Jos kysyis joltakin rikkaalta sijoittajalta jos se rupeaisi rakentaan yksinkertaisia
pienia ja isoja mahdollisemman ekologisista materiaaleista ja vanhanajan tekniikalla esim. hirsitaloja homesairaille vuokrattavaksi.
En tieda onko se taloudellisti kannatavaa mutta ystavani mahdolliseman ekologisesti rakennettu hirsitalo ei paljon maksanut ja siina asuu iso perhe.
Minulle riittaisi ihan pieni kun olen yksin vaikka joku 27-30m2 mokki pystyisin ehka 550 maksaa vuokraa.ei tarvis olla edes muuta lammitysta kun varaava takka.tai mika nyt onkaan halvin rakentaessa.Suihkuna voisi toimia sauna jossa puulammitteinen kiuas jossa vesisailio josta saa lamminta vetta.
Onko taalla ketaan rakennusalan asiantuntiaa, saako semmoisen mokin pystyyn
johonkin korpeen silla hinnalla etta 550euron vuokra riittaa?
Pitaiskohan ottaa yhteytta johonkin miljonaariin.
mv79
2
93
Vastaukset
Ota yhteyttä Uuden Suomen Niklas Herliniin.
Hänellä on vammainen lapsi ja tajuaa paljon muutakin:
[email protected]
Mainitse nimimerkkini ja foorumini, olen ollut Uuden Suomen lukija ja kannattaja aina.
Ks.
Uusi Suomi herää henkiin!
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=114En taida ukaltaa, jos hanella ei ole mitaan tietoa homesairauksista han pitaa vain minua hulluna.Jos joku muukin uskaltaisi lahestya hanta taman asian tiimoilta niin voisin minakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372