Sampo verkkopankki

Pauliina_0

Onko muilla sama ongelma kirjautuessa sisään, turvakortin avainnumero näkyy noin puolen sekunnin ajan ja sen jälkeen sekä avainnumeron kohdalle tulee turvakortin numero. Yritä siinä nyt sitten tihrustaa että mikä se avainnumero on.

13

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin on toiminu

      No, ei ole.

    • Fraxia7

      Tosiaan oli Sampo Pankilla ongelma alkaen 17.05, viellä MA iltana pelasi ja tuolla oli joku huoltokatko. Toimi mobiilipankki mutta netti puolella FireFox pelasi mutta Seamonkey ei, myös Chrome pelasi. Annoin palautetta pankkiin ja korjasivat via.... ominaisuuden kaikessa hiljaisuudessa.

      Ja kyseestä oli tämä js / Java sotku jossa vilahti haasteluku ja sitten korvautui 2x
      avainkortin numero.

    • Wirittelijä

      Teki kanssa noin joskus viikko sitten, kun yritti uudelleen, niin toimi oikein.

      Tämän systeemin kanssa on ollut ongelmia alusta alkaen, yleensä niin, ettei tule ikkunoita johon vasteluvun voisi syöttää, siihen ongelmaan on saatu hiljalleen parannus ja jossain vaiheessa tuli ohjeita jawan asetteluiden wirittelyynkin.

    • no voi sun ...
      • 718

        Hyppönen voisi esittää java-asiansa Sampo Pankille. Hyppönen perustelee, että java on tietoturvariski. Sampo pankki väittää, että java lisää tietoturvaa. Kumpi on oikeassa? Muiden pankkien verkkopankit toimivat ilman javaa. Ovatko ne tietoturvallisia vai tietoturvattomia?


      • Tässä tietoa
        718 kirjoitti:

        Hyppönen voisi esittää java-asiansa Sampo Pankille. Hyppönen perustelee, että java on tietoturvariski. Sampo pankki väittää, että java lisää tietoturvaa. Kumpi on oikeassa? Muiden pankkien verkkopankit toimivat ilman javaa. Ovatko ne tietoturvallisia vai tietoturvattomia?

        Ainakin tällä hetkellä useat tahot kertovat Javan olevan vaarallinen ja haitallinen tietoturvalle. Esimerkiksi Kaleva-sanomalehti uutisoi näin:


        Java-haavoittuvuuden paikkaamiseen voi mennä viikkoja

        http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/java-haavoittuvuuden-paikkaamiseen-voi-menna-viikkoja/604029/


    • Nordean ja OP:n

      verkkopankkejahan on pitänyt koko aika vatsia hakkereiden takia. En muista yhtään juttua lukeneeni Sampo Pankin verkkopankista. Voisiko tästä tehdä johtopäätökisä?

    • wesdfsdf

      Mulla tuli tänään sama ongelma kuin aloittajalla. Koko päivän ollut niin, että avainluku vilahtaa ja tilalle tulee turvakortin numero kahteen kertaan.

    • dt4364trertrretyetge

      Jep samma här pitää avata toinen välilehti ja tulla takas nii sit nään sen luvun

    • 13ytg4g25g

      Dodiin mulla oli kanssa jo pitkän aikaa sama vika mut yleensä sen sain laitettuu oikein kun oikein tarkasti katto ne numerot mitkä vilahti siinä mutta meni muutaman kerran väärin se koodi ja nyt verkkopankki tili kiinni... Ketutti jo toi toiminta häiriö ihan tarpeeks ny pitäs mennä sinne konttoriin ilmeisesti vuotamaan asiasta että sais tilin auki taas... taijan vaan vaihtaa huvikseen pankkia välillä kele.

    • Berger

      Joskus kesällä alkoi minullakin tulemaan tuo avainluvun nopea vilahdus ja korvautuminen kahdella avainkortinnumerolla Firefoxilla ja Internet Explorerilla. Vaihdoin selaimen Operaan., koska sillä toimi.

      Operalla windows 7:ssa olen käyttänyt Sammon verkkopankkia sen jälkeen ja toiminut kuin unelma. Itse asiassa, olen vaihtanut Operan pääselaimekseni..Kevyt ja monipuolinen selain.

      • Javaton koti

        Kyl Java taitaa olla riski, siksi siirryin Sammosta jo 1,5-2 vuotta takaperin pois, kun Sampo ei tarjonnutkaan mitään erikoisen hyvää, korot olivat matalat ja muita kustannuksia oli ja tuntuivat oevan aina nousussa.

        Meilläkin koneet hidasteli ja nettitikku piti käynnistää uudellen lähes joka päivä, kun yhteys katkesi. Nyt kun ei ole ollut Javaa, toimii kone todella eritavalla, ihanaa.


        Kannattaa ottaa tosissaan,,,,,, eikä olla itse liian viisas

        Viestintävirasto suosittaa Java-ohjelmiston poistoa tietokoneelta

        http://yle.fi/uutiset/viestintavirasto_suosittaa_java-ohjelmiston_poistoa_tietokoneelta/6273467


      • onko muilla?
        Javaton koti kirjoitti:

        Kyl Java taitaa olla riski, siksi siirryin Sammosta jo 1,5-2 vuotta takaperin pois, kun Sampo ei tarjonnutkaan mitään erikoisen hyvää, korot olivat matalat ja muita kustannuksia oli ja tuntuivat oevan aina nousussa.

        Meilläkin koneet hidasteli ja nettitikku piti käynnistää uudellen lähes joka päivä, kun yhteys katkesi. Nyt kun ei ole ollut Javaa, toimii kone todella eritavalla, ihanaa.


        Kannattaa ottaa tosissaan,,,,,, eikä olla itse liian viisas

        Viestintävirasto suosittaa Java-ohjelmiston poistoa tietokoneelta

        http://yle.fi/uutiset/viestintavirasto_suosittaa_java-ohjelmiston_poistoa_tietokoneelta/6273467

        Ei ne muutkaan pankit ole sen kummempia,ihme vaan kun
        ovat säästyneet tällaiselta,ompahan Sampolla nyt kokemusta
        ongelmista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe