Olen kerran kuullut Rinteen pitävän luentoa ja jäin vielä lopuksi haastattelemaan häntä ja tuntui siltä että miksi ei ole enempää tälläsiä ihania ihmisiä... Hänen näyttämänsä saatananpalvojilta saadut kirjeet ovat todella jääneet mieleen ja nyt haluisin kuulla että mitä te muut ihmiset ajattelette hänestä ja hänen toiminnastaan?
Ja te ketkä olette lukeneet hänen kirjoja niin kertokaa mikä on paras
Riku Rinne...
25
5525
Vastaukset
- Hassan
mutta joskus tökkii hieman jotkin hänen hieman mustavalkoiset mielipiteet.
- Baskeri.
Olen keskustellut hänen ja hänen vaimonsa kanssa, ja täytyy sanoa, että ikävä kuva jäi. Vaikuttavat puolustuskannalla olevilta hysteerikoilta. Liian lumoutuneita Nokian herätyksestä ja Leo Mellerin opeista.
Pitävät vain omaa väkeään oikeaoppisina. Suosittelen välttämään, terveempääkin kristillisyyttä on. - aamod
suosittelen hänen ja A.Jääskeläisen kirjaa " kirjaa "Pimeyden kuilusta"
- Satakieli
Hän tekee hyvää työtä Jumalan asialla. Paha yrittää tuhota heidän työtään, mutta jää toiseksi. Ken uskaltaa käyköön kuulemaan. Kulttuuritalolle sunnuntaina 18.00
Minäkin olen siellä. - Christ is King
Aamodin suosittelemaan kirjaan liittyen! Nimittäin kirjan nimi ei ole 'Pimeyden kuilusta' vaan 'Syvyyden kuilusta'! Muita tutustumisen arvoisia Rikun kirjoja ovat mm. 'Pimeys väistyy' ja 'Aika on lähellä'.
Oma mielipiteeni on, että Riku on hyvä heppu, joka tekee rakentavaa Jumalan valtakunnan työtä. Olen ollut monessa Rikun tilaisuuksista.
Oma etsikkoaikani joskus vuosia, vuosia sitten yläasteaikoina veti mm. lukemaan Rikun kirjoja, joista ensimmäistä lukiessani kohtasin Jumalan ja koin varsinaisen uskoontuloni. Tämä vain esimerkiksi siitä, kuinka Jumala voi toimia myös kirjojen kautta! - Anonyymi
Kirja on pitkälti liioittelua, tutkittu taustat.
- Anonyymi
Kirja on valetta
- kyllästytnyt
Ymmärrän, että jotkut fanaatikot ovat sitä mieltä, että tarkoitus pyhittää keinot. Mutta tässä tapauksessa minä en voi olla ärsyyntymättä, koska kristittyjen tehtävähän kai olisi toimia valhetta vastaan. Saatan on valheen herra, sanotaan. Mutta mitä pitäisi ajatella näistä Rinteistä ja Mellereistä, jotka jatkuvasti levittävät valheita valheiden perään kirjoissaan. Itse kuuntelen hevimusiikkia, mutta pidän itseäni kristittynä. Niinpä minulle oli järkytys, kun Mellerin kirja "Rock" oli täynnä vääristelyjä. En ole mikään asiantuntija, mutta jopa minäkin löysin KYMMENIÄ valheita ko. teoksesta. Samoin Rinteen väitteet KISSin konsertin yhteydessä tapahtuneista saatanapalvontamenoista ovat varmuudella roskaa. Myös muut kuvaukset saatanapalvonnasta olivat epäilyttäviä; liian paljon suoria lainauksia kauhukirjallisuuden puolelta muka totena. Sääli. Hyvä asia ei etene valheen kautta.
- Uskis
Sinä et ehkä kuitenkaan ole sisäistänyt uskonasioita riittävästi. Kyllä saatananpalvonta hurjimmillaan päihittää kaikki kauhuleffat, joten Rinne kyllä tietää mistä puhuu. Käy lukaisemassa Helluntainuorten sivuilta Päivin stoori, joka kertoo Päivi Niemen järkyttävän tarinan saatananpalvonnan todellisuudesta.
Kiss ei todellakaan ole mikään paras musiikkivalinta, ei kristityille, eikä muillekaan. Bändin jäsenet on muistaakseni Juutalaisia, jotka ovat päättäneet näyttää maailmalle, ettei juutalaiset suinkaan ole Jumalan valittu kansa.
Olisiko kyseessä sellsinen ristiriita sinun sisälläsi, että et haluaisi luopua sellaisesta, minkä sisimmässäsi tiedät olevan pahasta. Tämä ristiriita saa sinut hyökkäämään Rinnettä ja Melleriä kohtaan. usko kuitenkin, että he ovat raamattunsa lukeneet ja aivan varmasti eivät valehtele. Saatana on todella se joka valehtelee ja näköjään onnistuu syöttämään tätä valheenverkkoaan sinullekin.
Älä anna sille periksi. Pyydä, että Jumala saisi näyttää sinulle oikean ja väärän. Pyydä viisautta ja ymmärrystä. Sitä me kaikki tarvitsemme. - Apostoli Pyöveli
Uskis kirjoitti:
Sinä et ehkä kuitenkaan ole sisäistänyt uskonasioita riittävästi. Kyllä saatananpalvonta hurjimmillaan päihittää kaikki kauhuleffat, joten Rinne kyllä tietää mistä puhuu. Käy lukaisemassa Helluntainuorten sivuilta Päivin stoori, joka kertoo Päivi Niemen järkyttävän tarinan saatananpalvonnan todellisuudesta.
Kiss ei todellakaan ole mikään paras musiikkivalinta, ei kristityille, eikä muillekaan. Bändin jäsenet on muistaakseni Juutalaisia, jotka ovat päättäneet näyttää maailmalle, ettei juutalaiset suinkaan ole Jumalan valittu kansa.
Olisiko kyseessä sellsinen ristiriita sinun sisälläsi, että et haluaisi luopua sellaisesta, minkä sisimmässäsi tiedät olevan pahasta. Tämä ristiriita saa sinut hyökkäämään Rinnettä ja Melleriä kohtaan. usko kuitenkin, että he ovat raamattunsa lukeneet ja aivan varmasti eivät valehtele. Saatana on todella se joka valehtelee ja näköjään onnistuu syöttämään tätä valheenverkkoaan sinullekin.
Älä anna sille periksi. Pyydä, että Jumala saisi näyttää sinulle oikean ja väärän. Pyydä viisautta ja ymmärrystä. Sitä me kaikki tarvitsemme.Kuulostaa aika kauhealta:
- Ei saa kuunnella musiikkia
- ei saa katsoa televisiota
- ei saa käydä elokuvissa
- ei saa tehdä sitä ei saa tätä.
Aina on ihmisiä, jotka ovat valmiita siivoamaan toisten pesän, mutta jättävät omansa siivoamatta. Helppo on antaa ristiriitaisia ja mustavalkoisia neuvoja toisille. Ja pässejä viedään taas.
Sanonpa vaan sen, että se mitä te uskovaiset teette nykyään olisi varmaan alkuseurakunnan aikana tuomittu aivan saatanalliseksi ja teidät olisi heitetty heti pihalle siitä joukosta.
Pieni muistutus vielä lopuksi: ethän vain harrasta tietokoneohjelmien kopiointia, sillä se on rikos ja näin ollen Jumalan tahdon vastaista. - Anonyymi
Totta! Kirjoissa on todistetusti paljon liioiteltu, Kissin keikalla ei ollut mitään sellaista kuin Syvyyden kuilusta kuvataan. Totta oli se, että Kiss oli Suomessa 1983.
- Lissu
Nokian herätyksen tilaisuudesta jäi päällimmäiseksi mieleen, että mitkähän ihmeen urheilukilpailut siellä oikein oli menossa. Riku Rinteen fanaattisen nopea "selostus" kuulosti siltä, kun vähintäänkin Suomi olis ollut juuri saamassa kolmoisvoiton olympialaisissa hiihdon 50km:llä. Eipä siitä kauhean hyvä olo jäänyt, en koe jääneeni mistään paitsi kun en ole käynyt (enkä tule koskaan käymäänkään) em. tilaisuuksissa.
- Spiidi
Löytyy varmaan seurakuntia, joissa voi istua nyrkit sylissä ja otsa kurtussa suupielet alaviistossa ja pyhittyä herran sanasta.
Löytyy myös Nokian seurakunnan kaltaisia, joissa on löydetty mahdollisuus myös iloita ja riemuita
Herramme suuruudesta ja silti pyhittyä.Kannatta myös muistaa Daavidin karkeloiva ja ylistävä pyörähtely Herran kunniaksi, jos muistatte, mikä oli opetus?
Löytyy myös kaikkea tästä väliltä, mutta silti tuntuu, että kaikille ei löydy sopivaa seurakuntaa.
Ilo Herrassa on teidän väkevyytenne!
On aika surra ja on aika iloita.
Kumpi on suurempi ilonaihe, jos pallo menee maaliin, tai olemme saaneet iankaikkisen elämän tai pyhänhengen kosketuksen.Oletteko muuten koskaan kuulleet, että joku olis moittinut hurmahenkisyydestä, kun pallo tai kiekko menee maaliin?
Itse riemuitsen kaikista näistä, aina silloin kun siltä tuntuu!
Mutta jos joku on nyrpeimmillä vesillä
pesty hengellisesti, niin siitä vaan!
Uskonsa kutakin auttakoon!
Itse olen vapaakirkollinen ja uskon, että monista seurakunnista pelastuu ihmisiä, jos vain sydän on avoin Jumalan sanalle ja pyhänhengen toiminnalle, joka muuten toimii raamatun mukaan niinkuin tahtoo, eikä
niin kuin ihmiset välttämättä tahtoisivat. - Uskis
Tämänkö kertakuulemasi perusteella olet sitten valmis tuomitsemaan? Kävisit kuuntelemassa Rikua, niin ehkä näkisit pidemmälle.Aina ei pidä jäädäkään hyvä olo vaan välillä on terveellistä hiukan ravistellakin.
- Lissu
Uskis kirjoitti:
Tämänkö kertakuulemasi perusteella olet sitten valmis tuomitsemaan? Kävisit kuuntelemassa Rikua, niin ehkä näkisit pidemmälle.Aina ei pidä jäädäkään hyvä olo vaan välillä on terveellistä hiukan ravistellakin.
...Jumala olisi minua tahtonut ravistella tällä edellämainitulla radio-ohjelmalla, niin tuskinpa ohjelma olisi minua jättänyt niin kylmäksi kuin jätti. Minulle Jumala on niin pyhä, ettei moinen urheilukilpailumainen meininki tuo häntä kyllä mieleen mitenkään... Mutta en tietenkään väheksy itse persoonaa, Riku Rinnettä siis, ilmeisesti hänessä on karismaa, koska ihmiset häntä niin ylistävät. Hyväksyn toki heidän ihailunsa, mutta sitä en voi hyväksyä, jos kuulen jonkun vertaavaan häntä Jumalaan... (Tällä palstalla en muistaakseni ole em. kommentteja kuullut, mutta muualla kyllä.) Sillä Jumala on Jumala eikä kukaan ihminen voi koskaan olla hänen veroisensa.
- Päwe
Tunnen Rikun... se nai hätää kärsiviä ja pelokkaita ex-satanisti tyttöjä, kunhan saa ne ensin ympäripuhuttua. Voi tyttö raukkoja. Sellasia ulkokultasia kusipäitä kaikki rikun kaltaiset. Ei heissä totuus asu!
- Laululintu
tänne valehtelemaan. Et todellakaan tiedä mistä puhut.
- gabriel67
jaahas......onko totta?sit mää en kannata enää ketään..mää lähen ryyppäämään....
- Ryyppään? Ei tarvi
gabriel67 kirjoitti:
jaahas......onko totta?sit mää en kannata enää ketään..mää lähen ryyppäämään....
Kysy Rikulta miksi oli innokkaana Mustanaamio-sarjakuvan fanclubissa siihen aikaan kun väitti palvoneensa Saatanaa?
- saatananrakastaja
Voi nuoria ohjata varmasti paremminkin ilman liian uskonnollis-fasistista linjaa.
>Hänen näyttämänsä saatananpalvojilta saadut kirjeet ovat todella jääneet mieleen
Kerropa niistä jotain, jos kerran niin hyvin mieleen jäivät.
Onhan se temppu sinänsä, jos alkaa saada runsasta kirjepostia Suomen muutamalta kymmeneltä saatananpalvojalta. En tosin yhtään epäile, etteikö jutskattavaa olisi, kun kaikki tavallaan uskovat samoihin persoonallisiin jumalolentoihin.- Anonyymi
Riku Rinne on täysin kuvotta paska jonka muistan tulleen kouluumme yläasteella levittämään valheitaan ja kristillistä propagandaa. Täysin poliittinen pelle joka pitäisi haudata elävältä kirjottamiensa roskakirjojen ja kitaransa kanssa. Erotkaa ihmiset kirkosta ettei tällaisia tulee lisää! Jumala ei asu kirkossa. Kirkolla ei ole mitään tekemistä jumaluuskysymysten kanssa vaan on lähinnä turha laitos. Oikea uskonto lähtee yksilöstä itsestään. Ei laumasieluisesta kuvien palvonnasta.
- Anonyymi
Yllättävätkin kuuluisat evankelistat ovat lopussa alkaneet puhua ohi Raamatun ja yksi on maailman kuuluisin saarnaaja Billly Graham Tässä äänitteessä 20 minuutin kohdalla on sitaatti Billyn sanoista, jossa hän puhuu pelastuksesta ilman Raamattua ja Jeesusta. https://www.youtube.com/watch?v=0eSNW8WBHr4
- Anonyymi
Riku Rinne rakentaa Jumalan valtakuntaa
- Anonyymi
Lue Rikun kirja: Syvyyden kuilusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138