Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Etsin sinua

Turhaanko

Turhaanko etsin sinua täältä? Toivon joka päivä löytäväni viestin sinulta, viestin josta varmasti tunnistan sinut. Moni viesti sopisi meihin, samankaltaisia tarinoita... surullista.
Silti odotan, etsin, toivon ja petyn. Kerta toisensa jälkeen.
Tiedän - hölmöä.
Silti, oletko siellä? Kaipaatko, rakastatko? Antaisitko mahdollisuuden? Minulta kesti kai liian kauan kerätä rohkeutta - nyt uskaltaisin. Onko liian myöhäistä?

45

7128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -minä-

      ole liian myöhäistä, tule luokseni! Ota yhteyttä!

      • turhaanko

        Tulisin oitis kun tietäisin mihin ja oletko varmasti hän


      • Lippispoju
        turhaanko kirjoitti:

        Tulisin oitis kun tietäisin mihin ja oletko varmasti hän

        Anna vinkki ketä etit.. Eihän kukaan voi tunnistaa itteensä muuten.. Mulla on ihan sama juttu ku sulla.. Sad but true..


      • Turhaanko
        Lippispoju kirjoitti:

        Anna vinkki ketä etit.. Eihän kukaan voi tunnistaa itteensä muuten.. Mulla on ihan sama juttu ku sulla.. Sad but true..

        Toivottavasti löydät hänet ketä etsit ja löydätte toisenne.
        Tiedän, mutta toivon silti hänen tunnistavan itsensä ja ottavan yhteyttä jos tilanteensa ja tunteensa sen sallivat.


      • Lippispoju
        Turhaanko kirjoitti:

        Toivottavasti löydät hänet ketä etsit ja löydätte toisenne.
        Tiedän, mutta toivon silti hänen tunnistavan itsensä ja ottavan yhteyttä jos tilanteensa ja tunteensa sen sallivat.

        Sitä samaa toivon sulle.. Että löydät/saat sen ns. sielunkumppanin.. =) Kyllä sen tunnistaa jotenki heti.. Tai sit aivot temppuilee ja kuvittelee mitä sattuu.. Paitsi mulla kävi silleen, että näin kyseisestä ihmisestä unta, enkä ollut nähnyt sitä tietoisesti ikinä missään.. Ja poks, siinä se oli.. Ei siinä voi kun lamaantua täysin ja alkaa ihmetellä, että mitä ihmettä.. =) Ihan kun tietäisit kyseisen ihmisen.. =)


      • turhaanko
        Lippispoju kirjoitti:

        Sitä samaa toivon sulle.. Että löydät/saat sen ns. sielunkumppanin.. =) Kyllä sen tunnistaa jotenki heti.. Tai sit aivot temppuilee ja kuvittelee mitä sattuu.. Paitsi mulla kävi silleen, että näin kyseisestä ihmisestä unta, enkä ollut nähnyt sitä tietoisesti ikinä missään.. Ja poks, siinä se oli.. Ei siinä voi kun lamaantua täysin ja alkaa ihmetellä, että mitä ihmettä.. =) Ihan kun tietäisit kyseisen ihmisen.. =)

        Tulee mieleen vanha laulu "unessako kenties mä näin jo sun, siitä varmaan johtui tää tunne mun, elänyt oon ennenkin hetkisen mä pienoisen. Unta varmaan se kaikki on vieläkin..."
        Minulla ei ollut unta vaikka siltä tuntuikin. Liian ihanaa ollakseen totta ja voidakseen kohdata arjen todellisuuden. Liian moni olisi joutunut kärsimään.


      • Lippispoju
        turhaanko kirjoitti:

        Tulee mieleen vanha laulu "unessako kenties mä näin jo sun, siitä varmaan johtui tää tunne mun, elänyt oon ennenkin hetkisen mä pienoisen. Unta varmaan se kaikki on vieläkin..."
        Minulla ei ollut unta vaikka siltä tuntuikin. Liian ihanaa ollakseen totta ja voidakseen kohdata arjen todellisuuden. Liian moni olisi joutunut kärsimään.

        Oikeessa oot.. Elämä on ihmeellistä.. =) Eikös?


      • Turhaanko
        Lippispoju kirjoitti:

        Oikeessa oot.. Elämä on ihmeellistä.. =) Eikös?

        Ihmeellistähän tämä elämä on. Täytyy toivoa, että sattuisi ihme ja kumpikin kohtaisimme (ja myös moni muu etsijä kohtaisi) Hänet, täällä on paljon etsijöitä :)


      • Lippispoju
        Turhaanko kirjoitti:

        Ihmeellistähän tämä elämä on. Täytyy toivoa, että sattuisi ihme ja kumpikin kohtaisimme (ja myös moni muu etsijä kohtaisi) Hänet, täällä on paljon etsijöitä :)

        Ihme, mikä se on? Kohtalo? Joo, mut harmittaa kun omistaa yhden rakkauden, ja se on omistettu vain sille yhdelle ja oikeelle.. Mutta toisaalta saa olla onnellinen, että saa tuntea tosi rakkautta. =)


      • Turhaanko
        Lippispoju kirjoitti:

        Ihme, mikä se on? Kohtalo? Joo, mut harmittaa kun omistaa yhden rakkauden, ja se on omistettu vain sille yhdelle ja oikeelle.. Mutta toisaalta saa olla onnellinen, että saa tuntea tosi rakkautta. =)

        olet jos omistat oikean rakkauden :) Yksi riittää koko elämäksi jos on oikea, en minäkään enempää kaipaa, mutta siinähän onkin kaikki ja se voi olla liikaa.


    • turhaan

      Tympeää sinänsä...Tiedän, etten kelvannut sinulle ja tiedän, että en edelleenkään kelpaisi. Silti jollain tavalla odotan, että äääh...en tiedä.
      Miksi etsit täältä? Mikset jostain muualta?
      Niin niin, se rohkeus...Joskus sitä on ja joskus ei. Yleensä ei,eikä varsinkaan, jos sillä voisi saavuttaa jotain...Mutta ei kai mikään ole myöhäistä, jos et niin usko? Tosin kuten olet huomannut: moni viesti on kirjoittajansa kaltainen, vailla osoitetta, ilman tietoja, Samankaltainen, vailla toivoa.

      • turhaanko

        Kelpasit silloinkin, mutta ne olosuhteet...


      • epätietoinen
        turhaanko kirjoitti:

        Kelpasit silloinkin, mutta ne olosuhteet...

        Johan on ympäripyöreää. Anna vinkki, vihje, nimi ihan mitä vain, että etsimäsi tunnistaa sinut. Aloituksesi sopii satoihin ihmisiin.


      • turhaan
        turhaanko kirjoitti:

        Kelpasit silloinkin, mutta ne olosuhteet...

        Olosuhteet.Niinpä niin...Mutta minkäs teet? Ehkä se ei sitten ollut Todellista? Tai sitten liian todellista kaikesta huolimatta....
        Jokatapauksessa kaikki kertoi sen puolesta, että en kelvannut, ja kaikki oli vain kuvitelmaa minun puoleltani, raastavaa toiveajattelua- niinkuin tämäkin, koska et kuitenkaan ole se, jonka typerästi toivoisin sinun olevan. Et kerro mitään, joten en voi tietää.
        Typerän itsekkäästi sitä vain toivoo jostain syystä...vaikka ajattelin päässeeni ylitse...Jep, sekaisin:) Elämän hankkiminen ollut asialistalla pidemmän aikaa...Mitenkäs sinun Elämällesi kävi oikein?


      • rakkaasi

        Tule tänään torille. Tunnistat minut keltaisesta verryttelyasusta ja sinisestä akuankka-lippalakista.
        Nähdään, kulta.


      • Turhaank
        rakkaasi kirjoitti:

        Tule tänään torille. Tunnistat minut keltaisesta verryttelyasusta ja sinisestä akuankka-lippalakista.
        Nähdään, kulta.

        et varmasti ole rakkaani sillä hän ei pukeutuisi kokonaan keltaiseen. Hänen lempivärinsä on vihreä.


    • tulessa

      Kyllä minä täällä olen! Mutta oletko Sinä siellä? Anna jokin merkki itsestäsi.

      Kaipaan, rakastan - antaisin mahdollisuuden! Rohkeus puuttui minultakin, mutta ei se ole myöhäistä. Tule omani

      • turhaanko

        Olen minä täällä ja odotan, että askeleesi johtaisivat luokseni. Vielä kerran, jotta asiat selviäisi ja löytäisimme yhteisen tulevaisuuden.


      • klf
        turhaanko kirjoitti:

        Olen minä täällä ja odotan, että askeleesi johtaisivat luokseni. Vielä kerran, jotta asiat selviäisi ja löytäisimme yhteisen tulevaisuuden.

        Anna joku vinkki. Mistä minä tunnen sinut?


      • turhaanko
        klf kirjoitti:

        Anna joku vinkki. Mistä minä tunnen sinut?

        niin hän ainakin väitti ennen.


    • Alfred

      .. kysymykseen onko myöhäistä!

      Mutta et ole valaissut itsestäsi mitään mistä sinut voisi tunnistaa!!

      Pistäppä jotain jyviä tielle!

    • aivan turhaan

      itket täällä, etkä annan pienintäkään vihjettä siitä ketä esit ja kenties kuka olet.
      Olet turha ja teet tätä aivan turhaan.

      get a real life

    • Näin

      ..löytyy puhelinnumero ja osoite puhelinluettelosta. Asia selvinnee yhdellä soitolla tai kirjeellä - jos on kanttia pistää itsensä likoon - silläkin uhalla, että tulee pakit.

      • turhaanko

        Ikävä kyllä, rohkeus puuttuu.


    • Turhautunut

      Mutta en jaksa enää näitä palstoja ym. Täällä menee vain ajatukset enemmän sekaisin pähkäillessä. Viesti voisi hyvin olla sinulta, mutta voisit yhtä hyvin olla joku vastaajista.
      Ei ole liian myöhäistä, tunteet eivät ole kadonneet eivätkä katoa.

      • turhaanko

        kenties oletkin joku muu ja silloin petyn. Jos olet hän, osaat vastata tähän: mikä oli yhteinen kävelypaikkamme?


      • minä
        turhaanko kirjoitti:

        kenties oletkin joku muu ja silloin petyn. Jos olet hän, osaat vastata tähän: mikä oli yhteinen kävelypaikkamme?

        siellä vanhalla ...mäellä...


      • Turhautunut
        turhaanko kirjoitti:

        kenties oletkin joku muu ja silloin petyn. Jos olet hän, osaat vastata tähän: mikä oli yhteinen kävelypaikkamme?

        Koska en taida olla se etsimäsi. En osaa tuollaiseen kysymykseen vastata. Suosittelisin, että otat yhteyttä häneen suoraan, jos kerran rohkeutta on.


    • etsi

      Voi, näissä kaikissa on tuttua. Olosuhteet, ymmärsin, rohkeuteni petti. Jostain syystä,kaipauksesta, pakonomainen tarve joskus käydä kattomassa löytäisinkö vielä sinua vaikka melkein aioin jo luovuttaa. Antaisin ja haluaisin saada mahdollisuuden. Ei koskaan ole liian myöhäistä. Askeleeni voisivat tulla luokesi, sinun minun luokseni, samaan tahtiin. Hämilläni odotan, jos näkisin, älä päästä minua, selvitellään tätä. En vain uskaltanut itsellenikään myöntää,aluksi.

      • Turhaanko

        siksi tämä onkin lohdullista, epätoivoista ja lohdutonta.


    • ehkäpä löytää

      Etelä-Suomesta? Onko siitä kauan aikaa? Kauanko olitte yhdessä? Miksi erositte?

      • Turhaanko

        Kyllä muistot ovat täällä pääkaupungin kujilla ja rannoilla syntyneet.
        Kauan ja vähän aikaa sitten.
        Elämän tilanteet vieroitti ja niissä ei ehkä ole tapahtunut muutoksia.


    • pihalla

      Kuinka monta teitä kaipaa oikein? Ketä? Keitä te ootta? Pitäisikö tästä sotkusta jonkun/joidenkin ilm. tunnistaa itsensä? Ottakaa nyt edes sen verran itseänne niskasta kiinni, että laitatte jotain nimiä, paikkoja, tapahtumia, JOTAIN, mistä kaipauksenne kohde voisi tunnistaa itsensä. Liikaa sekin?
      T: Sivullinen huomauttelija

    • -M-

      ...Ei KOSKAAN ole liian myöhäistä sinulle ja rakkaudellesi! Tulisit jo! Mulla on mieletön ikävä luoksesi...lähellesi...omaksesi!

      • Turhaanko

        en uskalla ottaa yhteyttä, jos et olekaan juuri Hän. Lähetä sinä sähköpostia, tiedät kyllä mihin. Tai soita.


      • kukka
        Turhaanko kirjoitti:

        en uskalla ottaa yhteyttä, jos et olekaan juuri Hän. Lähetä sinä sähköpostia, tiedät kyllä mihin. Tai soita.

        jos olet vihreäsilmäinen rinssini pääkaupunkiseudulta :).


      • ..............
        Turhaanko kirjoitti:

        en uskalla ottaa yhteyttä, jos et olekaan juuri Hän. Lähetä sinä sähköpostia, tiedät kyllä mihin. Tai soita.

        Kuinka kauan aikaa siitä on??MInkä ikäinen?mistäpäin olet?


      • Minä(M)

        Mun etunimen eka kirjain?..etsin erästä M:ää..?


      • nainen
        Minä(M) kirjoitti:

        Mun etunimen eka kirjain?..etsin erästä M:ää..?

        M ja


    • Turhaanko

      Olen T ja etsin M:ää

    • Minä

      V ja etsin M:ää

    • rapu13

      unelma15 .Tampere
      Käy sivustolla rapu 13 etsii sinua.
      Löydät myös E-kontaktista (jarmo12_1)

    • jk

      ei ole myöhäistä

    • jarmo12_1

      Laukaa huomio.
      Olit vierumäellä lomalla ja lauantaina jenkkapirtillä,pieni tumma nainen.Tästä on jo
      aikaa.Olit eronnut Kirjoita tälle palstalle Yhteys tiedot.
      Ter.jarmo

    • rapu13

      Hei kiviharju pihkaniska.

      Löydät minut E_Kontak---

      Jarmo12_1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe