Synnittömät kristityt; vyöt ja kengännauhat tiukalle, ylöstempaus alkaa.
Synniilliset kristityt ja muita uskontoja tunnustavat, olkoot he synnillisiä ta synnittömiä, ilmoitus ei koske teitä.
Ylöstempaus
118
410
Vastaukset
- Tempaajat RY
Oletko jo osallistunut tempauskurssille?
Täältä lisää tietoa tempauksesta...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9836833- Kersantti Ärjylä
Ei hemmetti taas meinas tulla kuset housuun, kun nauroin tuolle.... :DDD Mutta kaatu vain punkkulasi... prkl..
Tää on varmaan hauskin juttu tällä palstalla. Muistan kun nauroin tälle joskus mutta repesin taas...ihan klassikko!! Jotka ette ole tuota profetiat -palstan linkkiä avanneet niin käykääs kattomassa.
- Jaakob uudelleen
Hieno homma :) Nyt löytyy meikäläiselle käyttöä. Minähän olen saanut pahat tekoni anteeksi, koska olen uudelleensyntynyt kamelin perseestä.
- Tikku-ukkeli
Synniilliset kristityt ja muita uskontoja tunnustavat, olkoot he synnillisiä ta synnittömiä, ilmoitus ei koske teitä.
"Vaan Jumala katsoo maata vihalla, ja tuli polttaa synnitekijät, kuin oljenkorret tai tupakit kuutamolla" - Tiede-hihhuli
Tikku-ukkeli kirjoitti:
"Vaan Jumala katsoo maata vihalla, ja tuli polttaa synnitekijät, kuin oljenkorret tai tupakit kuutamolla"Synnittömät kristityt; vyöt ja kengännauhat tiukalle, ylöstempaus alkaa.
Usa näytti elokuvan, missä mustat-aukot, avaruusluuppaajat, olivat osuneet maailmaan, kun eivät olleet poistaneet kaikkia pieniä mustia-aukkojaan, niitä siirtokoordinaattejaan. Musta-aukko eli madonreikä muuttaa koordinaattiamme, ja päädymme, ties minne, toivottavasti ei Hellvettiin vaan jonnekin muualla "huitsin-Nevadaan tai Siperiaan":-()
- heh heh
Onko siellä vielä talvi missä sinä asut kun sinulla on vielä monot jalassa?
- heh heh
Kristityillä on aina monot jalassa, ja paskat housussa. (.. koska Raamattu ei kiellä näiden tekemistä!)
- mäenlaskija
Etkö ole kuullut sanontaa:Monot jaloissa, jeeSUKSET mielessä!
- heh heh
Monen ateistin tuntee siitä että se kävelee monot jalassa kesähelteelläkin.
- rfasgfsafsafsafsa
Parempi monot kun kadulla alasti kuolaamassa, puhumassa "kielillä" ja nykien maassa pyhästä hengestä humaltuneena (:
- Yhtä typerä.
rfasgfsafsafsafsa kirjoitti:
Parempi monot kun kadulla alasti kuolaamassa, puhumassa "kielillä" ja nykien maassa pyhästä hengestä humaltuneena (:
Parempi monot alasti, kuin munat alasti....
- Miksi valehtelet
"ylöstempaus alkaa."
Eipä vaan ala.
Ei ole alkanut, eikä tule alkamaan.
Tuota samaa on kyllä hoettu koko minun elinikäni eli yli 60 vuotta, mutta
eipä vaan mitään koskaan tapahdu. Mutta kyllä tuo silti, vuosikymmenestä
ja vuosituhannesta toiseen, aina vaan jaksaa naurattaa.- Penkki-urheilija
Jep, painonnostajat tempaavat rautaa taas tänäkesänä miljoona kiloa yhteensä vähintään... Ehkä miljardikin, jos evolaskelmat ovat totta....
- YG&(GYVB(
Mikä on krisujen ylöstempaus nopeus ja kiihtyvyys?
Mitkä ovat ylöstempauksen päätepisteen koordinaatit?- kysyvä ei eksy
No kertooka nyt paimentolaisuskovaiset noi fysikaaliset tiedot ylöstempauksesta.
Pakonopeuksia:
- päästäkseen Maan vetovoimasta, tempausnopeuden on oltava 11,2 km/s
- päästäkseen aurinkokunnan vetovoimasta, tempausnopeuden on oltava 42,1 km/s
- päästäkseen Linnunradan vetovoimasta, tempausnopeuden on oltava 1000 km/s
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pakonopeus- A.Viator
jason_dax kirjoitti:
Pakonopeuksia:
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/PakonopeusJa kiertoradalle päätyminen edellyttää vajaan kahdeksan tuntikilometrin saavuttamista,muistaakseni.
- 8,2 km/s.
A.Viator kirjoitti:
Ja kiertoradalle päätyminen edellyttää vajaan kahdeksan tuntikilometrin saavuttamista,muistaakseni.
''Ja kiertoradalle päätyminen edellyttää vajaan kahdeksan tuntikilometrin saavuttamista,muistaakseni.''
8,2 km/s. - f.e.rro
8,2 km/s. kirjoitti:
''Ja kiertoradalle päätyminen edellyttää vajaan kahdeksan tuntikilometrin saavuttamista,muistaakseni.''
8,2 km/s.aivan niin,sekoitin raudan ominaispainoon...
A.Viator kirjoitti:
Ja kiertoradalle päätyminen edellyttää vajaan kahdeksan tuntikilometrin saavuttamista,muistaakseni.
Jeps, kiertoradalla 8,2 km/s ja 11,2 km/s päästäkseen kokonaan pakoon Maapallolta.
jason_dax kirjoitti:
Pakonopeuksia:
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/PakonopeusToivottavasti tämä jumalolento on suunnitellut tuon kiihtyvyden oikein ettei ala otsa hehkua paksussa ilmassa, avaruudessa kaikki on sitten helpompaa :)
- Mestarin palvelija
Mikä on krisujen ylöstempaus nopeus ja kiihtyvyys?
Mitkä ovat ylöstempauksen päätepisteen koordinaatit?
Tuo oli hyvä kysymys, mutta sen tietää yksin Taivaan-Isä, tai Mestari. - Melkein c?
jason_dax kirjoitti:
Pakonopeuksia:
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/PakonopeusMaan kierto radallaan on 30 000 km/h hieman alle... Jos laskee big-bang-nopeuden on maapallon nopeus 144 000 km/h...:(Einstein) "Tarkista tämä"(Mariska)
"Synnittömät kristityt; vyöt ja kengännauhat tiukalle, ylöstempaus alkaa."
- - Onko Taivaasta kengät ja vyöt kortilla?- _housullinen
No ei varmaan, mutta onhan se säädytöntä , jos silminnäkijöiden edessä munasillaan ylös sinkoutuu.
- henkselivillet
Monella ateistilla on henkselit paidan alla piilossa.
- Aate-Aki
Se vanha oli, että Ateistitaikuri teki taikatempun, ja tunki sormeen perrseeseen, tietysti oikean pikkurillin....
Missä se on? Kysyi lapsiltaan? Ei missään. Sanoi Ateistitaikuri, vaan se on vaihtanut väriä, ja vauvat taputtelivat hämmästyneinä, suuria känsäisiä käsiään....
- paukuttelijat
Henkseliville-ateistit paukuttelevat henkseleitään kun ei ole mitään muuta tekemistä.
- Multi nr 1
Miksei kukaan huomioi minua? olen niin yksi!
- Seuraajanne......
Multi nr 1 kirjoitti:
Isä olisi yksin ollut niin hyvä, siksi se ei ole niin hyvä kuin poika, joka pysyi poikana....
- Kersantti Ärjylä
Nauroin ääneen tälle ketjulle...kiitos viihdykkeestä! XD
Ilmattarestahan voi tarkistaa päivitetyt tempaukset. - housut!
jeesus tempaa niin että housut housut housut! housut jäävät maanpinnalle.
- tempaus.
Kerran yks ateistin vaimo tempas miehensä ylös punkasta ja käski töihin.
- Kersantti Ärjylä
Laskin Ilmatar.net:istä, että vuodesta 2000 lähtien on todistettavasti tapahtunut jo 24 aivan varmaa ylöstempausta.
- 58+87+899-
Luulisi että hihhulit loppuisi jo kun niitä niin usein temmataan, mutta ehkä täällä on vain ne vääräuskoiset jäljellä.
- Kersantti Ärjylä
Mietin kovasti tätä ylöstempaisu -teemaa ja etsin vähän aineistoa asiasta, kiitos tämän ketjun. Minulle oli vähän epäselvää, että mitä ihmettä ylöstempaus pitää sisällään. Sivistyksessä oli selkeä, tempauksen mentävä aukko, uskontotieteen proseminaarit aikoinaan läpäisseenäkin. Eipä ihme, sillä tämähän on vain lahkojen tulkintaa ja tavanomaista juuttumista johonkin raamatun yksittäiseen kohtaan. Kyseessä on näköjään joidenkin raamatuntulkinta siitä, että ennen kuin maailma posahtaa, hurskaat katoavat täältä kuin Star Trekin teleportaatiovekottimessa?
Ihmettelen vaan, että kuka sen tietää, kuka otetaan ja kuka jätetään - varmaan jokainen vanhurskaaksi itsensä mieltävä uskovainen arvelee itse olevansa se, joka tempaistaan uuteen ulottuvuuteen? Mutta mitäs jos Jumala ei tottelekaan, vaan omapäiseen ja oikukkaaseen ja ennakoimattomaan tyyliinsä ottaa sen vittumaisen ateistinaapurin tai toisuskoisen pakanan? Kukas sen lopulta tietää, Jumalan suunnitelmat, jos ei ole itse Jumala? Jännä ilmiö on, että itse tiedetään varmasti kaikki Jumalan suunnitelmien suhteen (kuten tiedetään aivan varmasti tulevat ylöstempauksetkin, 24kpl viimeisen 10 vuoden aikana), vaikka jo raamatun kertomukset osoittavat, ettei kaikkitietävään ylimielisyyteen ole varaa.
Koska nämä kirjauskonnot ja varsinkin rönsyilevät ns.vapaat suunnat eli lahkot muutenkin perustuvat paljolti tuonpuoleisen odottamiseen enemmän kuin elämänkokemusten kartuttamiseen ja elämästa ja sen haasteista nauttimiseen, niin miellän tämän tempaisun lähinnä elämäänsä kyllästyneen toiveeksi päästä täältä autuaampiin oloihin ja ateistiparkojen ja väärin raamattua tulkitsevien maailmanlopussa tai helvetissä grillaamisen nautinnolliseen katseluun.
Elävästi muistan, kun Jippiin uskonto -palstalla aikoinaan joku syvästi vanhurskas Olli kylläkin totesi, että parempi on uskonnottoman ja vääräuskoisen palaa vaikka kerran roviolla, kuin ikuisesti helvetissä, kun keskusteltiin Katolisen kirkon ja inkvisition muinaisista, tehokkaista tavoista käännyttää ihmisiä "rakkauden jumalan" puoleen. Näin sanatarkasti muistan. Tiedä sitten pääseekö se roviossa poltettu sitten millä perusteilla taivaaseen kuitenkaan. Mutta ehkä se Olli tiesi.- Palavasta talosta...
Mietin kovasti tätä ylöstempaisu -teemaa ja etsin vähän aineistoa asiasta, kiitos tämän ketjun. Minulle oli vähän epäselvää, että mitä ihmettä ylöstempaus pitää sisällään. Sivistyksessä oli selkeä, tempauksen mentävä aukko, uskontotieteen proseminaarit aikoinaan läpäisseenäkin. Eipä ihme, sillä tämähän on vain lahkojen tulkintaa ja tavanomaista juuttumista johonkin raamatun yksittäiseen kohtaan. Kyseessä on näköjään joidenkin raamatuntulkinta siitä, että ennen kuin maailma posahtaa, hurskaat katoavat täältä kuin Star Trekin teleportaatiovekottimessa?
Älkää unohtako maalaistollukan järkeänne, katsoessanne Amerikan leffoja, ei ne itsekään aina tiedä, miten se tapahtui.... Jos ette niin katso, Usa tulee kuolemaan, tietäkää siis aina, onko vain trikkikuva, ei kaikki niissä ole trikkiä, mutta melko usein vain tietokoneen avustuksella tehtyjä..... Ja sillä perinteisellä: pannaans uusi kohtaus ja kilp-klapit vain rajataan kuvista pois editoidessa...
Mutta en minä silti ole varma, vaikka siellä olisi joskus tapahtunut joku ihme, en tiedä, jos kaikki on niinkuin Illuusio väittikin? En usko, että talo on palanut amerikassa turhaan, jos on tapahtunut ihme.....
- Pyhät asiat
Mitähän hyötyä pyhien asioiden pilkkaamisesta on? Ei mitään. Päinvastoin.
1. Kor. 6:10 "eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."Mitähän hyötyä on asioiden pitämisestä pyhinä? Ei mitään. Päinvastoin.
Ei mikään päivä ole toista pyhempi, ei mikään kirja ole toista pyhempi, ei kukaan ihminen ole toista pyhempi......
Luomalla itselleen keinotekoisia rajoituksia ja sääntöjä missaa monta hyvää asiaa täällä pallollamme.- :D
Phoebus kirjoitti:
Mitähän hyötyä on asioiden pitämisestä pyhinä? Ei mitään. Päinvastoin.
Ei mikään päivä ole toista pyhempi, ei mikään kirja ole toista pyhempi, ei kukaan ihminen ole toista pyhempi......
Luomalla itselleen keinotekoisia rajoituksia ja sääntöjä missaa monta hyvää asiaa täällä pallollamme."1. Kor. 6:10 "eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." "
Ei taida siis yksikään kristitty pelastua! - Rangaistus luvassa
:D kirjoitti:
"1. Kor. 6:10 "eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." "
Ei taida siis yksikään kristitty pelastua!"1. Kor. 6:10 "eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." "
Ei taida siis yksikään kristitty pelastua!
Nyt olet oikeassa... Emme voisikaan, jos Paavali ei olisi tarkentanut asiaa, ja puhunut myös Jumalan Armosta, ja sitä että jos Poikaansa ei Arhmahtanut ja tappoi kuin rikollisen, niin ei kyllä tee meillekään mitään parempaa, vaan hyvempää.... - Ei kaikkea TUHOTA
Phoebus kirjoitti:
Mitähän hyötyä on asioiden pitämisestä pyhinä? Ei mitään. Päinvastoin.
Luomalla itselleen keinotekoisia rajoituksia ja sääntöjä missaa monta hyvää asiaa täällä pallollamme.Mitähän hyötyä on asioiden pitämisestä pyhinä? Ei mitään. Päinvastoin.
On siitä hyötyä... On hyvä, että edes jotain säilyy.....
- vain.
Se on vain mielipiteesi.
- silmälasit sulle
"Synnittömät kristityt"
Ei, vaan armahdettuja syntisiä. Huonosti olet lukenut Raamattusi.- _syntinen
Sehän juuri kristinuskossa on mainio asia, että voit elää elämäsi kuin pellossa, kun vain muistat ennen poislähtöä pyytää Jesseltä
synnit anteeksi. Minäkin elän synnillistä elämää, se kun on niin mukavaa. Tosin täytyy varoa äkkikuolemaa, jolloin ei ehdi suorittaa
anteeksipyyntöä. Niin että pienellä riskillä tässä syntiä trehdään. - Kersantti Ärjylä
_syntinen kirjoitti:
Sehän juuri kristinuskossa on mainio asia, että voit elää elämäsi kuin pellossa, kun vain muistat ennen poislähtöä pyytää Jesseltä
synnit anteeksi. Minäkin elän synnillistä elämää, se kun on niin mukavaa. Tosin täytyy varoa äkkikuolemaa, jolloin ei ehdi suorittaa
anteeksipyyntöä. Niin että pienellä riskillä tässä syntiä trehdään."Sehän juuri kristinuskossa on mainio asia, että voit elää elämäsi kuin pellossa"
Ja mikä parasta, vastuu omista teoista ja rikoksista voidaan sysätä näkymättömien olentojen tilille. Voi aina selittää, että demonit ja pirut oli asialla, ja siksi tein mitä tein. - Hän tietää kaiken
_syntinen kirjoitti:
anteeksipyyntöä. Niin että pienellä riskillä tässä syntiä trehdään.Luuletko että Jumala ei tiedä sinun ajatuksiasi?
Ps. 139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus. - _Antifunda
Hän tietää kaiken kirjoitti:
Luuletko että Jumala ei tiedä sinun ajatuksiasi?
Ps. 139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.Miljardit lukevat vastaavankaltaisia litanioita Koraanista.
Luuletko olevasi heitä parempi ? - Luepas tarkemmin....
"Synnittömät kristityt"
Ei, vaan armahdettuja syntisiä. Huonosti olet lukenut Raamattusi.
Eipä sittenkään, sen jälkeen kun saanut armostaan synnit anteeksi, ja KÄÄNTYNYT niitä tekemästä, on mahdollista elää synnittömästi, tosin ei liharuumiimme taivu synnittömyyteen vaan henkemme.... Jos olisimme herroja, kykenisemme omankin ruumimme hallitsemaan, mutta ei se ole niin helppoa, kuin urheilijat valehtelevat.....
Synnitömyys tarkoittaa, että jätämme PAHOLAISELLE syyttämisen, siitähän se viha juuri uskovaisia vastaan tuleekin, jos paholaisen ammattiin sekaantuu....
- ?
Mitä tarkoitat?
- _jumal-äijä
No esimerkiksi sitä, että Buddha, Allah tms. on oikea jumala,
Vanhantestamentin kiivas jumal-äijä vain suurta harhaa. - Raamatulla päähän
_jumal-äijä kirjoitti:
Vanhantestamentin kiivas jumal-äijä vain suurta harhaa.Juuri näin. On vanha kirja vanhaa kirjaa vastaan, kumpaa uskoa ?
- kuinka monta?
_jumal-äijä kirjoitti:
Vanhantestamentin kiivas jumal-äijä vain suurta harhaa.Luettelit vasta kaksi jumalaasi. Onko sinulla lisää niitä.
- _Hoosea
kuinka monta? kirjoitti:
Luettelit vasta kaksi jumalaasi. Onko sinulla lisää niitä.
Afrodite
Apollo
Ares
Artemis
Asklepios
Demeter
Dionysos
Eos
Haades
Hefaistos
Hera
Hermes
Hestia
Kronos
Pallas Athene
Poseidon
Zeus - _poseidon
_Hoosea kirjoitti:
Afrodite
Apollo
Ares
Artemis
Asklepios
Demeter
Dionysos
Eos
Haades
Hefaistos
Hera
Hermes
Hestia
Kronos
Pallas Athene
Poseidon
ZeusSiinä jää isä,poika,pyhähenki toiseksi kun tää porukka pääsee vauhtiin
- jumalavalinta
_Hoosea kirjoitti:
Afrodite
Apollo
Ares
Artemis
Asklepios
Demeter
Dionysos
Eos
Haades
Hefaistos
Hera
Hermes
Hestia
Kronos
Pallas Athene
Poseidon
ZeusMinkä jumalan niistä valitset omaksi?
- Pakstori
_jumal-äijä kirjoitti:
Vanhantestamentin kiivas jumal-äijä vain suurta harhaa.No esimerkiksi sitä, että Buddha, Allah tms. on oikea jumala,
Vanhantestamentin kiivas jumal-äijä vain suurta harhaa.
Noista Allah, on melkein samalainen kuin Ukko-Yli-Jumala, silloin kun haluaa olla yksi. Ei kiivas ole harhaa, se kuulee kaiken.
Buddha muistuttaa Jeesusta, vaikeaa tehdä mitään eroa, edes opilleen..... - Pakstori
_Hoosea kirjoitti:
Afrodite
Apollo
Ares
Artemis
Asklepios
Demeter
Dionysos
Eos
Haades
Hefaistos
Hera
Hermes
Hestia
Kronos
Pallas Athene
Poseidon
ZeusJa nuo kaikki tehtiin tuossa em. "ihmisen näköiseksi". En tiedä onko se totta, tosin Egyptin ja Babylonin jumalilla oli eläimen päitä.... Kreikkalaiset ja Norjalaiset vain ihmistä kunnioittivat jumalan kuvana, ja se on tietysti kristillistäkin
.
Mies ja nainen, on vain kaksi Jumalan kuvaa, eikä koskaan enempää tule.....
Jumala/-tar teki vain kaksi syntiä, kaksi synnytystä.... Myös kaikelle muullekin....
- /* - EN tajunnut?
_poseidon kirjoitti:
Siinä jää isä,poika,pyhähenki toiseksi kun tää porukka pääsee vauhtiin
Siinä jää isä,poika,pyhähenki toiseksi kun tää porukka pääsee vauhtiin
Häh, olemmeko muka naisia? - Ei se lopu.
Pakstori kirjoitti:
Ja nuo kaikki tehtiin tuossa em. "ihmisen näköiseksi". En tiedä onko se totta, tosin Egyptin ja Babylonin jumalilla oli eläimen päitä.... Kreikkalaiset ja Norjalaiset vain ihmistä kunnioittivat jumalan kuvana, ja se on tietysti kristillistäkin
.
Mies ja nainen, on vain kaksi Jumalan kuvaa, eikä koskaan enempää tule.....
Jumala/-tar teki vain kaksi syntiä, kaksi synnytystä.... Myös kaikelle muullekin....
- /*ONGELMA on se, että paholaisen väitetään tehneen vain yhden synnin?
Se on äärettömän suuri synti. Ei koskaan pääty Universiumin pakkausyritykset paremmalla algorytmillä tämän asian uskon vannoa kautta kirjaimeni....
Mutta ateistit väittää että Jumala ei olisi tehnyt koskaan yhtään syntiä, eikä koskaan edes syntynyt itse minnekään? No, enmpäs lopultakaan tiennyt tätäkään pohjaan asti, korkeudesta puhumattakaan.... - Puolustaja.
Raamatulla päähän kirjoitti:
Juuri näin. On vanha kirja vanhaa kirjaa vastaan, kumpaa uskoa ?
Juuri näin. On vanha kirja vanhaa kirjaa vastaan, kumpaa uskoa ?
Ei ne ole vastaan toisiaan.... Jos jossakin kohden on päinvastaisia väitteitä, niin se on Laki-Tuomarin mielistelyä, koska Syyttäjä herää henkiin..... - Matemaatikkonne
jumalavalinta kirjoitti:
Minkä jumalan niistä valitset omaksi?
Minkä jumalan niistä valitset omaksi?
Itselleni taidan valita "Pyhän Hengen" Eli Veljeyden Sisariuden.... Se etsii laskuissa ja -logioissa oikeat vastaukset, ei isä eikä poika-asemassa siihen pysty, ne haluaa olla toisiaan suurempia ja pienempiä....
- _Hoosea
Ei voi valita ketään, kun niiden olemassaolosta ei ole mitään vakuuttavaa todistetta. Jo terve järki sanoo, että kun miljardit tunnustavat eri jumalia, ei mikään niistä ole ainoa oikea
,universumin kaikkitietävä luoja. Järjestelmällinen, vuosituhansia kestänyt uskonnollinen aivopesu
on valitettavasti tuhonnut monien loogisen ajattelukyvyn.
Aivot viehtyvät mekaanisesti toistetuista uskonkappaleista kuin
narkomaani huumeista.
Suomenkin mummot lähtevät "valitun kansan" armeijan työleireille !
Niin vakavasti tarukirja otetaan, valitettavasti. - vakuuttamaton
Ei ole mitään vakuuttavia todisteita evoluutiosta.
- ...
Kreationisteilla on tunnetusti ne kolme syytä, miksi tieteellinen tieto kielletään.
- Krevo
... kirjoitti:
Kreationisteilla on tunnetusti ne kolme syytä, miksi tieteellinen tieto kielletään.
Lahkolaisuus, eri-seurat ja Juomingit....
- totuus riittää
Me kristityt elämme vain totuudessa. Emme tarvitse muuta.
- aallokko kutsuu
Veden päällä kävelyssä on totuus.
- Hän pystyy
aallokko kutsuu kirjoitti:
Veden päällä kävelyssä on totuus.
Jeesus paransi myös sairaita ja herätti kuolleita. Kukaan muu ei ole pystynyt siihen. Vain Jumala Jeesus) pystyi ja pystyy siihen.
- rdg
Hän pystyy kirjoitti:
Jeesus paransi myös sairaita ja herätti kuolleita. Kukaan muu ei ole pystynyt siihen. Vain Jumala Jeesus) pystyi ja pystyy siihen.
Tekikö todella? ketä kuolleita jeesus herätti?
Jos jumala on jeesus niin miksi hän tapatti itsensä ja antoi itsellensä anteeksi.
Aika hullu tuo jeesus. - Halla-allah
Hän pystyy kirjoitti:
Allah on oikea Jumala ja Mohammed hänen profeettansa
- Hän on Herra
rdg kirjoitti:
Jos jumala on jeesus niin miksi hän tapatti itsensä ja antoi itsellensä anteeksi.
Aika hullu tuo jeesus.Jeesus herätti Jairuksen tyttären kuolleista. (Mark.5).
Jeesus herätti Lasaruksen kuolleista. (Joh. 11).
Tässä oli pari esimerkkiä.
Oliko Jeesus muka hullu kun kuolemalla sovitti ihmisten synnit?
Hebr. 1:3 "on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,"
Room. 10:9 "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;" - huonosti kopioitu
Halla-allah kirjoitti:
Allah on väärä jumala.
Kummalinen kirja tuo Koraani kun siihen on yritetty kopioda Raamatun juttuja, ja ne sitten kuitenkin väärin. Muutama esimerkki:
Raamattu: Aabrahamin isän nimi oli Terah
Koraani: Aabrahamin isän nimi oli Aazar.
Raamattu: Nooan arkki ajautui Araratin vuorelle.
Koraani: Nooan arkki ajautui Dzudi-vuorelle.
Raamattu: Sodoman päälle satoi tulikiveä ja tulta.
Koraani: Sodoman päälle satoi tiiliskiviä. - 58+885-277
Hän on Herra kirjoitti:
Jeesus herätti Jairuksen tyttären kuolleista. (Mark.5).
Jeesus herätti Lasaruksen kuolleista. (Joh. 11).
Tässä oli pari esimerkkiä.
Oliko Jeesus muka hullu kun kuolemalla sovitti ihmisten synnit?
Hebr. 1:3 "on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,"
Room. 10:9 "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;"''Oliko Jeesus muka hullu kun kuolemalla sovitti ihmisten synnit?''
Kyllä, ja typerä, idiootti, daiju, tyhmä, älytön, sekaisin, aivoton, jnejnejne, ja ennen kaikkea lapsellinen jos tosiaan luuli että se auttaisi millään tavalla. - rgdg
huonosti kopioitu kirjoitti:
Allah on väärä jumala.
Kummalinen kirja tuo Koraani kun siihen on yritetty kopioda Raamatun juttuja, ja ne sitten kuitenkin väärin. Muutama esimerkki:
Koraani: Sodoman päälle satoi tiiliskiviä.olet siis ateisti?
Samallahan raamattu on huonosti kopioitu Juutalaisten pyhistä kirjoista. - uskovainen kristitty
rgdg kirjoitti:
olet siis ateisti?
Samallahan raamattu on huonosti kopioitu Juutalaisten pyhistä kirjoista.Olen elävässä uskossa oleva kristitty.
- Pakstori
rdg kirjoitti:
Aika hullu tuo jeesus.Tekikö todella? ketä kuolleita jeesus herätti?
- Lasaruksen, väliaikaisesti, en tiedä, kuinka kauan Jeesuksen "purukumi" kesti....
- Ei Jeesusta tapattu itse, vaan lapsuutensa opettaja, joka vietteli Jeesuksen kuolemaan "suurella ristillä"...Ristiinnaulitseminen on tavallista silti tuohon aikaan...Ei ole hyvä asia, jos Dysmasta ja Gestasta luulemme järjettömän paljon pienemmiksi kuin Jeesus....
Aika hullu tuo jeesus.
En tiedä, kuinka paljon "sekstailee".... - Puhuit totta.
Halla-allah kirjoitti:
ON! Palvelijoille, huorille, Mestareille, energia-tyttärille ja kadehtijoille.... - Shakkimies.
Hän pystyy kirjoitti:
Reindhard Bonnke rukoili Jeesusta, ja Nigerialainen pappi heräsi henkiin, pelasin silloin liian typerästi shakkia, anteeksi..... - Pakstori
58+885-277 kirjoitti:
''Oliko Jeesus muka hullu kun kuolemalla sovitti ihmisten synnit?''
Kyllä, ja typerä, idiootti, daiju, tyhmä, älytön, sekaisin, aivoton, jnejnejne, ja ennen kaikkea lapsellinen jos tosiaan luuli että se auttaisi millään tavalla.''Oliko Jeesus muka hullu kun kuolemalla sovitti ihmisten synnit?''
Kyllä, ja typerä, idiootti, daiju, tyhmä, älytön, sekaisin, aivoton, jnejnejne, ja ennen kaikkea lapsellinen jos tosiaan luuli että se auttaisi millään tavalla.
Kyllä se auttaa... Kuolisit sinäkin liian katkeraksi, jos Jeesus ei sinuakin auttaisi, aina, kun kuulet nimensä... Mutta häneen voi suhtautua väärin tai oikein, millaisena itse pidät tuota suhtautumistasi?
No Jaakob, sanoi, älkää rakastako, sanoin ja puheessa, eli Jaakob sinut nyt hyväksyi, ei välttämättä Jeesus.... - Pallah...
huonosti kopioitu kirjoitti:
Allah on väärä jumala.
Koraani: Sodoman päälle satoi tiiliskiviä.Allah on väärä jumala.
- Ääh, ihan sama vika briteillä, ne ääntää kaikki nimet päin b:tä....
Koraani: Sodoman päälle satoi tiiliskiviä.
- Tulessa poltettuja tiiliskiviä, ihan sama assie?
- Ei Muhammed yksinkertaisesti MUISTANUT kaikkia nimiä, mitä sille kerrottiin, jos ne oli niiden toiset nimet? - Pakstori
Me kristityt elämme vain totuudessa. Emme tarvitse muuta.
Silloin pitää etsiä syyttäjääkin... Emme pelastu, jos emme tiedä, missä olemme tehneet syntiä..... - Sama alentelijanne
rgdg kirjoitti:
olet siis ateisti?
Samallahan raamattu on huonosti kopioitu Juutalaisten pyhistä kirjoista.olet siis ateisti?
Samallahan raamattu on huonosti kopioitu Juutalaisten pyhistä kirjoista.
TODELLA huonosti! EI yhtään samannäköistä kirjainta, vaikka merkitykset on pyritty tekemään TÄSMÄLLLEEN samaksi.... Mutta väitetään jopa Saattanan sanoneen Raamatussa muutaman sanan?
Saatana: Mikset muuttaisi kiviä leiväksi? Jeesus-Agison meni atominsa ja molekyylinsä luo ja totesi, että menee taas Jumalalla muutama tunti, jos uudestaan kivestä samalla kaavalla, kuin luomisiikolla.... Jos eri kaavalla, niin pitäisi tehdä parempi raketti, ja mennä kauhistelemaan ulkoavaruuden olentoja....
- Sakari Synnitön
Jos vapaa olet synneist` maan
Sut kohta ylöstempaistaan
Siis vyösi pidä tiukassa
Et` seuraa housut matkassa- Hahahahahahahahahaha
Lainaa: Sakari Synnitön....
Tuo oli suuri väite! Olisit SYNNITÖN? Etkö syönyt edes joulukinkkuasi?
- SamiA
Apostoli Pietari vastaa tempauspilkkaan:
2 piet 3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
2 piet 3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
Pietari luikittelee tempauksen pilkkaajat lihallisiksi ihmisiksi, jotka vaeltavat himojensa mukaan. Valitettavasti myös kristityksi itseään tituleeraavien joukossa on niitä, jotka pilkkaavat tempausta.
Jeesus tulee kuin varas yöllä: silloin kun emme osaa odottaa Jeesus tulee. Jeesus tulee pian oletko valmis?- Akkad
Jeesuksen piti palata omien sanojensa ja Paavalin mukaan pian takaisin (kts. Matt. 10:23, Matt. 16:28, Mark. 9:1, 1. Tess. 4:15, 1. Tess. 4:17)
Jeesus oli epäonnistunut lopunajan profeetta. - Pakstori
Akkad kirjoitti:
Jeesuksen piti palata omien sanojensa ja Paavalin mukaan pian takaisin (kts. Matt. 10:23, Matt. 16:28, Mark. 9:1, 1. Tess. 4:15, 1. Tess. 4:17)
Jeesus oli epäonnistunut lopunajan profeetta.Jeesuksen piti palata omien sanojensa ja Paavalin mukaan pian takaisin (kts. Matt. 10:23, Matt. 16:28, Mark. 9:1, 1. Tess. 4:15, 1. Tess. 4:17)
Jeesus oli epäonnistunut lopunajan profeetta.
No, kyllä Ilmestyskirjan lopuksi sanoi, että palaa pian takaisin.
Vasta vuosisadalla 27-28 kannattaa enempi huolestua.....
Mutta jos se aika lasketaankin Danielista lähtien voi olla lähellä paluunsa....
On se tosi pian, jos ittekin ehdimma vain muutaman inkarnaation kokea ennen paluutaan..... - Aki-CAD
Akkad kirjoitti:
Jeesus oli epäonnistunut lopunajan profeetta.Oleko Akkad itse vielä epäonnistuneempi?
Vertailkaa toki, mitä sanoitte, Jeesukseen verrattuna, ja sanokaa hyvemmin, jos pystytte, jos ette pysty, ettekä pysty parantamaan ainuttakaan SAIRASTA; älkää ylpeilkö, ette Jeesusta siinä kunniassa voita.... - Henkien Isästä.
Aki-CAD kirjoitti:
Oleko Akkad itse vielä epäonnistuneempi?
Vertailkaa toki, mitä sanoitte, Jeesukseen verrattuna, ja sanokaa hyvemmin, jos pystytte, jos ette pysty, ettekä pysty parantamaan ainuttakaan SAIRASTA; älkää ylpeilkö, ette Jeesusta siinä kunniassa voita....Teidän on syytä tietää, että Jeesus on pohjimmiltaan VAKOILIJA!
Hän saa jokaisen sanat jeset selville, jos haluaa, mitä tahansa hän olikin ajatellut, itse kuvitelmistaan ei ole niin kiinnostunut, näin luulen, ja se onkin kova luu....
Jeesus maksaa palkinnon jokaiselle, ja antaa siinä samassa palkinnossa myös rangaistuksen, koska palkinnolla saa niin paljon hyvää, että sen takia on tehtävä työtäkin.... - Akstori
Henkien Isästä. kirjoitti:
Teidän on syytä tietää, että Jeesus on pohjimmiltaan VAKOILIJA!
Hän saa jokaisen sanat jeset selville, jos haluaa, mitä tahansa hän olikin ajatellut, itse kuvitelmistaan ei ole niin kiinnostunut, näin luulen, ja se onkin kova luu....
Jeesus maksaa palkinnon jokaiselle, ja antaa siinä samassa palkinnossa myös rangaistuksen, koska palkinnolla saa niin paljon hyvää, että sen takia on tehtävä työtäkin....Jeesukselle riitti vain sanoa jese, ja se tapahtui.... Mutta valitettavasti oli totta, että massallisena näkynä on Jeesuksen toivomukset niin vaikeita toteuttaa, että siksi hän itse meni ristilleen...
Jos annatte suuren lupauksen, joka toteutuu ja tapahtuu ihme, tulette kärsimään yhtä paljon kuin hän.....
Tietokoneohjelmointi on tärkeää.... Siksi minun on kohta pakahduttava siihen työhöni, mutta sielun tunne on niin löllö, juuri nyt, että vaikeaa..... - Aki kivittää teidät
Henkien Isästä. kirjoitti:
Teidän on syytä tietää, että Jeesus on pohjimmiltaan VAKOILIJA!
Jeesus maksaa palkinnon jokaiselle, ja antaa siinä samassa palkinnossa myös rangaistuksen, koska palkinnolla saa niin paljon hyvää, että sen takia on tehtävä työtäkin....Aadamia ei kiinnosta kirjaimet kovin paljoa, mieluummin hän jää muistelemaan eläimiään ja naisiaan ja kasvejaan....
Tarkoitan sitä 1. Aadamia.... Moni Aadam on kiinostunut myös urheilusta tai musiikista, Puolalainen Adam Malyz(kova ponnari) ja Britti Adam Lambert(söpö poika tai isä) tulee 1. mieleen heistä..... Aatami Rymättylä saattoi olla totta, jos Suomalainen pääsi avaruusmatkalle..... Ja suomalaiset ovat aika kovia Kemistejä, suomessa on jopa sen niminen kaupunki....
Mutta miksi nimeään muuttaa? Kyllä kannattaa muuttaa, jos äitisi ja isäsi erhentyi nimestäsi, minulle ei niin käynyt.....
- SamiA
”Jeesuksen piti palata omien sanojensa ja Paavalin mukaan pian takaisin”
Yksi ajanmerkki on tempauspilkka: jumalattomat -- jopa kristityt – vaeltavat himojensa mukaa ja pilkkaavat tempausta.
Tämä viesti ketju on todistus Jeesuksen pikaisesta takaisin tulemisesta.
Jeesus tulee, oletko valmis?- ...
Nyt on sinunkin korkea aika suorittaa tämä hankinta:
http://www.flammabul.com/spreadshirt/shirts024.jpg
Vai omistatko jo sellaisen? - Akkad
Tässä näitä tempauksia:
Matt. 10:23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
Matt. 16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Mark. 9:1 Ja hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa".
1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. - SamiA-
Jeesus tuli, nielin!
t: SamiA - Akkad
Akkad kirjoitti:
Tässä näitä tempauksia:
Matt. 10:23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
Matt. 16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Mark. 9:1 Ja hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa".
1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.Ja tästä voimme vetää johtopäätöksen, että Jeesus ja Paavali olivat vääriä profeettoja.
"Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5. Moos. 18:21-22 ) - SamiA
Akkad kirjoitti:
Ja tästä voimme vetää johtopäätöksen, että Jeesus ja Paavali olivat vääriä profeettoja.
"Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5. Moos. 18:21-22 )”Ja tästä voimme vetää johtopäätöksen, että Jeesus ja Paavali olivat vääriä profeettoja.”
"Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5. Moos. 18:21-22 )
Tempaus tulee ajallaan: välittömästi kun seurakunnan täysiluku on sisällä, tapahtuu tempaus.
Millä perusteella Jeesus ja Paavali ovat mielestäsi vääriä profeettoja? - Akkad
SamiA kirjoitti:
”Ja tästä voimme vetää johtopäätöksen, että Jeesus ja Paavali olivat vääriä profeettoja.”
"Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä." (5. Moos. 18:21-22 )
Tempaus tulee ajallaan: välittömästi kun seurakunnan täysiluku on sisällä, tapahtuu tempaus.
Millä perusteella Jeesus ja Paavali ovat mielestäsi vääriä profeettoja?Jeesus: "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ENNENKUIN IHMISEN POIKA TULEE."
"Totisesti minä sanon teille: TÄSSÄ SEISOVIEN JOUKOSSA on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ENNENKUIN NÄKEVÄT JUMALAN VALTAKUNNAN TULEVAN VOIMASSANSA"
Paavali: "Sitten MEIDÄT, JOTKA OLEMME ELOSSA, JOTKA OLEMME JÄÄNEET TÄNNE, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa - SamiA
Akkad kirjoitti:
Jeesus: "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ENNENKUIN IHMISEN POIKA TULEE."
"Totisesti minä sanon teille: TÄSSÄ SEISOVIEN JOUKOSSA on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ENNENKUIN NÄKEVÄT JUMALAN VALTAKUNNAN TULEVAN VOIMASSANSA"
Paavali: "Sitten MEIDÄT, JOTKA OLEMME ELOSSA, JOTKA OLEMME JÄÄNEET TÄNNE, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa”Jeesus: "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ENNENKUIN IHMISEN POIKA TULEE."”
Kyse on vihanajasta, jolloin antikristus vainoaa juutalaisia: antikristus ajaa juutalaiset maanpakoon Petraan.
Jumalan valtakunta tuli ihmisten sisälle; seurakunnan osalta voidaan sanoa, että Jumalan valtakunta tuli ulkoisesti, koska seurakunta pidättää. Kun seurakunta temmataan: valtakunta menee ylös tuuliin ja pilviin. Vihan- ja ahdistuksen aikana Jumalan valtakunta ei ole maan päällä.
”Paavali: "Sitten MEIDÄT, JOTKA OLEMME ELOSSA, JOTKA OLEMME JÄÄNEET TÄNNE, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa”
Tätä vielä odotetaan: seurakunnan tempaamista tuuliin ja pilviin. - Akkad
SamiA kirjoitti:
”Jeesus: "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ENNENKUIN IHMISEN POIKA TULEE."”
Kyse on vihanajasta, jolloin antikristus vainoaa juutalaisia: antikristus ajaa juutalaiset maanpakoon Petraan.
Jumalan valtakunta tuli ihmisten sisälle; seurakunnan osalta voidaan sanoa, että Jumalan valtakunta tuli ulkoisesti, koska seurakunta pidättää. Kun seurakunta temmataan: valtakunta menee ylös tuuliin ja pilviin. Vihan- ja ahdistuksen aikana Jumalan valtakunta ei ole maan päällä.
”Paavali: "Sitten MEIDÄT, JOTKA OLEMME ELOSSA, JOTKA OLEMME JÄÄNEET TÄNNE, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa”
Tätä vielä odotetaan: seurakunnan tempaamista tuuliin ja pilviin.> Kyse on vihanajasta, jolloin antikristus vainoaa juutalaisia:
> antikristus ajaa juutalaiset maanpakoon Petraan.
Jeesus puhui opetuslapsilleen, että he eivät ehdi käydä jokaisessa Israelin kaupungissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee. Toisin kävi.
> Jumalan valtakunta tuli ihmisten sisälle; seurakunnan osalta voidaan sanoa,
> että Jumalan valtakunta tuli ulkoisesti, koska seurakunta pidättää.
> Kun seurakunta temmataan: valtakunta menee ylös tuuliin ja pilviin.
> Vihan- ja ahdistuksen aikana Jumalan valtakunta ei ole maan päällä.
Jeesus tarkoitti, että Jumalan valtakunta (ja Ihmisen Poika) tulisi voimassaan ennen kuin osa kuulijoista kuolisi.
> Tätä vielä odotetaan: seurakunnan tempaamista tuuliin ja pilviin.
Paavali kuvitteli tempaamisen tapahtuvan elinaikanaan. - Tempauttaja
Sami musta tuntuu että sun pitäis elää tätä päivää, ja hillitä tuota fanaattisuuttasi.
- Uni = Kuolema
Akkad kirjoitti:
Tässä näitä tempauksia:
1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.Matt. 16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
Ei kuolema ole se, että pääsee takisin inkarnoitumaan, kun joku turhaan hänet murhasi... Vaan kuolema on se, että joutuu niin syvään uneen, että mitään ei koe siinä.... - Hellu-hullu
Jeesus tulee, oletko valmis?
Siskonmies näytti yhteen aikaan Jeesuksen nykyisiä kärsimyksiä....Sen on pitänyt mennä pyssyyn, jotta pyssyt eivät tappaisi heti kaikkia lahkolaisiaan.... - Pasktori
Akkad kirjoitti:
> Kyse on vihanajasta, jolloin antikristus vainoaa juutalaisia:
> antikristus ajaa juutalaiset maanpakoon Petraan.
Jeesus puhui opetuslapsilleen, että he eivät ehdi käydä jokaisessa Israelin kaupungissa ennen kuin Ihmisen Poika tulee. Toisin kävi.
> Jumalan valtakunta tuli ihmisten sisälle; seurakunnan osalta voidaan sanoa,
> että Jumalan valtakunta tuli ulkoisesti, koska seurakunta pidättää.
> Kun seurakunta temmataan: valtakunta menee ylös tuuliin ja pilviin.
> Vihan- ja ahdistuksen aikana Jumalan valtakunta ei ole maan päällä.
Jeesus tarkoitti, että Jumalan valtakunta (ja Ihmisen Poika) tulisi voimassaan ennen kuin osa kuulijoista kuolisi.
> Tätä vielä odotetaan: seurakunnan tempaamista tuuliin ja pilviin.
Paavali kuvitteli tempaamisen tapahtuvan elinaikanaan.Paavali kuvitteli tempaamisen tapahtuvan elinaikanaan.
Mistä sinä tiedät, mitä Paavali kuvitteli, älä puhu paskaa.... - Pysykää elossa.
SamiA kirjoitti:
”Jeesus: "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ENNENKUIN IHMISEN POIKA TULEE."”
Tätä vielä odotetaan: seurakunnan tempaamista tuuliin ja pilviin.Tätä vielä odotetaan: seurakunnan tempaamista tuuliin ja pilviin.
On valitettavasti liian helppoa nähdä pilvien muodoissa mitä haluaa, älkää sinne toivoko.... - Isäämme on Lellitty.
SamiA- kirjoitti:
Jeesus tuli, nielin!
t: SamiAJeesus tuli, nielin!
Elät SamiA, vasta Jeesuksen totuudesta..."Joka minua syö, se minussa pysyy"...
No yksi mies ja yksi nainen väliäkös tuolla kenenkä luulee olevan kinkku...
Saattana on paha henki ja jättiläinen, hän ei syö eikä juo, ennenkuin saa OMALTA sisäiseltä ruumis-isältään jumalaltaan luvan.... Eihän hänkään pysty muuta tekemään, mitä hermot ruumiissaan määrää.... se on sille jumala.....
Ihmiset pystyy rakastamaan enemmän kuin lohikäärmeet, se minun on sanottava ihmisten häpäisyksi..... - Tolehtelija
Akkad kirjoitti:
Jeesus: "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ENNENKUIN IHMISEN POIKA TULEE."
Paavali: "Sitten MEIDÄT, JOTKA OLEMME ELOSSA, JOTKA OLEMME JÄÄNEET TÄNNE, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa"Totisesti minä sanon teille: TÄSSÄ SEISOVIEN JOUKOSSA on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ENNENKUIN NÄKEVÄT JUMALAN VALTAKUNNAN TULEVAN VOIMASSANSA"
Valitettavasti suomalainen vain unissa pystyy siihen, mihin amerikan elokuvateollisuus... Osaahan teistä jokainen kuvitella? Pedon merkki ja kuvittelu on pakko ottaa, jos ei halua kuolla heti, mutta Karitsan kirjaimia saattaa olla kovempi kortti jäädä kuolemaan..... Sillä Karitsakin jätetään henkiin......
Ei ihmisen, jos ei ole sokea, kannata vain yhdeksi kuvaksi jäädä, vaan tuoda olematon Jumalansa esiin, kuvitelmallaan.... Olevaisessa Jumalassa ei ole mitään kiinnostavaa.....
- tieto.
Jos juutalaiset olisivat ottaneet Jeesuksen vastaan Messiaanaan Paavalin aikana, niin Jeesus olisi silloin jo tullut.
Eikö kaikkitietävä jumala sitten tiennytkään sitä, aika pahasti mokasi.
Raamatun mukaan jeesuksen piti tulla opetuslapsiensa elinaikana.
Mikäli raamattuun on uskomista niin jahwe on aivan uskomattoman suuri tohelo, virheitä virheiden perään, mitään ei ole osannut tehdä oikein ja tuollaiseen vielä suuri osa ihmisistä uskoo ja vieläpä vaativat että kaikkien muidenkin pitäisi uskoa.
- dembaus
Nyt kaikki ylös, ulos ja ylös !
- suositus
Kannaattaa monen tosiaan lähteä lenkille. Monella on "vararengas" vatsan kohdalla.
- Aukino
Kannaattaa monen tosiaan lähteä lenkille. Monella on "vararengas" vatsan kohdalla.
Kuntopyörällä sama lopputulos?
Mutta ei maailman painavin kisaan enää sen jälkeen voi osallistua, edes suhteessa pituuteensa tai muuten...
X = M/S^3
Mulla kerroin 19,38
Maailman painavimmalla ollut 100.
Lapsella syntyessään tyypillisesti tasan 40 tai yleensä hieman alle.
Lapsi kannattaisi puolimetrisenä lihottaa kohdussa 5 kg? Olisi silloin ainakin tyytyväinen lapsi....
- Tikku-ukko.
"Vaan Jumala katsoo maata vihalla, ja tuli polttaa synnitekijät, kuin oljenkorret kuutamolla" - ijuhy
Uskovaisen huutaja- älykääpiön viestiä alas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864