Tää punikki jengi? Ei mua ainakaa ,ostakoot mitä haluaa...
Punainen tyttöjen väri(Homo)
Touhuthaa mitä haluutte ja terveisiä böndeltä!
Ketä kiinnostaa?
9
167
Vastaukset
- jå
Tarkkiksen pojat ne on aina yhtä sanavalmiita. Jatka poika ihan samaan malliin, sulla loistava tulevaisuus... jo nyt takana.
- wbwbwbwb
Ei ketään. Suomalainen jääkiekko ei menettäisi mitään, jos ifk:n toiminta loppuisi. Jokereitten ja ifk:n fanit ovat suomen jääkiekon häpeänpilkku.
- miää
Surkein trolli ikinä. Opettele kirjoittamaan ennenkuin edes yrität provota.
- jå
Urpo on sentään tarkkiksen priimus!
- miää
Punikkeja löytyy Ilmalasta. Samoja työläispellejä jotka yritti punakapinan aikaan tehdä Suomesta osan ryssää...
- )(&
miää kirjoitti:
Punikkeja löytyy Ilmalasta. Samoja työläispellejä jotka yritti punakapinan aikaan tehdä Suomesta osan ryssää...
Punikkeja löytyy DDR hallista kaikilla punapaita ja naama,koska ovat ahdistuneita juoppoja. Tiedän paljon duunareita ,jotka kannattaa ifkiä on leipureita,taksituurareita,pussikuskeja no niin.Minulla on asiat kunnossa ja voin hyvin jaffa hallissa,kuten kaikki muutkin.
- miää
)(& kirjoitti:
Punikkeja löytyy DDR hallista kaikilla punapaita ja naama,koska ovat ahdistuneita juoppoja. Tiedän paljon duunareita ,jotka kannattaa ifkiä on leipureita,taksituurareita,pussikuskeja no niin.Minulla on asiat kunnossa ja voin hyvin jaffa hallissa,kuten kaikki muutkin.
Punikkeja edelleen Hjalliksen lähiöluolassa.
- mattilakalle
)(& kirjoitti:
yritää jokeri paska uh
kailla vai I'F'K - mattilakalle
miää kirjoitti:
Punikkeja edelleen Hjalliksen lähiöluolassa.
MIÄÄ OON LAPPEHEN RASTA OOTKO SIÄÄÄKI SAAKELI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1393750Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville593372Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122754Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152324- 1711976
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311426Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka301376- 541182
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16973Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110953