KUKA IDIOOTTI

Monica

Täällä vielä äänestää noita-akka Riikkaa??!!! Ei tarvinnut kun eka jakso kattoo ja sillon jo olin sitä mieltä että Riikka pois ja äkkiä niin hyvä tulee!! Kannustin ankkuria, mut nyt on kai pakko siirtyä Ruorin puolelle kun se kiljuhanhi pilaa koko joukkueen... Kumpa ois vielä Jouni...ai jai niitä aikoja... En oikeesti tajuu miks se on saanu niin paljon ääniä? Suomalaiset on tosi tyhmää kansaa vai arvostetaanko täällä tosiaan tollasta dominoivaa tytön huitukkaa joka on vielä viinalla ja tupakalla äänensäkin pilannu ja yrittää rääkyä ku pikku possu! HYI YÄK MIKÄ AKKA!!!
Ilkka ja Veijo on parhaita... Niin ja se Pirjo on kans saatava pois sieltä...ei herrajumala mikä tukka! Ihan raivoksi pistää...

8

1455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

koska Riikka saa sentään vielä aikaan kilpailun ruorin ja ankkurin välillä mutta jos Kati ja Sonja on ankkurin loppunelikossa niin se ei ikävä kyllä edes jaksa naurattaa. eroa kahdessa päivässä syntynee n. 3 tuntia.

jos noin inhoat Riikkaa niin äänestä sitä, saapahan ruori päihittää arvoisensa vastustajan jos olet sitä mieltä että se on käsi... onpahan syytä seurata ohjelmaa kun on jotain pelissä.

• sama

kumpaa kannatat. Ei ne sun kannatuksia kuule.
      Sitä paitsi, jos se pirjo jakaa pojille? Ei sitä voi sieltä poistaa. Tulee PUUTETTA.

• Axelay

Älä ota tätä nyt noin vakavastin. hengitä ihan rauhallisestin. jos haluat Riikan ulos niin äänestä Kati kapteeniksi niin Riikka joutuu lähtemään. Ei Pirjossa ole mitään vikaa et varmaan itsekkään ole minkään häävin näköinen.

• Monica

en ehkä missin mitoissa, mut kyllä mä oon kaunis nuori nainen! Enkä tajua miten joku voi olla ton näkönen...kyllä mua ainakin ahistas ja kovaa!! Niin ja oikein hyvin hengitys kulkee täällä päin..ei tää kauheen raskasta oo tää kirjottaminen! Riikka ulos!!

• Manu
        Monica kirjoitti:

en ehkä missin mitoissa, mut kyllä mä oon kaunis nuori nainen! Enkä tajua miten joku voi olla ton näkönen...kyllä mua ainakin ahistas ja kovaa!! Niin ja oikein hyvin hengitys kulkee täällä päin..ei tää kauheen raskasta oo tää kirjottaminen! Riikka ulos!!

Vedä henkee

• jepjep
        Manu kirjoitti:

Vedä henkee

sä oot mun idoli

• iiris

Kuule Monica,
      sun kaltaisia on liikaa!Vai ärsyttää jopa Pirjon tukka,voi pyhä yksinkertaisuus.Jos sun elämä on noin ahdistavaa älä missään nimessä enää avaa telkkua.Katsele vaan peilistä omaa täydellistä itseäsi ja se siitä.
      Jotenkin oksettaa sun kaltaiset persoonat,yöööök.

• Jarbpappapp

RUNK RUNK HOMO HOMO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      347
      12155
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      163
      11190
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      279
      6542
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5337
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      195
      3822
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3623
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      61
      2679
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      169
      2340
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      44
      2185
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1904
    Aihe