Juuri kun pääsin asiasta oikein argumentoimaan, oli SamiA:n aloittama homonäytelmäketju poistettu. En kyllä tajunnut alun perinkään, miksi semmoisia tänne kirjoitetaan, kun se mielestäni liittyy pikemminkin tuonne kulttuurin tai suhteiden puolelle, mutta ajattelin rohkaista SamiA :ta tulemaan kaapista ulos. Kun hyväksyy itsensä sellaisena kun on, niin kyllä muutkin hyväksyvät.
Missä homoketju?
75
302
Vastaukset
- .
Ateistien on opittava suvaitsemaan uskovia.
- Darlings
Niin, pakanat eivät ymmärrä meidäbn Kristittyjen kameli-juttuja.
- readmorethanonebook
Suvaitsevaisuus on ylimielisyyttä.
- miss ei kirj.
Ja toisinpäin sama.
"Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että maailma on joka päivä huonompi paikka lapselle. Syy lienee äärifeminismi, jossa lapsella ei ole käytännössä mitään oikeuksia. Islamissakin lapsella on paremmat oikeudet kuin feminismissä."
SamiA ei näemmä että mm Isyysloma on feministien aikaansaannos.
Josta meillä on kiittäminen - Feministejä :D- Seppokertoo
Itsensä kieltävät biseksuaalit ovat homojen pahimpia kiusaajia.
Tuntemukset, jotka eivät kokonaan kadonneetkaan murrosiän kamppailussa saattaa miehet vainoharhaisuuden ja vihan partaille.
Naisilla se on helpompaa.
Naisten seksuaalisuutta kun ei oteta ylipäätänsä niin vakavasti tässä patriarkaalisessa kulttuurissa.
Biseksuaalisuus oli normaalia, mikäli ihmiset saisivat elää mielihalujensa mukaan vapaasti.
Kristinusko, muiden yksijumalaisten uskontojen ohella toimii hyvin.
Samoin hindulaisuudessa biseksuaalisuuden tukahduttaminen toimii hyvin.
Mutta te homofoobikot muistutatte meitä siitä, että Freud oli oikeassa.
Ihmiset syntyvät biseksuaaleina, mutta kehittyvät heteroseksuaaliseen suuntaan.
Se kaikki on totta.
Homofoobikot kuitenkaan eivät ole täysin heteroseksuaaleja.
Te olette piilohomoja. - barbados
Homoushan on sairaus ! sallitaahan avioliitot esim. astmaa sairastavillekin. Toisaalta homous voidaan rinnastaa mielisairauteen ja sillonhan asiaa voisi miettiä . Mulla nimittäin on mielikuva, että tästä asiasta on jotain laissakin (voin olla väärässä).
- mielipide täältä
Ei mielisairaus ole lain mukaan nykyään este avioliitolle eikä myöskään lisääntymiselle. Monella uskovaisella sen jyrkän uskon takana on vaan jokin mielenterveys- persoonallisuushäiriö, joten olisi kyllä ihan oikein, jos uskovaisten lisääntymistä rajoitettaisiin . Vrt. äänien demonien ja jumalien äänen kuuleminen päässä jota ei uskonnottomilla esiinny. Jos ateisti kuulee ääniä, hän menee hakemaan apua, mutta uskovainen hengellistää sairaudetkin ja jättää monesti omat lapsetkin ilman hoitoa ja uskoo että jumala parantaa. Moni lapsi on tähän kuollut.
- fafasfasfasfasfasf
Argumentointi SamiA:n kanssa on sama kuin väittelisi lobotomiapotilaan kanssa.
Ei mene jutut perille ei.- Kersantti Ärjylä
Minulle tuli elävästi mieleen, että sama jos keskustelisi asosiaalisen betoniporsaan kanssa. Aivojen resurssit ei ole betoniporsallakaan ihan täysin käytössä.
- ba-ba-ba-ballo
Jotkin asiat ovat minulle itsestäänselvyyksiä, kuten tasa-arvoisuus.
Homoseksuaaliset vanhemmat ovat täysin yhtä hyviä kuin heterovanhemmatkin ja ovat täysin oikeutettuja kasvattamaan lapsen.
I rest my case, minun osaltani asiassa ei ole mitään ihmeellistä,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300