Miten käsitätte musta valkoisen ihmisen? Mitä tarkoittaa musta valkoinen puhuttaessa ihmisistä?
musta valkoinen ihminen
4
682
Vastaukset
Kaikki on vähän kuin joko täysillä mukana tai sitten täysin ei. Minulle on sanottu että olen mustavalkoinen ja myönnän sen. Kompromisseja on vaikea tehdä. Olen täysillä mukana jossain jos olen, mutta jos päätän että en ole, ei minua saa mukaan sitten millään. Mustavalkoisuus aiheuttaa usein riitoja, koska on vaikea hyväksyä mitään välimuotoja asioista. Sellaista se kai on.
- Jonbbe
Musta tuntuu et aika usei ihmiset käyttää nimityksii jotka ei ees tarkota mitää ja joista ne ei itekkää tiiä mitä ne tarkottaa. Tämmöset nimitykset kannattaa siis jättää _omaan arvoonsa_ ja se arvohan tossa tapauksessa on että sanoja ei itekkään tiiä mitä se puhuu. So who cares?
- huiop'äkuyrytf
Mustavalkoinen ihminen on usein sellainen ettei kykene miettimään asioita useammasta kuin yhdestä näkökulmasta, eikä välttämättä oikein huomioimaan sitä miten toiset mahdollisesti kokevat ja näkevät asiat. Mulle tulee mieleen tällaisia asioita...
- häiriöinen
Mä luulen, että olen itse aika mustavalkoinen ihminen. Asiolle on olemassa vain kaksi vaihtoehtoa, välimuodot siis puuttuvat. Kuten yllä kirjoitettiin ei voi tehdä kompromisseja. Esim. Jos ajatellaan vaikka lääkäriä jos hän toimii oikein niin hän on minusta hyvä lääkäri. Jos hän kuitenkin tekisi virheen ajattelisin heti että onpa huono lääkäri. Nyt on vaihdettava lääkäri. Eli hän on joko hyvä tai paha. Pikkuhiljaa olen alkanut oppimaan, että lääkäri voi olla hyvä vaikka tekisi virheitäkin hänen ei tarvitse olla täydellinen.
On siis tavallaan vain on/off asennot. En tiedä ymmärsitkö mitään, mutta näin minä sen ajattelen olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760