Olen nyt 14-vuotias tyttö, ja mielestäni on hyvin tärkeätä suunnitella jo tähän aikaan , että mihin opiskelee ja mitä haluu tehä.
Ittelläni on vähän poikkeuksellinen tapaus.
Nimittäin käyn laulutunneilla ja pianotunneilla , ja teen omia biisejä. Haluaisin siis olla laulaja (tai siis olen , mutta uraksi). Olen musikaallinen ja rakastan ylikaiken laulajantyötä! Voisin kuvitella itseni keikkailemassa ympäri maailmaa (oon muuten aina halunnu kiertää maapalloa:)) Levyjen kansiakin oon suunnitellut ja taiteilijanimeä.
Mutta ongelma on se, että tälläinen työ ei ole varmaa, ja sen takia äitini sanoi (ymmärrän kyllä itsekin), että mun kannattaa opiskella myös johonkin toiseen työhön, ja siinä samalla hakea siihen laulutyöhön, että pystyn elättää itteni.
Eli kyselisin nyt, että millainen työ olisi hyvä tuohon laulu"työn" ohelle. Siinä TÄYTYY olla hyvä palkka, koska oon vähän tällänen mammona henkilö tai mikäsenyon :DD
Paljonkohan lauluopettajan palkka on? .... käy mulle muukin kuin musiikkiin liittyvä, mutta sellainen josta voi luopua ... jos vaikka onni suosisi ;)
kiitos vastauksista etukäteen
Ja kirjotin tän tänne ku kukaa ei vastannu palkat osiossa :DDD
MIHIN AMMATTIIN MUN KANNATTAA MENNÄ?
Singer4ever
1
121
Vastaukset
- suosittelija
Rupee lauluopeks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837