Joko kävitte?

p-tuolilainen nuori

ulkoiluttamasssa sitä naapurin pyörätuolilaista, joka ei yksin pääse ulos?
Ai ette?

No, kyllä todistajat ainakin juttelevat hänen kanssaan.
Voivat viedä ulos aurinkoonkin.

Turha teidän muitten on sitten mitään märistä, kun ette itte viitsi.
ootte tosi itsekästä porukka!

7

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - helel -

      Niinpä, exät vaan kyräilevät ja "saarnaavat" muiden pahuudesta ja poistattavat viestejä joka häiritsee heidän elämäänsä.

      Monet viestit täällä ovat kuin paise heidän takapuolesssaan :D

      • - helel -

        Oho, huppista. Monet viestit täällä hiertävät heitä kuin paise takapuolessa.
        :D


      • "Niinpä, exät vaan kyräilevät ja "saarnaavat" muiden pahuudesta ja poistattavat viestejä joka häiritsee heidän elämäänsä."

        Mitä näitä entisiä todistajia olen seurannut niin useimmat heistä omaa korkean moraalitajun ja tekevät hyvää työtä pyrkiessään puhumaan järkeä todistajille ja vapauttamaan heidät valheesta ja mielenhallinnasta.

        Se, että on kai luonnollista että exät puhuu seuraa vastaan ja nostaa esille tosiasioita. Onhan hekin olleet mukana ja nähneet sen valheen ja kierouden ja tulleet itsekin huijatuiksi aikanaan.

        Olet helel aika rasittavan kuuloinen ihminen tekstiesi perusteella. Kykenetkö lainkaan asialliseen keskusteluun vain teetkö samaa mitä todistajat melkein aina, eli vääristelet asioita, venkoilet ja kiemurtelet ja välttelet totuudellisia asioita koska et kestä rehellisyyttä?


      • johan on hitto!
        Koala_puussa kirjoitti:

        "Niinpä, exät vaan kyräilevät ja "saarnaavat" muiden pahuudesta ja poistattavat viestejä joka häiritsee heidän elämäänsä."

        Mitä näitä entisiä todistajia olen seurannut niin useimmat heistä omaa korkean moraalitajun ja tekevät hyvää työtä pyrkiessään puhumaan järkeä todistajille ja vapauttamaan heidät valheesta ja mielenhallinnasta.

        Se, että on kai luonnollista että exät puhuu seuraa vastaan ja nostaa esille tosiasioita. Onhan hekin olleet mukana ja nähneet sen valheen ja kierouden ja tulleet itsekin huijatuiksi aikanaan.

        Olet helel aika rasittavan kuuloinen ihminen tekstiesi perusteella. Kykenetkö lainkaan asialliseen keskusteluun vain teetkö samaa mitä todistajat melkein aina, eli vääristelet asioita, venkoilet ja kiemurtelet ja välttelet totuudellisia asioita koska et kestä rehellisyyttä?

        Miten tämä nyt liittyy aloituksen aiheeseen?
        Onx tarpeen vapauttaa vammainen vanhus mielenhallinnasta?

        Vammainen vanhus tarttee kyllä perkeleesti mielenhallintaa, jotta
        pysyttelöö henkissä kun auttajia on vähän.
        Tervejalkaset ne vaan netissä louskuttaa leukojaan.
        Eivätkä auta yhtään.!


      • - helel -
        Koala_puussa kirjoitti:

        "Niinpä, exät vaan kyräilevät ja "saarnaavat" muiden pahuudesta ja poistattavat viestejä joka häiritsee heidän elämäänsä."

        Mitä näitä entisiä todistajia olen seurannut niin useimmat heistä omaa korkean moraalitajun ja tekevät hyvää työtä pyrkiessään puhumaan järkeä todistajille ja vapauttamaan heidät valheesta ja mielenhallinnasta.

        Se, että on kai luonnollista että exät puhuu seuraa vastaan ja nostaa esille tosiasioita. Onhan hekin olleet mukana ja nähneet sen valheen ja kierouden ja tulleet itsekin huijatuiksi aikanaan.

        Olet helel aika rasittavan kuuloinen ihminen tekstiesi perusteella. Kykenetkö lainkaan asialliseen keskusteluun vain teetkö samaa mitä todistajat melkein aina, eli vääristelet asioita, venkoilet ja kiemurtelet ja välttelet totuudellisia asioita koska et kestä rehellisyyttä?

        "Koala_puussa
        25.5.2011 21:17"

        Tarve taas kohdistaa huomio minuun?

        Valitettavasti sinun ei kannata puhua rehellisyydestä, sen enempää kuin monen exän ja ex-mielisenkään. Mitä enemmän venkuloitsette, sitä selvempää se on myös muille.

        Suosittelen siis että keskityt aiheeseen, etkä minuun.

        Vaikka ilmeisesti olenkin kuin paise takamuksessasi.


    • Tiina Tavis

      Kävin naapurin liikuntarajoitteisen mamman kanssa kaupassa ja apteekissa ja kirjastossa.
      Kärrissä oli isot pyörät joten oli helppo työntää pitkin pyörätietä.
      Ihasteletiin kaikki hiirenkorvat ja orvokit matkalla.
      Kirjastossa etsittiin kaikenlaista, on mammalla älli tallella..
      Hänellä ei ole varaa nettiin eikä tv:hn koska saiarauskulut on niin isot.

      Opin häneltä sen että radiosta kuuluu Puhe-kanavalta hyviä asiaohjelmia ,ilman musaa ja mainoksia.
      Sieltä tulee myös TV-uutiset, Arto Nyberg ja paljon muitakin tv-ohjelmia ;D

      Hän lainasi myös kirjan
      "Jehovan todistajat – Jumalan valtakunnan julistajia" kirjastosta.
      Näkyy olevan oikein valokuviakin todistajien historiasta...
      huomenna katsellaan sitä taloyhtiön pihakiikussa, jos ei sada.
      Ja ryystetään termarista kahvia kera makkaravoileipien--ostimme tarpeet tänään...
      Tuleepa varmaan mielenkiintoisia keskusteluja, nyt on pihalla muitakin asukkaita ;D

    • otan Raam.mukaan

      Mää tuun tein kanssa sinne pihalle.
      Tuon kanssa termarin-jossa on kaakaoo, ja keksejä ja pipareita.
      Sokerittomia ja gluteenittomia.
      Nährään huomenna pihakiikussa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe