Tämä on kaikkien syytä lukea

Varoituksen sana

5.7.2010

Joh. W. Matutisin näky elokuussa 2009

Kun olin valmistamassa saarnaa, Herra antoi minulle näyn. Näin suuren niityn jossa oli monia lampaita. Yhtäkkiä joka puolelta tuli susia laumaan sekoittuen lauman sekaan.
Sen paremmin paimenet kuin paimenkoiratkaan (tärkeä havainto) eivät hälyttäneet laumaa tms., vaan ne olivat kuin hypnoosissa. Vain laumassa syntyi levottomuutta. Ja lampaat huomasivat, että jotain ei ollut ihan oikein, mutta nekään eivät tosissaan ajatelleet asiaa, vaan jatkoivat syömistä ja oleskeluaan rauhallisesti. Paimenet ja koirat taas eivät edes huomanneet, että mitään oli tapahtunut.

Kun katselin näkyä tarkkaan, susilla oli kuin käärmeillä piikki suussaan, ja sillä ne pistivät lampaita, jotka hätkähtivät ja taas vaan jatkoivat ruohon syöntiään. Hetken päästä sudet pakenivat takaisin vuorille koskaan viemättä yhtään lammasta laumasta tms.



Katsellessani tätä ajattelin, että tämä ei ole mahdollista, että sudet saisivat vapaasti tulla lammaslaumaan ja silti eivät vahingoittaisi niitä.
Se ei ole suden luonteen mukaista. Kun sudet jättivät lampaat, ne olivatkin yhtäkkiä johtosutta myöten vuoren laella. Johtajasusi oli kuin hirviö.


Sitten ne alkoivat ulvoa, ja paimenet ja koirat olivat kauhuissaan ja shokissa. Silloin pääsusi alkoi puhua ihmisen äänellä, jossa oli demoninen sävy: "Rakkaat paimenet, koirat ja lampaat, nyt te kuulutte meille. Te olette täysin käsissämme. Olimme joukossanne, eikä kukaan teistä huomannut mitään. Me jopa rokotimme teidät seerumilla, joka tekee teidät meidän omiksemme. Nyt te kaikki kannatte meidän sinettiämme. Me olemme myös rokottaneet teihin meidän henkeämme ja sitä mitä meissä on, ettekä huomanneet mitään. Nyt teillä ei ole mihin paeta, te olette nyt meidän kontrollissamme."

Näyssä sanoin EI!, Herra on minun Paimeneni. Minä en halua mitään tekemistä vihollisen ja hänen joukkojensa kanssa. Minä en halua heitä paimenikseni. Näyssäni pääsusi nyt jatkoi hymyillen vinosti puhumista lampaille: "Te söitte ja joitte ja nukuitte. Teille vatsanne ja toimeentulonne oli tärkeintä."

Nyt kuulehan mitä kuulin tämän demonin sanovan näyssä: "Me olemme tulleet kostamaan sen kun te ajoitte meidät sikoihin (Matteus 5:1-17). Silloin teidän Herranne ajoi meidät sikoihin. Nyt olemme toipuneet ja tulleet saadaksemme antaa takaisin, ja siksi nämä lampaat ovat nyt meidän. Olin shokissa.

Sitten kuulin Herran äänen joka puhui: "Poikani, jokaista ihmistä tullaan kehottamaan ottamaan “pakollinen” rokote , se on sumuverho. Ja näyssä Herra varoitti, että jokainen joka ottaa rokotteita tulee (mahdollisesti) susien vaikutusvallan alle, eli myöntyy eliitin suunnitelmiin jne. Kaikki joilla ei ole Minun sinettiäni ja Henkeäni. Herra kehotti: "Te minun lapseni, olkaa lujat ja rohkeat älkääkä antako pistää itseänne."

(Tulee pätemään myös niin sanotun ”sirutuksen” aikana!)

Teidän tulee luottaa Minuun. Vien teidät toisille rannoille ja siellä elämä jatkuu kutakuinkin normaalisti. Te olette Minun lampaitani. Te kuulette Minun ääntäni ja seuraatte Minua. Ja Minä lähetän teidät lampaiden lailla susien joukkoon. Varoita kaikkia Minun omiani pakkorokotuksia vastaan. Se näyttää niin harmittomalta. Mutta se ei ole sitä.

Varoita kaikkia, vaikka teitä tullaan nimittämään vainoharhaisiksi ja terroristeiksi, te olette Minun omiani ja ja te olette Pyhiä. Te olette minun lapsiani ja Minun omiani. Sen tähden teissä, teidän ruumiissanne ei tule olla muuta ”stigmaa” eli ”häpeää”. Teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli ja se ei saa olla demonien asunto, Herra sanoo.

Pastori Matutis sanoo, että hän vain laittaa näyn eteenpäin, niin kuin hän sen sai. Hän jatkaa: "Rakkaat ystävät, me olemme aivan lopunajoissa. Olkaa hyvin varuillanne sen suhteen mitä teille ja lapsillenne tapahtuu. Vihollinen on valhettelija ja pysyy sellaisena eikä hänellä ole hyviä aikomuksia. Olin aika säikähtänyt. kun Herra näytti tämän näyn minulle, ja koen että sillä on yhteys sikainfluenssarokotuksiin ja muihin tulevaisuudessa annettaviin rokotteisiin.

Uskovat ovat juuri astumassa testiaikoihin, joissa meitä testataan, meidän tulee sanoa ei asioihin joista Henki varoittaa. Sinä et ole voimaton. Jumala antoi sinulle Pyhän Henkensä ja koko sota-asun (Ef. 6;16-17). Näitä tulet tarvitsemaan ja sinun tulee käyttää sinulle annettuja varustuksia. Ellet vielä ole Jumalan lapsi, tee parannus, tule Jeesuksen luo ja olet turvassa Viholliselta.

41

7592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P-ätkä

      Samaa vanhaa sälää uudessa kuosissa eli ei kiinnosta pätkääkään!

      • Anonyymi

        Sälä se paranee kuin viini vanhetessaan ja kirkastuu kuin kivi kuluessaan. Kuosi vaihtelee.


      • Anonyymi

        Pilkkaajien pilkka yltyy kunnes...mutta vielä voi tehdä parannuksen

        On ollut juuri tuolloin erittäin ajankohtainen profetia, kun olemme nähneet tämän 15 vuoden ajan kestäneen 10 Jumalan käskyn asteittaisen mitätöinnin ja päätyen tämän hallituksen mielettömyyteen että kristinuskon opetuskin lapsilta evättävä. Miten sen jälkeen kodeissa voisivat opettaa lapsilleen kristinuskoa, jos antavat kouluille vallan opettaa heille ateismiuskontoa?

        Tauno Rantalan profetia v.2007
        ”Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta. Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja sen yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

        Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä, Herra, päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan. Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä. Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

        Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnintunnon, ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatananpalvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne. Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämänmenoon. (1. Moos. 19:15-29.)

        Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. (Hes. 18:23.) Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi. Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

        Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään. Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

        Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

        Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

        Tauno W. Rantala, saarnaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaajien pilkka yltyy kunnes...mutta vielä voi tehdä parannuksen

        On ollut juuri tuolloin erittäin ajankohtainen profetia, kun olemme nähneet tämän 15 vuoden ajan kestäneen 10 Jumalan käskyn asteittaisen mitätöinnin ja päätyen tämän hallituksen mielettömyyteen että kristinuskon opetuskin lapsilta evättävä. Miten sen jälkeen kodeissa voisivat opettaa lapsilleen kristinuskoa, jos antavat kouluille vallan opettaa heille ateismiuskontoa?

        Tauno Rantalan profetia v.2007
        ”Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta. Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja sen yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

        Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä, Herra, päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan. Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä. Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

        Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnintunnon, ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatananpalvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne. Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämänmenoon. (1. Moos. 19:15-29.)

        Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. (Hes. 18:23.) Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi. Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

        Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään. Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

        Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

        Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

        Tauno W. Rantala, saarnaaja

        Tauno Rantala profetoi 2009
        https://www.tv7.fi/arkki/isannan-poydassa/vieraana-tauno-rantala-2-2_p7930/


    • Anonyymi

      Alkaa olla aika ajankohtainen profetia, vai mitä?

      • Anonyymi

        Vaaran merkki: pastori, perustaja, jumalan mies, saarnaaja on nähnyt näyn.


      • Anonyymi

        Tämä


    • Anonyymi

      Entäs ne jotka eivät ole ottaneet pedonmerkkiä, siis rokotetta? Kaikki tuo kertoo, että on lukenut ennustuksia ja sovittaa niitä tähän päivään. Kirjoituksia ja oletuksia tulevaisuudesta on tehty kautta aikojen. Jotkin niistä pakollakin osuu osittain tai jopa kokonaan. Itse kyllä miellän terveen järjen olevan tänä päivänä se joka johdattaa.

      • Anonyymi

        Huomasitko että tämä on laitettu tänne jo kymmenen vuotta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko että tämä on laitettu tänne jo kymmenen vuotta sitten?

        Tämä sana on tarkoitettu niille jotka uskovat Raamatun sanaan ja Herraan Jeesukseen vapahtajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sana on tarkoitettu niille jotka uskovat Raamatun sanaan ja Herraan Jeesukseen vapahtajana.

        Minkälaiseksi kuvataan tänään Suomessa "terve järki"?
        Kansallamme, jonka lapset eivät ole puoleen vuosisataan voineet saada äitinsä kasvatusta ja opetusta . Se on aikojen alusta saakka ollut ihmiselle kuuluva perusoikeus, mutta tuolloin aikanaan se muutettiinkin lapsen kokopäiväiseksi päiväkotioikeudeksi. He saivat vauvasta alkaen vain iltahoidon äideiltään kuka mitenkin? Aidon emon rakkaus kasvattaisi lapsen identiteetin vahvaksi .


    • Anonyymi

      Tässä videon profetiassa Jumalan Sanalla todistetaan Suomen olevan pohjoinen maa, josta Jeesus tulee pian Israelin jäännöksen kotiin Israeliin hakemaan. Olkaa hyvät ja luopukaa pahasta: https://youtu.be/fs13L-9id8Q

    • Anonyymi

      Tuo näky saattaa olla valheellinen. Minun unissani sudet ovat olleet aina auttajia.

      • Anonyymi

        Susi on petoeläin. Ja vaarallinen lampaille. Raamatussa kuvataan uskovia usein lampaina ja susia vihollisina. Kuten Ap. t. 20:29-31 "Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin. "


    • Anonyymi

      Näky oli hyvin koskettava ja ajankohtainen. Pidetään huolta, että olemme valmiina kun Jeesus tulee

    • Anonyymi

      Hyvä,kirjoitus..Uskon että Koronarokote on täynnä paskaa,kenenkään EI pitäisi sitä ottaa.Se on Ihmissuvun loppu jos näin voi sanoa.

    • Anonyymi

      Lasten koronarokotus on edesvastuutonta, sillä nuoret kestävät koronan koska heillä on parempi luontainen vastustuskyky. Tutkimuksen mukaan rokote aiheuttaa nuorille sydämen lihastulehdusta ja lisäksi heikentää luontaista immuuniteettiä.

    • Anonyymi

      http://www.jouko-piho.fi/451387665

      "Eduskunnassa Sauli Niinistö ja Krista Kiuru ovat allekirjoittaneet muutoksen Kliinisen lääketutkimuksen lakiin, joka tulee voimaan 30.1.2022.
      Lakia tultaneen soveltamaan tulevien pakkorokotuksien kanssa, sillä nyt käynnissä oleva rokoteohjelma kokeellisilla DNA:ta muokkaavilla Mrna-rokotteilla on lääketutkimus. Koteihin voidaan tämän lain voimalla tunkeutua ”tekemään tarkastuksia”.

      Mistä laista on kyse?

      • Anonyymi

        Mistä laista on siis kyse?


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ei ole mikään kokeellinen rokote, vaan aivan kaikin normaalein käytäntöin hyväksytty rokote. Se ei muokkaa DNA:ta, muokkaukseen ei ole tuolla pienintä mahdollisuuttakaan. Eikä tuo laki mahdollista mitään tarkastuksia, laki löytyy pikku googlettamalla ja on nopea lukea läpi, samoin kuin EU:n säädökset, joiden takia lakia on muutettu. Mutta kun Pihon on pakko jatkuvasti valheen isänsä ohjauksessa jakaa suoria valheita. Raamattu kertoo, mikä on valehtelijan osa. Turhan moni uskova jatkaa näiden valheiden levittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä laista on siis kyse?

        Tuolloinkin v 2017 päätettiin erikoisesta uudesta laista

        Shaukat Anjamin näky v. 2017

        Näin hyvin suuria mustia lintuja Euroopan yllä ja myös Suomen ilmatilassa. Mustat linnut olivat niin suuria, että ne pystyivät hyökkäämään ja nostamaan ihmisen. Kysyin Pyhältä Hengeltä: ’Mitä tämä tarkoittaa?’ Uskon, että Pyhä Henki sanoo: ’Pimeyden valtojen toiminta kiihtyy.’ Tämä tarkoittaa, että meidän kristittyinä tulee olla tietoisia taistelusta, jossa olemme (Ef. 6:12).

        Sitten tuli kolme sanaa: ’Varoita, opeta, lohduta.’ Kysyin jälleen, mitä nämä sanat tarkoittavat. Herran Henki sanoo, että nämä sanat ovat ensisijaisesti kaikille kristityille ja hengellisen työn tekijöille. Tässä on selitys näille sanoille:

        Varoittaa hengellistä kansakuntaa ja maallista kansakuntaa tulevasta tuomiosta ja ravistelusta. Pian myös tuomio voimistuu ja sen seurauksia myös kristityt kokevat. Tämän tähden kaikkia on varoitettava.
        Kristittyjä tulee opettaa ojentautumaan ja pitäytymään kirjoitetussa Jumalan sanassa, jotta kompromissit eivät saa seurakuntaa valtaansa.
        Meidän tulee lohduttaa niitä, joilla on särkynyt sydän (Jes. 58). Nyt on aika oppia lohduttamaan toinen toistamme, ennen kuin tulevat vaikeat ajat, jotka voivat olla jo ovella.
        Pihtiputaalla huhtikuun 2. päivänä 2017


    • Anonyymi

      PROFETIAT
      TOMMY HICKSIN NÄKY V.1961


      Sain sanomani 25.kesäkuuta noin klo 2.30 aamulla Winnipegissä Kanadassa. Tuskin olin nukahtanut, kun Jumalan antama näky ilmestyi eteeni. Se tuli kolme kertaa täsmälleen samanlaisena kesäkuun 25. päivän aamuna 1961. Näky vaikutti minuun niin syvästi, että se on täysin muuttanut käsitykseni Kristuksen ruumiista ja lopun aikojen tehtävistä.

      Suurenmoisin asia, minkä Kristuksen ruumis milloinkaan on saanut vastaan ottaa, on vielä edessäpäin. On hyvin vaikea saada ihmisiä käsittämään, mitä Jumala yrittää antaa kansalleen lopun aikoina.

      Useita viikkoja sitten sain kirjeen eräältä afrikkalaiselta evankelistaltamme Nairobista. Mies oli vaimonsa kanssa matkalla Tanganjikaan. He olivat sekä luku- että kirjoitustaidottomia, mutta me olimme avustaneet heitä yli kahden vuoden ajan. Saapuessaan Tanganjikan alueelle he osuivat pieneen kylään, joka oli määrätty evakuoitavaksi, koska sinne oli iskenyt ruttotauti. Evankelista tapasi sattumalta itkeviä kyläläisiä ja tiedusteli heiltä itkun syytä.

      He kertoivat hänelle, että heidän isänsä ja äitinsä olivat kuolleet kolme päivää aikaisemmin, ja he joutuivat lähtemään kylästä. He eivät uskaltaneet mennä majaan, vaan aikoivat jättää ruumiit sinne. Evankelista kysyi, missä ruumiit olivat. He näyttivät majan, mutta kieltäytyivät menemästä sinne hänen kanssaan, sillä he pelkäsivät.

      Evankelista ja hänen vaimonsa lähtivät kävelemään pienen mökin suuntaan. ja astuivat huoneeseen, jossa vanhempien ruumiit olivat olleet jo kolme päivää. Mies ojensi yksinkertaisesti kätensä Herran Jeesuksen nimessä ja lausui vainajien nimet ja sanoi: ”Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken elämää palaamaan teidän ruumiisiinne.” Heti paikalla nämä kaksi pakanaa, jotka eivät olleet koskaan oppineet tuntemaan Jeesusta Kristusta Pelastajanaan, nousivat istumaan ja alkoivat ylistää Jumalaa. Jumalan Henki ja voima tuli noiden kahden ihmisen elämään.

      Meistä saattaa tuntua oudolta ja uskomattomalta, että tämä on alkua Kristuksen ruumiin toiminnalle lopun aikoina. Jumala ottaa käyttönsä niitä, jotka ihmisten silmissä ovat arvottomia, merkityksettömiä ja tuntemattomia. Hän ottaa käyttöönsä jokaisen miehen ja jokaisen naisen ja vuodattaa heihin Pyhän Hengen voiman.
      jatkuu....

      • Anonyymi

        jatkuu....Tommy..

        Apostolien teoista voimme lukea, että Jumala sanoi: ”Viimeisinä aikoina minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle.” Ymmärrämmekö me todella, mitä Jumala tarkoitti, sanoessaan: ”Minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle.”? Tuskin itsekään tajuan asian täyttä merkitystä. Jooelin kirjassa sanotaan lisäksi: ”Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, sillä Hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille syyssateen ja kevätsateen…” (Jooel:2:23). Emme saa ainoastaan sadetta, syyssadetta ja kevätsadetta, vaan näinä viimeisinä aikoina Jumala antaa omilleen kaksin kertaisen annoksen Pyhää Henkeä.

        Näyn ilmestyessä eteeni unessa huomasin yhtäkkiä olevani jossain hyvin korkealla. En tiedä, missä olin, mutta katselin sieltä alas maan päälle. Yhtäkkiä näin koko maapallon.

        Näin edessäni jokaisen kansan, jokaisen rodun ja jokaisen kielen niin idässä kuin lännessä, niin pohjoisessa kuin etelässä. Tunnistin jokaisen maan ja monia kaupunkeja, joissa olin käynyt. Melkein vapisin pelosta katsellessani suurta näkyä. Sinä hetkenä, kun maapallo tuli näkyviin, alkoi salamoida ja kuulua ukkosen jyrinää.

        Salamoiden leimahdellessa joka puolella maapalloa katseeni siirtyi pohjoiseen. Yhtäkkiä näin suuren jättiläisen näköisen hahmon. En voinut lakata tuijottamasta sitä. Näky saattoi minut melkein ymmälle. Jättiläinen oli suunnattoman suuri. Sen jalat näyttivät ulottuvan pohjoisnavalle ja sen pää etelänavalle asti. Sen käsivarret ojentuivat valtamereltä toiselle. Aluksi en edes käsittänyt, näinkö edessäni vuoren vai jättiläisen. Näin, että sen pää kamppaili elämästä. Se halusi elää, mutta sen ruumis oli kauttaaltaan jätteiden peitossa. Toisinaan tämä suuri jättiläinen liikutti ruumistaan, ikään kuin se aikoisi nousta seisomaan. Ja kun se nousi, tuhannet pikku oliot näyttivät juoksevan pakoon. Inhottavat oliot juoksivat pois, mutta palasivat heti, kun jättiläinen taas rauhoittui.

        Yhtäkkiä suuri jättiläinen nosti ensin toisen, sitten toisen kätensä kohti taivasta. Samassa hetkessä oliot näyttivät lähtevän pakoon tuhat päisinä joukkoina ja pian ne hävisivät yön pimeyteen.

        Hyvin hitaasti jättiläinen alkoi nousta., ja kun se nousi, sen pää ja kädet katosivat pilviin. Noustessaan seisomaan se näytti ravistelevan pois kaiken sitä peittäneen lian ja töryn ja se kohotti kätensä kohti taivasta ikään kuin ylistäen Herraa. Sen kädet ulottuivat pilviin asti.

        Yhtäkkiä kaikki pilvet muuttuivat hopeanhohtoisiksi, kauneimmaksi hopeaksi, mitä olen koskaan nähnyt. Se, mitä näin, oli niin valtavaa, että minä en voinut alkuunkaan ymmärtää sen merkitystä. Näky vaikutti minuun niin syvästi, että huusin Herraa sanoen: ”Oi, Herra, mitä tämä tarkoittaa?” Tiesin olevani hengessä ja saatoin aistia Herran läsnäolon unessa.

        Hopeisista pilvistä alkoi yllättäen putoilla isoja nestemäisiä valopisaroita jättiläisen päälle. Hyvin hitaasti alkoi jättiläinen sulaa ja painua maahan. Se muuttui sulaksi aineeksi, joka peitti koko maan pinnan.. Nestemäiset valopisarat tulvivat maahan. Näin kuinka jättiläinen näytti sulavan, mutta äkkiä se muuttuikin miljooniksi ihmisiksi maan päällä. Näin kuinka ihmisiä nousi seisomaan joka puolella maailmaa! He kohottivat kätensä ja ylistivät Herraa. Jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkuu....Tommy..

        Apostolien teoista voimme lukea, että Jumala sanoi: ”Viimeisinä aikoina minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle.” Ymmärrämmekö me todella, mitä Jumala tarkoitti, sanoessaan: ”Minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle.”? Tuskin itsekään tajuan asian täyttä merkitystä. Jooelin kirjassa sanotaan lisäksi: ”Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, sillä Hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille syyssateen ja kevätsateen…” (Jooel:2:23). Emme saa ainoastaan sadetta, syyssadetta ja kevätsadetta, vaan näinä viimeisinä aikoina Jumala antaa omilleen kaksin kertaisen annoksen Pyhää Henkeä.

        Näyn ilmestyessä eteeni unessa huomasin yhtäkkiä olevani jossain hyvin korkealla. En tiedä, missä olin, mutta katselin sieltä alas maan päälle. Yhtäkkiä näin koko maapallon.

        Näin edessäni jokaisen kansan, jokaisen rodun ja jokaisen kielen niin idässä kuin lännessä, niin pohjoisessa kuin etelässä. Tunnistin jokaisen maan ja monia kaupunkeja, joissa olin käynyt. Melkein vapisin pelosta katsellessani suurta näkyä. Sinä hetkenä, kun maapallo tuli näkyviin, alkoi salamoida ja kuulua ukkosen jyrinää.

        Salamoiden leimahdellessa joka puolella maapalloa katseeni siirtyi pohjoiseen. Yhtäkkiä näin suuren jättiläisen näköisen hahmon. En voinut lakata tuijottamasta sitä. Näky saattoi minut melkein ymmälle. Jättiläinen oli suunnattoman suuri. Sen jalat näyttivät ulottuvan pohjoisnavalle ja sen pää etelänavalle asti. Sen käsivarret ojentuivat valtamereltä toiselle. Aluksi en edes käsittänyt, näinkö edessäni vuoren vai jättiläisen. Näin, että sen pää kamppaili elämästä. Se halusi elää, mutta sen ruumis oli kauttaaltaan jätteiden peitossa. Toisinaan tämä suuri jättiläinen liikutti ruumistaan, ikään kuin se aikoisi nousta seisomaan. Ja kun se nousi, tuhannet pikku oliot näyttivät juoksevan pakoon. Inhottavat oliot juoksivat pois, mutta palasivat heti, kun jättiläinen taas rauhoittui.

        Yhtäkkiä suuri jättiläinen nosti ensin toisen, sitten toisen kätensä kohti taivasta. Samassa hetkessä oliot näyttivät lähtevän pakoon tuhat päisinä joukkoina ja pian ne hävisivät yön pimeyteen.

        Hyvin hitaasti jättiläinen alkoi nousta., ja kun se nousi, sen pää ja kädet katosivat pilviin. Noustessaan seisomaan se näytti ravistelevan pois kaiken sitä peittäneen lian ja töryn ja se kohotti kätensä kohti taivasta ikään kuin ylistäen Herraa. Sen kädet ulottuivat pilviin asti.

        Yhtäkkiä kaikki pilvet muuttuivat hopeanhohtoisiksi, kauneimmaksi hopeaksi, mitä olen koskaan nähnyt. Se, mitä näin, oli niin valtavaa, että minä en voinut alkuunkaan ymmärtää sen merkitystä. Näky vaikutti minuun niin syvästi, että huusin Herraa sanoen: ”Oi, Herra, mitä tämä tarkoittaa?” Tiesin olevani hengessä ja saatoin aistia Herran läsnäolon unessa.

        Hopeisista pilvistä alkoi yllättäen putoilla isoja nestemäisiä valopisaroita jättiläisen päälle. Hyvin hitaasti alkoi jättiläinen sulaa ja painua maahan. Se muuttui sulaksi aineeksi, joka peitti koko maan pinnan.. Nestemäiset valopisarat tulvivat maahan. Näin kuinka jättiläinen näytti sulavan, mutta äkkiä se muuttuikin miljooniksi ihmisiksi maan päällä. Näin kuinka ihmisiä nousi seisomaan joka puolella maailmaa! He kohottivat kätensä ja ylistivät Herraa. Jatkuu...

        jatkuu....Tommy..
        Juuri sillä hetkellä kuului taivaasta valtava ukkosen jyrähdys. Käänsin katseeni kohti taivasta ja näin hohtavan valkoisiin vaatteisiin puetun olennon. En ollut eläissäni nähnyt mitään niin häikäisevää. En erottanut kasvoja, mutta jotenkin tiesin, että se oli Herra Jeesus Kristus. Hän ojensi kätensä kohti ihmisiä – miehiä ja naisia – eri puolilla maailmaa. Kun Hän osoitti heitä, nestemäistä valoa näytti virtaavan Hänen käsistään heihin. Valtava Jumalan voitelu lankesi näiden ihmisten päälle, ja he lähtivät liikkeelle Herran nimessä.

        En tiedä, kuinka kauan katselin tätä. Tuntui, että se jatkui päiviä, viikkoja ja kuukausia. Näin Kristuksen käden ojennettuna. Mutta oli murheellista nähdä, kuinka monet ihmiset kieltäytyivät vastaanottamasta Jumalan voitelua ja Jumalan kutsua. Heidän joukossaan oli miehiä ja naisia, jotka minä tunsin ja joiden uskoin vastaavan Jumalan kutsuun. Mutta kun Jeesus ojensi kätensä heitä kohti, he yksinkertaisesti painoivat päänsä alas ja alkoivat perääntyä. Jokainen heistä katosi pimeyteen, joka näytti nielaisevan heitä kaikkialla.

        Näkemäni saattoi minut ymmälle. Mutta niitä, jotka vastaanottivat voitelun, oli satoja tuhansia joka puolella maailmaa; Afrikassa, Englannissa, Neuvostoliitossa, Kiinassa ja Amerikassa. Näin, kuinka nämä Jumalan voitelemat ihmiset lähtivät liikkeelle. Heidän joukossaan oli ojankaivajia, pyykkäreitä, rikkaita ja köyhiä. Näin halvaantuneita, näkönsä tai kuulonsa menettäneitä ihmisiä. Mutta kun Herra ojensi kätensä ja he vastaanottivat voitelun, niin he parantuivat ja lähtivät vuorostaan liikkeelle!

        Kaikkein ihmeellisintä oli, että kun nuo ihmiset ojensivat kätensä samalla tavalla kuin Herra, heillä näytti käsissään olevan samaa nestemäistä tulta. Ojentaessaan kätensä he sanoivat: ”Minä sanon: tule terveeksi.”

        Seurasin edelleen tätä valtavaa lopun ajan toimintaa, mutta en täysin ymmärtänyt sen merkitystä. Niinpä katsoin Herraan ja sanoin: ”Mitä tämä tarkoittaa?” Hän vastasi: ”Tällaista minä teen viimeisinä aikoina. Minä korjaan kaiken sen, mitä erilaiset tuholaistoukat ovat turmelleet. Minun kansani lähtee liikkeelle lopun aikoina. Mahtavan armeijan tavoin he pyyhkäisevät yli koko maan piirin.”

        Koska seurasin tapahtumia jostain hyvin korkealta, saatoin nähdä koko maailman. Näin ihmisten kulkevan ristiin rastiin joka puolella maapalloa. Jumalan Henki saattoi hetkessä siirtää jonkun afrikkalaisen Neuvostoliittoon, Kiinaan tai Amerikkaan tai johonkin muuhun paikkaan ja päinvastoin.

        Nämä ihmiset menivät kaikkialle maailmaan. He selviytyivät niin tulesta, rutosta kuin nälänhädästä. Ei tuli, ei vainot eikä mikään muu pystynyt estämään heidän etenemistään.

        Räyhäävät väkijoukot uhkailivat heitä miekoin ja pyssyin, mutta Jeesuksen tavoin he menivät pois väkijoukkojen keskitse eikä heitä voitu löytää. He menivät eteenpäin Herran nimessä ja kaikkialla he ojensivat kätensä niin, että sairaat parantuivat ja sokeat saivat näkönsä. He eivät rukoilleet pitkiä rukouksia, ja kun olin kerrannut näyn mielessäni ja ajatellut sitä monta kertaa, tajusin, etten ollut nähnyt yhtään kirkkoa enkä kuullut puhuttavan yhdestäkään kirkkokunnasta. Nämä ihmiset olivat liikkeellä Herran Sebaotin nimessä. Halleluja!

        Tämä lopun ajan armeija marssi eteenpäin tehden kaikessa Kristuksen tekoja, palvellen suuria kansan joukkoja kaikkialla maailmassa. Kymmenet tuhannet, jopa miljoonat vastaanottivat Herran Jeesuksen Kristuksen, kun nämä ihmiset astuivat esiin ja julistivat sanomaa tulevasta Jumalan valtakunnasta tänä lopun aikana. Se oli todella suurenmoista, mutta silti oli niitä, joka asettuivat vastarintaan, suuttuivat ja yrittivät hyökätä sanoman julistajien kimppuun.

        Jumala tulee ennen näkemättömällä tavalla osoittamaan voimansa näinä viimeisinä aikoina. Nämä miehet ja naiset tulevat kaikista yhteiskuntaluokista oppiarvoihin katsomatta. Seurasin näiden työntekijöiden toimintaa ja huomasin, että jos joku väsyi kesken ja kaatui, toinen tuli nostamaan hänet pystyyn. Ei ollut ”suurta minää” eikä ”pientä minää”, vaan kaikki vuoret alennettiin ja laaksot täytettiin, ja näillä ihmisillä näytti olevan yksi yhteinen asia – heistä virtasi jumalallinen rakkaus, kun he tekivät työtä yhdessä ja elivät yhdessä. Se oli ihaninta, mitä olen koskaan nähnyt. Jeesus Kristus oli heidän elämänsä ainoa sisältö. He jatkoivat työtään, ja minusta tuntui, että seisoin katselemassa tätä näkyä päiväkausia. Itkin ja nauroin vuoron perään. Oli niin ihmeellistä nähdä ilosanoman leviävän kaikkialle maailmaan näinä viimeisinä aikoina.
        jatkuu....


    • Anonyymi

      jatkuu...Tommy...

      Seurasin näkyä taivaasta käsin, ja ajoittain nestemäistä valoa suorastaan tulvi suurten seurakuntien päälle. Ihmiset nostivat kätensä ja ylistivät Jumalaa tunnista toiseen, kun Pyhä Henki laskeutui heidän päälleen. Jumala sanoi: ”Minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle.” Olin todistamassa tämän lupauksen täyttymistä. Ja kaikki, jotka vastaanottivat tämän voiman ja Jumalan voitelun, saivat kokea Jumalan ihmeitä loppumattomiin.

      Me kyllä olemme puhuneet ihmeistä, merkeistä ja tunnusteoista, mutta minä en voinut olla itkemättä, kun tänä aamuna kello neljältä taas luin afrikkalaiselta evankelistalta saamani kirjeen. Tämä on vasta alkua sille, kuinka joku ’mitätön, tuntematon ihminen’ menee ja ojentaa kätensä ja sanoo: ”Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken elämää palaamaan sinun ruumiiseesi.” menin polvilleni ja aloin taas rukoilla. Sanoi: ”Herra, minä tiedän, että kaikki tämä tapahtuu, ja minä uskon, että se tapahtuu pian.”

      Mutta kun nämä ihmiset kulkivat eri puolella maailmaa, heitä alettiin vainota. Yhtäkkiä kuului toinen voimakas ukkosen jyrähdys, joka tuntui kaikuvan ympäri maailmaa ja kuulin jälleen äänen, joka sanoi: ”Tämä on minun kansani. Tämä on minun rakas morsiameni.” Äänen vielä puhuessa minä loin katseeni maahan ja näin järvet ja vuoret. Haudat aukenivat ja kaikkialla maailmassa kaikkien aikojen pyhät nousivat haudoistaan: heidän noustessaan Jumalan valtakunnan julistajat alkoivat äkkiä kerääntyä joka suunnasta, idästä, lännestä, pohjoisesta ja etelästä ja he alkoivat taas muodostaa jättiläismäistä ruumista. Kristuksessa kuolleet näyttivät nousevan ensin. Pystyin tuskin käsittämään näkemääni. Se oli niin ihmeellistä. Se ylitti villeimmätkin kuvitelmani.

      Ruumis muodostui jälleen valtavan jättiläisen kaltaiseksi, mutta tällä kerralla se oli erilainen. Se oli puettu hohtavan valkoisiin vaatteisiin, joissa ei ollut tahraa eikä ryppyä. Kaiken ikäiset ihmiset näyttivät liittyvän tähän ruumiiseen. Etsiessään lopullista muotoaan ruumis yleni hitaasti taivasta kohti, ja äkkiä Herra Jeesus ilmestyi ylhäältä ja asettui ruumiin pääksi. Minä kuulin taas ukkosen jyrähdyksen, joka sanoi: ”Tämä on minun rakas morsiameni, jota minä olen odottanut. Hän on tullut tulen läpi vahingoittumattomana. Häntä minä olen rakastanut maailman alusta asti.”

    • Anonyymi

      Judah Ben Samuelin ennustus v.1217
      Esipuhe: Ilman Jumalaa täysin käsittämätön ennustus v.1217. Mooseksen lain mukainen riemuvuosijakso Raamatussa on 50v. Silloin mm. köyhtyneet ja maansa menettäneet saivat palata perintömailleen takaisin. Velat nollattiin ja samoin kaikki orjat tuli päästää vapaaksi. Ihmeellistä, että Jumala toimii vieläkin, tänä päivänä tämän määrittämänsä jaksotuksen mukaisesti ja toteuttaa ennustuksiaan 50 vuoden rytmillä, aivan Messiaanisen ajan alkuun saakka. Tämän näemme alla olevasta, erittäin merkittävästä ennustuksesta, jonka antoi juutalainen Rabbi Judah Ben Samuel v.1217. Hän johdattaa ennustuksillaan meidät aivan vuoteen 2017 saakka, jolloin hän sanoo Messiaanisen ajan alkavan. — Omien laskelmieni mukaan Hoosean kirjan pohjalta, olemme siirtyneet 1000v.- päivissä ’kolmanteen’ päivään, josta Herra on luvannut Israelille: Hoos. 6: 1 ”Tulkaa, palatkaamme Herran tykö, sillä hän on raadellut meitä, ja parantaa meidät, hän on lyönyt meitä, ja sitoo meidät. 2 Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.” — Se muuten tapahtuu, sillä Herra ei valhettele.

      Kaikki melske mikä täyttää maailman tänä päivänä: sodan uhka, maanjäristykset, tulivuoren purkaukset, veden paisumukset, tsunamit, pyörremyrskyt, epidemiat, nälän hädät, ihmisten keskuudessa lisääntyvä rakkaudettomuus, maailman kasvava viha Israelia kohtaan, kaikki tämä viittaa vain yhteen suuntaan, että lopun ajat ovat jo käsillä.
      Etelä-Afrikkalainen pastori, F.M. Riley, on lähettänyt maailmalle profeetallisen viestin. Tässä muutama rivi hänen kirjoituksestaan Samuel Korhosen kääntämänä:

      Vuonna 1217 juutalainen Rabbi Judah Ben Samuel profetoi että Turkin ottomaanit tulisivat hallitsemaan Jerusalemin Pyhää kaupunkia kahdeksan riemuvuoden ajan. Riemuvuosi on 50 vuoden jakso (3 Moos 25:8-13). Kahdeksan riemuvuotta on siis 400 vuotta. Ja kuinka kävikään, 300 vuotta myöhemmin, vuonna 1517 Turkin ottomaanit valtasivat Jerusalemin kaupungin ja hallitsivat sitä seuraavat 400 vuotta. Liittoutuneet joukot ajoivat heidät lopulta vuonna 1917 ulos kaupungista ja Pyhältä maalta. Rabbi Judah Ben Samuelin profetia 400 vuodesta toteutui täsmälleen ja vuodelleen.

      Sama Rabbi oli myös profetoinut että yhdeksännen riemuvuoden aikana Jerusalem olisi ”ei kenenkään maata.” Tämä toteutui täsmälleen vuosina 1917-1967 johtuen siitä tosiasiasta, että Kansainliitto asetti Pyhän maan Brittiläisen Mandaatin alaiseksi, eikä se ”kuulunut” millekään valtiolle. Vielä Israelin Itsenäisyyssodan jälkeen vuosina 1948-1949 Jerusalem oli edelleen jaettu maakaistalla, mikä meni suoraan kaupungin sydämen läpi Jordanian hallitessa kaupungin itäosaa ja Israelin läntistä. Tuon maakaistan katsottiin olevan ja sitä kutsuttiin nimellä ”ei kenenkään maa” sekä israelilaisten että jordanilaisten taholta. Jokainen tuolle kaistalle astuva ammuttiin…Vasta kuuden päivän sodassa vuonna 1967 Israelin armeija valloitti Pyhän maan, koko Länsirannan ja koko Jerusalemin kaupunki siirtyi takaisin Israelin omistukseen. Täten jälleen kerran tämän Rabbin 750 vuotta aikaisemmin antama profetia toteutui kirjaimelleen [yhdeksännen riemuvuoden aikana (1917-1967) Jerusalem ”ei ollut kenenkään maata.”

      Eikä siinä vielä kaikki. Sama Rabbi profetoi myös että kymmenennen riemuvuoden aikana Jerusalem olisi juutalaisten hallinnassa ja Messiaaniset ”lopunajat” alkaisivat. Kymmenes riemuvuosi alkoi vuonna 1967 ja päättyy vuonna 2017.

      Alkaa Herran päivä.

    • Anonyymi

      Varoituksen sana
      26.05.2011 00:42

      Onkohan näkyjen näkijä ollut kenties
      suljetulla osastolla?
      Siellä näitä "näkyjen näkijöitä siis piisaa"?

      • Anonyymi

        Apostolien teot 2
        1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
        6 Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
        7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
        8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
        9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
        10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
        11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
        12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
        13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
        14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
        -----
        15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
        16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        -----
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
        23 hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
        24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
        25 Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
        26 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
        27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
        28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'
        29 Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä.
        30 Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen,
        31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.
        32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt, minkä todistajia me kaikki olemme.
        33 Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.
        34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
        35 kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'
        36 Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
        37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
        38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        39 Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."


      • Anonyymi

        Joel 2

        1 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, toitottakaa torvia minun pyhällä vuorellani. Jokainen maan asukas on vapiseva, sillä Herran päivä tulee. Niin, se on lähellä:
        2 pimeyden ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä. Vuorille levinneenä niinkuin aamurusko on lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ole ollut ikiajoista asti eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka.
        3 Sen edellä käy kuluttava tuli, sen jäljissä polttava liekki. Niinkuin Eedenin puutarha on maa sen edessä, sen jäljissä on autio erämaa, eikä jää ketään, joka olisi siltä pelastunut.
        4 Ne ovat näöltänsä kuin hevoset, ja niinkuin ratsut ne juoksevat.
        5 Ryskyen kuin sotavaunut ne hyppivät vuorten huipuilla, räiskyen kuin tulen liekki, joka kuluttaa oljet; ne ovat kuin väkevä kansa, sotarintaan asettunut.
        6 Niitten edessä kansat vapisevat, kaikki kasvot kalpenevat.
        7 Ne juoksevat kuin sankarit, kuin soturit ne nousevat muurille. Jokainen kulkee tietänsä suoraan, ei mutkittele polullansa.
        8 Toinen ei sysi toistansa: jokainen kulkee omaa suuntaansa. Heittoaseitten välitse ne syöksyvät pysähtymättä.
        9 Kaupunkiin ne hyökkäävät, ryntäävät muurille, nousevat taloihin, tulevat ikkunoista sisään kuin varas.
        10 Niitten edessä maa vapisee, ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.
        11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?
        12 Mutta vielä nytkin, sanoo Herra, kääntykää minun tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen.
        13 Reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja kääntykää Herran, teidän Jumalanne, tykö; sillä hän on armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja armosta rikas, ja hän katuu pahaa.
        14 Ehkä hän vielä katuu ja jättää jälkeensä siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin Herralle, teidän Jumalallenne.
        15 Puhaltakaa pasunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous.
        16 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
        17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
        18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
        19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
        20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
        21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
        22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
        23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
        24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
        25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
        27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
        -----
        28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
        29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
        30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
        31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
        32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Epäluotettava on, vastoin ilmoitusta ei saa ilman reseptiä, tulliin pysähtyi lähetys, turhuuteen meni rahat.


    • Anonyymi

      https://vm.fi/digitaalisen-henkilollisyyden-hanke

      Digitaalinen henkilöllisyystodistus

      Valtiovarainministeriö valmistelee digitaalista henkilöllisyystodistusta, jota kansalaiset voisivat käyttää erilaisissa asiointitilanteissa.

      Poliisin myöntämä digitaalinen henkilöllisyystodistus mahdollistaisi henkilötietojen osoittamisen sähköisessä asioinnissa ja käyntiasioinnissa. Se toimii mobiilisovelluksena älypuhelimessa tai tabletissa ja tulee passin ja henkilökortin rinnalle.

      Digitaalinen henkilöllisyystodistus parantaa omien henkilötietojen hallintaa. Digitaalinen henkilöllisyystodistus mahdollistaa asiointitilanteessa nykyistä paremman yksityisyyden suojan ja tietosuojan. Valtion ei ole mahdollista seurata, miten digitaalista henkilöllisyystodistusta käytetään.

      Valtiovarainministeriö valmistelee parhaillaan lainsäädäntöä Linkki toiselle sivustolledigitaalisen henkilöllisyystodistuksen käyttöönotosta. Hallituksen esitys on tarkoitus antaa eduskunnalle syksyllä 2022.

      Digitaalinen henkilöllisyystodistus on tarkoitus ottaa käyttöön syyskuussa 2023.

      Nykyisiin passeihin ja henkilökortteihin ei tule muutoksia.

      Lisäksi lakiehdotuksella on tarkoitus mahdollistaa luonnollisen henkilön tunnistusvälineen sekä ulkomaalaisen digitaalisen asiointivälineen tuottaminen ja käyttö. Digi- ja väestötietoviraston myöntämä luonnollisen henkilön tunnistusväline mahdollistaa sähköisen tunnistautumisen julkishallinnon palveluihin. Luonnollisen henkilön tunnistusvälinettä ei voi käyttää henkilöllisyystodistuksena.

      ------------

      Digitaalinen henkilöllisyystodistus on virallinen henkilöllisyyttä osoittava asiakirja passin ja henkilökortin rinnalla.

      Sitä voi hyödyntää monissa arjen asiointitilanteissa, niin käyntiasioinnissa kuin sähköisessä asioinnissa. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi

      henkilöllisyyden osoittamiseen, kun noudetaan paketteja
      iän osoittamiseen, kun ostetaan erilaisia ikärajoitettuja tuotteita
      henkilöllisyystodistuksena, kun haetaan vahvaa sähköistä tunnistamisvälinettä (pankkitunnukset, mobiilivarmenne)

      henkilöllisyystodistuksena, kun noudetaan passia tai henkilökorttia noutopisteestä
      sähköisiin asiointipalveluihin kirjautumisessa.

    • Anonyymi

      https://www.koronatilastot.fi/fi/rokotukset/

      Koronarokotukset annoksittain

      1. rokotusannoksia on annettu 4 523 948 kappaletta, noin 81 % väestöstä.

      2. annoksen osalta on 78 %, sillä 2, rokotusannoksia on annettu 4 346 897 kpl.

      3. koronarokotusannoksen on saanut noin 55 %, eli 3 070 439 annosta.

      4. rokotusannoksia on annettu 1 177 293 annosta, siis noin 21 %.

    • Anonyymi

      http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/david_wilkerson__profetia_talouden_ja_moraalin_romahtamisesta/

      Näky viimeisestä yrityksestä pettää Jumalan valittuja



      Wilkerson on nähnyt tämän sukupolven Jeesukseen uskovat "viimeisinä kristittyinä". Wilkerson kuvaa, kuinka Saatana tulee viekkaasti, viattomasti ja huomaamatta, että vain harvat käsittävät sitä. Paha houkuttelee kristityt asioilla, jotka sinänsä ovat hyväksyttäviä, mutta jotka väärinkäytettyinä tulevat tuomioksi.
      Wilkerson näkee, että kaikkein suurin kiusaus viimeisille kristityille on hyvinvointi. Jumala ei ole vaurautta ja menestymistä vastaan, mutta Wilkerson näkee silti, että hyvinvointi pettää miljoonia kristittyjä. Hän näkee kuinka Saatana pyytää lupaa kiusata viimeisiä kristittyjä. Tämä on Wilkersonin näky kirjasta Näky nyt:



      Ja Herra sanoi saatanalle: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Maata kiertämästä ja kuljeksimasta ja tarkkailemasta viimeisiä kristittyjä." Ja Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille viimeisen ajan kristityt - miten nuhteettomia, miten rehellisiä, miten Jumalaa pelkääviä ja Kristusta rakastavia he ovat? Miten he yrittävätkään karttaa pahaa?"

      Sitten saatana vastasi Herralle: "Niin, mutta otahan pois se aitaus, jonka olet rakentanut heidän ympärilleen. Job ei olisi hylännyt sinua köyhyydessään, mutta sinun ei tarvitse kuin lisätä ja siunata kaikkia viimeisen ajan kristittyjä yli kaiken sen, mitä Jobilla oli, niin saat nähdä, mitä tapahtuu.

      Anna heille kaikille omaisuutta yltäkylläisesti niin kuin Jobille. Rakenna heille hienot, uudet kodit. Anna heille hienoja autoja, rahaa ja kaikenlaisia laitteita niin paljon kuin tarvitsevat. Hukuta heidät asuntovaunuihin, veneisiin, ulkomaanmatkoihin, hienoihin vaatteisiin, eksoottisiin ruokiin, maatiloihin ja säästötileihin.

      Saat nähdä kuinka käy viimeisille kristityille, kun heistä tulee kylläisiä, rikkaita, kun he saavat lisää tavaroita ja kun he eivät enää tarvitse mitään. He hylkäävät Jumalan ja heistä tulee itsekeskeisiä.

      -----------



      Enmän Wilkeronin vuonna 1973 saamasta ja hätkähdyttävällä tavalla jo toteutuneesta näystä voit lukea tästä osoitteesta: https://ajankohtainen.wordpress.com/2014/02/08/wilkersonin_naky/

      --------------

      Sananlaskut 30

      7 Kahta minä sinulta pyydän, älä niitä minulta koskaan kiellä, kuolemaani saakka:

      8 Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää,

      9 etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja sanoisi: "Kuka on Herra?" ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi Jumalani nimeä vastaan.

      • Anonyymi

        Hesekiel 16

        49 Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.

        50 He korskeilivat ja tekivät kauhistuksia minun edessäni, ja minä, kun sen näin, toimitin heidät pois.

        -------------

        Matteus 10

        7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.

        8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

        9 Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,

        10 Älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.

        ---------

        1. kirje Timoteukselle 6

        6 Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa.

        7 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;

        8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.

        9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.

        10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

        11 Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.

        12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.

        ------------

        Luuk. 18:25

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."


    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/Jumalan lasten kalenteri/Luukku39.htm

      20.5.2009 Ihmistiede ja omavoimaisuus erehdyttää

      Aikojen alussa ennen vedenpaisumusta ihmiset elivät karvan alle tuhat vuotta vanhoiksi. Silloin he saattoivat kysyä elossa olevalta esi-isältään neuvoa, joka tunsi vaikka Adamin, joka oli puhunut kasvoista kasvoihin Jumalan kanssa. Siellä saattoi olla uskomatonta viisautta, josta me emme edes tiedä. Ajatteles kun Nooan jälkeläiset osasivat polttaa tiiltä ja niistä alkoivat rakentaa suurta tornia. Se vaati arkkitehtitaitoja, teknillistä osaamista, lujuuslaskelman käsitteellistä tietoa ja monia insinööritaitoja. Mistä ne olisivat tulleet yhtäkkiä, jos Nooa osasi tehdä sitä ennen vain arkin ja viljellä sitten maamiehenä viiniä?

      Jostain viisaus täytyy syttyä, koska jos sinä mietit ihmisen historiaa tuosta Baabelin tornista eteenpäin, kun kielet hajotettiin kansoiksi, niin seuraava suuri saavutus oli pyramidi. Kun lähdemme seuraavaan suureen merkkipaaluun, niin Jerusalemin temppelit ykkönen ja kakkonen. Tällä välillä oli tietysti rakennettu mutakin suuria asioita, mutta mitään suurta keksintöä ei oltu tehty. Ennen vedenpaisumusta ei ole tiedossa juuri mitään. Ehkä Stonehenge ja Pääsiäissaarten patsaat? Ihminen sai ennen vedenpaisumusta kehittää viisauttaan siis tuhat vuotta keksimättä esimerkiksi sähköä tai vetypolttoainetta. Nämä molemmat olisivat varmaan olleet Jumalan sallimat energialähteet, joita ilmeisesti tullaan tuhatvuotiskaudella käyttämään kumpiakin. Jumalan sallimuksesta ja armosta ihminen keksii kaiken keksimänsä.

      Ei ihmisellä ole osaa eikä arpaa, kun Jumala antaa keksinnön ihmiselle keksityksi. Kiinalaiset saivat aluksi ruudin kaavan ja länsimaat kirjapainotaidon. Tässäkin näkyy Jumalan kädenjälki.

      Ajatteles kun sähkökin on ihmiselle ollut aina tuttu havainto. Hankaussähkö ja salama muistuttavat monesti 1:1 toisiaan.

      Ihmisen on pakko ollut huomata näiden kahden yhteneväisyydet, kuten pienuus ja suuruus erottavat nämä toisistaan, mikään muu ei. Jumala antoi 1700 luvulla ihmiselle avaimen teknilliseen kehitykseen ja heti perään Thomas Franklin valjasti sähkön 1700 luvun loppupuoliskolla ja Charles Augustin de Coulomb kehitti sähkövaraukselle kaavan. Pian keksittiin käyttömuotoja sähkölle, jolloin Edison keksi lampun 1800 luvulla ja monia muita patentteja. Sen jälkeen arvoton maaöljy sai arvonsa kun Ford teki sarjavalmisteisen autonsa. Tekniikka kehittyi eteenpäin ja puolijohde keksittiin 1948 sodan jälkeen valmiiksi tuotteeksi, josta alkoi sähkötekniikan uusi aalto, elektroniikkateollisuus.

      Uraaninkin olemassaolon ihminen sai ymmärtää myös 1700 luvun lopulla, vaan ei ymmärtänyt siitä vielä paljon mitään ja onneksi Jumalan suunnitelmiin kuului, että siitä syntyi ydinase vasta toisen maailmansodan loppumetreille, joka pysäytti Japanin järkyttävällä tavalla ja antoi ihmisen älyttömälle keksinnölle konkreettisen varoituksen.

      Viime vuosisadan lopussa on kulunut 200 vuotta tämän kaiken kehityksen alkuunpanosta ja Nooan aikana ihminen osasi takoa rautaa, kuten nytkin ja rakentaa erilaisia asioita käsipeleillä. Silti ihminen eli tuhat vuotta ja olisi voinut yhden ihmisen keksintöjen voimin kehittää vaikka lentäviä lautasia, jos Jumala olisi alkusysäyksen ihmiselle antanut, vaan ei antanut. Jumala kaikessa viisaudessaan tiesi, että ihminen rakastuu osaamiseensa ja taitoihinsa, suunnattoman ylivertaiseen älyynsä eikä muista Jumalaansa, joka silti kaiken antoi. Sitä paitsi ihminen olisi keksinyt atomipommin jo ennen Nooaa, joka olisi ollut aika hirveä ase vuosituhansien saatossa, jos sellainen olisi ollut. Tästä syystä ruudinkin Jumala antoi vasta tuhansia vuosia myöhemmin kiinalaisille, joilla ei ollut muuta tekniikkaa, joten siitä tuli aluksi ilotulite, kunnes huomattiin että siihen voisi ladata hieman enemmän ruutia ja laittaa rautaa mukaan ruudin antamalle vauhdille ja voimalle.

      Jumalamme on koko ajan tietoinen ja ymmärtää meille tolloille, mikä pitää meidät hengissä, ettemme itse omavoimaisuuden tunteissamme tuhoaisi itseämme vallan kokonaan liian aikaisin. Jumala antaa meille kyllä mahdollisuuden toteuttaa hulluutemme päätepiste aikanaan mutta avaimen Jumala antoi ihmiselle 1700 luvulla, josta kaikki teollinen maailmamme alkoi.

    • Anonyymi

      2. Aik. 20:6

      ja sanoi: "Herra, meidän isiemme Jumala, sinä olet Jumala taivaassa, ja sinä hallitset kaikkia pakanakansain valtakuntia. Sinun kädessäsi on voima ja väkevyys, eikä kukaan kestä sinun edessäsi.

      Job 8:15

      Hän nojaa taloonsa, mutta se ei seiso, hän tarttuu siihen, mutta se ei kestä.

      Job 20:21

      Ei mikään säilynyt hänen ahmailultaan, sentähden hänen onnensa ei kestä.

      Job 41:26

      (41:17) Jos sen kimppuun käydään miekoin, ei miekka kestä, ei keihäs, ei heittoase eikä panssari.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe