Kun katselen seuraavan kymmenvuotisluokan eli 70-kymppisten juttuaiheita, ne ovat ihan järkeviä ja jopa älykkäitä. Kahdeksankymppisten sen sijaan näyttävät aika lailla samanlaisilta kuin täällä, varmaan samat kirjoittajatkin. Mistä syystä tämä ikäjakauma yleensä on, jos sitä ei kerran tarvita, kun kahdeksankymppinen tuntee olevansa kuusikymppinen? Luulisi,että noinkin vanha tuntisi enemmän ikätoveruutta seitsenkymppisiin.
Olen näitä aiheita ihmetellyt samoin kielen huonoa tasoa, se ei oikein istu suuriin ikäluokkiin. Me olemme saanet hyvää äidinkielenopetusta. Vanhempien kohdalla opetus on ollut toisenlaista sotien vuoksi ja se näkyy. Ilmeisesti täällä kirjoittelee paljon huomattavasti vanhempia ajankulukseen. Oikeasti tämä on kahdeksankymppisten kakkospalsta, jota seitsenkymppiset käyvät piristämässä. Merkillistä touhua. Tätäkinkö on vanhusten yksinäisyys?
Missä ikäharukka on?
52
169
Vastaukset
Mikä on ikäharukka? Ensin minua huvitti aloituksesi, mutta eivät enää koska tuntuvat olevan tahallisia. Ja mitä se kenellekkään kuuluu kuka ja miksi täällä kirjoittelee.
Palstat ovat aina silmänlumetta.
Niiden ajatus on kyllä hyvä mutta ihminen ei aina osu niiden kanssa kohdalleen.
Joten seka-avioliitto tämä on. Joskus ihan pedofiilinenkin, tai nekrofiilinen, papat ja mummot kirjoittelevat pennuille ja toistepäin, siitä johtuu myös vajaakielisyys, onneksi teräväkielisyys sentään on ymmärrettävää..
60 ei oikein voi mennä kielailemaan 20 - palstalle ilman riskiä rikosoikeudelliseen prosessiin.
Noh, onneksi se ei ole tarkoitushakuista, täällä pysytellään vain sanailussa ja siksi täällä viihdytään enimmin vaikka viisaus ei ihan kauheasti kuki.
H.- ???*
Oikein päättelet tuon ikähaarukan. Kuten moni on kirjoittanut, eron huomaa kirjoitustyylistä. Tosi on kuitenkin , haluaisin enempi vaihtaa mielipiteitä oman ikäisteni kanssa kuin vanhempien. Surullista kun he väittelevät asioiden nykytilasta. päivitys on kuitenkin jo mennyt vanhaksi, intetään vaikka tuomiopäivän tappiin.
Hyvä piriste on näissä "alaikäisissä" , muutenhan täällä homehtuisi.Niin paljon haluaisin kanssasi maata heinäpellon ojan pientareella ja jutella ikäiseni kanssa.
Mutta ne ajat ovat menneet jolloin puolipukeisen neidon olkien raapima iho on ollut ajankohtaista.
Kauhean rasvaista on nykyään.
Mutta älä sinä huoli, tyttö nuori, 60 porukalle ei enää yllätyksiä satu, sinulle taas elämä ei ole muuta täynnä kuin yllätyksiä.
Yritä suhtautua niihin vain läimäytyksellä poskelle.
Joskus tulee sitten eteesi nuori mies, joka nappaa ranteestasi kiinni ja suutelee.
SIlloin on edessäsi aika hellien käsien.
H.
Eiköhän kannattaisi arvioissa mennä pykälää alaspäin. 50 ikäiset ovat palstalla niitä, jotka pistävät tyhmiä aloituksia ja sitten kilvan siellä kiekkuvat tyhjää jauhamassa.
Kahdeksankymppiset eivät täällä kirjoittele. Siinä olet oikeassa, että 70-palsta on asiallisempi kuin 60 ja 50-palsta. 50-palsta on pantu pilalle seriffin toimin ja siksi 50 tyhjänkiekujat ovat täällä hämmentämässä soppaa.Kuulehan sinäkin vanha eukko. Et voi millään tietää minkä ikäisiä kukin kirjoittaja on.
Jos ei kaikkien kirjoittajien höpinät kiinnosta mene sinne 70 palstalle tai ihan minne vain. Itsekkin hämmennät soppaaa sen minkä ehdit.
Sissus sentään....- liirumlaarum......
Sinun yksityinen mielipiteesi, ei minun - kaan.
Nittaminax kirjoitti:
Kuulehan sinäkin vanha eukko. Et voi millään tietää minkä ikäisiä kukin kirjoittaja on.
Jos ei kaikkien kirjoittajien höpinät kiinnosta mene sinne 70 palstalle tai ihan minne vain. Itsekkin hämmennät soppaaa sen minkä ehdit.
Sissus sentään....Sinäkin läski tyhjäntoimittaja istut päivät päntiönään koneella, ei ihme jos perse leviää. Jos ei mielipiteeni kiinnosta, mene huuhaalle hämmentämään. ; )
Kiesus sentään!- lejanna
korppis kirjoitti:
Sinäkin läski tyhjäntoimittaja istut päivät päntiönään koneella, ei ihme jos perse leviää. Jos ei mielipiteeni kiinnosta, mene huuhaalle hämmentämään. ; )
Kiesus sentään!Woihan, naurattaa! :))
Älä ota tätä noin tosissasi, tämähän on vain sanojen leikkiä, on helppo olla feikkinä. :)) Siis arvostella ketään, eiköhän meissä kaikissa jo tähän ikään ehtineissä ole pieniä kauneusvikoja??
Oli muuten yksi mauttomimmista kommenteista, joita olen lukenut, hyh, haisoo jaskalta!
. lejanna kirjoitti:
Woihan, naurattaa! :))
Älä ota tätä noin tosissasi, tämähän on vain sanojen leikkiä, on helppo olla feikkinä. :)) Siis arvostella ketään, eiköhän meissä kaikissa jo tähän ikään ehtineissä ole pieniä kauneusvikoja??
Oli muuten yksi mauttomimmista kommenteista, joita olen lukenut, hyh, haisoo jaskalta!
.Minuakin nauratti tosi hihitys kun kirjoitin vastausta hyvällä maulla kirjoitettuun nitan viestiin..... "kuulehan vanha eukko".... tiinakin kerran toisella hyvällä maulla kirjoitti minulle.....vanha paska akka.....eikös se niin ole, että sitä saa mitä tulee pyytämään.
korppis kirjoitti:
Sinäkin läski tyhjäntoimittaja istut päivät päntiönään koneella, ei ihme jos perse leviää. Jos ei mielipiteeni kiinnosta, mene huuhaalle hämmentämään. ; )
Kiesus sentään!Kiitos kiitos. Se että olen mielestäsi läski tyhjäntoimittaja ja että perseeni leviää, niin niille sentään voi vielä tehdä jotain, mutta sille ei voi mitään tehdä, että olet vanha ja eukko.
Ajattele, en sentään haukkunut sinua paskaksi akaksi tai peräti ämmäksi. Eukko on kaunis sana, mutta voit toki valita noista jonkun muunkin mieleisesi.- Korppis**
Nittaminax kirjoitti:
Kiitos kiitos. Se että olen mielestäsi läski tyhjäntoimittaja ja että perseeni leviää, niin niille sentään voi vielä tehdä jotain, mutta sille ei voi mitään tehdä, että olet vanha ja eukko.
Ajattele, en sentään haukkunut sinua paskaksi akaksi tai peräti ämmäksi. Eukko on kaunis sana, mutta voit toki valita noista jonkun muunkin mieleisesi.Jos on pudonnut työelämästä et voi asialle mitään tehdä. Läskitkin ei sula tietokoneen äärellä.
Kuvittele jos huutaisin illalla järvelle olen vanha eukko tuskin saisin vastaukseksi, höpsis olet soma.
Yhteenveto: Se mitä kirjoitin 50-palstalaisten hämmennyksestä 60 palstalla on totta vai oletko toista mieltä. Saattaahan olla, että olettekin 60-vuotiaita ja leikitte nuorenpaa, tiedä tuota, ulkonäöstä kun ei osaa päätellä mihin ikäryhmään kuulutte.
Se miksi hämmennätte täällä on yksinkertaisesti siitä syystä, että ette ole korvenkukan suosiossa.
Olisi syytä miettiä, kun vastaa ja sen mukaan ottaa närkästymättä vastaan samanlaista palautetta jota itse lähettää.
Itseasiassa olen aika rehellinen ja kirjoitan totta ja se tekee joskus kippeetä kuten jo aikaisemmin kirjoitin.
Mutta takaisin laiturille aurinko porottaa ihanasti ; ) korppis kirjoitti:
Minuakin nauratti tosi hihitys kun kirjoitin vastausta hyvällä maulla kirjoitettuun nitan viestiin..... "kuulehan vanha eukko".... tiinakin kerran toisella hyvällä maulla kirjoitti minulle.....vanha paska akka.....eikös se niin ole, että sitä saa mitä tulee pyytämään.
jäipähän ainakin mielees kerralla ;)))))
- lejanna
korppis kirjoitti:
Minuakin nauratti tosi hihitys kun kirjoitin vastausta hyvällä maulla kirjoitettuun nitan viestiin..... "kuulehan vanha eukko".... tiinakin kerran toisella hyvällä maulla kirjoitti minulle.....vanha paska akka.....eikös se niin ole, että sitä saa mitä tulee pyytämään.
Kieltämättä, oikeassa olet.
Niihän se metsä vastaa, kuin sinne huuteloo. :))
Ja saa tosiaan vastatakin, samoin ajattelen, samalla mitalla.
. lejanna kirjoitti:
Kieltämättä, oikeassa olet.
Niihän se metsä vastaa, kuin sinne huuteloo. :))
Ja saa tosiaan vastatakin, samoin ajattelen, samalla mitalla.
.vaikkei sun vastaus ollu mulle mutta sanon selvennykseks että sitä se pyys jo pitkän aikaa ;))))
- lejanna
tii-na- kirjoitti:
vaikkei sun vastaus ollu mulle mutta sanon selvennykseks että sitä se pyys jo pitkän aikaa ;))))
Jees söör. :))
Kakkasysteemi tämä nykyinen, ei aina näe, mikä on kellekin, eikä jaksa larata pitkää ketjua kytäten missä olisi uusin viesti.
Murrrrr!!
. Korppis** kirjoitti:
Jos on pudonnut työelämästä et voi asialle mitään tehdä. Läskitkin ei sula tietokoneen äärellä.
Kuvittele jos huutaisin illalla järvelle olen vanha eukko tuskin saisin vastaukseksi, höpsis olet soma.
Yhteenveto: Se mitä kirjoitin 50-palstalaisten hämmennyksestä 60 palstalla on totta vai oletko toista mieltä. Saattaahan olla, että olettekin 60-vuotiaita ja leikitte nuorenpaa, tiedä tuota, ulkonäöstä kun ei osaa päätellä mihin ikäryhmään kuulutte.
Se miksi hämmennätte täällä on yksinkertaisesti siitä syystä, että ette ole korvenkukan suosiossa.
Olisi syytä miettiä, kun vastaa ja sen mukaan ottaa närkästymättä vastaan samanlaista palautetta jota itse lähettää.
Itseasiassa olen aika rehellinen ja kirjoitan totta ja se tekee joskus kippeetä kuten jo aikaisemmin kirjoitin.
Mutta takaisin laiturille aurinko porottaa ihanasti ; )"samanlaista palautetta"
Tuo mitä sanoit Nitalle, oli sata kertaa törkeämpää kuin hänen sanomisensa sinulle!!
Hyppää järveen sieltä laiturilta, uiminen tekee hyvää alleille.minttupuu kirjoitti:
"samanlaista palautetta"
Tuo mitä sanoit Nitalle, oli sata kertaa törkeämpää kuin hänen sanomisensa sinulle!!
Hyppää järveen sieltä laiturilta, uiminen tekee hyvää alleille.Iltaa! sieltähän se galleriakettukin saapui osingolle ;)))
Ihana oli ilma, en vielä ole uinut sillä odottelen veden lämpenemistä.
Tänään oli puutarhapäivä sellainen valtakunnallinen. olin hengessä mukana. Laitoin tomaatintaimia kasvamaan saunamökin kupeelle, istutin erilaisia salaatteja, tilliä, persiljaa, basilikaa ja mintun siemeniä puutarhaani. Kukkiakin vielä lisäsin ja vanhat puutarhatontutkin jotka maalasin eilen illalla uusiksi löysivät paikkansa.
Saunoimme ja söimme, nyt unittaa, mutta laitanpa teille viestiä niin saatte uutta energiaa, sillä porukassa tyhmyys tiivistyy ; )
Vedä siitä ; )tii-na- kirjoitti:
jäipähän ainakin mielees kerralla ;)))))
Jäi ja se, että et vieläkään ole mitään sukua tanskantulijaiselle..
Korppis** kirjoitti:
Jos on pudonnut työelämästä et voi asialle mitään tehdä. Läskitkin ei sula tietokoneen äärellä.
Mutta takaisin laiturille aurinko porottaa ihanasti ; )Oli niin hyvin kirjoitettu että lähetän saman viestin itsellesi takaisin, jos edes ymmärrät mitä tarkoitan.
Ps. Kuka se oikeesti joutuikaan lähtemään 50 ???
Myöskään minua ei ole ajettu mistään pois. Paljon sinulla on sanoja mutta kyllähän se on niin että tuuli vain huuliasi heiluttaa. Älä polta nahkaasi siellä pakkasessa.korppis kirjoitti:
Iltaa! sieltähän se galleriakettukin saapui osingolle ;)))
Ihana oli ilma, en vielä ole uinut sillä odottelen veden lämpenemistä.
Tänään oli puutarhapäivä sellainen valtakunnallinen. olin hengessä mukana. Laitoin tomaatintaimia kasvamaan saunamökin kupeelle, istutin erilaisia salaatteja, tilliä, persiljaa, basilikaa ja mintun siemeniä puutarhaani. Kukkiakin vielä lisäsin ja vanhat puutarhatontutkin jotka maalasin eilen illalla uusiksi löysivät paikkansa.
Saunoimme ja söimme, nyt unittaa, mutta laitanpa teille viestiä niin saatte uutta energiaa, sillä porukassa tyhmyys tiivistyy ; )
Vedä siitä ; )Jos sinä nyt vaikka vetäisit itse muutaman kerran syvään henkeä, niin et olisi katkera joka asiasta.
Nittaminax kirjoitti:
Jos sinä nyt vaikka vetäisit itse muutaman kerran syvään henkeä, niin et olisi katkera joka asiasta.
Katkeruudesta ei suinkaan ole kysymys, tulinhan vasta paussin jälkeen remmiin ihanasta toisesta helteisestä kotimaastani. Opettelen vain terävää vastaustekniikkaa.
Katkeruus, kateus ja empatia vakiosanojen helinää, ennen oli käytössä narsisti, mutta nyt jo jäänyt vähemmälle huomiolle.
Istun juuri aamiaispöydässa järvenrantamökissäni, luen uutisia netistä ja seuraan toisella silmällä palstaa.
Ilma on pilvipoutainen ja odottelen josko aurinko tulisi esiin. Puolenpäivän jälkeen kun aurinko kurkistaa ison saunamökin kupeessa olevan haapapuun takaa asetun laiturille lähöilemään, jotta aurinko hyväilisi kauniisti ruskettunutta kehoani. Samalla teen vahvistusliikkeitä, että allit eivät alkaisi liikaa roikkumaan ; )
hui hai ; )Nittaminax kirjoitti:
Oli niin hyvin kirjoitettu että lähetän saman viestin itsellesi takaisin, jos edes ymmärrät mitä tarkoitan.
Ps. Kuka se oikeesti joutuikaan lähtemään 50 ???
Myöskään minua ei ole ajettu mistään pois. Paljon sinulla on sanoja mutta kyllähän se on niin että tuuli vain huuliasi heiluttaa. Älä polta nahkaasi siellä pakkasessa.En polta tupakkaa, enkä ihoani ja siksi ihoni on hyvä. ; )
Minä käyn silloin tällöin 50-palstalla ja juttuun olen tullut, miehet siellä ovat kivoja kuten täälläkin.
Koska en pääsääntöisesti päivystä netissä minulle riittää yksi palsta.korppis kirjoitti:
Katkeruudesta ei suinkaan ole kysymys, tulinhan vasta paussin jälkeen remmiin ihanasta toisesta helteisestä kotimaastani. Opettelen vain terävää vastaustekniikkaa.
Katkeruus, kateus ja empatia vakiosanojen helinää, ennen oli käytössä narsisti, mutta nyt jo jäänyt vähemmälle huomiolle.
Istun juuri aamiaispöydässa järvenrantamökissäni, luen uutisia netistä ja seuraan toisella silmällä palstaa.
Ilma on pilvipoutainen ja odottelen josko aurinko tulisi esiin. Puolenpäivän jälkeen kun aurinko kurkistaa ison saunamökin kupeessa olevan haapapuun takaa asetun laiturille lähöilemään, jotta aurinko hyväilisi kauniisti ruskettunutta kehoani. Samalla teen vahvistusliikkeitä, että allit eivät alkaisi liikaa roikkumaan ; )
hui hai ; )Minun puolesta voisit istua vaikka paskahuussissasi, ei pahemmin kirjoituksesi taikka sanomisesi hetkauta. Se on hyvä kuitenkin että yrität tehdä vanhentuneelle kropallesi jotain vaikka aika toivoton yritys se on tuon ikäiselle.
Allit meinaan heiluu uidessakin eikä katoa mihinkään. Hyvin on ikävän näköistä muuten.korppis kirjoitti:
En polta tupakkaa, enkä ihoani ja siksi ihoni on hyvä. ; )
Minä käyn silloin tällöin 50-palstalla ja juttuun olen tullut, miehet siellä ovat kivoja kuten täälläkin.
Koska en pääsääntöisesti päivystä netissä minulle riittää yksi palsta.Niin niin, mutta allit vaan kasvaa. Päivystäthän sinä joka ikinen ilta täällä, minä taas aamuisin, joten mitä eroa meissä muka loppujen lopuksi on?
Ai niin..minulla on toivoa, mutta sinä voit jo sanoa että olet toivosi heittänyt. :)))))
Ai ai.. kun nyt rupesi naurattammaan todenteolla.Nittaminax kirjoitti:
Minun puolesta voisit istua vaikka paskahuussissasi, ei pahemmin kirjoituksesi taikka sanomisesi hetkauta. Se on hyvä kuitenkin että yrität tehdä vanhentuneelle kropallesi jotain vaikka aika toivoton yritys se on tuon ikäiselle.
Allit meinaan heiluu uidessakin eikä katoa mihinkään. Hyvin on ikävän näköistä muuten.Istunkin aamuisin paskahuusissani ja se vasta onkin mieleinen paikka ; )
Kovin usein olet vieraillut galleriassani, lähes päivittäin, noinko pahasti se ottaa nähdä kymmenen vuotta vanhempi eukko, jolla on paikat sut kohillaan.
Allithan ei läskien alta pääse oikeuksiinsa ja kun lihava polskahtaa järveen rantavesi nousee vaarallisen korkealle.Nittaminax kirjoitti:
Niin niin, mutta allit vaan kasvaa. Päivystäthän sinä joka ikinen ilta täällä, minä taas aamuisin, joten mitä eroa meissä muka loppujen lopuksi on?
Ai niin..minulla on toivoa, mutta sinä voit jo sanoa että olet toivosi heittänyt. :)))))
Ai ai.. kun nyt rupesi naurattammaan todenteolla.Enhän minä ole toivoani menettänyt. Ensi tiistaina menen kauneusleikkaukseen ; ) Vasen tissi laitetaan samaan kuppikokoon oikean kanssa sopivaksi...niin jos onnistuvat.
Eihän meissä muuta eroa ole kuin sinä olet lihava ja minä olen vanha. Mutta älä menetä toivoasi minäkin olin lihava kun olin viiskymppinen kun lähenin kuuttakymppiä laihdutin yli 25-kiloa ja se sut kot pysynyt muutama kilo on tullet takaisin. Painovaihtelu on sellainen allireaktio, että joskus roikkuu ja joskus kiristää.
Minua on naurattanut päntiönään ; ))korppis kirjoitti:
Istunkin aamuisin paskahuusissani ja se vasta onkin mieleinen paikka ; )
Kovin usein olet vieraillut galleriassani, lähes päivittäin, noinko pahasti se ottaa nähdä kymmenen vuotta vanhempi eukko, jolla on paikat sut kohillaan.
Allithan ei läskien alta pääse oikeuksiinsa ja kun lihava polskahtaa järveen rantavesi nousee vaarallisen korkealle.Kuulehan nyt eukko paha. En ole käynyt galleriassasi kuin aikoinaan yhden kerran. Lukisit sinäkin mistä johtuu vierailijoitten naamat niissä taikka kävijät. Jopa tälläkin sivulla on aloitus samasta aiheesta. Minua ei todellakaan kiinnosta sun naamataulusi, en siis ole lesbo.
Varo siis kun olet laiturillasi ettet jää hyökyaallon alle ja huku, kun allit ei pidä pinnalla, ne vaan lepattaa aalloissa.korppis kirjoitti:
Enhän minä ole toivoani menettänyt. Ensi tiistaina menen kauneusleikkaukseen ; ) Vasen tissi laitetaan samaan kuppikokoon oikean kanssa sopivaksi...niin jos onnistuvat.
Eihän meissä muuta eroa ole kuin sinä olet lihava ja minä olen vanha. Mutta älä menetä toivoasi minäkin olin lihava kun olin viiskymppinen kun lähenin kuuttakymppiä laihdutin yli 25-kiloa ja se sut kot pysynyt muutama kilo on tullet takaisin. Painovaihtelu on sellainen allireaktio, että joskus roikkuu ja joskus kiristää.
Minua on naurattanut päntiönään ; ))No niin. olin siis oikeassa sanoessani että minulla sentään on vielä mahdollisuuksia, mutta sinä olet jo kaiken menettänyt. Mitäpä tätä moneen kertaan vatvomaan.
Nittaminax kirjoitti:
Kuulehan nyt eukko paha. En ole käynyt galleriassasi kuin aikoinaan yhden kerran. Lukisit sinäkin mistä johtuu vierailijoitten naamat niissä taikka kävijät. Jopa tälläkin sivulla on aloitus samasta aiheesta. Minua ei todellakaan kiinnosta sun naamataulusi, en siis ole lesbo.
Varo siis kun olet laiturillasi ettet jää hyökyaallon alle ja huku, kun allit ei pidä pinnalla, ne vaan lepattaa aalloissa.Pitääpä tiirailla vastapäiseen saareen, oletko menossa uimaan ja siirtyä sisätiloihin turvaan.
Nittaminax kirjoitti:
No niin. olin siis oikeassa sanoessani että minulla sentään on vielä mahdollisuuksia, mutta sinä olet jo kaiken menettänyt. Mitäpä tätä moneen kertaan vatvomaan.
Toivon, että onnistut ; )) lihavana on altis tukielinsairauksille niin ja tupakoinnin sinun olisi syytä lopettaa.
korppis kirjoitti:
Pitääpä tiirailla vastapäiseen saareen, oletko menossa uimaan ja siirtyä sisätiloihin turvaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9892033
Juu, niin sinun kannattaa tehdä ettet huuhtoudu huussisi kanssa merelle kesken session. Olis se aika noloa..eukko pyllypaljaana seilaa pitkin vesistöä. :DDDDDDkorppis kirjoitti:
Toivon, että onnistut ; )) lihavana on altis tukielinsairauksille niin ja tupakoinnin sinun olisi syytä lopettaa.
Olipa paha loukkaus et minun pitäsi lopettaa sauhuttelu...
Jos sinä lopettaisit vaikka sen viinin lipittelyn, sekään ei ole terveydelle hyväksi joka ilta napsia. Maksa voi pitemmän päälle sanoo poks. :)Nittaminax kirjoitti:
Olipa paha loukkaus et minun pitäsi lopettaa sauhuttelu...
Jos sinä lopettaisit vaikka sen viinin lipittelyn, sekään ei ole terveydelle hyväksi joka ilta napsia. Maksa voi pitemmän päälle sanoo poks. :)No, tutkimusten mukaan nainen saisi nauttia parilasia per/päivä, silloin se on terveellistä. Tämän mittarin mukaan se tietää viikko annoksena noin puolitoista pulloa.
Nytkin kun naputtelet olet käynyt parvekkeella jo monta kertaa, minä taas en koskaan nauti alkoholia ennen puoltapäivää.
Kello on kaksitoista, joten istuntoni on ohi. Hyvää päivän jatkoa sinulle, minä lähden soppailemaan ja sitten jos sää sallii auringon ottoon.
Hui!korppis kirjoitti:
No, tutkimusten mukaan nainen saisi nauttia parilasia per/päivä, silloin se on terveellistä. Tämän mittarin mukaan se tietää viikko annoksena noin puolitoista pulloa.
Nytkin kun naputtelet olet käynyt parvekkeella jo monta kertaa, minä taas en koskaan nauti alkoholia ennen puoltapäivää.
Kello on kaksitoista, joten istuntoni on ohi. Hyvää päivän jatkoa sinulle, minä lähden soppailemaan ja sitten jos sää sallii auringon ottoon.
Hui!Tietosi ovat käsittääkseni ihan hakoteilla tuon viinan suhteen. Sinustahan on tulossa tuota mukaan täysin holisti varsinkin kun selitetään ettei johonkin kellonaikaan mennessä.Tyypillistä selittelyä alkoholin suurkuluttajilta.
Ai partsilla olen käynyt, höh tänään en kertaakaan.
Muista ostaa se viikottainen viinipullosi ja toistamiseen, älä palelluta allejasi. :)
Olemme molemmat oikealla palstalla. Vanha patu ja keikkuraakku.
- lejanna
Mikä ihmeen harukka, niin se iskee arvostelu heti omaan nilkkaan.
Lukijan puute, jos ei tekstistä saa selvää.
Olkoon vaikka 100-vuotiaitten palsta, itselläni ei ainakaan ole halua palstapoliisiksi.
Haarukka-rukka??
. - hohhoooh
Täällä nää muutama kuuskymppinen keskustelee keskenään. Jos joku aloittaa keskustelun niin loppu onkin sitten näiden muutaman keskinäistä keskustelua.
että tälleen.- duppeli duu dum dum.
Olen huomannut aivan saman asian. Monessa jutussa kaksi henkilöä käy keskenään dialogia vaikka miten pitkään.
- lejanna +
duppeli duu dum dum. kirjoitti:
Olen huomannut aivan saman asian. Monessa jutussa kaksi henkilöä käy keskenään dialogia vaikka miten pitkään.
Mitä sitten?
Jokaisellahan on oikeus liittyä keskusteluun, jos kiinnostusta riittää.
Koko palstahan loppuisi, jos ei olisi edes kahta keskustelijaa.
Ammen plottis! Ugh! Olen puhunut! :))
.
- vaikka nokille tulis
Joskus sohaisen kusiaispesään, hyvin ole vastauksia saanu, vaikka en olekkaan vaki kirjoittelija.
Älkää moittiko, rohkeesti sekaan vaan. - keltamusta
Ja muistakaa onnitella Ritvaa huomenna. Näissä ikäluokissa on monia.
- meeriamanda
Voih! Mikä älyn väläys :))) Nimppariketju kahlattiin loppuun jopa väkisin, vaikkei enää intoa ollutkaan! Mikään ei estä sen aloittamista uudelleen, siitä vain jos kiinnostaa:)
Kunhan aikaa kuluu voi aloittaa taas uusiksi, kirjoittelijat vaihtuvat...uusia tulee ja osa siirtyy seuraavaan ikäluokkaan, joten uutta heille!
Mikäs meidän hieman yli 60v on on toimia oman ikäistemme palstalla kuijaa tahdomme, sopii - tai repee :DDD - leksujannannanne
meeriamanda kirjoitti:
Voih! Mikä älyn väläys :))) Nimppariketju kahlattiin loppuun jopa väkisin, vaikkei enää intoa ollutkaan! Mikään ei estä sen aloittamista uudelleen, siitä vain jos kiinnostaa:)
Kunhan aikaa kuluu voi aloittaa taas uusiksi, kirjoittelijat vaihtuvat...uusia tulee ja osa siirtyy seuraavaan ikäluokkaan, joten uutta heille!
Mikäs meidän hieman yli 60v on on toimia oman ikäistemme palstalla kuijaa tahdomme, sopii - tai repee :DDDMukavaa lukea sinua, olet kuin minä, tulta ja tappuraa.
Etpä arvaakaan, kuinka moni viesti oli siellä minun lähettämääni. :;))
. - meeriamanda
leksujannannanne kirjoitti:
Mukavaa lukea sinua, olet kuin minä, tulta ja tappuraa.
Etpä arvaakaan, kuinka moni viesti oli siellä minun lähettämääni. :;))
.Kiva, jos niin oli :)) Paljon saimme kuraa niskaan , jonka varmasti huomioit?
Yksi ainoa sivu nostatti ihmeellisen paljon vihamielistä tunnetta monellekin:O/
Ootellaan jokusen aikaa ja aloitetaan uusiksi...vaikkapa vaan kuriittain :D
Muistakin tulla messiin! - lejanna
meeriamanda kirjoitti:
Kiva, jos niin oli :)) Paljon saimme kuraa niskaan , jonka varmasti huomioit?
Yksi ainoa sivu nostatti ihmeellisen paljon vihamielistä tunnetta monellekin:O/
Ootellaan jokusen aikaa ja aloitetaan uusiksi...vaikkapa vaan kuriittain :D
Muistakin tulla messiin!Allin tallin olin siellä
Oli sitä aikaa, ja elämän vaihetta.
Oli tosi mukava ketju, ihan vieläkin muistelen ilolla. ☺
♫ ♪ Kuin ritvakoivu rantain, kaikille Ritvoille nimpparionnittelut!
. - ma.ejk...
lejanna kirjoitti:
Allin tallin olin siellä
Oli sitä aikaa, ja elämän vaihetta.
Oli tosi mukava ketju, ihan vieläkin muistelen ilolla. ☺
♫ ♪ Kuin ritvakoivu rantain, kaikille Ritvoille nimpparionnittelut!
.Voi siisus...siksikö sä tunnuit niin tutulta? Anna mun kestää?...:)))
Minähän tykästyin sinuun heti alkumetreillä, tulinhan vasta myöhemmin ketjuun.
Kuijaa sä noin yleensä, kiertäen kautta ja silleen voit?
Kuijaa mä sua oon kaivannut? ... silloin kun ketjusta lähin ennenaikojaan BB katteleen ;))
Sä osasit aina hakea sen puuttuvan lenkin, kiitti kun tajusin kuka olet :> - lejanna
ma.ejk... kirjoitti:
Voi siisus...siksikö sä tunnuit niin tutulta? Anna mun kestää?...:)))
Minähän tykästyin sinuun heti alkumetreillä, tulinhan vasta myöhemmin ketjuun.
Kuijaa sä noin yleensä, kiertäen kautta ja silleen voit?
Kuijaa mä sua oon kaivannut? ... silloin kun ketjusta lähin ennenaikojaan BB katteleen ;))
Sä osasit aina hakea sen puuttuvan lenkin, kiitti kun tajusin kuka olet :>Voidaan, voidaan, sillä pärjätään, mitä on. :))
Oli se mukavaa, ja ainakin minulle silloin tosi tärkeää puuhaa, se palstailu.
Tosi kivaa.
Kumma vain, kun se joitakin, sekin, ärsytti. Eihän sitä ollut pakko avata. Eikä kaikkia voi kaikki miellyttääkään.
Olet varmaan tämän nähnyt, muttei voi tosiaan olla söpömpää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/voiko-sopompaa-kissavideota-olla/art-1288391720037.html
. - meeriamanda
lejanna kirjoitti:
Voidaan, voidaan, sillä pärjätään, mitä on. :))
Oli se mukavaa, ja ainakin minulle silloin tosi tärkeää puuhaa, se palstailu.
Tosi kivaa.
Kumma vain, kun se joitakin, sekin, ärsytti. Eihän sitä ollut pakko avata. Eikä kaikkia voi kaikki miellyttääkään.
Olet varmaan tämän nähnyt, muttei voi tosiaan olla söpömpää.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/voiko-sopompaa-kissavideota-olla/art-1288391720037.html
." Voi taateri " kun oli suloinen otos
- ilman katsomatta.
Ikä ei ole, ikä kuin on luulo.
- tylsä haarukka
Voi voi, eihän sitä livenäkään ikinä kysytä, että ''minkä ikäinen te olette?'' Ja mieleisen vastauksen saatua aletaan keskustelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990