mistä löytää introvertti naisia?

ghsfghejs

haluisin itse seurustella introvertti naisenkaan kun ole itsekin introvertti enkä tykkää puhumisesta kuin tutuille.löytääkö introvertit deittipalstoilta vai mistä?

21

2414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • introtski

      Useimmat introvertit elävät normaalielämää ja meitä intronaisia varmasti löytyy deittipalstoilta/baarista/harrastuksista. Olen lukenut että me vastaamme noin 25 prosenttia maailman väestöstä.

      Voithan laittaa oman ilmoituksen jossa mainitset että pidät hiljaisemmista tytöistä?

      • Kesäloiloiloo

        Eli joka toinen nainen on sisäänpäinkääntynyt ? : )


    • j k

      et löydä

    • c23434

      Miten luulet että siitä tulee mitään jos kummatkin olette sisäänpäinkääntyneitä?

      Itseäni, miehenä, masentaa koko ujous. Tuntee itsensä surkeaksi kun portit sulkeutuu ympäriltä kun ei pysty normaaliin kanssakäymiseen

      • sdfsdf

        intovertit puhuvat silloin paljon kun ollaan kasvokkain kahdestaan.


    • Tyhjää tarjolla

      Introvertti nainen odottaa ekstrovertti miestä ja ekstrovertti nainen samaten.

      Introvertti mies häviää aina.

      • sdg9939654

        Totta ja lisäksi introverttinaiset on varattu jo aikoja sitten.


      • +

        höpsis, ei häviä.


    • 46thdx

      HÖPÖ HÖPÖ! ei ole mitään introvertti tai ekstroverttiihmistä!
      Puheliaat vaan ovat turhanpuhujia ja hiljaiset arkoja.Tunnen joitain jotka ovat jossain iässä olleet hyvin arkoja ja hiljaisia mutta kun elämä on mennyt eteenpäin heidän luonne on muuttunut ja heidtä on tullut puheliaita.

    • ellimölli

      olisi kans kivaa tietää missä nämä kaikki introvertti naiset luuraa?
      Ite olen kans introvertti nainen, enkä ole koskaan tavannut kaltaistani.

      • kirjeenvaihto

        Kirjeenvaihto on enimmäkseen introverttien harrastus, joten kirjeenvaihtopalstoilta meitä ainakin löytää. Osa introverteista valitsee kirjeet koska kirjoittaminen sopii persoonallisuuteen juttelemista paremmin, osa pakon edessä kun ei onnistu saamaan muualta kavereita.


    • meshuga

      Tässä myös yksi.

    • Intro V.

      Olen introvertti nainen, ja löysin kumppanini World of Warcraft-pelistä. Hänkin on introvertti, joten sovimme hyvin yhteen.

      Suosittelisin etsimään netistä. :) Itse en olisi ikinä löytänyt kumppania ilman nettiä, koska en ikinä käy ulkona/baareissa/normaaleissa sosiaalisissa tapahtumissa.

    • ggddddddddddddd

      onko mitään deittisivuja että voi hakea introverttinaisia.

      • adeafaa

        voikun löytäisin introverttinaisen.


    • pieni&herkkä

      täällä on yksi, minut löytää yleensä baarien sohvilta istumassa kun kukaan ei pyydä tanssimaan. (paitsi tietty aivan kaatokännissä olevat).
      En ole edes mikään kovin ruma, tavallinen nuori nainen. Persoonani vaan karkoittaa kaikki miehet, kun nykyään naisen pitäisi olla niin bitch että!

      • asfasfdfh5

        Oletko sitten jotenki vihaisen tai torjuvan näköinen?


    • richardgere

      "nykyään naisen pitäisi olla niin bitch että!"

      No ei todellakaan pidä olla

    • xcbx

      uppis

    • termistöpermistö

      Introverrtja ja ekstrovertteja on n. 50 % molempia.

      Introvertilla on prosessointi ensijassa itsensä sisäitä, kun taas ekstrovertti prosesessoi ulkoista maailmaa. Jung, joka käsitteen kehitti, jakoi suuntautumiset siis ekstrovertiksi ja introvertiksi ja näille on omat suuntamisensa. Lokerot ovat asitminen, intuitio, logiikka ja arvot näistä jokainen voi olla ekstroverttia tai introverttia. Äänekkäimmätvedossa olevat ihmiset yleensä käyttävät paljon ekstroverttia arvoja tai aisteja, mutta esim. ekstrovertti intuitio tekee ihmisestä jo hiukan nörttimäisen.

      Ekstrovertilla ja introvertilla ei siis oikeastaan ole aina mitään tekemistä sosiaalisuuden kanssa.

    • ijojl;j

      Olen introverttinainen, mutta koska en ole ujo ei sitä minusta heti huomaa. Eli siis suomalaisen kaliiberin mukaan voin olla aika ulospäinsuuntautuneen oloinen. Tutustun helposti uusiin ihmisiin. Se minusta tekee introvertin, että vaikka onkin kiva olla ihmisten kanssa tekemisissä niin se vie minusta paljon energiaa ja tarvin taas yksinäni latautumista paljonkin. Työympäristössä introverttiyden näkee kai minusta helpoiten, kun tykkään hiljaisuudesta kun työskentelen. En tykkää myöskään mistään ylenpalttisesta kokoustelusta vaan tykkään tehdä omaa projektiani ja sitten loppussa vasta näyttää muille että tadaa valmista tuli! Työskentelen kylläkin insinöörien kanssa joten heidän rinnalla taidan siltikin näyttää melko ekstrovertiltä ;).

      Olen kolmekymppinen ja minulle avautui vasta aika myöhään tämä introverttinä eläminen ja ekstroverttien ymmärtäminen. Ekstroverttiyttä kun yleisesti pidetään haluttavana ominaisuutena itsekin luulin olevani jotenkin viallinen. Onneksi tajusin tämän ja voin hyväksyä introverttiyden nyt eikä tarvi yrittää olla muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe