Tunti pari ennen herätystä, joka on klo 06.00, Tenho herää ja kiirehtiin huuhaalle purkamaan pahaa oloaan hoitajilta salaa.
Siis kello 06.00 on herätys ja hoitajat saapuvat pesemään Tenhon ihraisen ruhon alta makuuhavat ja vaihtamaan vaipat.
Klo 07.00 Aamupala, eli aamuvelli pillillä ja näkkäriä soseutettuna tietenkin.
Klo 08.00 Lääkitys, Tenholle Xanoria ja muita rauhoitavia.
Klo 09.00 Lääkärin kierros ja Tenhon kuulumiset
Klo 10.00 Ensimmäinen terapiatunti, fysioterapia (toivotonta Tenholle)
Klo 11.00 lounas soseutettua kalakeittoa ja jälkkäriksi pirtelöä pillillä
vapata Klo 13.00 asti, eli Tenho riehuu koneella ja raivoaa.
Klo 14.00 iltapäivä terapiaa, pelejä, pesuvatiuintia, poniratsastusta jne.
Klo 16.00 iltapäivälääkitys
Klo 17.00 välipala, banaanisosetta
Klo 18.00 Vapaamuotoista harrastelua, jokainen kykynsä mukaan. Tenho yrittää liikutella sormiaan ja varpaitaan (ei onnistu taaskan)
Klo 19.00 Päivällinen kanaista pilttiä ja lettuja soseena hillon kanssa johon on sekoitettu "jarrua".
Klo 20.00 iltapesut/sauna kerran vuodessa. Tenho pestään paineletkulla.
Klo 21.00 hiljaisuus.
Klo 22.00 Tenho salaa koneelle riehumaan Huuhaa-palstalle. Kunnes nukahtaa omaan itkuunsa.
Aamulla sama uudelleen joka ikinen päivä.
Hullun Hummeri-Tenhon normipäivä
hoitaja.
1
54
Vastaukset
- Leonardo H
Se on kutsumusammatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827