Kaupparekisterin mukaan Jokerit HC Oy:n toiminta on loppunut 30.4.2011. Samaan aikaan on Hartwall Arenan toimintaa pyörittävä yhtiö Halsinki Halli Oy ottanut aputoiminimekseen Jokerit HC:n. Onko kenelläkään tietoa, mitä on tapahtunut ja mitä tästä seuraa? Onko Jokerit HC Oy fuusioitu Helsinki Halli Oy:hyn ja mitä tekee Jokerit HC Oy:stä 40 % omistanut Sanoma-konserni asiassa?
Tuntuu oudolta, että näin iso mullistus on tapahtunut ja tästä ei ole mitään ollut julkisuudessa. Mikä mahtaa olla Harkimon rooli tässä jatkossa?
Jokerit HC Oy:n toiminta päättynyt
4
394
Vastaukset
- bemböle
Tämä tieto viime vuodelta, "veikkaan" viimeistä tilikautta jo paremmaksi, mm. Talviklassikon ansiosta. Onhan tuo Jokerit HC touhu ollut aikaisemmin aika holtitonta.
Liikevaihdon selvä kasvu ei parantanut Jokerit HC konsernin tuloskehitystä. Kasvusta huolimatta tappio kasvoi selvästi edellisestä vuodesta. Nettotulos oli 1.1 miljoonaa euroa pakkasella ja tappio kasvoi edellisestä vuodesta 414 tuhatta euroa eli -62.6 prosenttia.
Aika karua touhua, jota on halliyhtiön tuloksella on tuettu.
Tosin yhtiön vakavaraisuus edelleen hyvällä tasolla.- Jullit on homoja
Jullit pohtii nyt syvällisiä?
- jå
Jullit on homoja kirjoitti:
Jullit pohtii nyt syvällisiä?
Kommenttisi kertoo kaiken sinusta...
Mihin ajatuksenjuoksusi sinut vielä viekään....
- PuolaOdottaaTOIVO1
no minkä sille mahtaa sitte jos jokerit myydään puolaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006