Minulle vai muille???

Aa Ööpisen laidasta

MINÄ-palstan Vierailijat-osiossa on vierailijoista mahdollinen kuva, joskus teksti ja päivämääräkin. Päivämäärä oletettavasti ilmaisee, milloin kyseinen henkilö on käväissyt katsomassa minun profiiliani, mutta entä se teksti? Mihin se on kirjoitettu, minne kaikkialle menee ja keille näkyy? Tekisi aika usein mieli vastata jotain, mutta kun kaikki on salaista ja epämääräistä, niin olen jättänyt vastaamatta. Kertokaa minulle kaikki ja seikkaperäisesti, oi te viisaammat!

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka kävi

Päivämäärä kertoo milloin kyseinen henkilö on sen kirjoittanut omaan päivitykseensä, ei vierailun ajankohtaa.

• Olenko oikeassa?

Aiemmin oli päivämäärä ja kellonaika vierailijan kohdalla. Onko nyt niin jotta hän joka on päällimmäisenä vierailijoissa on käynyt viimeksi. Ja se teksti mikä näkyy vierailijan "kuplassa" on vierailijan "kuuluminen" joka näkyy kaikille?Siis jos olet yksityisyysasetuksissasi niin säätänyt.

• kuka kävi

Et ole oikeassa, hän joka on viimeksi kirjautunut ja käynyt omassa galleriassaan on ylimpänä vieraslistassa vaikka ei olisi käynyt kuin kerran aikoja sitten. En tiedä oäkyykö missään käyntiaikaa.

• Päivämäärä tarkoittaa milloin kyseinen henkilö on kirjautunut omaan galleriaansa tai avannut sen, eli kirjoittanut sillä nikillä. Texti on kirjoitettu omaan "mitä kuuluu" osioon ja näkyy kaikille jos ei ole sitä halunnut että se näkyy vain kavereille.
      Ja se että joku joka päivä kävivi kurkkimassa vaikka sinun galleriaasi ei pidä paikkaansa. Jos olet kerrankin käynyt heidän galleriassa ja he sinun, ne näkyvät siellä "vierailijat" osiossa.

• Olenko oikeassa?

Eli aiemmin galleriassa näit kuka oli käynyt ja mihin aikaan. Vaihtuuko nyt sitten se vierailijoiden järjestys sen mukaan, kuka on ollut milloinkin kirjautuneena yleensä, eikö siis tarkoita vaikka olisi vierailijoista ylimpänä että just sun profiiliasi olisi käynyt katsomassa? Eli selvennys: enää ei siis voi nähdä milloin joku on käynyt vaan ainoastaan että ainakin kerran on käynyt?

• Olenko oikeassa?
        Olenko oikeassa? kirjoitti:

Eli aiemmin galleriassa näit kuka oli käynyt ja mihin aikaan. Vaihtuuko nyt sitten se vierailijoiden järjestys sen mukaan, kuka on ollut milloinkin kirjautuneena yleensä, eikö siis tarkoita vaikka olisi vierailijoista ylimpänä että just sun profiiliasi olisi käynyt katsomassa? Eli selvennys: enää ei siis voi nähdä milloin joku on käynyt vaan ainoastaan että ainakin kerran on käynyt?

Ok, sain jo vastauksen ylempää :-).

• kuka kävi
        Olenko oikeassa? kirjoitti:

Ok, sain jo vastauksen ylempää :-).

Just noin, ei voi tietää milloin joku on käynyt, eilen vai puoli vuotta sitten. Olisi ihan kiva tietää.

• kävin kerran

Vastata ja kirjoittaa voit niille jotka sen sallivat, profiileista sen näkee.

• Lue s24 uudistukset

Minä - sivulla vierailijat vaihtavat järjestystä silloin kun itse avaavat rekatun nikkinsä. Eli se päivämäärä ja teksti on hänen sivullaan. Jotkut eivät päivitä sivuaan siksi vanhat merkinnät. Sivunsa voi itse muutella joko täysin avoimeksi tai valikoivasti , asennuksista. Mitään merkkiä ei näe kuka ja koska on käynyt sivuilla, on vain muistettava jo aiemmin vierailleet erottaakseen uudet kurkkijat.
      Yksityisviesti tapaa vain kohteen eikä jää muiden luettavaksi, niin voit olla varma ettei kirjoitustasi kukaan toinen pääse lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5227
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2199
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe