Vastaava rakennusmestari Timo Harjakainen lausui taannoin, kysyttäessä tasa-arvosta, että hänen mielestään kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia ja naisilla on sitten omat sääntönsä! No tämä tietenkin on fiktiivistä huumoria ja hauskasti sanottu.
Tasa-arvovaltuutettu on nyt lähtenyt rakennusmestarin kanssa samoille linjoille ja vaatii naisille tasa-arvon saavuttamiseksi eri säännöt ja kelpoisuusehdot armeijassa etenemiseksi!!
Onko siis tasa-arvo sitä että kaikille saman tehtävän suorittaminen pitää olla yhtä helppoa tai vaikeeta? Pitääkö siis tehtävää muuttaa sen mukaan mihin tekijä kykenee luonnostaan?
Tasa-arvo
1
122
Vastaukset
- 2-4-6-8 Motorway
Vastaus kysymykseesi riippuu siitä, mitä tasa-arvolla tarkoitat.
Lopputulosten tasa-arvossa (joka suomalaisten feministien suosiossa on) pyritään juuri siihen mitä kuvasit. Jos joku tehtävää suorittava on muita parempi pitää häneltä ottaa työkaluja pois tasa-arvon takaamiseksi. Jos se ei riitä niin hänen suorituksensa pitää arvostella ankarammalla asteikolla.
Mahdollisuuksien tasa-arvossa kaikille annetaan yhtäläiset mahdollisuudet yrittää selviytyä tehtävästä. Se joka osoittautuu muita paremmaksi pärjää muita paremmin ja tuo asiaintila hyväksytään tasa-arvoisena.
Tasa-arvovaltuutetun toimistossa vallitsee sukupuolten epätasa-arvo kummallakin kriteerillä mitaten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765