Jumalan Rakkaus

+

Meidät luotiin Jumalan kuvaksi. Ja Jumalan perusominaisuus on Rakkaus. Itse asiassa Jumala on Rakkaus.

Rakkaus ei voi toimia pakotettuna. Sitä ei voi pakkolunastaa, eikä myydä.

Enkelikuntakin joutui kerran ratkaisun paikalle. Se oli saanut maistaa kaikkea Jumalan hyvyyttä. Mutta silti osa enkeleistä hylkäsi tuon Ikuisen Rakkauden.

Ensimmäisenä sen teki Jumal’olento, joka oli sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa. Jumala suri suuresti tuota menetettyä rakkaussuhdetta.

Meidät ihmisetkin luotiin elääksemme ikuisesti Jumalan edessä, Jumalan rakkauden alla ja Jeesuksen yhteydessä. Kaikki on luotu Jeesuksen kautta, Jeesuksessa ja Jeesukseen.

Kaiken luodun elämä on Hänessä. Myös ikuinen elämä. Ilman Pojassa olevaa elämää, me olemme kuolleita. Hän on Elämä, ja ikuisuutemme riippuu siitä, miten ratkaisemme suhteemme tuohon Elämään.

Jumala antoi maan kaikkinensa ihmisille. Hän käski ihmisen ottaa sen kaikkineen hallintaansa. Viljellä ja varjella sitä. Olla hedelmällisiä, lisääntyä ja täyttää maa.

Jumalan viesti oli tämä: Näin paljon minä teitä rakastan. Olkaa onnellisia ja eläkää ikuisesti.

Tuo elämä Jumalan yhteydessä olisi muuttunut ikuiseksi elämäksi sillä silmänräpäyksellä, kun ihminen olisi syönyt elämän puusta.

Ensimmäinen ihmispari eksytettiin valheella, jonka taustalla kaikuu seuraava väite: Ei Jumala teitä rakasta. Ei ainakaan ehdoitta. Hän pimittää jotakin, joka aukeaa tiedon puusta.

Te, ette vielä ole Jumalan kuvia. Ei sinne päinkään. Teiltä puuttuu kutkuttavan ihana tieto hyvästä ja pahasta. Teidän on tehtävä jotain tullaksenne Jumalan kaltaisiksi.

Jokainen ihminen on vuorollaan niellyt saatanan valheen. Ja osoittautunut epäuskoiseksi ja pahaksi. Ainoastaan Jumala on hyvä. Uskottomuutemme on tullut Jumalalle kalliiksi, sillä Hän on pysynyt uskollisena.

Minun tähteni Jumalan täytyi uhrata oma ainosyntyinen Poikansa. Jumalan täytyi lunastaa minut omakseen, koska olin syntiä tekemällä joutunut eroon Hänestä toisen omaksi. Kuolema oli saanut minut omakseen. Mutta Jeesus kukisti tuon viholliseni. Ja lunasti minut omakseen.

Vihollisemme on kukistettu, mutta ihmisen pelastuminen edellyttää kääntymistä Pelastajan puoleen. Jokainen, joka huutaa avukseen Jeesuksen nimeä pelastuu. Jeesus tarttuu Hänelle ojennettuun käteen, ja pelastaa hukkuvan.

Jos emme ojenna kättämme Jeesukselle, odottaa meitä Sanan mukaan ikuinen rangaistus. Ilman minkäänlaista tulevaisuuden mahdollisuutta.

Golgatan uhri, on se, joka sovittaa syntimme. Toiset katsoivat siihen edeltä käsin Aabelista alkaen uhraamalla viattomia eläimiä. Aabel oli ilmeisesti saanut esimerkin isältään ja Aadam Jumalalta, joka teurasti eläimet peittääkseen Aadamin ja Eevan rikkomuksen. Me saamme nostaa katseemme suoraan Jumalan Uhrikaritsaan, Jeesukseen Kristukseen.

26

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten hyvä kirjoitus, mutta ei Jumala rankaise ketään iankaikkisesti. Mitä rakkaudenosoitus sellainen on ?

• Niko.

Raamatun mukaan on.

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." ( Matt. 25)

• Niko. kirjoitti:

Raamatun mukaan on.

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43. minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44. Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45. Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." ( Matt. 25)

Kuulehan Niko. Ei sinun tarvitse lainata kokonaisia lukuja todistaaksesi jotakin. Jumala on rakkaus, eikä Hän kiusaa ketään. Kenen jumala on se sadisti, joka kiusaa ja piinaa luomaansa ihmistä iankaikkisesti. Sellainen ei ole minun jumala.

• Niko.
        lappix kirjoitti:

Kuulehan Niko. Ei sinun tarvitse lainata kokonaisia lukuja todistaaksesi jotakin. Jumala on rakkaus, eikä Hän kiusaa ketään. Kenen jumala on se sadisti, joka kiusaa ja piinaa luomaansa ihmistä iankaikkisesti. Sellainen ei ole minun jumala.

Raamatun Sana on Totuus.

• Niko. kirjoitti:

Raamatun Sana on Totuus.

Kuten että Aatami on sen mukaan maapallon ensimmäinen ihminen? Totuus on, ettei ole, koska ihmisiä on ollut maapallolla jo kymmeniätuhansia vuosia ennen Aatamia.

• ei nimmaria
        lappix kirjoitti:

Kuten että Aatami on sen mukaan maapallon ensimmäinen ihminen? Totuus on, ettei ole, koska ihmisiä on ollut maapallolla jo kymmeniätuhansia vuosia ennen Aatamia.

Ainakin Aadam on ensimmäinen maasta tehty ihminen, joka siirrettiin heti luomisen jälkeen Paratiisiin ja Eeva tehtiin vasta Paratiisissa. Raamatussa on kaksi luomiskertomusta. Toinen kertoo taivaan ja maan luomisesta ja toinen Paratiisin luomisesta.

Jumala ei halua yhdenkään ihmisen hukkuvan ja siksi Hän antoi AINOAN Poikansa pelastajaksi, Uhriksi.

Ihminen itse vetää rangaistuksen päälleen kieltämällä Jumalan ainoan Pojan.
        Sana on tuomitsija ja joka hylkää Sanan, hylkää Jumalan.

• Niko.
        lappix kirjoitti:

Uskot että ennen Aadamia on ollut ihmisiä kymmeniä tuhansia vuosia? Miksi?
        Miksi uskot ennemmin muita kuin Jumalaa?

• Lappix on
        Niko. kirjoitti:

Uskot että ennen Aadamia on ollut ihmisiä kymmeniä tuhansia vuosia? Miksi?
        Miksi uskot ennemmin muita kuin Jumalaa?

tähän saakka sanonut uskovansa vain Jeesuksen sanoihin,
        mutta kirjoittamastaan päätellen hän ei usko ollenkaan. eí
        Jeesukseen, eikä Raamattuun. Se selittääkin sen, miksi on
        ekivaarin kanssa samaa mieltä kaikesta, koska häneltä
        puuttuu ymmärrys Jumalan sanaan.

• Lappix on kirjoitti:

tähän saakka sanonut uskovansa vain Jeesuksen sanoihin,
        mutta kirjoittamastaan päätellen hän ei usko ollenkaan. eí
        Jeesukseen, eikä Raamattuun. Se selittääkin sen, miksi on
        ekivaarin kanssa samaa mieltä kaikesta, koska häneltä
        puuttuu ymmärrys Jumalan sanaan.

Kyllä minä Raamattuun uskon, koska sehän on juutalaisten historiankirja. Otappas nyt se oma Raamattusi ja laske Aatamista Jeesuksen syntymään, niin saat 4028 vuotta. Se ilmoittaa myös, että maa oli autio ja tyhjä, eikä maapallolla pitänyt olla mitään elämää.
        Miten siis dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon jo 65 miljoonaa vuotta sitten, tai että neoliittikauden ihmiset viljelivät maata 11500 ennen Aatamia?
        Ei pidä olla sinisilmäinen, ei kaikki ole niinkuin uskotaan/uskotellaan.

• Niko.
        lappix kirjoitti:

Kyllä minä Raamattuun uskon, koska sehän on juutalaisten historiankirja. Otappas nyt se oma Raamattusi ja laske Aatamista Jeesuksen syntymään, niin saat 4028 vuotta. Se ilmoittaa myös, että maa oli autio ja tyhjä, eikä maapallolla pitänyt olla mitään elämää.
        Miten siis dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon jo 65 miljoonaa vuotta sitten, tai että neoliittikauden ihmiset viljelivät maata 11500 ennen Aatamia?
        Ei pidä olla sinisilmäinen, ei kaikki ole niinkuin uskotaan/uskotellaan.

Monia on jotka eivät allekirjoita tieteen kehittelemää teoriaa nimeltä evoluutioteoria. Sillä saralla on paljon asioita, jotka menevät niin kovasti uskonnon ja uskomuksen piiriin, että....
        Ei kaikki mikä hienosti ja vakuuttavan kuuloisesti on esitetty, ole totta.
        Tiede on korjannut läpi historian näitä niinkutsuttuja "totuuksia".

Asia mikä on tieteen mielestä totta nyt, voi olla naurunalainen asia 100vuoden kuluttua, kuten historia todistaa....

Sitä sinisilmäisyyttä olisi hyvä välttää myös siellä puolella.

• Niko. kirjoitti:

Monia on jotka eivät allekirjoita tieteen kehittelemää teoriaa nimeltä evoluutioteoria. Sillä saralla on paljon asioita, jotka menevät niin kovasti uskonnon ja uskomuksen piiriin, että....
        Ei kaikki mikä hienosti ja vakuuttavan kuuloisesti on esitetty, ole totta.
        Tiede on korjannut läpi historian näitä niinkutsuttuja "totuuksia".

Asia mikä on tieteen mielestä totta nyt, voi olla naurunalainen asia 100vuoden kuluttua, kuten historia todistaa....

Sitä sinisilmäisyyttä olisi hyvä välttää myös siellä puolella.

Niko. Minä en puhunut sanaakaan evoluutiosta. Totesin vain, että Raamatun ajanlaskun mukaan Aatami luotiin 4028 vuotta ennen Jeesuksen syntymää. Sitä ennen maa oli autio ja tyhjä ihmisistä. Ota kirja ja rupea töihin, niin huomaaat että asia on niin - Raamatun mukaan.

Se että ihmisiä on ollut maapallolla jo paljon ennen Aatamia todistaa, ettei luomiskertomus pidä paikkaansa.

• Niko.
        lappix kirjoitti:

Niko. Minä en puhunut sanaakaan evoluutiosta. Totesin vain, että Raamatun ajanlaskun mukaan Aatami luotiin 4028 vuotta ennen Jeesuksen syntymää. Sitä ennen maa oli autio ja tyhjä ihmisistä. Ota kirja ja rupea töihin, niin huomaaat että asia on niin - Raamatun mukaan.

Se että ihmisiä on ollut maapallolla jo paljon ennen Aatamia todistaa, ettei luomiskertomus pidä paikkaansa.

Milläs todistat että ihmisiä on ollut 7000vuotta sitten?

• Tämä on totta että Jumala Rakastaa meitä ensin!!!! Onhan Jumala sen todistanut Jeesuxen Teon kautta.

Mutta oletteko ajatellut sen että meidät on luotu rakastamaan Hänet. Hän rakasti meitä ensin ja vain sentakia että me pystyisimme Rakastamaan Hänet. On ihana saada tuntea, tunteilla että minä Rakastaan Hänet Valtavasti ja sitä tekee vain Pyhä Henki !! Rukoilkaa ja anokaa sitä,, kunnes te saatte tuntea sitä koska ilman sitä tunnetta olette aivan tyhjiä kertoo 1.kor .13 meille !!

• body

Nämä rakkausjutut ovat kyllä tyhjän päällä, sillä samaa voisi myös sanoa että xx rakastaa vaikka mitään konkreettista ei näy.
      Nämä on uskonvaraisia asioita ja sellaisina pysyy.

" meidät luotiin Jumalan kuvaksi.."
      , mutta täytyy todeta että kuva on melko hauras, heikko, etäinen ja tuntematon, jotenkin sekin on myös uskonvarainen asia.

• Niko.

Koko luomakunta todistaa Jumalasta. Taivaan tähdet, avaruus, luonto, eläimet, ihmiset.. näen jokapuolella todisteita Jumalasta. Onhan Hän istuttanut meihin jokaiseen omantunnon, me kaikki tunnemme luonnostaan sen mikä on väärin ja mikä oikein. Hän lähellämme, ympärillämme aina ja ikuisesti, tunnistimmepa Häntä tahi emme.

Live -yhtyeen Heaven biisin sanoihin yhtyen:
        "I don't need no one to tell me about heaven
        I look at my daughter, and I believe.
        I don't need no proof when it comes to God and truth
        I can see the sunset and I perceive"

• ei nimmaria

body, konkreettinen tulee näkyviin siellä missä uskotaan. Jumala on rakkaus ja Jumalan lapset tuntevat rakkautta. Sitä ei voi mikään heiltä viedä. He ovat saaneet ihmeellisen kyvyn rakastaa kaikkia. He eivät erottele ihmisiä oikeisiin ja vääriin, vaan rakastavat kaikkia.

Jumalan kuvan ihmisessä on haurastuttanut Jumalan Sanan kieltäminen, mutta siellä, missä Sana nousee tunnustetuksi ja pidetyksi, Jumalan kuva kirkastuu ihmisessä.

• body
        ei nimmaria kirjoitti:

body, konkreettinen tulee näkyviin siellä missä uskotaan. Jumala on rakkaus ja Jumalan lapset tuntevat rakkautta. Sitä ei voi mikään heiltä viedä. He ovat saaneet ihmeellisen kyvyn rakastaa kaikkia. He eivät erottele ihmisiä oikeisiin ja vääriin, vaan rakastavat kaikkia.

Jumalan kuvan ihmisessä on haurastuttanut Jumalan Sanan kieltäminen, mutta siellä, missä Sana nousee tunnustetuksi ja pidetyksi, Jumalan kuva kirkastuu ihmisessä.

Meissä ihmisissä on rakkauden anturi ja kun toinen ihminen osoittaa meille rakkautta, sen tuntee ja kokee, mutta fiktiivinen ( siis Jumala ) rakkaus on kuvitteellista rakkautta ja se on uskonvaraista.
        Jos ollaan hienovaraisen sarkastisia, niin voidaan sanoa että aurinko ja kuu rakastavat meitä.
        Aurinko luo lämpöä ja valoa ja kuu valoa yölle ja se on konkreatiaa.

Hengellisyydessä eletään tyhjän ja kuvitelmien varassa. Hoetaan asioita joita pitää uskoa ja taas uskoa.

• ei nimmaria
        body kirjoitti:

Meissä ihmisissä on rakkauden anturi ja kun toinen ihminen osoittaa meille rakkautta, sen tuntee ja kokee, mutta fiktiivinen ( siis Jumala ) rakkaus on kuvitteellista rakkautta ja se on uskonvaraista.
        Jos ollaan hienovaraisen sarkastisia, niin voidaan sanoa että aurinko ja kuu rakastavat meitä.
        Aurinko luo lämpöä ja valoa ja kuu valoa yölle ja se on konkreatiaa.

Hengellisyydessä eletään tyhjän ja kuvitelmien varassa. Hoetaan asioita joita pitää uskoa ja taas uskoa.

Ei eletä tyhjän ja kuvitelman varassa, vaan eletään Jumalan todistuksessa. Niin kauan kuin vastustaa totuutta, niin kauan on yksin. Lähimmäisriippuuvuudet ja muut suuret vaikeudet johtuvat siitä, että ihmiset ovat jääneet yksin.

Jokainen ihminen on aivan henkilökohtaisesti yhteydessä Jumalaan, tai on ilman yhteyttä.
        Sielullinen rakkaus vaatii kohteeltaan aina jonkin ominaisuuden mitä rakastaa. Jumalan rakkaus ei vaadi kohteelta mitään, vaan antaa rakkautta ja muuttaa ihmisen rakastettavaksi ja rakastavaksi. Jos tuota ei ole kokenut, on sitä vaikea uskoa.
        Pitäsi olla onnellinen siitä, että on syntynyt maahan, jossa Jumala tunnetaan. On nimittäin maita, joissa jo kauan sitten on hyljätty Jumalan tunteminen. Täällä ihminen saa vapaasti tutustua Jeesukseen, mutta meneppäs johonkin sellaiseen maahan, jossa Jeesuksen usko on vihan aihe, siellä Häntä ei ole koskaan tunnustettu. Ihmisenä Hänet on tunnustettu, ihmisopettajana jota profeetaksi kutsutaan, mutta ei Jumalan ainoana Poikana.

• Miks uskonvaraisista

Miksi uskonvaraisista asioista pitää keskustella juuri tällä palstalla ?

Mikä vika on varmoissa tosiasioissa ?

• Puhu kai ihmisjumalista, joita edustavat uskonnolliset kirkot ja järjestöt. Mutta toisaalta myös Raamattu on täynnä vihaa, väkivaltaa, vainoa ja farisealaisuutta.
        Oikeastaan jumalasta tehty ihmismielikuvituksella sadisti, joka on raaka ja kostonhimoinen olento.

• ei nimmaria

Jumala ei vihaa muuta kuin syntiä, joka on rikkonut ihmisen tehden hänestä onnettoman. Jeesus tuli vapauttamaan synnistä ja kuolemasta ja jos tunnet vähänkään kutsua tartu siihen. Saat tulla Sanan kasvatuksen kautta täydellisen vapaaksi.

• body
        ei nimmaria kirjoitti:

Jumala ei vihaa muuta kuin syntiä, joka on rikkonut ihmisen tehden hänestä onnettoman. Jeesus tuli vapauttamaan synnistä ja kuolemasta ja jos tunnet vähänkään kutsua tartu siihen. Saat tulla Sanan kasvatuksen kautta täydellisen vapaaksi.

" Jumala ei vihaa muuta kuin syntiä.."

osoita tuo käytännön elämässä, sillä tuo on sitä ihmisen hokemaa sanahelinää ja sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa.

• ei nimmaria
        body kirjoitti:

" Jumala ei vihaa muuta kuin syntiä.."

osoita tuo käytännön elämässä, sillä tuo on sitä ihmisen hokemaa sanahelinää ja sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa.

Osoittaisin, jos voisin. Sinun tulee itse ottaa se osoitus ja totuus vastaan. Kannettu vesi ei kaivossa pysy, joten minun uskoni kautta sinä et voi elää. Voit vain kuunnella mitä kerron sinulle, tai olla kuuntelematta.

Silloin, kun Sana alkoi kasvatustyönsä kohdallani, jouduin usein ihmettelemään rakkauden määrää, joka kohdalleni laskettiin. Rakkaus laskettiin runsaana varsinkin silloin, kun itse olin sitä mieltä, että en ansainnut muuta kuin vihaa. Sana kasvatti minut rauhallisesti ja varmuudella vapauteen.

Sanan kautta ihminen vapautuu omista luuloista, eli järkensä päätelmistä. Sana on ainoa Välimies ihmisen ja Jumalan välillä.

• Kyllä on

todellisuuspohjaa - kaikki mikä sotii Jumalan tahtoa vastaan
      - on syntiä.

• Jumalan Tahto on että me Rakastamme Hänet. Se on se ensimmäinen mitä tulis tapahtua meidän elämässä !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      51
      1858
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1469
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1385
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1213
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      161
      1114
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      205
      1046
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1036
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      956
    9. 72
      955
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      881
    Aihe