Tää punikki jengi? Ei mua ainakaa ,ostakoot mitä haluaa...
Punainen tyttöjen väri(Homo)
Touhuthaa mitä haluutte ja terveisiä böndeltä!
Ketä kiinnostaa?
9
158
Vastaukset
- jå
Tarkkiksen pojat ne on aina yhtä sanavalmiita. Jatka poika ihan samaan malliin, sulla loistava tulevaisuus... jo nyt takana.
- wbwbwbwb
Ei ketään. Suomalainen jääkiekko ei menettäisi mitään, jos ifk:n toiminta loppuisi. Jokereitten ja ifk:n fanit ovat suomen jääkiekon häpeänpilkku.
- miää
Surkein trolli ikinä. Opettele kirjoittamaan ennenkuin edes yrität provota.
- jå
Urpo on sentään tarkkiksen priimus!
- miää
Punikkeja löytyy Ilmalasta. Samoja työläispellejä jotka yritti punakapinan aikaan tehdä Suomesta osan ryssää...
- )(&
miää kirjoitti:
Punikkeja löytyy Ilmalasta. Samoja työläispellejä jotka yritti punakapinan aikaan tehdä Suomesta osan ryssää...
Punikkeja löytyy DDR hallista kaikilla punapaita ja naama,koska ovat ahdistuneita juoppoja. Tiedän paljon duunareita ,jotka kannattaa ifkiä on leipureita,taksituurareita,pussikuskeja no niin.Minulla on asiat kunnossa ja voin hyvin jaffa hallissa,kuten kaikki muutkin.
- miää
)(& kirjoitti:
Punikkeja löytyy DDR hallista kaikilla punapaita ja naama,koska ovat ahdistuneita juoppoja. Tiedän paljon duunareita ,jotka kannattaa ifkiä on leipureita,taksituurareita,pussikuskeja no niin.Minulla on asiat kunnossa ja voin hyvin jaffa hallissa,kuten kaikki muutkin.
Punikkeja edelleen Hjalliksen lähiöluolassa.
- mattilakalle
)(& kirjoitti:
yritää jokeri paska uh
kailla vai I'F'K - mattilakalle
miää kirjoitti:
Punikkeja edelleen Hjalliksen lähiöluolassa.
MIÄÄ OON LAPPEHEN RASTA OOTKO SIÄÄÄKI SAAKELI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911