olisin kiitollinen JOS AUTTAISITTE MINUA !

pinjapierunen

JA NYT JUMALAUTA AUTATTE MINUA! Kertoisitteko jotain mukavaa tekemistä,kun 12-vuotias lapseni ei keksi mitään tekemistä KAVEREIDEN kanssa ! Minua huolestuttaa kun he ovat aina tietokoneella,Eivätkä koskaan tee mitään muuta.Vaikka yritän keksiä jotain kivaa,tekeminen jonka keksin ei ole heidän mieleensä.Joten auttakaa minua ?

2

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 115

12- vuotiaat taitaa olla vähän jo semmosia, että leikit ei enää kiinnosta.

Mikäs on tämän kesän "hittipeli" (ulos siis), osta sellanen. Vie uimaan, huvipuistoon, pyöräretkelle... tms. Jonkun vakkariharrastuksenkin vois alottaa, jos ei semmoista vielä ole.

Sinähän sen määräät, miten paljon saavat olla koneella, tuskin kuitenkaan koko aikaa siis ovat? ! Joku maks. 2 h/pvä on sopiva aika, edellyttäen, että on järkevää tekemistä siellä netissä. Eli siis jotain ihan muuta kuin mitä allekirjoittanut tässä nyt tekee.

• 13v

Pöh.. Mä oon ite n. 10h kesäloma päivisin koneella ja sillo ku kouluu nii jotai 6h.

Anna vaa lastes pelata, jos se kerran kivaa on. Jos kouluhommat sun muuta menee päin kukkaa, nii sitten pitää rajottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      140
      1745
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1658
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1154
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1107
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe