Miksi tuollaista paikkaa vaan ei löydy?
Lainaa luottohäiriöllisille
3
203
Vastaukset
- löytyy Svea
Svea lainaa, merkintöjä saa olla enintään kaksi:
https://services.sveadirekt.se/fi/?refstr=sks
Ja todellinen vuosikorko on 30 %...- Mokannutmies
Aasa lainaa luottotiedottomille myös. Sain ainakin itse sieltä vaikka tiedot menneet hetki sitten. Kannattaa kokeilla.
- maikka2
On aikamoinen korko. Itse en tarvitse lainaa, mutta kun joku ilmoittaa että lainaa hyvän hyvyyttään, se on liian hyvää ollakkseen totta.
Jos jollain on kokemusta tälläisistä, pitäisi täällä kertoa ja varottaa huijauksesta.
Joku saattaa haluta täällä lainaa sen verran, mitä lainaaja haluaa etukäteis-maksuna. Kuka korjaa potin.
Pietarsaaresta oli ilmoitus että haluavat auttaa ja lainaavat. Hassua, tuikituntemattomalle, miten voi luottaa isoja lainasummia.
Oli vielä kristillinen ilmoituskin, jossa haluttiin uttaa lainan muodossa. Raamatun lauseilla täydennettynä.
Luotan mielellään ihmisiin, tälläisiinkin, että olisi oikea tarkotus, mutta hälytyskellot soi silti kovaa.
Viestin tarkoitus oli saada tänne ilmi huijarilainaajat, kellä on omakohtainen kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472