Media nuolee valtaapitävien persettä

AnuSaukkone

Muualla maailmassa ja demokratioissa media arvostelee valtaapitäviä eikä oppositiota!

Miltä tämä vaikuttaa???

Vaikuttaa siltä, että mustan Audin takapenkille hamuajat vaikuttavat lehdistöön!

TosiJytkyä ei tule ennen kuin noille paskamedioille haistatetaan pitkät ja ei lueta niitä!

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Syyttäkööt persut vain itseään jos mitään kehumista ei löydy.

      Aikaisemmin persut valittivat kun eivät päässeet mediaan, nyt ne sitten valittavat kun ovat päässeet mediaan.

    • Luettua et ymmärrä?

      Luuletko ettei ituhippi-lesbovihreistä löydy rutkasti enemmän rikollisia kuin PS?
      Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.

      Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän?

      Ei kai toinen lesboviherpiipertäjä huumenisti toimittajana kirjoita toisesta vastaavasta herjaa lehteen....

      • kukahan ei ymmärrä?

        " Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.

        Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän? "


        Itsehän juuri paljastit, että media eli TV-lähetys tuosta Hautalasta kertoi.

        Mikä kumma siinä on, ettei persuista saisi kertoa mediassa totuutta, esim. Hakkaraisen toilailuista?


      • PÖSH PÖSH
        kukahan ei ymmärrä? kirjoitti:

        " Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.

        Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän? "


        Itsehän juuri paljastit, että media eli TV-lähetys tuosta Hautalasta kertoi.

        Mikä kumma siinä on, ettei persuista saisi kertoa mediassa totuutta, esim. Hakkaraisen toilailuista?

        Ai media kertoi, kun Hautala itse kertoi suorassa lähetyksessä?

        Monesko tötsy jo tänä aamuna menossa?


    • Käytäntö jossa media

      laulaa hallituksen säveltämää pilkkalaulua oppositiosta, on kyllä käytössä muutamassa muussakin maassa.

      Näistä voidaan vainita esimerkiksi VENÄJÄ, KIINA, VALKO-VENÄJÄ, LIBYA, IRAN...

      Kylläpä on suomen media hyvässä seurassa.

      • HS, Yle rikollisia

        Maamme valtamediat ovat rikollisia suoraan sanoen. Koko ajan nälvitään Perussuomalaisia ja nyt mm. Teuvo Hakkarainen on otettu kunnolla pihteihin.

        Astrid Thors (RKP) sai vapaasti tuoda maahamme ulkomailta kiellettyä nuuskaa ja myydä sen eteenpäin ministerinä ollessaan, siitä Hesari tai Yle eivät maininneet mitään nälvivää.

        Paavo Arhinmäki (Vas) sai rauhassa kiihottaa anarkisteja ja olla mukana itsekin Asem-mellakassa ja rettelöidä, sekä puolustaa mediassa töhryjen maalaamista seiniin. Mikään media ei mustamaalannut.

        Jan Vapaavuori (kok) on aikoinaan tuomittu oikeudessa rattijuopumuksesta sekä törkeästä pahoinpitelystä -olettekos huomanneet median nälvintää?

        Paavo Lipponen (sdp) oli aikoinaan uhannut kokoustauolla miesten vessassa erästä poliitikkoa vihjaillen mahdollisella väkivallalla ja hankaluuksiin joutumisella ihan Sopranos-tyyliin. Ei haukkunut mediamme, ei....

        Ex-kansanedustaja ja ministeri Kauko Juhantalo (kesk) sai1993 ehdollisen vankeustuomion valtakunnanoikeudessa Tampella Oy:n koplausjutussa. Ei nälvitty ja lyöty lyttyyn ja mies pääsi uudelleen eduskuntaan edelleen.

        Eli: valtamediamme harjoittavat "sallittua" syrjintää ja RASISMIA Perussuomalaisia kohtaan. Se on sitä suvaitsevaisuutta...


      • ai jaa
        HS, Yle rikollisia kirjoitti:

        Maamme valtamediat ovat rikollisia suoraan sanoen. Koko ajan nälvitään Perussuomalaisia ja nyt mm. Teuvo Hakkarainen on otettu kunnolla pihteihin.

        Astrid Thors (RKP) sai vapaasti tuoda maahamme ulkomailta kiellettyä nuuskaa ja myydä sen eteenpäin ministerinä ollessaan, siitä Hesari tai Yle eivät maininneet mitään nälvivää.

        Paavo Arhinmäki (Vas) sai rauhassa kiihottaa anarkisteja ja olla mukana itsekin Asem-mellakassa ja rettelöidä, sekä puolustaa mediassa töhryjen maalaamista seiniin. Mikään media ei mustamaalannut.

        Jan Vapaavuori (kok) on aikoinaan tuomittu oikeudessa rattijuopumuksesta sekä törkeästä pahoinpitelystä -olettekos huomanneet median nälvintää?

        Paavo Lipponen (sdp) oli aikoinaan uhannut kokoustauolla miesten vessassa erästä poliitikkoa vihjaillen mahdollisella väkivallalla ja hankaluuksiin joutumisella ihan Sopranos-tyyliin. Ei haukkunut mediamme, ei....

        Ex-kansanedustaja ja ministeri Kauko Juhantalo (kesk) sai1993 ehdollisen vankeustuomion valtakunnanoikeudessa Tampella Oy:n koplausjutussa. Ei nälvitty ja lyöty lyttyyn ja mies pääsi uudelleen eduskuntaan edelleen.

        Eli: valtamediamme harjoittavat "sallittua" syrjintää ja RASISMIA Perussuomalaisia kohtaan. Se on sitä suvaitsevaisuutta...

        Media on muuttunut nyt sitten kertaheitolla rikolliseksi kun se kertoo persuista?


    • Oli nyt sitten persuista mitä mieltä tahansa, niin olen samaa mieltä tässä asiassa.

      Suomalaisella medialla, varsinkin mainoskanavien puolella ei ole minkäänlaista journalistista selkärankaa. Ylen tutkivat journalistit yrittivät edes saada kiinni rötösteliöitä, kunnes heidätkin hiljennettiin. Se on muuten jännää, että ylen johtajan pesti on poliittinen, eipä tarvitse kenenkään omistaa media yhtiötä kun pomona on oma mies, toisin on Italiassa ja Venäjällä.

      Ja nytkään kukaan ei uskalla sanoa sitä tosiasiaa, että Käteinen kokoaa rainbow-hallitusta vain sen tekia, että oppositio jäisi mahdollisimman pieneksi, ettei vaan Suomessa tapahtuisi sellaista demokratian ilmentymää, että oppositio kaataisi hallituksen.

    • Kät€i$€$

      Kät€inen ei saa hallitusta kasaan ja paskakokkareet joutuu oppositioon. Suomeen tulee siis oppositiopääministeri.

      Jopa Tuomiojakin on alkanut puhumaan järkeviä Kät€isen hallituskyhäelmistä:

      "Hänen mukaansa tunnustelijan vaihtaminen tai toisenlainen hallituspohja ei ole SDP:n tavoitteena, mutta esillä olevan mallin toteutuminen on kaikkea muuta kuin selvää."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051413713883_uu.shtml

    • .-.-.-.--.

      Niinpä. Olipa tuo ylen aamuwc:n jälkikokkareet taas yhtä persujen mustamaalausta alusta loppuun.
      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe