Tää punikki jengi? Ei mua ainakaa ,ostakoot mitä haluaa...
Punainen tyttöjen väri(Homo)
Touhuthaa mitä haluutte ja terveisiä böndeltä!
Ketä kiinnostaa?
9
134
Vastaukset
- jå
Tarkkiksen pojat ne on aina yhtä sanavalmiita. Jatka poika ihan samaan malliin, sulla loistava tulevaisuus... jo nyt takana.
- wbwbwbwb
Ei ketään. Suomalainen jääkiekko ei menettäisi mitään, jos ifk:n toiminta loppuisi. Jokereitten ja ifk:n fanit ovat suomen jääkiekon häpeänpilkku.
- miää
Surkein trolli ikinä. Opettele kirjoittamaan ennenkuin edes yrität provota.
- jå
Urpo on sentään tarkkiksen priimus!
- miää
Punikkeja löytyy Ilmalasta. Samoja työläispellejä jotka yritti punakapinan aikaan tehdä Suomesta osan ryssää...
- )(&
miää kirjoitti:
Punikkeja löytyy Ilmalasta. Samoja työläispellejä jotka yritti punakapinan aikaan tehdä Suomesta osan ryssää...
Punikkeja löytyy DDR hallista kaikilla punapaita ja naama,koska ovat ahdistuneita juoppoja. Tiedän paljon duunareita ,jotka kannattaa ifkiä on leipureita,taksituurareita,pussikuskeja no niin.Minulla on asiat kunnossa ja voin hyvin jaffa hallissa,kuten kaikki muutkin.
- miää
)(& kirjoitti:
Punikkeja löytyy DDR hallista kaikilla punapaita ja naama,koska ovat ahdistuneita juoppoja. Tiedän paljon duunareita ,jotka kannattaa ifkiä on leipureita,taksituurareita,pussikuskeja no niin.Minulla on asiat kunnossa ja voin hyvin jaffa hallissa,kuten kaikki muutkin.
Punikkeja edelleen Hjalliksen lähiöluolassa.
- mattilakalle
)(& kirjoitti:
yritää jokeri paska uh
kailla vai I'F'K - mattilakalle
miää kirjoitti:
Punikkeja edelleen Hjalliksen lähiöluolassa.
MIÄÄ OON LAPPEHEN RASTA OOTKO SIÄÄÄKI SAAKELI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1217435Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927210Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277139Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t646285Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35734Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975628Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655275Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435158Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274656