Media nuolee valtaapitävien persettä

AnuSaukkone

Muualla maailmassa ja demokratioissa media arvostelee valtaapitäviä eikä oppositiota!

Miltä tämä vaikuttaa???

Vaikuttaa siltä, että mustan Audin takapenkille hamuajat vaikuttavat lehdistöön!

TosiJytkyä ei tule ennen kuin noille paskamedioille haistatetaan pitkät ja ei lueta niitä!

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Syyttäkööt persut vain itseään jos mitään kehumista ei löydy.

      Aikaisemmin persut valittivat kun eivät päässeet mediaan, nyt ne sitten valittavat kun ovat päässeet mediaan.

    • Luettua et ymmärrä?

      Luuletko ettei ituhippi-lesbovihreistä löydy rutkasti enemmän rikollisia kuin PS?
      Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.

      Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän?

      Ei kai toinen lesboviherpiipertäjä huumenisti toimittajana kirjoita toisesta vastaavasta herjaa lehteen....

      • kukahan ei ymmärrä?

        " Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.

        Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän? "


        Itsehän juuri paljastit, että media eli TV-lähetys tuosta Hautalasta kertoi.

        Mikä kumma siinä on, ettei persuista saisi kertoa mediassa totuutta, esim. Hakkaraisen toilailuista?


      • PÖSH PÖSH
        kukahan ei ymmärrä? kirjoitti:

        " Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.

        Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän? "


        Itsehän juuri paljastit, että media eli TV-lähetys tuosta Hautalasta kertoi.

        Mikä kumma siinä on, ettei persuista saisi kertoa mediassa totuutta, esim. Hakkaraisen toilailuista?

        Ai media kertoi, kun Hautala itse kertoi suorassa lähetyksessä?

        Monesko tötsy jo tänä aamuna menossa?


    • Käytäntö jossa media

      laulaa hallituksen säveltämää pilkkalaulua oppositiosta, on kyllä käytössä muutamassa muussakin maassa.

      Näistä voidaan vainita esimerkiksi VENÄJÄ, KIINA, VALKO-VENÄJÄ, LIBYA, IRAN...

      Kylläpä on suomen media hyvässä seurassa.

      • HS, Yle rikollisia

        Maamme valtamediat ovat rikollisia suoraan sanoen. Koko ajan nälvitään Perussuomalaisia ja nyt mm. Teuvo Hakkarainen on otettu kunnolla pihteihin.

        Astrid Thors (RKP) sai vapaasti tuoda maahamme ulkomailta kiellettyä nuuskaa ja myydä sen eteenpäin ministerinä ollessaan, siitä Hesari tai Yle eivät maininneet mitään nälvivää.

        Paavo Arhinmäki (Vas) sai rauhassa kiihottaa anarkisteja ja olla mukana itsekin Asem-mellakassa ja rettelöidä, sekä puolustaa mediassa töhryjen maalaamista seiniin. Mikään media ei mustamaalannut.

        Jan Vapaavuori (kok) on aikoinaan tuomittu oikeudessa rattijuopumuksesta sekä törkeästä pahoinpitelystä -olettekos huomanneet median nälvintää?

        Paavo Lipponen (sdp) oli aikoinaan uhannut kokoustauolla miesten vessassa erästä poliitikkoa vihjaillen mahdollisella väkivallalla ja hankaluuksiin joutumisella ihan Sopranos-tyyliin. Ei haukkunut mediamme, ei....

        Ex-kansanedustaja ja ministeri Kauko Juhantalo (kesk) sai1993 ehdollisen vankeustuomion valtakunnanoikeudessa Tampella Oy:n koplausjutussa. Ei nälvitty ja lyöty lyttyyn ja mies pääsi uudelleen eduskuntaan edelleen.

        Eli: valtamediamme harjoittavat "sallittua" syrjintää ja RASISMIA Perussuomalaisia kohtaan. Se on sitä suvaitsevaisuutta...


      • ai jaa
        HS, Yle rikollisia kirjoitti:

        Maamme valtamediat ovat rikollisia suoraan sanoen. Koko ajan nälvitään Perussuomalaisia ja nyt mm. Teuvo Hakkarainen on otettu kunnolla pihteihin.

        Astrid Thors (RKP) sai vapaasti tuoda maahamme ulkomailta kiellettyä nuuskaa ja myydä sen eteenpäin ministerinä ollessaan, siitä Hesari tai Yle eivät maininneet mitään nälvivää.

        Paavo Arhinmäki (Vas) sai rauhassa kiihottaa anarkisteja ja olla mukana itsekin Asem-mellakassa ja rettelöidä, sekä puolustaa mediassa töhryjen maalaamista seiniin. Mikään media ei mustamaalannut.

        Jan Vapaavuori (kok) on aikoinaan tuomittu oikeudessa rattijuopumuksesta sekä törkeästä pahoinpitelystä -olettekos huomanneet median nälvintää?

        Paavo Lipponen (sdp) oli aikoinaan uhannut kokoustauolla miesten vessassa erästä poliitikkoa vihjaillen mahdollisella väkivallalla ja hankaluuksiin joutumisella ihan Sopranos-tyyliin. Ei haukkunut mediamme, ei....

        Ex-kansanedustaja ja ministeri Kauko Juhantalo (kesk) sai1993 ehdollisen vankeustuomion valtakunnanoikeudessa Tampella Oy:n koplausjutussa. Ei nälvitty ja lyöty lyttyyn ja mies pääsi uudelleen eduskuntaan edelleen.

        Eli: valtamediamme harjoittavat "sallittua" syrjintää ja RASISMIA Perussuomalaisia kohtaan. Se on sitä suvaitsevaisuutta...

        Media on muuttunut nyt sitten kertaheitolla rikolliseksi kun se kertoo persuista?


    • Oli nyt sitten persuista mitä mieltä tahansa, niin olen samaa mieltä tässä asiassa.

      Suomalaisella medialla, varsinkin mainoskanavien puolella ei ole minkäänlaista journalistista selkärankaa. Ylen tutkivat journalistit yrittivät edes saada kiinni rötösteliöitä, kunnes heidätkin hiljennettiin. Se on muuten jännää, että ylen johtajan pesti on poliittinen, eipä tarvitse kenenkään omistaa media yhtiötä kun pomona on oma mies, toisin on Italiassa ja Venäjällä.

      Ja nytkään kukaan ei uskalla sanoa sitä tosiasiaa, että Käteinen kokoaa rainbow-hallitusta vain sen tekia, että oppositio jäisi mahdollisimman pieneksi, ettei vaan Suomessa tapahtuisi sellaista demokratian ilmentymää, että oppositio kaataisi hallituksen.

    • Kät€i$€$

      Kät€inen ei saa hallitusta kasaan ja paskakokkareet joutuu oppositioon. Suomeen tulee siis oppositiopääministeri.

      Jopa Tuomiojakin on alkanut puhumaan järkeviä Kät€isen hallituskyhäelmistä:

      "Hänen mukaansa tunnustelijan vaihtaminen tai toisenlainen hallituspohja ei ole SDP:n tavoitteena, mutta esillä olevan mallin toteutuminen on kaikkea muuta kuin selvää."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051413713883_uu.shtml

    • .-.-.-.--.

      Niinpä. Olipa tuo ylen aamuwc:n jälkikokkareet taas yhtä persujen mustamaalausta alusta loppuun.
      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe