Täällä vielä äänestää noita-akka Riikkaa??!!! Ei tarvinnut kun eka jakso kattoo ja sillon jo olin sitä mieltä että Riikka pois ja äkkiä niin hyvä tulee!! Kannustin ankkuria, mut nyt on kai pakko siirtyä Ruorin puolelle kun se kiljuhanhi pilaa koko joukkueen... Kumpa ois vielä Jouni...ai jai niitä aikoja... En oikeesti tajuu miks se on saanu niin paljon ääniä? Suomalaiset on tosi tyhmää kansaa vai arvostetaanko täällä tosiaan tollasta dominoivaa tytön huitukkaa joka on vielä viinalla ja tupakalla äänensäkin pilannu ja yrittää rääkyä ku pikku possu! HYI YÄK MIKÄ AKKA!!!
Ilkka ja Veijo on parhaita... Niin ja se Pirjo on kans saatava pois sieltä...ei herrajumala mikä tukka! Ihan raivoksi pistää...
KUKA IDIOOTTI
8
1440
Vastaukset
- idiootti
koska Riikka saa sentään vielä aikaan kilpailun ruorin ja ankkurin välillä mutta jos Kati ja Sonja on ankkurin loppunelikossa niin se ei ikävä kyllä edes jaksa naurattaa. eroa kahdessa päivässä syntynee n. 3 tuntia.
jos noin inhoat Riikkaa niin äänestä sitä, saapahan ruori päihittää arvoisensa vastustajan jos olet sitä mieltä että se on käsi... onpahan syytä seurata ohjelmaa kun on jotain pelissä. - sama
kumpaa kannatat. Ei ne sun kannatuksia kuule.
Sitä paitsi, jos se pirjo jakaa pojille? Ei sitä voi sieltä poistaa. Tulee PUUTETTA. - Axelay
Älä ota tätä nyt noin vakavastin. hengitä ihan rauhallisestin. jos haluat Riikan ulos niin äänestä Kati kapteeniksi niin Riikka joutuu lähtemään. Ei Pirjossa ole mitään vikaa et varmaan itsekkään ole minkään häävin näköinen.
- Monica
en ehkä missin mitoissa, mut kyllä mä oon kaunis nuori nainen! Enkä tajua miten joku voi olla ton näkönen...kyllä mua ainakin ahistas ja kovaa!! Niin ja oikein hyvin hengitys kulkee täällä päin..ei tää kauheen raskasta oo tää kirjottaminen! Riikka ulos!!
- Manu
Monica kirjoitti:
en ehkä missin mitoissa, mut kyllä mä oon kaunis nuori nainen! Enkä tajua miten joku voi olla ton näkönen...kyllä mua ainakin ahistas ja kovaa!! Niin ja oikein hyvin hengitys kulkee täällä päin..ei tää kauheen raskasta oo tää kirjottaminen! Riikka ulos!!
Vedä henkee
- jepjep
Manu kirjoitti:
Vedä henkee
sä oot mun idoli
- iiris
Kuule Monica,
sun kaltaisia on liikaa!Vai ärsyttää jopa Pirjon tukka,voi pyhä yksinkertaisuus.Jos sun elämä on noin ahdistavaa älä missään nimessä enää avaa telkkua.Katsele vaan peilistä omaa täydellistä itseäsi ja se siitä.
Jotenkin oksettaa sun kaltaiset persoonat,yöööök. - Jarbpappapp
RUNK RUNK HOMO HOMO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679704IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076886Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?751732Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61431Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.961328- 1091171
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751089Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41892Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23766MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752