Ennen vaaleja silmät kirkkaina politikot selitti, että kasvu hoitaa kaikki ei tarvitse leikata.
Mutta eilenpä television ajankohtaisohjelmassa professori Helsingistä selosti, että työpaikkoja on auttamattomasti liian vähän, jotta mitään kasvua voisi tullakkaan.
Miten on mahdolllista, että meillähän pitäisi olla kohta suorastaan työvoimapula, eikä työpaikkapula.
Maahanmuutajia on haalittu kaksin käsin,että työtekijöitä tarvitaan. Jäänyt vain sanomatta, että eipäs meillä olekkaan työtä. Tai eihän nämä nykyiset tulijat liene tullutkaan töihin, se lienee aivan eri asia.
Vai olisiko sittenkin suomalaisten kusetusta koko homma. Suomalaiset uskoo kaiken mitä politiikot vain syöttää. Mitään ei kyseenalaista ja jos joku yrittää se mollataan heti.
Aivan sama onko väestö nuorta vai vanhaa kun ei ole työpaikkoja.
Mitä ihmeen leikkauslistoja.
ei oo ei tuu
3
<50
Vastaukset
- " "
Kyllä se oli kusetusta, ei se muuksi muutu.
- 12345768z
500 000 suomalaista yritti tähän muutosta vaaleissa. Se suuri muutos ei jäänyt monen tuhannen äänen päähän. Jos joku jätti pelkuruuttaan antamatta äänen persuille niin joutaisi tehdä johtopäätös ja mennä narukaupan kautta. Nämä muiden puolueiden lupaukset on nähty. Säkki kaupalla jää nappeja jälkeen....
- Hoh hoijaa...
Mari Kiviniemi sanos ennen vaaleja et joskus sitä myrkkyä on nieltävä...
Voi ihan ite sitä siel oppositios niellä...ei sitä olis tarvinnu Käteisen kautta levittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229