kesän helteillä kun jääkaappi sanoi yhteistyön irti. Samoin neuvojen saaminen on aina sujunut helposti, esim. telkkarin viritys asiat on sentään ollut ongelma monesti, asiat on selvinneet puhelimessa tai kone kainaloon ja liikkeeseen.
        Me arvostamme hyvää lähipalvelua joka on tullut tutuksi vuosien mittaan, ja on sitä välillä juostu tarjoustenkin perässä...

        Haloo Prisma...


    • Basso_

      Mä oon ainakin saanut Sipilästä aina hyvää palvelua ja homma on toiminut, ostin sitte kotiin tai töihin.

      • 12 + 9

        Nokian kaikissa Hesburgereissa on aivan paskaa palvelua! Välttelen nykyään kyseisiä puljuja henkeen ja vereen, tulee aina niin paha mieli kun myyjät ovat niin ylimielisiä ja tylyjä.


    • (oo)= silmät

      Kankaantaan Siwan miesmyyjä on paras, naisetkin siellä mukavia.
      Nokian Edenissä, varsinkin se silmälasipäinen pitkätukkainen siinä alakerran rav
      intolassa, aina ystävällinen.
      Kamala se Teuton myyjä, kamalaa sinappia.

    • kerranki

      Keskustan sivaan tullu joku uus naismyyjä todella mukava ja hyvää palvelua!

    • AB

      Nokian parhaat asiakaspalvelijat ovat ehdottomasti Nokian uutisten toimistolla. Olen asioinut paikan päällä toimistolla sekä puhelimitse ja aina olen saanut ensiluokkaista ja mitä parhainta palvelua. Todella miellyttäviä ja mukavia naisia.

    • tyytyväinen

      parturi-kampaamo salmelassa korkeemäenkadulla olen asioinut viimeiset 15 vuotta. Omistaja kohtelee jokaista asiakasta kuin omaa ystävää ja aina hyvällä tuulella! Ja löytiksen lihatiskin vaalee ja pyöree nainen on huippu! Aina hyvät ruokavinkit!

    • (B)oss

      mites toi Bossburgerin omistaja :D Meet ostaa fetasalattia ni sälli huutaa ettei jaksa ny tehä =) ja jotai kepappia kaverin kaa siitä joskus haettii, ni ukko sano että ottakaa jotai muuta, kertomatta mikä siinä kepapissa oli ongelma.. hassu

      • terassivaari

        Siä vaan osataan valita asiakkaat oikein. Ei kaikilla yrittäjillä ole moiseen varaa.


    • juojo

      Hyvät asiakaspalvelijat :
      1. Leena, Siwa koskenmäki
      2 Liikuntamaailma, hoikka vaalea tyttö joka aina hymyilee en tiedä nimeä
      3. Terhi P. Osuuspankki
      4. Alvarin aarteet (ilmeisesti itse Alvari)
      Huonot:
      1. Nordea vaalea nainen n.50v ulkonevat hampaat ja terävä nenä, en tiedä nimeä mutta tosi töykeä.
      2. kirjaston porukka
      3. Ensiavun porukka(ei kaikki, mutta suurin osa)

    • määäääppä

      Vauhtipuistoa vastapäätä oleva sininen kiska (Alhoniityn kioski?), sen "kinkki" myyjä on aivan huippu!

      • H. U. Manoidi

        Mitä tulee kiitoksien määrässä laskien niin kiittää neljä kertaa kun pääset ovesta tiskille ja pari kertaa ostosten välissä ja taas ulos mennessä . Eli martan kiska suvereeni jos näin lasketaan. Tiedä sitten onko tarpeellista


    • tytteli798

      Alkon myyjät huippuja. Farkkumaailman punatukka on pirtein ja paras asiakaspalvelija nokialla!
      Huonointa palvelua joo.. kirjakaupan mies, olen samaa mieltä. Tokmannin asiakaspalvelussakaan ei kehuttavaa.

    • vepesti

      parasta palvelua Shellin likoilta...
      huonointa Teuton harpulta...

    • Vanhempi rouva

      Taxeista voisi ainakin sanoa että Salisvuo on tosi mukava ja asiallinen.
      Markku Innamaa oy:n nuorehko mieskuski oli todella töykeä ja ajoi vaarallista ylinopeutta, vaikka kehotin hiljetämään. En ikinä mene siihen taksiin vaikka olisikin tärkeää asiaa matkojen päähän.

      • juojo

        paras taksi jarno p.
        walliuksen masallekin ruusuja


    • Ameeba ja Ekku

      Aimo Sukkela.

      • Paras.

        Niin muuten on!!!


    • pitTero

      mäkin oon saanut p**kaa palvelua aimo sukkelan autosuttaamosta...

      • Kirsikka M.

        Minä olen ainakin saanut hyvää asiakaspalvelua ja ammattitaidolla tehtyä työtä.


      • Epäilen :)

        Eiköhän täällä Aimon tyttäret vaan läppää heitä...?


      • ...
        Epäilen :) kirjoitti:

        Eiköhän täällä Aimon tyttäret vaan läppää heitä...?

        Tai sit se Country.


      • D.D.
        ... kirjoitti:

        Tai sit se Country.

        jumalauta! se kirjotetaan CANTRY!


      • D.D.
        D.D. kirjoitti:

        jumalauta! se kirjotetaan CANTRY!

        Ja miks mun viesti on poistettu kun puolustin pujoa?!


      • Ridge Forrester

        Haista sinä Tero vittu! Aimo on paras ja kaikki sen työntekijät! Sitäpaitsi sillä on kaksi helvetin kaunista tytärtä, vaikka ne on ehkä hieman hulluja... Tai siis ei ainakaan kannata mennä niille päätään aukoo...


    • Kirsikka M.

      Ja se Aimo on ikäisekseen ihan ok näköinenkin... ;) Ja kyllä minäkin olen vain hyvää palvelua saanut ja myös maalaus oli täydellinen, koska A. Sukkela oli sen itse tehnyt. Ei tarvitse omistajaa haukkua muiden virheistä. Pasi ja Aimo tekevät hyvää työtä, kannattaa pyytää heidän palveluksiaan. Ja sitäpaitsi, eikö ollut kysymys ASIAKASPALVELUSTA? Ja uskallan väittää, että A. Sukkela on Nokian paras asiakaspalvelija!

      • EX asiakas..........

        Nokian huonoimmat asiakaspalvelijat minun mielestä ovat

        Välikadun Postin tuhti naismyyjä. Erittäin vastenmielinen ja tökerö

        Kirjakaupan miesmyyjä. Hyi h#¤%&ti mikä äijä

        Välikadun kännykkä kaupan vanhempi mies. Mumisee eikä mitään selvää puheesta saa


    • puistattavaa

      Surkein ja sairain "asiakaspalvelija" on boss burgerin ä.h.l.ä.m.s.ä.h.l.ä.m

      -hän vittuilee asikkailleen, on töykeä, ei koskaan hymyile, uhkailee asiakkaitaan jnejne... miksi tyyppi on tiskin takana?????????????? jotain rajaa!!!!!

      • Palovaara

        Joo, määkin yritin ostaa sieltä pizzan ja se ei suosttunu laittaa tuplajuustoa, vaikka olisin maksanu 3 € ylimääräistä!!!!!!!!!! Siis mikä sitä ukkoa vaivaa? Olen huomannut monen haukkuvan häntä täällä ja AIVAN ASIASTA!


      • Burnhill
        Palovaara kirjoitti:

        Joo, määkin yritin ostaa sieltä pizzan ja se ei suosttunu laittaa tuplajuustoa, vaikka olisin maksanu 3 € ylimääräistä!!!!!!!!!! Siis mikä sitä ukkoa vaivaa? Olen huomannut monen haukkuvan häntä täällä ja AIVAN ASIASTA!

        Mulle ei suostunu myymään MITÄÄN vaikka olisin maksanu kolkytdonaa!!!


      • yööööök
        Burnhill kirjoitti:

        Mulle ei suostunu myymään MITÄÄN vaikka olisin maksanu kolkytdonaa!!!

        sairasta???!!
        Kaveri kerto, että boss-ählämi
        oli heittänyt pihalle jonkun hänen kaverinsa, kun ei naama miellyttänyt.
        Ja lukuisia muita samanlaisia juttuja oon kuullut,
        sitten on aukonut päätänsä siihen tyyliin, että asiakkaan olisi pitänyt
        ymmärtää ihan tuosta noin vain,että hän ei jaksa tänään tehdä pihviannoksia!
        Pihviks koko tyyppi vaan... kuka söis?!?!?!?!?


      • jepjep...
        Palovaara kirjoitti:

        Joo, määkin yritin ostaa sieltä pizzan ja se ei suosttunu laittaa tuplajuustoa, vaikka olisin maksanu 3 € ylimääräistä!!!!!!!!!! Siis mikä sitä ukkoa vaivaa? Olen huomannut monen haukkuvan häntä täällä ja AIVAN ASIASTA!

        Vai tekee Bossburger pizzoja? Enpäs oo huomannu... :D


      • D.D.
        Palovaara kirjoitti:

        Joo, määkin yritin ostaa sieltä pizzan ja se ei suosttunu laittaa tuplajuustoa, vaikka olisin maksanu 3 € ylimääräistä!!!!!!!!!! Siis mikä sitä ukkoa vaivaa? Olen huomannut monen haukkuvan häntä täällä ja AIVAN ASIASTA!

        Siis kuka vittu mun nimellä täällä kirjottelee?!


      • D.D.
        D.D. kirjoitti:

        Siis kuka vittu mun nimellä täällä kirjottelee?!

        Tai se nyt ei ole vaikee arvata mut en uskalla kirjottaa ku voi tulla nenä kipeeks taas. Ihmettelen kyllä mihin vittuun mun puolustus puheenvuoro Pujoa kohtaan on hävinny?! Vai oliko liian rankkaa tekstiä Nokialaisille?!


      • ;)
        D.D. kirjoitti:

        Siis kuka vittu mun nimellä täällä kirjottelee?!

        Oisko R ja A ?


      • ?!
        ;) kirjoitti:

        Oisko R ja A ?

        No sulle ainakin vitun vammanen ;) -nimimerkki tulee se nenä kipeeks kun sekaannut muiden asioihin!!! Tiedämme kyllä kuka olet ja, että asut Poutuntiellä. Muiden vammojen lisäksi silmälasisi saattavat taas hajota...


      • ...
        ?! kirjoitti:

        No sulle ainakin vitun vammanen ;) -nimimerkki tulee se nenä kipeeks kun sekaannut muiden asioihin!!! Tiedämme kyllä kuka olet ja, että asut Poutuntiellä. Muiden vammojen lisäksi silmälasisi saattavat taas hajota...

        ELI VARO VAAN KALLO!!!


      • Anonyymi
        Palovaara kirjoitti:

        Joo, määkin yritin ostaa sieltä pizzan ja se ei suosttunu laittaa tuplajuustoa, vaikka olisin maksanu 3 € ylimääräistä!!!!!!!!!! Siis mikä sitä ukkoa vaivaa? Olen huomannut monen haukkuvan häntä täällä ja AIVAN ASIASTA!

        Löitkö pääsi kuinka pahasti ennen sisälle menoa?
        Pizzasi osto taitaa todellakin jäädä pelkäksi yritykseksi kun kyseinen paikka ei ole niitä koskaan myynytkään.
        Taisi olla kpg joka sinulle ei tuplajuustoa suostunut laittamaan, NÖSSÖ.


      • Anonyymi
        Palovaara kirjoitti:

        Joo, määkin yritin ostaa sieltä pizzan ja se ei suosttunu laittaa tuplajuustoa, vaikka olisin maksanu 3 € ylimääräistä!!!!!!!!!! Siis mikä sitä ukkoa vaivaa? Olen huomannut monen haukkuvan häntä täällä ja AIVAN ASIASTA!

        Koska bosse on myynyt pizzaa?


    • jepjep

      no olishan se voinu vaikka ilmoittaa asiakkaalleen että hän ei valmista pizzoja!? :O
      taas äijä on varmaan ylimielisesti vaan vittuillu päin naamaa

    • Jantse-----

      Käyn kultiksella.Hyvä sapuska,hyvä palvelu.Siisti paikka :D

    • Nimi__

      Aaroninkorven kioskin miesmyyjä on ihan paras :D Huonoa palvelua saa kirjastosta, tokmannilta, löytiksestä jne.. On harvemmassa ne paikat jossa saa hyvää palvelua, mutta kulta grillillä ja liikuntamaailmassa saa hyvää palvelua!!!

    • Nokialla_20_vuotta

      Mulle on jäänyt mieleen se punahiuksinen nainen, joka oli leipomokahviloissa Pirkkalaistorille ennen tätä nykyistä Leipomoa :) Hän sai aina hyvälle tuulelle upealla aurinkoisella hymyllään, ja mahtavalla palvelullaan :) Myös Cittarin myyjät ovat yleensä ihania :) Aito Säästöpankkia täytyy myös kehua. Shellillä on ihanat työntekijät myös, jotka hymyilevät ja ovat tehokkaita :) Myös Pro-Energyn Pauliina ja Petteri ovat ihania aina :)

      Sampo-pankin johtaja on kovin "kiireinen" ja tyly usein. Nokian suutari on kyllä ihan kamala... Aina valittaa siitä, että maksetaan kortilla, koska hän joutuu maksamaan sen 1 centin niistä maksuista... Olen alkanut viemään kenkäni Pirkkalaan saakka.

    • pimu12

      Parasta Liikuntamaailman vaalee pitkähiuksinen tyttö ja löytiksen nuori vaalee kassapoika :) ärsyttävä on kyllä se löytiksen vanhempi kassanainen, en koskaan mee sen kassalle :(

    • jaskasa

      Motorshop Nokia on paras paikka. Ostasin ruokatavikkeetkin sieltä jos myisivät.

    • Jammun osia

      Kyllä ehdottomasti Motorshop Nokialle menee kaupungin isoimmat plussat!!
      Pojat osaa palvella juuri oikein ja usein ostan jotakin vaikka ei ollut edes tarkoitus...
      Koneen käyttö opastetaan, koneiden osat hommataan ja annetaan vaikka omasta koneesta jos tarve.
      Ottavat huomioon myös junnuasiakkaat.

      • Ruohonleikkaaja

        "Pojat osaa palvella juuri oikein ja usein ostan jotakin vaikka ei ollut edes tarkoitus.."

        Hyvin sanottu ja pitää paikkansa.
        Kymmenen pointsia myyntitaidoista ja asiakaspalvelusta. Huippumyyjiä molemmat.


    • murr

      Koskenmäen Siwan jättikokoinen tummatukkainen läskikasa muija on perseestä. Leena (?) ja muut hoitaa hommat hyvin. Lujakunnon poijaat on hyviä. Videokirjaston äijä on aika Lasse Mörö (lukee vanhoja Jalluja yöradiossa).
      Isoimmat kiroukset pistäisin kumminkin kunnan päättäjille terkkarikeskuksen, hammashoidon ja teknisen keskuksen budjetti vajeista =jonot ja vesikriisit.

    • asiakaspalvelija

      Olipas mukava viestiketju joten täytyypä taas jatkaa... :)
      Parasta ruokakauppapalvelua saa edottomasti Nokian Valintatalosta. Siellä kannattaa asioida myös muitten kauppojen myyjien ja ottaa vähän opikseen kuinka asiakasta kuuluu palvella. Sitten täytyy kyllä nostaa jalustalle välikadun kukkakauppa sieltä saa ehdottomasti parasta ja asiantuntevaa palvelua ja kukat ovat laadukkaita eivätkä kuole päivässä kahdessa niinkuin citarin kukkiksen kukat, häpeisivät mokomat ku kehtaavat myydä kalliita vanhoja kukkia!
      Vaarin kukkaan en mene enään ikinä, vanhempi naisihminen oli todella töykeä!

      • mc double jäkk

        Arnoldsin tytöt on aivan ylivoimasia, heiltä asiakaspalvelu on luontevaa käyn aina vaikka tosi harvoin ja on ilo kattella kun on pilkettä silmäkulmassa


      • ZZZZ9
        mc double jäkk kirjoitti:

        Arnoldsin tytöt on aivan ylivoimasia, heiltä asiakaspalvelu on luontevaa käyn aina vaikka tosi harvoin ja on ilo kattella kun on pilkettä silmäkulmassa

        Just tätä odotinkin OOON paras kiva käydä Arnoldsilla


    • Hgf456

      Paunulaisen nro 71 kuski. Aina ystävällinen ja hymyilevä.

    • veikkaaja

      hyvää palvelua saa Pirkkalaistorin R-kioskilla,kiitos!

    • linnaan vaan

      Linnavuoressa asuu kaikki nokian raha rikkaat ja nokialla on hyvin köyhää.

      • Nipo

        Nokia kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja raharikkaat on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Nipo kirjoitti:

        Nokia kirjoitetaan isolla alkukirjaimella ja raharikkaat on yhdyssana.

        Pillu kirjotetaan ilman karvoja, että jotta tota noin.


    • tiedon haluinen

      miten Linnavuoren raharikkaat liittyvät Nokian palveluihin?

    • asikassss

      Löytiksen nuori uusi naismyyjä!!!

    • mimakot

      Nokian entisellä Essolla on kauheita siellä tavarapuolella ne kaks akkaa, toinen pitkä homssuisen näköinen hujoppi joka puhuu uskomattoman teennäisesti, näkee heti ettei paskaakaan kiinnosta. Haisee pahalle ja tupakalle. Lisäksi pitää asiakasta ihan tyhmänä. Se vanha kurppanen akka taas on tyhmempi kuin saapas, miten tuollainen voi olla myyjä? Mihin ne hyvät myyjät sieltä katosi? Tavernassa on taas aina hyvää asiakaspalvelua.
      Bossburger on myös ihan järkyttävä, pelottava äijä. Sen muijakin on kyllä niin väärässä paikassa töissä.
      Alkossa on hyvä palvelu, aina! Todella avuliaat ja ystävälliset myyjät jotka eivät pahaa päivää asiakkaalle näytä.

      • ystävällinen asiakas

        Teuton akka oli järkyttävä, kun siellä erehdyin jokin kuukausi sitten käymään. Ihanaa kun ei enää tarvi arpoa grillejä missä käydä. Aivan takuulla en osta tuolta ihmisirvikuvalta enää koskaan mitään. Äänestän jaloillani.
        Novakirppiksen miesmyyjä kanssa turhan ylimielinen.
        Hyvää palvelua aina osakseni saanut S-Marketissa ja Citymarketissa.


      • SUU VÄRKKI HYMYYN
        ystävällinen asiakas kirjoitti:

        Teuton akka oli järkyttävä, kun siellä erehdyin jokin kuukausi sitten käymään. Ihanaa kun ei enää tarvi arpoa grillejä missä käydä. Aivan takuulla en osta tuolta ihmisirvikuvalta enää koskaan mitään. Äänestän jaloillani.
        Novakirppiksen miesmyyjä kanssa turhan ylimielinen.
        Hyvää palvelua aina osakseni saanut S-Marketissa ja Citymarketissa.

        Asiakaspalvelussa kuuluu hymyillä ja olla kohtelias.Miksi muuten moni huonosti palveleva saa pitää työpaikkansa kun varmaan on parempiakin ehokkaita.Noo tää vaan ku tuli miäleen.


      • Nokialla
        ystävällinen asiakas kirjoitti:

        Teuton akka oli järkyttävä, kun siellä erehdyin jokin kuukausi sitten käymään. Ihanaa kun ei enää tarvi arpoa grillejä missä käydä. Aivan takuulla en osta tuolta ihmisirvikuvalta enää koskaan mitään. Äänestän jaloillani.
        Novakirppiksen miesmyyjä kanssa turhan ylimielinen.
        Hyvää palvelua aina osakseni saanut S-Marketissa ja Citymarketissa.

        Postissa hyvää palvelua ja Sipilässä.


      • onneksi voi valita
        SUU VÄRKKI HYMYYN kirjoitti:

        Asiakaspalvelussa kuuluu hymyillä ja olla kohtelias.Miksi muuten moni huonosti palveleva saa pitää työpaikkansa kun varmaan on parempiakin ehokkaita.Noo tää vaan ku tuli miäleen.

        tuota minäkin olen ihmetellyt jo kauan aikaa kun myyjät saavat tiuskia, käyttäytyä ylimielisesti, heitellä ostoksia jne ja silti ne könnäävät siellä kassalla päivästä toiseen. ei auta vaikka kuinka tekisi valituksia huonosta palvelusta kauppiaille, sama toiminta jatkuu. nokialla on yksi ruokakauppa jossa lakkasin käymästä kun myyjättären käytös oli aina täysin arvaamatonta.


      • Osaako ne puhua
        ystävällinen asiakas kirjoitti:

        Teuton akka oli järkyttävä, kun siellä erehdyin jokin kuukausi sitten käymään. Ihanaa kun ei enää tarvi arpoa grillejä missä käydä. Aivan takuulla en osta tuolta ihmisirvikuvalta enää koskaan mitään. Äänestän jaloillani.
        Novakirppiksen miesmyyjä kanssa turhan ylimielinen.
        Hyvää palvelua aina osakseni saanut S-Marketissa ja Citymarketissa.

        Teutolla on liian kovat hinnakki.Palvelu pitäs olla parempaa niin kävis useimminki mutta kuka menee jos on vastassa mykkiä myyjiä.


    • Sipilä hittoon !!!

      Sipilä on vihon viimeinen pulju mihin jalallani astun. Kävin kyseisessä liikkeessä jokunen vuosi sitten tarkoituksenani ostaa televisio. En tiedä mistä johtui mutta yksikään myyjä ei korviaan letkauttanut vaikka näkivät minut. Yksikään ei tullut kysymään että kuinka voin auttaa. Ihme kyräilyä ja mulkoilua sain osakseni. Liekö nuori ikäni vaikuttanut asiaan mutta sen päätin että vaikka en ikinä tv mistään saisi niin Sipilän läävän ovea en enään ikinä avaa. Pelaan ennemmin vaikka korteilla kynttilän valossa. Koko liike saa puolestani upota häpesuon pohjattomaan liejuun. Piruuttani olen vielä haukkunut ja manannut kaikki pirut seinille jottei kukaan vaan koskaan avaa Sipilän ovea. Puskaradiolla on iso valta ja kyky kadottaa asiakkaat..hih hih..

    • marimari...

      loputonta marinaa...

    • eiks ollutkin

      nainen oli kyllä hyvä se mattila en muista missä virastossa se oli duunissa.

      • Parempaa palvelua

        Mattotalon vieressä olevalla kirpparilla kanssa valomerkkejä räpsytellään jo paljon ennen sulkemisaikaa.Epäkohteliasta toimintaa.Kannatas sulkea putiikki jo tuntia tai pari aiemmin jos niin kiirettä pitää.


    • kohtelias 5

      pirkkalaistorin kukkakaupassa hyvät valikoimat ja hyvä palvelu.k-market Pirkkalaistorilla mukavat kassaneidit ja muu henkilökunta,kiitos!

      • Veksi talho

        Taksikopilla ehdottomasti paras ; Aina kyyti kun pyytänyt


    • Tois Puolt Koskkee

      Täytyy kyllä mainita näin ohimennen, että monissa paikoissa asiakaspalvelu on hyvää, mutta asiakaskunta vähintäänkin omituista ja nurkkakuntaista. Esimerkiksi joskus satuin tankkaamaan Sorvantien Shellille, ja kun astuin kysymään pumppua auki, minua tuijotettiin lähipöydistä kuin jotain ulkoavaruuden olentoa - "mitähän tuokin täällä tekee." Eikä ole ainoa paikka, erityisesti monet - tai varmaan oikeastaan kaikki - baarit Nokialla on yksiä rinkirunkkauspaikkoja, joihin ei parane vahingossakaan astua jos ei tunne ketään baarin vakiasiakasta.
      Tietenkään tämä ei ole työntekijöiden vika, ainakaan useimmiten. Yhdessä baarissa tosin tuntuu henkilökuntakin suhtautuvan uusiin naamoihin vähintäänkin epäluuloisesti jos ei peräti vihamielisesti.

    • zzz18

      Terhin kioski, en ole saanut ikinä niin nyrpeää palvelua kuin itse omistajalta, tai sitten vaihtoehtoisesti ylimielinen ja nuoleskeleva, lääkitys?

      • ottakaa mallia

        Postissa hyvää palvelua.Alisen pitseriassa hyvä palvelu myös.Kirpputorien asiakas palvelu huonontunut.Apella palvelu pelaa ja mukava asioida.


      • hah108
        ottakaa mallia kirjoitti:

        Postissa hyvää palvelua.Alisen pitseriassa hyvä palvelu myös.Kirpputorien asiakas palvelu huonontunut.Apella palvelu pelaa ja mukava asioida.

        jep..jep..minu hyyvä palvelu..kehu ittees vielä..hah..hah..vitsi koko paikka...


    • jjj5

      onko muita?

    • 13+2

      Lehtosen konditorian asiakaspalvelusta tulee hyvälle tuulelle.

    • jamppa19833

      Terhin kioski, ylimielinen omistaja

      • Käytöstavat kunniaan

        Nokialaisilla tuppaa olemaan vaikeuksia puhua ihmisten kanssa yleisesti.Seläntakana puhuminen kyllä onnistuu hyvin.Asiakaspalveluun kannattaisi palkata ulospäinsuuntautuneita aina ja jättää mykät sivuun.


    • saab-bil

      olen saanut hyvää palvelua m.takalan liikkeessä yrittäjäkadulla!

    • :)?

      Kuka nyt saabil enään.

    • muna sämpylä

      SPR:n Terveyskeskuksen kahviosta saa hyvää palvelua, silloin kun siellä on jotakin myytävää. Usein tarjolla ei ole mitään sopivaa syötävää labratukimuksen jälkeen.

    • mutasierai´n

      surkein asiakas palvelija löytyy vihnuksen grilliltä

    • moikkaillaan

      Matkahuollon / linja-autoaseman henkilökunta on ystävällistä. Abella on kanssa mukava asioida.

    • pulviqsti

      menkää birolille yöllä

    • kukkien ystävä

      hyvää palvelua pirkkalaistorin kukkakaupassa!

    • lisävoittoluokka

      MISSÄ se esson lottopuolen reipas pyöreä rouva? Onko nyt jossain muualla töissä kun ei ole näkynyt, oikein on ikävä kun oli aina niin hieno ja ystävällinen asenne töissä. Nyt sinne ei oikein arvaa mennä, ruokapuolelta nopeasti hakee syötävää mutta ei sinne toiselle puolelle, lotto menee sitten nesteelle.

    • nti koskenmäestä

      Kultapitsagrillillä eli Kultiksella olen saanut useamman kerran todella asiatonta palvelua ja ruokakaan ei ole ollut ihan priimaa :( Enää en siellä käy..

      Nova-kirppiksen omistaja on todellakin ylimielinen ja kommentoi asiakkaiden ostoksia. Esim. jos ostat vaikka kuntoilulaitteen kirpparilta niin saattaa kommentoida, että katsotaan ensi kerralla onko tehonnut..


      ABE:lla sen sijaan on hyvät annokset ja omistaja itse on todella mukava ja ystävällinen, ei silti mielistele ketään.

      Mattilan pyöräliikkeessä (mikähän sen oikea nimi olikaan..) on hyvä ja asiallinen palvelu, sekä kohtuulliset hinnat. Todella sääli, että lopettaa :(

      Keskus-Kirppiksellä on myös hyvä ja ystävällinen palvelu.

    • Jopuqasq

      Todella vaikee uskoo, että kultiksella sais huonoo palvelua.
      Varmaan kahdeksan vuotta käyny siä säännöllisesti, eikä kertaakaan ole palveltu huonosti! Kiitos!

    • Herra 41

      Terrassa ja ABC lla saanut hyvää palvelua. Huonoista en puhu mitään, sattuu sitä huono päivä itse kullekkin. Kauan sitten Jorman aikaan Kulmalassa oli mainoslause: "Kivat kuteet Kulmalasta Juhannuspomppiaisiin!". Oli sitä myönteistä henkeä jota nykyisissä kauppakolosseissa on vähän.

    • petruli1

      Kyllä minäkin olen saanut Kultiksella todella huonoa palvelua! Ja useamman kerran. Ja ennen kaikkea omistajan itsensä taholta. Syytä en tiedä. En ole koskaan edes kyseisen herran kanssa jutellut muuten mitään.. Mutta tosin, olen kyllä muilta kuullut vastaavaa. No, onneksi on Nokialla muitakin ruokapaikkoja. Ilmeisesti omistaja ottaa toiset hampaisiinsa..

    • asiakaspalvelija

      Hyvää palvelua Pizzapaikka Abella ja lähituntuman kuppiloissa.

      Miinukset satelee nova-kirpparille!!

    • äo125

      poliisi asemalla hyväpalvelu aina ovat antaneet oman huoneen

      • Nipo

        Poliisiasema on yhdyssana ... hyvä palvelu pitäisi kirjoittaa erikseen. Jne.


      • Anonyymi
        Nipo kirjoitti:

        Poliisiasema on yhdyssana ... hyvä palvelu pitäisi kirjoittaa erikseen. Jne.

        juu ja eukko sanaa ei pitäisi käyttää t. äijinkielen opettaja


    • Anonyymi

      Bossburgerin äijä on ihan huippu. Aina tulee höpöteltyä kun käy hakemassa sapuskaa mukaan

    • Anonyymi

      Ateena pizzeriassa hyvä palvelu

    • Anonyymi

      Teuto-grillin eukon "palvelu" oli kyllä niin legendaarista, että pitäisi oikein kerätä muisteluja talteen. Persoonallisimpia nokialaisia, omalla tavallaan.

    • Anonyymi

      Teuto-grillin eukon "palvelu" oli kyllä niin legendaarista, että pitäisi oikein kerätä muisteluja talteen. Persoonallisimpia nokialaisia, omalla tavallaan.

    • Anonyymi

      Joskus sain Hiloxilla huonoa palvelua ei ollu hyvä pöytä

    • Anonyymi

      Nokialla parasta palvelua saa löpästä ja prismasta myös.

    • Anonyymi

      Helmi-kirpputorilla ainakin kylän ylivoimaisesti tympein myyjä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe