Onko väkirikkaimmissa maissa syntyneillä jokin sellainen etu mitä Suomessa syntyneillä suomalasilla ei ole taikka ole vielä kehittynyt ?
Elintaso paljon matalampi ja siten kaikki haluavat tehdä töitä ja päästä eteenpäin ?
Siis sellaisissa maissa joissa esim kulkeminen tapahtuu julkisilla kulkuneuvoilla kun kellään tavallisella ihmisellä ei rahat riitä edes omaan autoon !
väkirikkaammat maat vs Suomi
7
128
Vastaukset
- uskonta ja suku
Olisiko että ovat tyytyväisiä paljon vähempää kun pääsevät pois sukulaisten painostuksesta ?
- yksinelävä
Väestörikkaissa maissa on kaikki tottunet ns. massan painostukseen ja siten kaikkien on ajateltava yhteistä hyvää.
Sitten kun he tulevat Suomeen ja haluavat saman kaaoksen tänne ? Ei kaikissa väkirikkaammissa miassa elintaso ole Suomea alhaisempi. Ajattele vaikka länsinaapuriamme Ruotsia.
Häiriköit taas väärällä palstalla. Tämän palstan aiheena on rasisimi.- Tåla Mig
Ruotsissa ei vain ole ns kahta kulttuuria !
Lapset opetetan puhuman vain ruotsia ja siten heillä on erinlainen lainsäädäntö kuin meillä Suomessa.
Ruotsi ei vain toimi rasismi keskustelussa ja siten heillä ei ole ollenkaan " kahden kulttuurin tuomia ongelmia ". - Nordsjöwall
Ruotsissa kaikille on annettu ymmärtää että voit olla ruotsalainen vaikka edustaisit mitä enemmistöä / vähemmistä tahansa.
Kun Suomessa puhutaan ruotsalaisita niin täytyy kysyä että Ruotsin ruotsalaista vai Suomen ruotsalaista.
Joten kieli ei oikeuta sanan rasismin käyttöön. - Eat My Bones
Haloo... Miksi luulet heidän tulevan Suomeen ? Jos työtekijöitä tulee Suomeen niin minkä maan lainsäädäntöä pitää silloin noudattaa ?
Miten voi noudattaa lakeja jos itse alkaa yrittäjäksi ?
Miten voi aloittaa ravintolan jos ei osaa maan virallisia kieliä ?
- arjessa eroja
Mitä olen huomannut niin ulkomailla otetaan paljon paremmin toiset ihmiset huomioon arjessa ja siten helposti huomaa että ero on todella suuri.
Suomalaiset ovat minä minä minä ihmisiä liikenteessä jonoissa sekä kova kiire kokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206246Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253737Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682868- 292810
- 821724
- 1471602
- 91563
- 1481561
- 121288
- 211202