- En pitäisi vaalitulostamme ja perussuomalaisten voittoa tyypillisenä esimerkkinä Euroopassa esiintyvästä voimakkaasta muukalaisvihasta, rasismista ja EU-vastaisuudesta, mutta kyllä näitä piirteitä heissä esiintyy, Halonen sanoi Ylen mukaan.
Presidentin mukaan viestimistä saa päivittäin lukea, kuinka joku on sanonut jotain sivistymätöntä maahanmuuttajista, eri roduista tai eri kulttuureista.
- Minä otan tämän erittäin vakavasti, Halonen jatkoi.
Tuorein kohu alkoi maanantaina, kun perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen sanoi IS:lle, että pakolaiset on laitettava metsään räntäsateeseen tekemään töitä, koska hän on itsekin tehnyt töitä vastaavissa olosuhteissa.
Ensimmäisenä Hakkaraisen kommentit julkaisi Jämsän Seutu.
PAKOLAISET LOISTOHOTELLIIN TÄYSIHOIDOLLA ?
3
<50
Vastaukset
- KYSYMYS LUKIJOILLE
NIIN MITÄ MIELTÄ OLETTE HERRA HAKKARAISEN VARSINAISESTA EHDOTUKSESTA ETTÄ
ASEMILLA MALEKSIMISEN SIJASTA JA VASTIKKEEKSI SUOMEN VALTION JA KUNTIEN MAKSAMISTA AVUSTUKSISTA,,,,NÄILLEKIN MAAHNAMUUTTAJILLA VOISI OLLA TYÖVELVOITE TANSKAN MALLIN TAPAAN ?- Kansan ääni jyrisee
Hakkarainen vain sanoi julki sen, mitä suomalainen rivikansalainen ajattelee. Mistä lähtien se on ollut rikos? Kansa kiittää Hakkaraista ja ihmettelee Timo Soinia. Miksi Soini uhkailee oman puolueen rohkeinta kansanedustajaa "rangaistuksella"? Keiden puolella Soini on? Ei ainakaan tavallisten suomalaisten, jotka ovat ottaneet Hakkaraisen omakseen.
- puheenymmärrystä.
Niin ja kuka muu mies tahansa, työtön siis, metsään tekemään töitä ja sillä tavalla elantoa ansaitsemaan! Onhan siinä nyt sentään enemmän sisältöä kuin työttömyydessä. Työttömyyttä pitäisi karsia ja jos viitataan, että tänne vain lusmuilemaan kaikki, siitä saisi olla huolissaan! Työllä itsellään on arvoa sinänsä. Tuon jos ymmärtää, että on parempi olla työttömänä kuin metsätöissä, niin silloin on väärässä ja pahasti. Ilomielin varmasti miehet lähtisivät metsätöihin, jos työttömänä olisivat.
Asian esitystapa tietenkin ratkaisee, miten sen sanoo. Sen voi sanoa karskisti tai asiallisesti. Totta kai on selvää, että metsätyöt on miehille hyväksi; saa raitista ilmaa ja samalla lihaksetkin kehittyvät eivätkä surkastu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972